Skrevet av Emne: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO  (Lest 101715 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spillerstatus
« Svar #150 på: Juni 22, 2011, 19:02:58 »
Hva er status?

Pr. dags dato ingen keeper, lekk forsvar og kun Howson med a-lags fotball sentralt, jada, Clayton har vel en kamp eller to han også, knappe syv uker til seriestart. SG; gi meg troen, surprise me, la noe skje og ikke la det bli mange dagene til, i mitt hode snakker vi fem seks spillere og en trener eller to, det begynner faktisk å haste litt skal vi få dette samkjørt til seriestart!

MOT!

Utålmodig
Må ikke glemme Nunez, som tross alt hadde en god vårperiode som offensiv midtbanemann, og det på et nedrykkslag. Tror han kan bli med å bidra til neste år, om han får spilletid. Er overbevist om at han er god nok, og at han ville passe bak Becchio og mellom Gradel og Snodgrass. Er dog bekymret for venstrebackposisjonen, det må gjøres noe med. Håper vi får inn kvalitet snart! Keeper er bekreftet. Men hvem er det, og som liksom skal være bedre enn Kasper, det lurer jeg på.

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus
« Svar #151 på: August 14, 2011, 10:49:58 »
OPPDATERING 13.august 2011:

Kontraktslengder:
Status for kontraktslengdene pr 17. mars- 09:
* = nye kontrakter i løpet av sesongen 07-08
** = nye kontrakter etter sommeren 08
***= nye kontrakter etter nyttår 09
****= nye kontrakter og signinger etter sommeren 09
*****= nye kontrakter og signinger etter opprykk CCC 2010
******= nye kontrakter og signinger i løpet av sesongen 2010-11
x= nye kontrakter sommeren 2011


Lån:
O'Dea, sommer 2012           (lån ett år fra Celtic)
Andy Keogh, januar 2012    (lån 6 mnd fra Wolves)

x 2011 mai - Ramon Nunez, sommer 2012  

**Adie White, sommer 2012                (?)
****Ben Parker, sommer 2012             (?)
****Mike Grella, sommer 2012             (?)
****Max Gradel, sommer 2012
*****Johnny Howson, sommer 2012  
*****Alex Bruce, sommer 2012           (med opsjon på ett år til)
x Michael Brown, sommer 2012       (ny kontrakt sommer 2011)

****Robert Snodgrass, sommer 2013
****Leigh Bromby, sommer 2013    (4 årskontrakt sommer 2009)
*****Billy Paynter, sommer 2013    (signert sommer 2010)
*****Paul Connolly, sommer 2013    (signert sommer 2010)
*****Federico Bessone, sommer 2013   (signert sommer 2010)
*****Lloyd Sam, sommer 2013    (signert sommer 2010)
*****Ross McCormack, sommer 2013  (signert august 2010)
*****Adam Clayton, sommer 2013 - vil jeg tro?
*****Davide Somma, sommer 2013   (3-års signert november 2010)
******Tom Lees, sommer 2013    (ny 2,5 årskontrakt desember 2010)
******Andy O'Brien, sommer 2013    (ny 2,5 årskontrakt januar 2011)
x Patrick Kisnorbo, sommer 2013     (ny kontrakt sommer 2011)


******Luciano Becchio, sommer 2014        (3,5 årskontrakt signert desember 2010)
x Andy Lonergan, sommer 2014       (ny kontrakt sommer 2011)
x Charlie Taylor, sommer 2014         (ny kontrakt sommer 2011 - venste back)


1st Pro-contracts:
Will Hatfield, sommer 2012      Merk!
Zac Thompson, sommer 2012
Sanches Payne, sommer 2012
Joe McCann, sommer 2012
Alex Cairns, sommer 2012
Nathan Turner, sommer 2012
Lewis Turner, sommer 2012
« Siste redigering: August 24, 2011, 19:31:55 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kongsmo

Sv: Spillerstatus
« Svar #152 på: August 14, 2011, 14:52:32 »
Var klar over at Gradels kontrakt går ut om et år, men ikke at det samme gjelder for Howsons kontrakt.....

Dette må gjøre noe med, snarest... Er jo en skandale at dette ikke er ordnet 10 og en halv måned før kontraktene går ut......
"SNIFFER"

fjellhaugen

Sv: Spillerstatus
« Svar #153 på: August 14, 2011, 15:30:57 »
Var klar over at Gradels kontrakt går ut om et år, men ikke at det samme gjelder for Howsons kontrakt.....

Dette må gjøre noe med, snarest... Er jo en skandale at dette ikke er ordnet 10 og en halv måned før kontraktene går ut......

johnny forsvinner ut dørene sammen med juletreet tipper jeg  :(
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Oni

Sv: Spillerstatus
« Svar #154 på: August 14, 2011, 18:16:23 »
OPPDATERING 13.august 2011:

Kontraktslengder:
Status for kontraktslengdene pr 17. mars- 09:
* = nye kontrakter i løpet av sesongen 07-08
** = nye kontrakter etter sommeren 08
***= nye kontrakter etter nyttår 09
****= nye kontrakter og signinger etter sommeren 09
*****= nye kontrakter og signinger etter opprykk CCC 2010
******= nye kontrakter og signinger i løpet av sesongen 2010-11
x= nye kontrakter sommeren 2011


Lån:
O'Dea, sommer 2012           (lån ett år fra Celtic)

2011 mai - Ramon Nunez, januar 2012   (Usikkerhet her, men det ser ut som 6 måneder om gangen)

**Adie White, sommer 2012                (?)
****Ben Parker, sommer 2012             (?)
****Mike Grella, sommer 2012             (?)
****Max Gradel, sommer 2012
*****Johnny Howson, sommer 2012 
*****Alex Bruce, sommer 2012           (med opsjon på ett år til)

****Robert Snodgrass, sommer 2013
****Leigh Bromby, sommer 2013    (4 årskontrakt sommer 2009)
*****Billy Paynter, sommer 2013    (signert sommer 2010)
*****Paul Connolly, sommer 2013    (signert sommer 2010)
*****Federico Bessone, sommer 2013   (signert sommer 2010)
*****Lloyd Sam, sommer 2013    (signert sommer 2010)
*****Ross McCormack, sommer 2013  (signert august 2010)
*****Adam Clayton, sommer 2013 - vil jeg tro?
*****Davide Somma, sommer 2013   (3-års signert november 2010)
******Tom Lees, sommer 2013    (ny 2,5 årskontrakt desember 2010)
******Andy O'Brien, sommer 2013    (ny 2,5 årskontrakt januar 2011)
x Michael Brown, sommer 2013       (ny kontrakt sommer 2011)
x Patrick Kisnorbo, sommer 2013     (ny kontrakt sommer 2011)


******Luciano Becchio, sommer 2014        (3,5 årskontrakt signert desember 2010)
x Andy Lonergan, sommer 2014       (ny kontrakt sommer 2011)
x Charlie Taylor, sommer 2014         (ny kontrakt sommer 2011 - venste back)


1st Pro-contracts:
Will Hatfield, sommer 2012      Merk!
Zac Thompson, sommer 2012
Sanches Payne, sommer 2012
Joe McCann, sommer 2012
Alex Cairns, sommer 2012
Nathan Turner, sommer 2012
Lewis Turner, sommer 2012



Ganske mange på oppsigelse denne sesongen altså. Av disse håper jeg vi beholder:

Ramon Nunez
Max Gradel
Johnny Howson

og dette betyr at disse forsvinner:

Ben Parker
Mike Grella

Er i tillegg usikker på Michael Brown og Aidy White og ungguttene på førsteårs proffkontrakt.


Når det gjelder de med kontrakt som går ut sommeren 2013, håper jeg vi beholder:

Robert Snodgrass
Lloyd Sam
Ross McCormack
Adam Clayton
Davide Somma
Tom Lees
Patrick Kisnorbo

Og at disse forsvinner ved første anledning:

Billy Paynter
Paul Connolly
Federico Bessone

De resterende, altså Andy O'Brien og Leigh Bromby, håper jeg får bli ut kontraktperioden som squad-spillere.


Ble nå positivt overrasket. Trodde jeg ville plassere mange flere i "komme seg vekk"-kategorien. To nye backer og en SJEF på midtbanen, så har vi et svært slagkraftig Championship-lag. Vi trenger i første omgang også en spiss på halvsesonglån.

SDalen

Sv: Spillerstatus
« Svar #155 på: August 18, 2011, 16:46:56 »
Hvorfor fikk du kun se Gradel 25 min, om du så 3 kamper?

Ellers veldig bra referat av hver enkelt, fra deg som har sett en del på nå! Godt arbeid!

Takk for det!
Gradel var på landslagsoppdrag på tirsdagens cupmøte med Bradford, mens han klarte å få rødt kort etter 25 minuter av kampen mot Boro. Derfor måtte han stå over kampen mot Hull på tirsdag.
Aha! My bad, nå trodde jeg du hadde fått med deg kampen mot Soton også :) Hehe, men da forstår jeg! :)
Rogaland whites!

Sydhagen

Sv: Spillerstatus
« Svar #156 på: August 23, 2011, 08:09:11 »
http://www.thesquareball.net/uncategorized/2011/08/22/only-the-strongest-will-survive/

God lesning som også "bekrefter" det jeg mener etter de første kampene av årets sesong. Vi er ikke svekket, heller styrket i forhold til forrige sesong.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Spillerstatus
« Svar #157 på: August 23, 2011, 08:41:05 »
http://www.thesquareball.net/uncategorized/2011/08/22/only-the-strongest-will-survive/

God lesning som også "bekrefter" det jeg mener etter de første kampene av årets sesong. Vi er ikke svekket, heller styrket i forhold til forrige sesong.


For å si det som DHY:"bra at det er flere og flere som innser at vi faktisk er styrket og IKKE svekket i forhold til forrige år"!

Vi trenger ikke mange nysigneringer, men hvis vi får inn noen som "klikker" med resten så kan dette bli meget bra...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Spillerstatus
« Svar #158 på: August 23, 2011, 10:41:01 »
hvorvidt vi er styrket evt svekket i år er vel litt tidlig å si, men syns vi har vært meget positive så langt..da ser jeg bort fra oppgjøret på sør-kysten. Håper vi klarer å holde trykket oppe i kveld og i helga samt at vi unngår særlig grad av skader..da blir det bra.
Jeg har jo hele tiden sagt at vi er styrket, men det har vært mer en mot-vekt mot alle som har ment vi har blitt svekket.
Clayton/Lonergan.....HELL YEAH!!!..så langt hvertfall!
Har noen savnet Johnson/Kilkenny i det hele tatt??...Kasper??
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Spillerstatus
« Svar #159 på: August 23, 2011, 11:28:28 »

For å si det som DHY:"bra at det er flere og flere som innser at vi faktisk er styrket og IKKE svekket i forhold til forrige år"!


Har DHY virkelig sagt det???

B_Ød

Sv: Spillerstatus
« Svar #160 på: August 23, 2011, 12:04:19 »
Har DHY virkelig sagt det???
...je tviler...(sa grisen, hæn såg slakter'n kom over tunet)  ;)
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus
« Svar #161 på: August 23, 2011, 14:17:12 »
Fint hvis dere fyller inn med kontraktsnytt her istedet for alt annet!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #162 på: August 23, 2011, 14:40:19 »
beklager...leste itte tittel..bære hang meg på je.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Spillerstatus
« Svar #163 på: August 23, 2011, 14:40:22 »

For å si det som DHY:"bra at det er flere og flere som innser at vi faktisk er styrket og IKKE svekket i forhold til forrige år"!


Har DHY virkelig sagt det???

Ordla meg litt dumt, mente samme sjargong...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

peder

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #164 på: August 23, 2011, 18:28:52 »
Idag har vi vel kun 3 sentrale midtbane spillere (Howson, Brown og Clayton) og det er alt fot lite.
Vi har 3 Keepere
2 spillere som kan brukes som høyreback.
4 Spillere som kan brukes som venstreback
6 spillere som kan brukes som midtstopper
4 spillere som kan brukes som høyre/venstre flanke
6 spillere som kan brukes som Spisser

Om spillerne er gode nok eller ikke, skal ikke jeg starte en diskusjon på, men vi trenger definitivt flere alternativer på sentral midtbane. Sesongen er lang og skader på de 3 vi har kommer garantert til å komme.

DenHviteYeboah

Sv: Spillerstatus
« Svar #165 på: August 23, 2011, 18:39:55 »

For å si det som DHY:"bra at det er flere og flere som innser at vi faktisk er styrket og IKKE svekket i forhold til forrige år"!


Har DHY virkelig sagt det???
Nei, det har han aldri sagt.Jeg tror ikke vi er styrket, selv om de 2 siste kampene har vært gode.Men det er tydligvis noen som etter 4 kamper konkluderer for oss alle at vi er styrket.Vel, oraklene tar feil tror jeg....

auren

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #166 på: August 23, 2011, 19:16:09 »
Idag har vi vel kun 3 sentrale midtbane spillere (Howson, Brown og Clayton) og det er alt fot lite.
Vi har 3 Keepere
2 spillere som kan brukes som høyreback.
4 Spillere som kan brukes som venstreback
6 spillere som kan brukes som midtstopper
4 spillere som kan brukes som høyre/venstre flanke
6 spillere som kan brukes som Spisser

Om spillerne er gode nok eller ikke, skal ikke jeg starte en diskusjon på, men vi trenger definitivt flere alternativer på sentral midtbane. Sesongen er lang og skader på de 3 vi har kommer garantert til å komme.

Brown er alt skadet, så det begynner å tynnes ut. Svært merkelig at Grayson ikke har signert minst 1 sentral midtbanespiller til. Spesielt med tanke på at vi har en Brown som trekker på åra. Slik jeg ser det har vi bare 1 høyreback i klubben (Connolly). Lees har klart seg bra han, men er jo midstopper (samme soga som med Bromby). Tar gjerne i mot Licahj på backen, så kan Lees og Kisnorbo bli de nye stopperne våre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #167 på: August 24, 2011, 18:40:44 »

LUFC Who we could we lose for nothing next summer

Leeds United having a poor recent history of losing players on a free at the end of their contracts and it made me wonder, just who will be able to leave for nothing next summer.

Leeds have lost experienced first team players, Jermaine Beckford, Neil Kilkenny and Bradley Johnson in the past two summers after they all refused new deals at Elland Road. All three were allowed to run down their contracts, eventually leaving the club on a free transfer in the summer.

This summer the news as all has been about last season`s player of the season Max Gradel, who is going into the final year of his current deal.

Rumours refuse to go away, this week Fulham and West Ham have once again been linked with a move for the Ivory Coast international with the transfer window closing in six days time.

If he does stay past the end of August, we then see Leeds moving into familiar territory, unless they can persuade the winger to sign a new deal at Elland Road.

So just who else are we in danger of losing?

As well as Gradel, club captain Jonny Howson is moving into his final year.
Howson as made over 200 appearances for his boyhood club since making his debut in 2006.

Ramon Nunez is proving to be a success since making his breakthrough this season. He was given a one-year deal at the end of last season and will also be out of contract.

Another seven players are also moving into their final year. Michael Brown was given a one-year deal in the summer after joining from Portsmouth.

Players on the fringe of the first team, Lloyd Sam, Ben Parker, Alex Bruce, Aidan White, Zac Thompson and Mike Grella are also in their final year with Grella actually on the transfer list.

We have a further ten players who we will have the same predicament with next summer.

There are only four players with current first team experience contracted up to 2014, Andy Lonergan, Davide Somma, Luciano Becchio and youngster Charlie Taylor.

Player contracts

Short term - New Year
Andy Keogh - On loan from Wolves

Summer 2012
Darren O`Dea - On loan from Celtic
Max Gradel
Mike Grella - Transfer listed
Alex Bruce
Michael Brown
Lloyd Sam
Jonny Howson
Ben Parker
Ramon Nunez
Aidan White
Zac Thompson
Alex Cairns
Nathan Turner
Lewis Turner

Summer 2013
Paul Connolly
Patrick Kisnorbo
Billy Paynter
Paul Rachubka
Adam Clayton
Federico Bessone - Transfer listed
Tom Lees
Robert Snodgrass
Leigh Bromby
Ross McCormack

Summer 2014
Andy Lonergan
Luciano Becchio
Davide Somma
Charlie Taylor





Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=252556#ixzz1VxuNXqvU
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #168 på: August 26, 2011, 10:01:43 »
Summer 2012
Darren O`Dea - On loan from Celtic
Max Gradel
Mike Grella - Transfer listed
Alex Bruce
Michael Brown
Lloyd Sam
Jonny Howson
Ben Parker
Ramon Nunez
Aidan White
Zac Thompson
Alex Cairns
Nathan Turner
Lewis Turner

Summer 2013
Paul Connolly
Patrick Kisnorbo
Billy Paynter
Paul Rachubka
Adam Clayton
Federico Bessone - Transfer listed
Tom Lees
Robert Snodgrass
Leigh Bromby
Ross McCormack

Synes vi burde signere nye kontrakter med disse. Evt også Turner-brødrene, Cairns og White om de presterer. Jeg har ikke sett nok av de til å kunne bedømme de, men synes det virker ut som at vi henger litt etter med å gi nøkkelspillere kontrakt (Gradel, Howson...), og det er vel dessuten på tide å gi Nunez ny kontrakt nå i løpet av høsten.

kongsmo

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #169 på: August 26, 2011, 10:18:21 »
hvorfor ikke allerede nå prøve å få i box noen av kontraktene som går ut i 2013 også??

Clayton og Snodgrass må jo være mer en gode nok til å fortsette i klubben flere år fremover....
"SNIFFER"

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #170 på: August 26, 2011, 10:26:14 »
hvorfor ikke allerede nå prøve å få i box noen av kontraktene som går ut i 2013 også??

Clayton og Snodgrass må jo være mer en gode nok til å fortsette i klubben flere år fremover....
Enig, men vi ser ut til å ha nok med å signere spillere som bare har et år igjen av kontrakten. Ellers enig i din vurdering her.

4ever arcticwhite

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #171 på: August 26, 2011, 10:27:09 »
hvorfor ikke allerede nå prøve å få i box noen av kontraktene som går ut i 2013 også??

Clayton og Snodgrass må jo være mer en gode nok til å fortsette i klubben flere år fremover....
Vi får bare håpe at jobben starter opp 1.september når man vet status på spillergruppa....
The future's so White I've got to wear shades 8)

kongsmo

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #172 på: August 26, 2011, 10:32:45 »
hvorfor ikke allerede nå prøve å få i box noen av kontraktene som går ut i 2013 også??

Clayton og Snodgrass må jo være mer en gode nok til å fortsette i klubben flere år fremover....
Vi får bare håpe at jobben starter opp 1.september når man vet status på spillergruppa....

ja det får vi håpe, men føler meg absolutt ikke trygg!!  virker som at leeds har en veldig rar (ingen?) rutine når det gjelder å tilby ny kontrakt, ventes altid til det er mindre enn 1å"igjen av kontrakten før forhandlinger startes, hvorfor?
"SNIFFER"

Kato

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #173 på: August 26, 2011, 11:40:44 »
hvorfor ikke allerede nå prøve å få i box noen av kontraktene som går ut i 2013 også??

Clayton og Snodgrass må jo være mer en gode nok til å fortsette i klubben flere år fremover....
Vi får bare håpe at jobben starter opp 1.september når man vet status på spillergruppa....

ja det får vi håpe, men føler meg absolutt ikke trygg!!  virker som at leeds har en veldig rar (ingen?) rutine når det gjelder å tilby ny kontrakt, ventes altid til det er mindre enn 1å"igjen av kontrakten før forhandlinger startes, hvorfor?


Cash is king
 

auren

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #174 på: August 26, 2011, 11:43:33 »
Howsons kontrakt går altså også ut neste sommer! Det hadde jeg ikke fått med meg...

SIGN UP!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jørn Egil

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #175 på: August 26, 2011, 11:58:08 »
Har registrert at KB synes det er synd Nunes ikke kostet 10mill pund for da hadde fansen vært fornøyd. Synes han skal bruke noen av disse punda til å gi Gradel, Nunes og Howsen kontraktene de fortjener. Da vil kanskje fansen bli fornøyd. ;)

http://www.givemefootball.com/championship/leeds-chairman-teases-about-10m-signing?

Tjalla

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #176 på: August 26, 2011, 12:29:48 »
hvorfor ikke allerede nå prøve å få i box noen av kontraktene som går ut i 2013 også??

Clayton og Snodgrass må jo være mer en gode nok til å fortsette i klubben flere år fremover....
Vi får bare håpe at jobben starter opp 1.september når man vet status på spillergruppa....

ja det får vi håpe, men føler meg absolutt ikke trygg!!  virker som at leeds har en veldig rar (ingen?) rutine når det gjelder å tilby ny kontrakt, ventes altid til det er mindre enn 1å"igjen av kontrakten før forhandlinger startes, hvorfor?

Tror det enkelt og greit er å skylde på økonomi. For at en spiller skal signere en lengre kontrakt enn den han allerede har må han bli tilbudt bedre lønn. Dermed høyerer lønnsutgifter for Leeds. Hva som derimot lønner seg på lengre sikt er jo alltid vanskelig å si i fotballverdenen der ikke alt kan måles i direkte verdi!  8)
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Sydhagen

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #177 på: September 28, 2011, 13:03:30 »
Noen som har oppdatert info her?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #178 på: September 28, 2011, 13:17:52 »
Jeg er ikke sikker, men tror status er den samme som forrige oppdatering.
Er vel ingen som har signert nye kontrakter i høst.

Summer 2012
Darren O`Dea - On loan from Celtic
Alex Bruce
Michael Brown
Lloyd Sam
Jonny Howson
Ben Parker
Ramon Nunez
Aidan White
Zac Thompson
Alex Cairns
Nathan Turner
Lewis Turner

Summer 2013
Paul Connolly
Patrick Kisnorbo
Billy Paynter
Paul Rachubka
Adam Clayton
Federico Bessone
Tom Lees
Robert Snodgrass
Leigh Bromby
Ross McCormack

Howson er vel den eneste som pr dags dato det bør skriver nye kontrakt med.
Regner også med at White, Thompson, Nunez og noen av unggutta får tilbud om forlengelse.
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #179 på: September 28, 2011, 13:27:58 »
Mika Vayrynen skal vel også stå på lista over spillere som har kontrakt som går ut sommeren 2012?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.