Dagens kamper i VM 2026

Started by GaryMac, June 14, 2026, 20:03:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

TK20

Quote from: Hawley on Today at 17:49:18
Quote from: Eriksen55 on Today at 16:16:36
Quote from: Hawley on Today at 13:56:44
Quote from: Eriksen55 on Today at 11:43:22
Quote from: Hawley on Today at 10:55:45Mista dessverre mye av respekten for Solbakken i går. Bryter m alt jeg står for og grunnprinsippene i idrett og fotball.

100% enig med Solbakken.

Lite hvile fra sist kamp og kort tid til neste. Endelig en trener som tør å ta upopulære valg!
Topptrente idrettsutøvere som må hviles fordi det «kun» er 4 dager til neste kamp. Latterlig, rett og slett!

Flyreiser, varme, skaderisiko, vært lenge på tur og man kan ikke sammenligne dette med PL.
Ingen lag hadde kortere tid mellom kamp 2 og 3 enn Norge. Elefantene hadde mer hvile inn mot tirsdagens kamp enn oss. Frankrike roterte mer mot Irak og Senegal enn vi gjorde.

Dette er helt vanlig å gjøre. Og det handler ikke om at spillerne ikke tåler det. Det handler om å gi de utvalgte bedre forutsetninger tirsdag. Vi er bare ikke vant med slik kynisme i Norge!
Kyniske folk har vi nok av i verden. Det bare strider helt mot mine verdier og prinsipper. Sorry

Jeg deler ikke den holier-than-thou-holdningen, men jeg er skeptisk til hva det gjør med en prestasjonsgruppe å dele opp på den måten. Dere er de gode, dere er de dårlige. Usikker på stemningen i troppen nå frem mot kampen mot Elfenbenskysten.

leedslife

Største problemet for Norge og teamet er jo at de har veldig lite mesterskapserfaring opp mot konkurrerende nasjoner.
Vil jo bli litt prøve og feile for og få referanser.