Stord Whites

Started by raffa, May 13, 2006, 06:53:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

fjellhaugen

noen som vil nevne dette for geir?

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12872.0

hvis de har fått "fiksa" sky kortet sitt da ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Alu69

Kristian har bestillt Den Blå Time (Frugård 2. etg.) til kampen.
Spre da til alle LEEDS suporterar og møt opp!!!!!!

Trur nok at Geir har noko i kranane til reduserte prisar ;)

Tirsdag 22.09.2009 kl.20.45.

Marching on together, we`re gonna see you win .......

Andreas V. Lunde
Medlem av Stord Whites

asLeeds

surt,eg kjem ikkje heim før den 24......
DALHEIM WHITES

fjellhaugen

eg e der. skal ta meg ei kalde for deg eg asle ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Alu69

Treng jo ikkje gå på jobb dagen etter om........NÃ...R resultatet vert det rette!!! ;) Men sidan eg sit saman med to ihuga Lpool supporterar på jobb kan det jo vera verdt ein tur likavel ;D

Gler meg sjukt til å oppleva eit stappfullt ER på direktesendt kamp mot Lpool for første gang på (altfor)lenge!!!!!!!!!!! ;D

Eg ska ta eit par halve for deg eg og Asle ;)

Andreas V. Lunde
Medlem av Stord Whites

asLeeds

bli no ikkje for fudle bare for min del ;D
hadde vært kjempe artigt å våre der,men eg får vell heller leite desperat rundt her nede i Skagen etter 1 plass som viser kampen.
.....og vist eg skulle finne 1 plass, rekner med eg blir ganske ensom som Leeds fan :o
DALHEIM WHITES

asLeeds

neida......ikkje 1 pub i skagen so hadde Canal+ eller sky sport........
DALHEIM WHITES

fjellhaugen

Quote from: Asleeds on September 25, 2009, 17:22:44
neida......ikkje 1 pub i skagen so hadde Canal+ eller sky sport........

du gjekk glipp av ein KANON kamp. men de regne eg me du har fått me deg ;)
d va fullt opp på blå time og 95% va kvitt og gult.
kanonstemning stort sett heile kampen og eg glede meg te neste tv kamp.

lure forresten på om eg blir hjemma då. har ennå te gode å se leeds vina på frugård :P :P

Chris Lunde

Kampen mot Charlton vises som hovedkamp på frugård (den blå time)! Kampen begynner klokko 16.00, me møter til oppvarming klokko 15.00! Håpar på bra oppmøte! Vel møtt;)

Ps! Perfekt oppladning te Dagfinn Lyngbø show!:-D
Chris Lunde
- Grunnlegger av LUSCOS Stord / Stord Whites

Facebook: http://www.facebook.com/Stord.Whites

MOT!

fjellhaugen

tar ein ny vri denne gang, og ser kampen med broderen hjemme. har ennå ikke sett leeds vinne på frugård ??? ???
dumt om det skulle bli uavgjort i dag, bare fordi eg går på frugård ;D ;D ;D

ja det hjalp jo!!!

fjellhaugen

så sinnsykt sugen på litt innefotball nå som høsten melde seg.
noen som spille, evt vet kor man kan slenge seg med? kun for gøy og ein kveld i uka eller noe. evt kor det e mulig å leie plass?

asLeeds

noken so veit om da blir noke samling på lørdag?
eg e klar!!!
DALHEIM WHITES

asLeeds

DALHEIM WHITES

fjellhaugen

Quote from: Asleeds on November 04, 2009, 16:03:14
Stordinga????

ska ikkje se vekk fra at det komme ein utflytta haugesundar hvis det e godt nok ;) ;)

asLeeds

da får duga ;D. du er vell nesten nabo`n ;)
DALHEIM WHITES

asLeeds

veit me med sikkerhet at dei viser kampen på Frugård?
DALHEIM WHITES

fjellhaugen

Har akkurat fått SMS fra Geir med beskjed om at han sku ordna kamp oppe på blå time i mårå.

Håpe så mange som mulig komme då, vett at det går Arsenal kamp og i mårå på samme tid. Fint om me bare kan visa med ein gang ka lag som gjelde ;)

asLeeds

supert!!
klar so 1 egg!!
rekne med da blir fleire Rafdal gutta ;)
DALHEIM WHITES

asLeeds

kjempe kveld! var vell ca 15 Leeds fans så måtte sitte å sjå på den minste skjermen fordi Arsenal sku vises på stor skjermen....jaja dei var jo tross alt 2 stk så då e vell da heilt natuligt at dei fekk stor-skjermen.....NOT!!
DALHEIM WHITES

fjellhaugen

hehe... ja best va det vel når 3 arsenal fans faktisk gjekk på 3-0  ;D ;D
bra kveld i går då, litt i ovekant for ein sliten haugesundar i dag kjenne eg 8)

fjellhaugen

grimsby på blå time i kveld?
noen som vett?

asLeeds

det blei sagt på lørdag at det blei samling der ikveld.
uten meg, er tilbake i Skagen........ >:(
DALHEIM WHITES

fjellhaugen

Quote from: Asleeds on November 10, 2009, 17:27:32
det blei sagt på lørdag at det blei samling der ikveld.
uten meg, er tilbake i Skagen........ >:(

such is life.. jobba jobba.

asLeeds

rekner med me eiger "blå time" 3 jan?
Alle mann på plass,vise scum kem som e ekte supportere!!!!!!
DALHEIM WHITES

fjellhaugen

lykke til i morgen.
undertegnede hadde sett frem til å benke meg i sofaen og se den her ute i nordsjøen..........................................................  helt til jeg nettopp fikk inkalling til månedlig HMS møte i morgen klokka 1500 >:( >:( >:( >:( >:(

jaja. satser på at vi har punktert kampen i første omgang ;D

dere får ta ansvar de som skal, blir det like bra som mot liverpoll bør det bli lett ;)

fjellhaugen

hvordan gikk det på blaa time egentlig?
regner med det var en del slukøra scum supportere som gikk stille i dørene ;D ;D

asLeeds

rett & slett heilt supert ;D
som venta så var me i STORT overtall.
me hadde storskjermen,scum måtte nøye seg med den små tv.
heldigvis så passer det sånn at eg er heime til neste runde og,gleder meg stort!!
DALHEIM WHITES

asLeeds

rekner med det blir samling på lørdag?
Alle mann alle ta med flag! ;D
DALHEIM WHITES

Alu69

EG kjem i allefall uansett ka som skjer ;)

Andreas V. Lunde
Medlem av Stord Whites

asLeeds

hehe, 45-5 te LEEDS fans!!!
hadde dette vert 1 normal kveld på byn,so hadde me vert kasta ut heile gjengen!!!
me e BEST! MOT blei sunge 15 ganga ikveld,minst!!
GGGGGGUUUUUUUUUUUDDDDDDD,eg e stolt!!!!!!!!
DALHEIM WHITES