Kamp vs Tottenham @Tottenham H Stadium mandag 11.mai kl 21

Started by Asbjørn, May 07, 2026, 19:06:33

Previous topic - Next topic

Forever Whites, raggen and 13 Guests are viewing this topic.

Kato

Quote from: Gordon McUseless on Today at 07:24:57
Quote from: Kato on May 12, 2026, 12:30:33Gnonto, James, Perri, Piroe, Ramazani, Nmecha, Byram, Bornauw og Harrison ser jeg gjerne selges videre.

Vi kan godt putte Gruev på denne lista, er ikke en PL spiller. Litt usikker på å selge Nmecha og Gnonto enda. Bør kanskje beholdes en sesong til som stallspillere. Men til en god pris er jo saken en annen.

Vurderte også Gruev der. Men det er en spiller som (inntil de siste mnd) har nytt stor tillit hos Farke. Er en ryddegutt som har fått overraskende mye spilletid i Premier League.

auren

Piroe, Ramazani, Byram og Harrison prøver man nok å kvitte seg med i sommer

Nmecha, Perri og Gnonto tipper jeg beholdes, om ikke det kommer et svært godt bud inn på Gnonto

James og Bornauw er jeg usikre på. Bornauw er en billig back up som fint kan brukes som squad player neste sesong. James har vært skadeplaget hele sesongen og har aldri kommet skikkelig i gang. Får neppe mye for ham i sommer av den grunn, og kan være nyttig å ha neste sesong også.

I sommer er det viktigste å få inn 3-4 spillere som virkelig hever førstelaget, og et par spillere som hever bredden. Frykter at alt for mange utskiftninger kan ha for mye å si på den gode team spiriten som herjer i laget.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Quote from: Kato on Today at 11:05:07
Quote from: Gordon McUseless on Today at 07:24:57
Quote from: Kato on May 12, 2026, 12:30:33Gnonto, James, Perri, Piroe, Ramazani, Nmecha, Byram, Bornauw og Harrison ser jeg gjerne selges videre.

Vi kan godt putte Gruev på denne lista, er ikke en PL spiller. Litt usikker på å selge Nmecha og Gnonto enda. Bør kanskje beholdes en sesong til som stallspillere. Men til en god pris er jo saken en annen.

Vurderte også Gruev der. Men det er en spiller som (inntil de siste mnd) har nytt stor tillit hos Farke. Er en ryddegutt som har fått overraskende mye spilletid i Premier League.

For Gruev er det sikkert litt 50/50 om han drar videre. Kommer det et bud som gir god butikk, tipper jeg han selges. Han er 26 år og bør nærme seg toppnivået han har inne, og han har ikke akkurat dominert i Premier League.

Men han er god nok (og billig nok?) til å være en squad player. Jeg ser ikke noen grunner til å ta et stort økonomisk tap for å kvitte seg med ham, med mindre vi kommer over et kjempekjøp i Ampadu/Stach-klassen og trenger å frigjøre plass.

Asbjørn

Quote from: stian on Today at 12:16:39
Quote from: Kato on Today at 11:05:07Vurderte også Gruev der. Men det er en spiller som (inntil de siste mnd) har nytt stor tillit hos Farke. Er en ryddegutt som har fått overraskende mye spilletid i Premier League.

For Gruev er det sikkert litt 50/50 om han drar videre. Kommer det et bud som gir god butikk, tipper jeg han selges. Han er 26 år og bør nærme seg toppnivået han har inne, og han har ikke akkurat dominert i Premier League.

Men han er god nok (og billig nok?) til å være en squad player. Jeg ser ikke noen grunner til å ta et stort økonomisk tap for å kvitte seg med ham, med mindre vi kommer over et kjempekjøp i Ampadu/Stach-klassen og trenger å frigjøre plass.
Skal vi også erstatte spillere som Gruev i sommer tenker eg vi må ha 3-4 nye i første-ellever pluss tre-fire i tillegg fra selve troppen. Altså 6-8 nye - noe som begynner å ligne på en totalrenovering igjen.

Og da tar vi bort den i troppen som oftest har stilt opp på lokale oppdrag (sykehusbesøk m.m.).

Jeg ønsker forsterkninger, ikke total utskiftning av troppen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Quote from: Asbjørn on Today at 12:24:55
Quote from: stian on Today at 12:16:39
Quote from: Kato on Today at 11:05:07Vurderte også Gruev der. Men det er en spiller som (inntil de siste mnd) har nytt stor tillit hos Farke. Er en ryddegutt som har fått overraskende mye spilletid i Premier League.

Skal vi også erstatte spillere som Gruev i sommer tenker eg vi må ha 3-4 nye i første-ellever pluss tre-fire i tillegg fra selve troppen. Altså 6-8 nye - noe som begynner å ligne på en totalrenovering igjen.

Og da tar vi bort den i troppen som oftest har stilt opp på lokale oppdrag (sykehusbesøk m.m.).

Jeg ønsker forsterkninger, ikke total utskiftning av troppen...
Jeg tipper Gruev er godt fornøyd med tingenes tilstand, og Farke har både brukt ham mye og gitt ha ros i media. Dessverre bidrar han alt for lite til målpoeng over tid, men bidrar på mange andre måter.
Han blir nok værende.

stian

Tror nok også Gruev blir, men tror fortsatt ikke vi sier nei til et bud på 25 millioner for at vi må ha noen som kan gå på sykehusbesøk 😊

HåvardK

Quote from: stian on Today at 14:50:35Tror nok også Gruev blir, men tror fortsatt ikke vi sier nei til et bud på 25 millioner for at vi må ha noen som kan gå på sykehusbesøk 😊
Det har du nok rett i. Jeg blir imidlertid overrasket hvis vi får et bud i den størrelsesorden. Selv om han har gjort en god jobb hos oss.