Skrevet av Emne: Vm  (Lest 9108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik

Re: Vm
« Svar #30 på: Juli 11, 2006, 07:40:42 »
quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by Eirik

Materazzi er fotballverdenens styggeste spiller, og det er en skandale hvis han skal ødelegge ettermælet til tidenes beste fotballspiller![V]



oh my fokking god er du seriøs nå?

Jeg synes Zidane er en av tidenes styggeste fotballspillere, og den nedskallingen av Materazzi var noe av det mest forferdelig jeg har sett EVER på en fotballbane, og med tanke på settingen.....
Tenk på hvor mange som ser denne kampen, og alle ungene som har Zidane som yndlingspiller og forbilde? SKAM!!
Er utrolig teit av deg å si at Materazzi ødelegger ettermælet til Zidane - det klarer han MEGET godt selv - what an asshole!



Det er hevet over enhver tvil at fotballrampen Materazzi sa noe grovt som fikk begeret til å renne over for Zidane. Zizou var antakelig frustrert allerede før episoden, mange dommeravgjørelser hadde gått mot han, Italia pakket han inn med to-tre mann hver gang ballen nærmet seg og Buffon hadde nettopp gjort en verdensklasseredning på en heading hele Frankrike så i mål. Midt i Zidanes voksende frustrasjon kommer så Materazzi, en spiller så usympatisk at han får Toni Schumacher til å framstå som en engel. Han slenger med leppa, muligens om Zidanes mor som ligger på det siste, og raseriet tar overhånd. Jeg sier som Raymond Domenech sa etter kampen: "Reaksjonen er fullt ut forståelig, men kan likevel ikke unnskyldes!"

Jeg vil ikke huske Zinedine Zidane for denne stygge episoden. Jeg ønsker å huske han som spilleren som i verdens viktigste fotballkamp har roen til å utføre tidenes straffespark. Spilleren som, etter at en hel fotballverden har avskrevet han som over toppen, kan styre en kvartfinale i VM akkurat som han vil, mot verdens beste landslag. Spilleren som med den største selvfølgelighet drar av en av verdens beste midtstoppere og setter spikeren i Spaniakista. Spilleren som satte en ball som kom ned fra himmelen rett i krysset i en Champions League-finale. Spilleren som tok en finte, en dragning ekstra, bare for publikum. Spilleren som alltid hadde god tid, samme hvor trangt det var.

Zinedine Zidane - Tidenes fotballspiller!
 

Tom S

Re: Vm
« Svar #31 på: Juli 11, 2006, 14:21:22 »
Det er selvfølgelig ikkje Zidane sin feil eller skyld at han går til angrep på ein motstander og skaller han ned, omtrent som ein okse.

På samme måte som mannen i heimen som juler opp kjerringa når ho snakker med naboen...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Re: Vm
« Svar #32 på: Juli 11, 2006, 20:23:37 »
quote:
Originally posted by Tom S

Det er selvfølgelig ikkje Zidane sin feil eller skyld at han går til angrep på ein motstander og skaller han ned, omtrent som ein okse.

På samme måte som mannen i heimen som juler opp kjerringa når ho snakker med naboen...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!


Dette er Eiriks ord ifht nevnte situasjon:
Jeg sier som Raymond Domenech sa etter kampen: "Reaksjonen er fullt ut forståelig, men kan likevel ikke unnskyldes!"

Til orientering.

Tom S

Re: Vm
« Svar #33 på: Juli 11, 2006, 20:42:25 »
Mitt innlegg var ikkje eit svar til Eirik, men ein kommentar ifht det eg oppfatter som at mange, ikkje alle og heller ikkje berre her på forumet, prøver å unnskylde og rettferdiggjere Zidane sin oppførsel og legge skylda over på Materazzi.
Det vert etter mim rettferdighetsfølelse feil.

Dette til orientering.
[;)]

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Tom S

Det er selvfølgelig ikkje Zidane sin feil eller skyld at han går til angrep på ein motstander og skaller han ned, omtrent som ein okse.

På samme måte som mannen i heimen som juler opp kjerringa når ho snakker med naboen...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!


Dette er Eiriks ord ifht nevnte situasjon:
Jeg sier som Raymond Domenech sa etter kampen: "Reaksjonen er fullt ut forståelig, men kan likevel ikke unnskyldes!"

Til orientering.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Eirik

Re: Vm
« Svar #34 på: Juli 11, 2006, 23:32:08 »
quote:
Originally posted by Tom S

Det er selvfølgelig ikkje Zidane sin feil eller skyld at han går til angrep på ein motstander og skaller han ned, omtrent som ein okse.

På samme måte som mannen i heimen som juler opp kjerringa når ho snakker med naboen...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Sarkasmen lenge leve! [:D]

Nye leppelesere har kommet på banen idag, "terroristmor" og andre ukvemsord har visstnok vært å lese i Marcos munn.. Jeg forstår svært godt at det kan svartne for en sliten fotballspiller, likevel, det er selvfølgelig Zizou som er den store synderen i denne saken.

Men fyttirakkern for et straffespark![:)]
« Siste redigering: Juli 11, 2006, 23:35:38 av Eirik »
 

Tom S

Re: Vm
« Svar #35 på: Juli 12, 2006, 02:26:14 »
Straffa var rett og slett amazing! [:p]
Og det er kun de største som utfører den slags i ein så viktig kamp!

Zizou går heilt klart inn blant de 5 største fotsballspillerene gjennom tidene, vi vil savne ham!


quote:
Originally posted by Eirik

quote:
Originally posted by Tom S

Det er selvfølgelig ikkje Zidane sin feil eller skyld at han går til angrep på ein motstander og skaller han ned, omtrent som ein okse.

På samme måte som mannen i heimen som juler opp kjerringa når ho snakker med naboen...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Sarkasmen lenge leve! [:D]

Nye leppelesere har kommet på banen idag, "terroristmor" og andre ukvemsord har visstnok vært å lese i Marcos munn.. Jeg forstår svært godt at det kan svartne for en sliten fotballspiller, likevel, det er selvfølgelig Zizou som er den store synderen i denne saken.

Men fyttirakkern for et straffespark![:)]



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!