Kristiansand

Started by Sheridan, May 20, 2006, 01:18:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Sheridan

ja nå har jeg hørt med både Thomas (pr telefon hehe....fikk nemlig nummeret til Thomas og UPTOWN pr MSN, så ble det en en liten mix-up av nummerene, så jeg ringte like godt Lids med spørsmål om han viste kampen - og jeg er 100% edru, det er det verste av alt) Det vanlige svaret fra UpTown. Alle 3 tunerene er opptatt med PL. Det er som pokker at der ikke er noen muligheter, noen duggfriske, og Wise sin Leeds debut som manager på skjermen....finnes der ikke en forbanna plass der de viser da?

Robert H.

Negativt svar fra Harveys også. Er visst noe så uinteressant som Premier League-matcher i dag...

Sheridan

På Hjørnet viser heller ikke....

Lids

Dessverre.

I dag er det kamper med Liverpool, Man U og Arsenal samtidig kl 16 og det tar hele vår kapasitet.

Får håpe det passer bedre en annen gang!

Med vennlig hilsen
UpTown Sportsbar

Erling

Thomas
Thomas

Lids

Brodern har gullpakka, så da blir det tur ut til han for å se kampen live - dog uten kold CB.

Thomas
Thomas

Sheridan

Nå som canal+ sender 3 live kamper hver lørdag fremover.....så kan vi nok se langt etter Leeds på skjermen der nede. Muligens en eller annen midtukekamp.

Sheridan

noen som har vært i kontakt med uptown idag?
spiller ikke flere av storlagene søndagskamp.?...kanskje en mulighet?....nei sikkert ikke!

Robert H.

Både Liverpool og Manure spiller kl 1600. Vi har nok ingen sjanse Ole Evert.

Robert H.

Leeds-Coventry står på sendeplanen til Uptown. Jeg er dessverre (eller heldigvis, hehe) i Syden da, men hadde vært kult hvis mange av dere andre møtte opp. Det øker isåfall sannsynligheten for at de viser Leeds senere i sesongen...

http://uptown.no/

Robert H.

Flere enn meg som tar turen til Uptown i dag?

Lids

Skulle jeg gjerne, Robert - men jeg ligger som kjent pal på Ullevål med nyoperert kne. Setter min lit til livestream og lettøl i dag. [:)]

Thomas
Thomas

Robert H.

Jøss, dette har jeg ikke fått med meg. Hva har skjedd med deg, Thomas?

Lids

Lang historie. Opererte kneet (for 5 gang) mandag - såkalt Microfractur. Var relativt vellykket, men aldri mer fotball, håndball, squash osv på denne gutten. Krykker i 5 uker.

Thomas
Thomas

Stallis

Leeds United - Luton på Up Town lørdag 10.03 kl 16.00 på Sportn.

Martin

Lids

Halla, Martin - visste ikke at du var Leeds fan?

Thomas
Thomas

Lids

Thomas

Robert H.

Ettersom det nok engang var kun 2-3 som møtte opp Owls-kampen så tar jeg Luton-matchen hjemme i godstolen denne gangen...

Lids

Leeds - Preston vises på Up Town.

Thomas
Thomas

Sheridan

quote:
Originally posted by Lids

Leeds - Preston vises på Up Town.

Thomas

Noen som har tenkt seg ned?

Lids

Ikke barnevakt, så blir sofaan på meg.

Thomas
Thomas

Lids

Noen som var på Up Town?

Thomas
Thomas

ToreLA

Det er altså denne UpTown som gjelder i Kristiansand`? Jeg drar nedover i helgen. Sjanse for Leedskamp på Uptown? Står ingenting på hjemmesiden.

Lids

Skal sjekke med de, åpner imidlertid ikke før kl 17.

Thomas
Thomas

Robert H.

Jeg er også klar for Uptown på lørdag dersom de sender matchen.

Robert H.

Uptown sender Darlington-matchen:

http://www.uptown.no/

Jeg regner med å ta turen!

Lids

Hva med Start kampen?

Thomas
Thomas

Robert H.

Den så jeg hjemme i stua. Ble småforbanna når de nok ei gang slo opp telt i egen 16-meter i begynnelsen av andre omgang, men heldigvis ordna det seg til slutt...[8D]

quote:
Originally posted by Lids

Hva med Start kampen?

Thomas

Lids

Noen som er klare i morgen?

Thomas
Thomas

Robert H.

Jeg kommer, men rekker ikke kampstart.

Sheridan

For "#¤%&&/ men det ser ut som jeg må melde pass.