Dagens kamper i VM 2026

Started by GaryMac, June 14, 2026, 20:03:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Summerville med ny fin scoring. Ingen tvil om at han er god nok for Nederland.
Super Leeds since 1968

Hawley

Vi skulle hatt tak i broren til Nmecha. Strålende spiller!
 

Hallgi

Tanaka satt på benken i heile den første kampen, men spilte heile kampen i natt (4-0 mot Tunisia) til tross for 5 gjennomførte bytter!
Blir spennande å følga Japan vidare
ALAW (saludos del pirata)

Asbjørn

Quote from: Hallgi on June 21, 2026, 09:17:48Tanaka satt på benken i heile den første kampen, men spilte heile kampen i natt (4-0 mot Tunisia) til tross for 5 gjennomførte bytter!
Blir spennande å følga Japan vidare
Jeg var ikke oppe og så, men han spilte visst glimrende:
Ao Tanaka was brilliant for Japan earlier this morning, playing a key role in two goals during a 4-0 win vs Tunisia. Leeds United man was energetic, snappy in the tackle and clever in possession. Group F showdown with Gabi Gudmundsson up next👇

#LUFC
https://x.com/kylenewbould/status/2068619940740174179?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

At våre spillere gjør det bra i VM er neppe noen fordel for vår klubb. Plutselig er "ulvene"/"gribbene" der og snapper. Ekstra bekymringsfullt med Tanaka som for ikke lenge siden ønsket seg bort.

Forever Whites

Går ikke så bra for Uruguay og Bielsa ball. Må ha minst ett poeng mot Spania for å ha mulighet for å gå videre i puljen.
Cap Verde imponerer.
Medlem 94237

peacock

Quote from: Reaney on June 21, 2026, 15:55:27At våre spillere gjør det bra i VM er neppe noen fordel for vår klubb. Plutselig er "ulvene"/"gribbene" der og snapper. Ekstra bekymringsfullt med Tanaka som for ikke lenge siden ønsket seg bort.

Ønsket seg bort? Hva er kilden her?

Cerberos67

Quote from: peacock on June 22, 2026, 07:16:10
Quote from: Reaney on June 21, 2026, 15:55:27At våre spillere gjør det bra i VM er neppe noen fordel for vår klubb. Plutselig er "ulvene"/"gribbene" der og snapper. Ekstra bekymringsfullt med Tanaka som for ikke lenge siden ønsket seg bort.

Ønsket seg bort? Hva er kilden her?

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-news-ao-tanaka-premier-league-japan-world-cup-8646747

(For øvrig mener jeg det er tøv å ønske at våre spillere ikke skal gjøre det bra)

GeirO

Quote from: Hawley on June 21, 2026, 01:04:59Vi skulle hatt tak i broren til Nmecha. Strålende spiller!
Vi har jo broren til Nmecha....(ok da, vi har den dårligste broren...)
MOT

Josch

Quote from: Cerberos67 on June 22, 2026, 09:21:39
Quote from: peacock on June 22, 2026, 07:16:10
Quote from: Reaney on June 21, 2026, 15:55:27At våre spillere gjør det bra i VM er neppe noen fordel for vår klubb. Plutselig er "ulvene"/"gribbene" der og snapper. Ekstra bekymringsfullt med Tanaka som for ikke lenge siden ønsket seg bort.

Ønsket seg bort? Hva er kilden her?

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-news-ao-tanaka-premier-league-japan-world-cup-8646747

(For øvrig mener jeg det er tøv å ønske at våre spillere ikke skal gjøre det bra)


Regner med de Leeds-spillere som er i VM snakker opp Leeds på sitt landslag, slik at flere blir fristet til å spille for Leeds :)
Spillere snakker jo med hverandre om klubben sin. Hva skal de ellers snakke om?

leedslife

Tøft for Canada ikveld.

Vi har vel aldri hatt 3 ex trenere i samme VM-sluttspill?

leedslife


Asbjørn

Quote from: leedslife on June 24, 2026, 22:19:46Tøft for Canada ikveld.

Vi har vel aldri hatt 3 ex trenere i samme VM-sluttspill?
Neppe. Så har det vel aldri før vært 512 lag med i VM-sluttspillet før...

Canada var bedre enn eg trodde.

Men seriøst, har noen Leedsmanagere overhodet ledet VM-lag i sluttspill ETTER Leeds-jobben. Heller ikke The Don klarte det...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

#43
Ingen Raphinha i kveld. Strekkskade står det på FotMob - tilbake tidlig juli...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Quote from: Asbjørn on June 24, 2026, 23:05:16Ingen Raphinha i kveld. Strekkskade står det på FotMob - tilbake tidlig juli...

I følge TSB så sirkulerer det rykter om at han er personlig konkurs og fått fri for å prøve å ordne opp i rotet.

Asbjørn

Quote from: Russel_Doig on June 24, 2026, 23:29:06
Quote from: Asbjørn on June 24, 2026, 23:05:16Ingen Raphinha i kveld. Strekkskade står det på FotMob - tilbake tidlig juli...

I følge TSB så sirkulerer det rykter om at han er personlig konkurs og fått fri for å prøve å ordne opp i rotet.
...leste også at den som satte ut ryktet er en kjent 'ryktemaker\...
Lots of lots of chatter online about him being in real financial bother, and desperately wanting the move to Saudi. A real shame if true.
....
This came from Zampeta who has built up a reputation for bullshitting for click bait headlines on radio stations and podcasts. Won't have an ounce of truth in it.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GaryMac

Raphinia gikk av banen etter 40 minutter i kamp nr. 2.
VG skrev "Raphinha er på beina, men må ut her. Alvorlig mine mens han tusler av."
Satt nede en stund før han gikk av.
Mener jeg leste/hørte noe om strekk et eller annet sted.