Kamp vs Crystal Palace, Elland Road søn 20.september kl 15

Started by Asbjørn, September 18, 2026, 11:05:10

Previous topic - Next topic

GaryMac, clintan, Killa, Hawley, NT and 7 Guests are viewing this topic.

peacock

Ja, ja....Ubeseiret og færrest baklengs i Premier League. Kan vi være misfornøyde?
Vi har blitt bunnsolide defensivt, dog ikke særlig bedre offensivt. Vi må få i gan Wilson etter landskampene!

flynn

Svært svak kamp, men vi roter til oss ett poeng og er ubeseiret i første kampbolk. Sånn totalt sett må vi si oss fornøyd med det. Men å være nest best hjemme mot et lag jeg tror skal slite i nedrykksstriden er isolert sett langt unna bra nok.

flynn

Bromancer

Skuffende opptreden! Palace klart best. I tillegg i bytter vi oss dårligere. Setter innpå folk med null fysikk, overblikk eller ballkontroll. Helt utrolig at noen får spilletid etter så mange dårlige prestasjoner.

Dylan

Quote from: flynn on Today at 17:00:43Svært svak kamp, men vi roter til oss ett poeng og er ubeseiret i første kampbolk. Sånn totalt sett må vi si oss fornøyd med det. Men å være nest best hjemme mot et lag jeg tror skal slite i nedrykksstriden er isolert sett langt unna bra nok.

flynn
Er ikke sjokkert, alle lag i PL har potensiale. Satsa ikke pengene mine på hverken Coventry, Brentford eller Brighton i går..... Vi har holdt begge sistnevnte til uavgjort. Men Leeds virka litt daue i dag, ikke samme sprut fremover som på mandag kveld. Så skal det sies at Palace hadde gjort hjemmeleksa si, og kombinert med energisk kollektiv innsats holdt det til poeng.
Har ellers ikke vært så veldig kritisk til Aaronson, men i dag var det virkelig ille å se han på banen. Noe må det være Farke ser på trening, håper han viser noe lignende i kamp også snart.

Kato

Cherry

Quote from: auren on Today at 16:25:55James for Bogle og Aaronson for Tanaka. Blir vi bedre av dette tro?

auren

De er jo ikke form de 2 - svært svake begge to.
Bahoya med ETT minutt... det var ikke generøst. D var noe slitent og tamt over oss i dag dessverre, litt merkelig at Palace har den energien etter kamp på torsdag i Europa.
Nå må det øves på detaljer på de som ikke er på landslag, samt terpes på press igjen-der var vi svake i dag.
Helt greit med 1. poeng i dag faktisk.

Lucas the Kop Cat

Vi fikk en realitetssjekk etter å ha valser over Newcastle sist. Det er fortsatt en god jobb å gjøre både på trening og rekruttering før vi skal snakke så.mye om spill i Europa.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Quote from: Joe Jordan on Today at 16:53:41Dette var urovekkende tannløst. Sette inn Bahoya på overtid er bare provoserende...
Tja, da er han ihvertfall inne i varmen til Farke. Tipper det blir mer vi frå se av ham fremover.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hawley

Bahoya så jo bedre ut i det minuttet han spilte enn Aaranson. Han har jo ikke tilført laget noe i det siste. Helt uforståelig at han får minutter på banen på bekostning av andre, men vi er litt tynne framover. Merkelig at Bahyoa ikke får prøve seg

Reaney

Ingen tegn til slitasje på Crystal Palace etter kamp sist torsdag. Det vi så i dag var et lag full av confidence etter 4-0 mot Lec Posnan. En seier som overbeviste dem om at det også var mulig å slå Leeds på Elland Road. En god venn av meg har aldri gitt seg på at fotballag blir best av å spille kamper. Hva Leeds har drevet med siste 6 dagene måtte gudene vite.

Kato

Trafford 7 - En kvalifisert redning, ellers prikkfri.
Bogle 6 - Selvsagt årets første svake kamp når jeg gir han bindet på Fantasy.
Justin 7 - Jobber og sliter, ikke like synlig som sist.
Elvedi 7 - Stenger igjen, et par involveringer helt på kant.
Muharemovic 7,5 - Solid, trygg og god med ball.
Gudmundsson 7 - Syns han er i fremgang. Dog ikke like bra som mot Newcastle.
Ampadu 7,5 - Jobber knallhardt, blir veldig alene.
Tanaka 6,5 - I dag ser vi svakheten, fysikken. Ut og inn av kampen.
Stach 5 - Syns han var svak. Treg, lite mobil og for lite i krigen sentralt.
Okafor 7 - En av få driblere. En god del bra, men også brudd mot.
DCL 7 - Lite hjelp der fremme. Tror han var i offside på den store sjansen.
Aaronson 5 - Veik, svak, og stort sett bare balltap.
James 5 - Akkurat like svak som forrige mann.
Nmecha 6 - Løfter oss ikke voldsomt.
Bahoya - Hva i all verden er vitsen med 1-2 minutt?

Farke 5 - Rista ikke liv i gjengen som sist. Tamt, tungt og lite energi. Byttene var bomskudd de luxe. Vi ble ikke et fnugg bedre av de. Bahoya ett minutt er bare latterlig.

1954 modell

Uvanlig lite fremover i dag. Låg en tamhet over det fra start av. Temposvakt av midtbanen og Stach uvanlig svak på dødballene der han ved flere anledninger ikke klarer å løfte ballen over førsteforsvarerne.

Skulle ikke tro at dette CP laget hadde sluppet inn en masse med mål. Det var jo dette med Leeds og favorittstempel hjemme da.
Bahoya viste med ett par involveringer i løpet av to minutter at han skulle fått sjangsen før.

Fortsatt ubeseiret får være trøsten i dag og så håper vi på ett lite under om tre uker mot Arsenal.

Blank_File

Jeg syns ikke dette var sååå dårlig. Sammenlignet med Newcastle-kampen, så klart skuffende. Får vi mange av de Newcastle-kampene i løpet av året? Neppe. Får vi mange av Crystal Palace-kampene i år hvis vi fortsetter i det sporet vi har startet? Ja. Vi hadde best xG og var nærmere å vinne enn Palace etter mitt syn. Helt greit med uavgjort.

Godkjent periode. Nå skal jeg glede meg over Norge noen uker, også skal jeg glede meg over Leeds igjen etter pausen.

Josch

Quote from: Blank_File on Today at 19:16:37Jeg syns ikke dette var sååå dårlig. Sammenlignet med Newcastle-kampen, så klart skuffende. Får vi mange av de Newcastle-kampene i løpet av året? Neppe. Får vi mange av Crystal Palace-kampene i år hvis vi fortsetter i det sporet vi har startet? Ja. Vi hadde best xG og var nærmere å vinne enn Palace etter mitt syn. Helt greit med uavgjort.

Godkjent periode. Nå skal jeg glede meg over Norge noen uker, også skal jeg glede meg over Leeds igjen etter pausen.

Enig i dette.  Hvis vi får uavgjort og ikke tap på dårlige dager bør vi være fornøyd. Palace var ganske gode mener nå jeg. Alle kamper som har endt uavgjort hadde Leeds sjans til å vinne.

Hittil mener jeg vårt laveste nivå er høyere enn i fjor. Men neste kamper er Arsenal og ManU. Dumt at Arsenal nå blir i slå-tilbake-modus etter stygt tap.