Pre Season 2026

Started by Asbjørn, May 27, 2026, 18:30:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Hawley

Quote from: NT on August 13, 2026, 09:35:31
Quote from: Hawley on August 13, 2026, 09:00:56Hvorfor var det et trofè i denne kampen?

Arranger var GAA Gaelic Athletic Association som eier stadion og som har melket dette arrangement til sitt fulle. En prestasjon i seg selv å lokke 80 000 mennesker hit for en ubetydelig fotballkamp, kom å se dine helter og la oss spille uavgjort og toppe det hele med straffekonk og pokal for å gjøre det mer attraktivt. Brød og sirkus !
rare greier, men penga rår...

leedslife

Rodon og Gnonto. Kan det bli sesongens Bogle og Justin?

Imponert over spillet  vi har bygget opp langs vår høyre side siste to kamper.
Tror vi teller 5-6 store sjanser og et-par mål.
Håper Gnonto kan stabilisere det spillet. Likte best det jeg så i posisjonsspillet. Veldig disiplinert.

asbfjell

Quote from: leedslife on August 13, 2026, 15:06:21Rodon og Gnonto. Kan det bli sesongens Bogle og Justin?

Håper Gnonto kan stabilisere det spillet. Likte best det jeg så i posisjonsspillet. Veldig disiplinert.

Rodon, Gnonto og Wilson - det ligger et stort offensivt potensiale i den trioen der!

Måtte faktisk humre litt da eg så Gnonto herje i luftrommet i vår egen sekstenmeter. 😄

Gnonto's utvikling har de siste tre årene vært såpass svak at mange av oss hadde gitt opp hele fyren. Ville derfor vært svært gledelig om vi nå endelig kan få ut hans fulle potensiale.

Eriksen55

Quote from: asbfjell on August 13, 2026, 17:56:03
Quote from: leedslife on August 13, 2026, 15:06:21Rodon og Gnonto. Kan det bli sesongens Bogle og Justin?

Rodon, Gnonto og Wilson - det ligger et stort offensivt potensiale i den trioen der!

Måtte faktisk humre litt da eg så Gnonto herje i luftrommet i vår egen sekstenmeter. 😄

Gnonto's utvikling har de siste tre årene vært såpass svak at mange av oss hadde gitt opp hele fyren. Ville derfor vært svært gledelig om vi nå endelig kan få ut hans fulle potensiale.

Mye handler nok om selvtillit for Gnonto. Er en potensiell veldig solid spiller som fortsatt er ung. Gøy og viktig at han fikk en god kamp. Kanskje Farke bør prøve å gi han noen kamper nå slik at han kan bygge videre på det?

Asbjørn

Bornauw har hatt en god pre season, men han ville likevel til en klubb der han fikk starte,
Maybury:
Nope he was always going to be backup, Bijol was on our radar months before we got promoted. If Struijk left last summer we'd have replaced him with a starter. Bornauw is annoyed he didn't get the minutes at CB that Justin did, rather than thinking he was going to be starting every week
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Ser vi har behov for backup på venstrekant. Men vi trenger ikke å klinke ut store summer på et førstevalg. Noah Okafor har et skyhøyt toppnivå, og bør spille sju dager i uka så lenge han er fit. Han trenger bare mer minutter, vi så glimt i Dublin på hvor god han er.

Sydhagen

Hvor får man sett morgendagens kamp?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Quote from: Sydhagen on August 14, 2026, 19:01:07Hvor får man sett morgendagens kamp?

LUTV, koster £5,00
Super Leeds since 1968

karaba

Quote from: Sydhagen on August 14, 2026, 19:01:07Hvor får man sett morgendagens kamp?
LUTV

Sent from my iPhone using Tapatalk