Kamp vs West Ham United @London St. søndag 24.mai kl 17

Started by Asbjørn, May 22, 2026, 11:00:39

Previous topic - Next topic

stian and 11 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on May 24, 2026, 11:34:00LUFC har som vanlig postet et bilde av kommende kamp - Lewis Deighton har har sansen for detaljer og ser en Summerville på vei ned heisen...

A lot was said about Summerville when he left, from people in and around the club. There were moments where it bled through in the public eye, also.

The '🥶' brigade can spin it all they like. This is a quite obvious dig - not one that you'd see for Rutter or Archie.

Deighton får respons fra WH-fan:
Says a lot about Summerville this. Rumours from inside the club suggesting his attitude has been terrible the last couple of months and that he's already planned a move away. Seems like his attitude was the same at Leeds. That graphic speaks volumes
https://x.com/West_Ham_COYI/status/2058507741648359433?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Feilaktig gult til Bijol

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

GaryMac

Hallgeir *

Det store presset fra West Ham fra start har vi vel ikke fått. (heldigvis)
Super Leeds since 1968

Kato

West Ham vært grusomme. Kun egen udugelighet foran mål som gjør at vi ikke leder med flere mål. Det her skal vi vinne.

TK20

foreløpig ser det bare ut som det er Leeds som har noe å spille for...

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on May 24, 2026, 17:42:04West Ham vært grusomme. Kun egen udugelighet foran mål som gjør at vi ikke leder med flere mål. Det her skal vi vinne.
Vi burde benytte sjansen til å begrave London-spøkelset ihvertfall.

Milou

Tottenham skårer. Om Leeds vinn, blir det 12. plass om resten av resultata står seg.

GeirO

Ville vært stort å komme foran Newcastle og Everton på tabellen
MOT

Asbjørn

Smyth:
'Stand up if you hate Tottenham,' rings out around London Stadium in the home sections.

'Stand up if you're staying up,' rings out from the away end. The home fans join in.
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Pause. 0-0. Merkelig omgang. WH svært lite aggressive og lar Leeds styre mye av matchen. Vi har et par digre ved Nmecha og DCL, som burde vært mål, men men. WH trykker oss litt bakpå de siste minuttene og har et par farligheter, men summa summarum har vel Leeds vært best. Ser gjerne Gnonto for Nmecha etterhvert. Nå som Spurs leder er jo det meste avgjort, satser på at WH resignere etterhvert og at vi vinner komfortabelt.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lufc80

Litt sløvt foran motstanderens mål - synes vi skulle fått til noe mer ved flere anledninger - vært i gode situasjoner. 12.plass hadde vært strålende! MOT!

Kato

Det lyser jo behov for å forsterke oss fremst. Aaronson alene med keeper, men klarer på merkelig vis å stoppe opp. Scorer altfor lite. Lyser heller ikke mål av Nmecha. Kan ikke klage på DCL med 14 mål, men han kunne jo vært på 20 med noenlunde uttelling.

Hallgeir *

Ifølge kommentator der jeg ser kampen, har West Ham store økonomiske problemer og blir nødt til å kvitte seg med høyt betalte spillere ved nedrykk. Kanskje Leeds kunne få kloa i noen? Bowen?
Super Leeds since 1968

Myhre10

Quote from: Hallgeir * on May 24, 2026, 18:02:09Ifølge kommentator der jeg ser kampen, har West Ham store økonomiske problemer og blir nødt til å kvitte seg med høyt betalte spillere ved nedrykk. Kanskje Leeds kunne få kloa i noen? Bowen?

Bowen hadde vært perfekt for Leeds 👍

Asbjørn

Quote from: Myhre10 on May 24, 2026, 18:03:32
Quote from: Hallgeir * on May 24, 2026, 18:02:09Ifølge kommentator der jeg ser kampen, har West Ham store økonomiske problemer og blir nødt til å kvitte seg med høyt betalte spillere ved nedrykk. Kanskje Leeds kunne få kloa i noen? Bowen?

Bowen hadde vært perfekt for Leeds 👍
Bowen kan velge fra øverste hylle hvem han går til.

...CL er nok det minste kravet han stiller.
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Diouf på WH er spennende. Trenger en back up for Gabby, og han er kun 21 år...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Ligger sikkert inne klausuler i spillerkontraktene både på lønn og annet ved nedrykk.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on May 24, 2026, 17:58:18Det lyser jo behov for å forsterke oss fremst. Aaronson alene med keeper, men klarer på merkelig vis å stoppe opp. Scorer altfor lite. Lyser heller ikke mål av Nmecha. Kan ikke klage på DCL med 14 mål, men han kunne jo vært på 20 med noenlunde uttelling.
Har en del å gå på på skuddteknikk i tillegg til at han gjerne "løper fra" ballen, Aaronson.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Lucas the Kop Cat on May 24, 2026, 18:10:55
Quote from: Kato on May 24, 2026, 17:58:18Det lyser jo behov for å forsterke oss fremst. Aaronson alene med keeper, men klarer på merkelig vis å stoppe opp. Scorer altfor lite. Lyser heller ikke mål av Nmecha. Kan ikke klage på DCL med 14 mål, men han kunne jo vært på 20 med noenlunde uttelling.
Har en del å gå på på skuddteknikk i tillegg til at han gjerne "løper fra" ballen, Aaronson.

Og så er det Aaronson som vikarier for Stach på frispark!

Lucas the Kop Cat

Dårlig kvalitet etter pausen både bakover og offensivt.

Hallgi

1 mål til Leeds og 12. plass foran Newcastle og Everton hadde gjort seg 🤞🤞🤞
ALAW (saludos del pirata)

Kato

Kvaliteten med ball helt borte. På tide å få byttet et par spillere fremover i banen.

GaryMac

1-0 til WestHam.
Det er nå vi skal håpe på Everton?

GeirO

Nå har Leeds tatt ferie, Rodon på corneren og Bogle før det
MOT

Kato

Forferdelig balltap av Nmecha i forkant. Vi har vært så grusomme etter pause at det er nesten straffbart at Farke ikke har gjort noe før vi ligger under. Elendig på banen, elendig på benken. Nmecha har ingenting utpå den banen å gjøre.

Jeg blir fly forbanna over at vi kan være så dårlige mot et elendig lag. Vi har aldri hatt så mye rom å spille fotball på. Vi skal ikke være et lag som tar ferie før det er ferdig. Spillere utpå der som bør spille for plassen sin.

Robert

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

rd1

Quote from: Lucas the Kop Cat on May 24, 2026, 18:10:55

Aaronson og Nmecha er knapt stallfyll..
"Who needs Cantona??"

Kickthemdown

clintan

Quote from: GeirO on May 24, 2026, 18:31:07Nå har Leeds tatt ferie, Rodon på corneren og Bogle før det
Når Aaronson får spille så lenge totalt ute av form, så har de ikke interesse.