Trondheim - Three Lions

Started by Boxman, May 05, 2006, 09:54:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Ikke fotball, ikke Three Lions, men Trondheim!
Det monteres i denne stund håndpumper på Den Gode Nabo. I løpet av kvelden vil det åpnes en eller to casks fra bryggeriet Kinn i Florø. Kom og drekk mens det er ferskt!
- Leif Olav

HåvardK

Steike. Og jeg som er et helt fylke unna. Holder det til lørdag?

lojosang

Bjørn sa de hadde 20 fat, så jeg regner med det.  :)
- Leif Olav

HåvardK

Og tror du ikke jeg har dratt på meg matforgiftning, da? Svarte.

Mac

Mandag 22. mars kl. 20.45 viser Three Lions Leeds - Millwall. Sekspoengskamp i opprykksstriden dette!
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Mac

Ny TV-kamp på Three Lions 2. påskedag (mandag 5. april) kl. 13.30!

Da er det bare å møte opp i den gule bortedrakten ;D

Who the f**k is Yeovil? ::)
Ole Morten Grønningen

Mac

Lørdag 1. mai kl. 16.00 viser Three Lions kampen der vi forhåpentligvis rykker opp til Championship - Charlton i London.

Bra reklame for the big match i allefall: www.threelions.no
Ole Morten Grønningen

Tom S

Quote from: Mac on April 28, 2010, 11:18:23
Lørdag 1. mai kl. 16.00 viser Three Lions kampen der vi forhåpentligvis rykker opp til Championship - Charlton i London.

Bra reklame, men litt dumt at de ikkje har fått med seg at det er på The Valley kampen går.
Men, shit au, det vikigste er at de sender.
COME ON LEEDS !!

Mac

Quote from: Tom S on April 28, 2010, 13:33:48
Quote from: Mac on April 28, 2010, 11:18:23

Bra reklame, men litt dumt at de ikkje har fått med seg at det er på The Valley kampen går.
Men, shit au, det vikigste er at de sender.

Jepp, men de har fått det med seg på den originale listen: http://www.threelions.no/match.html
Ole Morten Grønningen

HåvardK

Siden jeg verken kommer meg til London eller Leeds, er det likegyldig - men på TL kommer jeg.

Crukis

Har vært Leeds-supporter siden 1972 og fikk LUSCoS-medlemsskap i bursdagspresang fra ungene for noen år siden. Har ikke vært på TL ennå, men neste lørdag må det pinadø være på tide! Jeg tar på meg Leeds-skjorta og stiller én mann. Regner med at jeg ikke blir alene? Og håper at kampen vises på storskjerm???

lojosang

Jeg tipper vi prioriteres foran Accrington Stanley og finalen i FA Trophy, ja.  ;D
Nå er det Tom Waitsløp i Trondheim denne lørdagen, så vær forberedt på dasskø!
- Leif Olav

HåvardK

Selv må jeg ta til takke med oppdatering via SMS, da jeg har prestert å ordne meg en familie med slektninger som arrangerer konfirmasjon samtidig som Leeds spiller sin viktigste kamp på flere år.

Håper i det minste på heftig pretting fra klokken atten.

lojosang

Quote from: HåvardK on May 03, 2010, 21:29:08
Selv må jeg ta til takke med oppdatering via SMS, da jeg har prestert å ordne meg en familie med slektninger som arrangerer konfirmasjon samtidig som Leeds spiller sin viktigste kamp på flere år.

Håper i det minste på heftig pretting fra klokken atten.

Jeg satt og bretta servietter under Leedskampen forrige helg av samme grunn. Du har mi djupaste medkjensle.
- Leif Olav

Mac

Fikk en mail fra Viasat i dag der de bekreftet at Viasat Fotball nok en gang viser Leeds United, og det er nå også bekreftet på Three Lions nettside at de dermed også viser kampen.

Dermed er det nok en gang bare å møte opp, lørdag 8. mai kl. 16.00 for å se at Leeds United endelig tar steget opp i Championship igjen!
Ole Morten Grønningen

lojosang

Nå skal vi jaggu meg vise disse bergenserne at det er i Trondheim det foregår.  :)
- Leif Olav

Rasmussen7

Quote from: lojosang on May 04, 2010, 23:56:19
Nå skal vi jaggu meg vise disse bergenserne at det er i Trondheim det foregår.  :)
Nei... helt feil.. d er i LEEDS d foregår... ;D

roaldv

Har vært på Three Lions og sett 2 play-off-kamper de siste par årene. Det gikk ikke spesielt bra. I morgen kommer jeg igjen....

Dere er herved advart :o

Mac

Det gikk veien i går, og trykket på Three Lions var stort som vanlig. Vi fylte så å si hele puben med Leeds-supportere!

Det ble foreslått at vi i løpet av den nærmeste tiden kan sette av en kveld og møtes på Three Lions for en liten Leeds-fest der vi kan mire litt, diskutere neste sesong, kjøpe oss mat og drikke og synge Leeds-sanger.

Noen interesse for dette?
Ole Morten Grønningen

HåvardK

auren

Ã... mire litt. Er det et eget trøndersk uttrykk??  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond A

Mire er et trøndersk uttrykk for å svire.   ;D
Luscos medl. 338

Mac

;D Det skulle selvfølgelig stå mimre :)
Ole Morten Grønningen

Mac

Her er en som er fast innventar på Three Lions hver gang Leeds United spiller kamp: http://www.mb.no/sport/article5108786.ece
Ole Morten Grønningen

Ihag

Skal vi møtes på 3 løver lørdag 29.5 ? Drikke, feire og ønske Hudders velkommen til CCC ? Lager gjerne en quiz for de skarpe hjerner !

Mac

Lørdag 7. august spiller Leeds mot Derby på Elland Road i ligaåpningen og Three Lions viser selvfølgelig kampen som begynner kl. 18.15.

Vi snakkes der :)
Ole Morten Grønningen

HåvardK

lojosang

Kan vi håpe på noe nytt i kjøleskapene, eller må jeg foreberede meg på å komme meg gjennom kampen kun på Old Speckled Hen?  :)
- Leif Olav

Mac

Kamp på Three Lions søndag 15. august kl. 14.15, Nottingham Forest - Leeds United.

Vi snakkes folkens :)
Ole Morten Grønningen

HåvardK

Må melde avbud på  søndag. Lykke til folkens!