Kamp vs. Brentford, Elland Road søndag 30.august kl 15

Started by Asbjørn, August 28, 2026, 14:39:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Stach og Okafor kritiseres. Vært de to beste hos oss.

Hallgeir *

Quote from: Kato on August 30, 2026, 15:34:20Rodon ferdig, vært god. Vi blir å savne farta hans. Bra vi har kjøpt Elvedi.

Ute 6-12 uker. avhengig av hvor alvorlig det er.
Super Leeds since 1968

auren

Bijol ser ut som en saltstøtte når det settes fart mot ham...

Blås til pause! Vi må legge en god plan på å komme skikkelig inn i kampen igjen. Et bytte eller formasjonsendring kanskje?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Fredhans

Treffer sjelden en medspiller med klareringene, og klarer ikke etablere noe eget spill.....måtte jo komme🤔

auren

Hawley

Fullt fortjent. Vi mangler kvalitet ogjeg aner ikke hvorfor Aaranson har klippekort. Wilson er jo fotballspiller. Inn m han!

Lucas the Kop Cat

Quote from: Hawley on August 30, 2026, 15:44:33Fullt fortjent. Vi mangler kvalitet ogjeg aner ikke hvorfor Aaranson har klippekort. Wilson er jo fotballspiller. Inn m han!
Tja, hvem av de to er best på defensiv jobbing?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Fredhans

Quote from: Hawley on August 30, 2026, 15:44:33Fullt fortjent. Vi mangler kvalitet ogjeg aner ikke hvorfor Aaranson har klippekort. Wilson er jo fotballspiller. Inn m han!

Ja noe må gjøres for dette her holder ikke til noe poeng.

Kato

Damsgaard har eid denne omgangen. Vi må først og fremst justere sentralt.

Gordon McUseless

Det har vert klasseforskjell på lagene. Vi har ikke fått til 3 sammenhengende pasninger før de er over oss som e biesverm.

asbfjell

48 minutters sammenhengende realitetsorientering.

Kanskje er det nettopp dette vi trenger, to dager før vinduet stenger.

Dylan

Er desverre imponert over Brentford, godt pasningspill og høy intensitet. Ser rett og slett gode ut. Stussa litt på at Tottenham skulle tape så stort, men skjønner litt mer nå. Vi må opp noen hakk, men synes Brentford har vært mer god enn vi har vært dårlige.

Sydhagen

Brentford er rett og slett et dritbra lag. Power og tempo over hele linja.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bromancer

Spilt av banen i 1. omg. Sjeldent svakt. Vi trenger en Wilson utpå her.

Cannavaro

0-1, her blir vi regelrett overkjørt !  Brentford er veldig bevegelige, gode i press spill, nøyaktig med pasninger, varierer offensive løp og vinner dueller.  Leeds er statister.  Henger såvidt med i kampen fordi vi kan tildels forsvare oss godt.  Det er ingenting som fungerer for Leeds her, og det skyldes at Brentford er gode !
Når Leeds slurver med ball, så er det lettere for Brentford å etablere angrep og ha ballinnehav. Da blir Leeds løpende mye imellom. Offensivt er vi nada, ingen avslutninger og ingen cornere, ingen lange innkast.  Helt greit at Farke tar frem føner`n her i pausen, dette er altfor svakt i første hjemmekamp for sesongen.  Laget som helhet kan bedre enn dette her selv om Brentford er gode....veldig synd med Rodon`s skade....
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Pause. 0-1. Klasseforskjell på lagene. Brentford har stort sett spilt ball i hatt med oss. Kan ikke huske å ha sett oss så svake siden hjemmekampen mot Arsenal der vi tapte 0-4. Spent på hva Farke klarer å trylle frem nå. Er det bare kvalitetsforskjell eller har vi ikke vært up for it i første? Blir vel et bytte eller to nå. Longstaff og Wilson for Stach og Aaronson? Gudmundsson for Justin? Ikke godt å si.

Poeng i ettermiddag må være ekstremt bra slik første omgang har vært.

auren

clintan

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 30, 2026, 15:46:11

Defensiv jobbing? Hva med 0 skudd på mål fremover. Må tørre å angripe på hjemmebane. Det er der poengene må hentes historisk sett.

leedslife

Må si jeg er imponert over Brentford.
Utrolig godt drillet.
Føles litt likt som Bmouth borte på tampen av forrige sesong.
Det føles 1-2 knepp opp.
Men vi er jo enda med. Leeds stort sett gode i 2 omganger.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Cannavaro on August 30, 2026, 15:51:280-1, her blir vi regelrett overkjørt !  Brentford er veldig bevegelige, gode i press spill, nøyaktig med pasninger, varierer offensive løp og vinner dueller.  Leeds er statister.  Henger såvidt med i kampen fordi vi kan tildels forsvare oss godt.  Det er ingenting som fungerer for Leeds her, og det skyldes at Brentford er gode !
Når Leeds slurver med ball, så er det lettere for Brentford å etablere angrep og ha ballinnehav. Da blir Leeds løpende mye imellom. Offensivt er vi nada, ingen avslutninger og ingen cornere, ingen lange innkast.  Helt greit at Farke tar frem føner`n her i pausen, dette er altfor svakt i første hjemmekamp for sesongen.  Laget som helhet kan bedre enn dette her selv om Brentford er gode....veldig synd med Rodon`s skade....
Er vel ikke føner som trengs, synes de har jobbet godt. Vil heller tro det er snakk om å gjøre noen taktiske justeringer for å få mer tak på midtbanen.

Hawley

Brentford er et meget godt lag og rundspiller oss. Vi må ha inn folk som kan holde på ballen og vende bort en spiller. Vi har vel kun Wilson. Vi mangler en Damsgaard/Ødegård-type. Det er virkelig der vi mangler kvalitet. Aaranson er jo ikke god nok

leedslife

Kickthemdown

Hvem faen bryr seg om det? Jobben hans er å skape målsjanser - ser du noen ?

auren

4-3-3 i andre omgang?

Trafford - Bogle, Elvedi, Tarik, Gudmundsson - Ampadu, Stach, Longstaff - Wilson, DCL, Okafor

Noe graverende må gjøres!

auren

peacock

Quote from: Kickthemdown on August 30, 2026, 15:57:27

Hvem faen bryr seg om det? Jobben hans er å skape målsjanser - ser du noen ?

Det er vel en forutsetning at vi har ballen på motstanders banehalvdel? Eller mener du han skal drille 10 mann fra egen halvdel?
Blir for dumt å ha en hakkekylling når laget ikke fungerer.

Kato

Jeg ville lagt om til fire bak, og fått tre spillere inn sentralt. Bijol av for Longstaff hadde vært mitt valg. Få ut Aaronson og inn med Wilson også.

auren

Wilson og Tanaka inn for Aaronson og Bijol. Da hørte Farke på meg og kato.

auren

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on August 30, 2026, 16:00:19Jeg ville lagt om til fire bak, og fått tre spillere inn sentralt. Bijol av for Longstaff hadde vært mitt valg. Få ut Aaronson og inn med Wilson også.
Ble nok slik med Bijol og Aaronson ut.

Gordon McUseless

Dette er historisk. Farke gjør to bytter i pausen. Liker det.

Milou

Imponerande omgang av Brentford. Minner om Leeds på sitt beste under Bielsa. Presspelet er nær perfekt og Leeds blir tvinga til å slå langt.

Vi har likevel forsvart oss bra, og Brentford har ikkje mange store sjanser. Bijol blir for passiv på målet men veldig godt av Schade. Vårt største problem er at pasningsspelwt, som i første kamp mot Forest, er for unøyaktig. Okafor er einaste som evner å halde på ballen der framme, men kva hjelper det når innlegga hans er håplause. Brenden har vore veldig god og viktig i den defensive jobben.

Ser Tanaka er på veg inn. Dette kan vere ein god kamp for han.