serbia & montenegro

Started by Bites Yer Legs, June 06, 2006, 08:40:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bites Yer Legs

vm-feber?

noen som har peilingen på serbia? gleder meg til å se dem i vm.

spesielt gleder eg meg til å stifte bekjentskap med nikola zigic..
KEEP FIGHTING!!

h.b

anders

Er det han kjempen på over 2 meter? Lurer på om jeg har hatt han i stallen på FM 2006.

Andy

Serbia blir spennende å se i tre kamper. Mer å se fra den kanten tror jeg neppe.

"Victory is not much of a dish, unless it's seasoned with the possibility of defeat!"

McMidjo

Er dette en spøk? Serbia Montenegro og VM-feber? Er 31 lag jeg får mer feber av enn Serbia & Montenegro...[:)]

Blir dog spennende å se hvordan de gjør det i sitt siste mesterskap som Serbia OG Montenegro. Montenegro vil vel løsrive seg fra Serbia etter dette mesterskapet. Vet ikke hvor mange montenegrinere (?) som er i troppen, men jeg antar det er relativt få....

midjo

Friend of Laphroaig

http://www.laphroaig.com
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Bites Yer Legs

vm-feberen kommer vel av at det er 32 lag i tyskland som skal spille ball den neste måneden :D
KEEP FIGHTING!!

Ronald

Dette e urettferdig!!! Eg har lært at 2 mot 1 er feigt. Tenk hvilket lag vi hadde hatt om vi stilte med Norge&England eller viss Tyskland&Argentina stilte!!! [:D][:D]

Gleder meg forøvrig mye mer til å følge Spania og selvfølgelig England under VM. Har tippa disse to i finalen. Det skal være mulig med de rette resultatene gjennom gruppespillet. Jada, eg vet at dette ikke er spesielt realistisk, men hvem hadde trodd at Sør-Korea skulle spille kvartfinale??[xx(]

Må vi få oppleve mye god fotball i sommer. Kanskje vi oppdager noen kommende LEEDS stjerner [:p][:p]

Du holder med laget uansett.
LEEDS FOREVER

Bye

..Hadde vel blitt mer Norge&Sverige, men det høres da unektelig bra ut det også, selv om det hadde blitt plass til få nordmenn..
Trønder i Bergen!

tori_no

quote:
Originally posted by Lexmark

..Hadde vel blitt mer Norge&Sverige, men det høres da unektelig bra ut det også, selv om det hadde blitt plass til få nordmenn..

Carew og Zlatan på topp! Høres sympatisk ut.

riksen

quote:
Originally posted by tor

quote:
Originally posted by Lexmark

Carew og Zlatan på topp! Høres sympatisk ut.

Med Ã...ge H som trener så ville det kun vært plass til en av dem på topp dvs Zlatan. Eneste nordmenn i første 11ern blir Trond Andersen. Viktig å trygge det defensive.

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

lojosang

Artig man skulle nevne det med VM-feber.
Jeg blir nemlig også syk av å se på de fleste lag fra Balkan filme fotball.
[:D]

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

McMidjo

Underlig historie:

Til alles stor forbløffelse tok den serbiske treneren ut sønnen sin i troppen til VM. Etter noen dager gjorde da sønnen det eneste riktige - han trakk seg fra troppen.

I tillegg har SCUM-forsvareren Vidic og spissen Kezman skadet hverandre på trening. Kezman rapporteres allikevel klar til åpningskampen, mens Vidic må stå over fordi han soner karantene etter utvisning i kvalifiseringskampene.

Dette lukter null poeng, bunnplass, utvisninger og hjemsendelse i skam.

midjo

Friend of Laphroaig

http://www.laphroaig.com
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

B-m

Har troa på at Usa, sveits og australia kan overraske. Tror dette blir favorittene mine.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

quote:
Originally posted by B-m

Har troa på at Usa, sveits og australia kan overraske. Tror dette blir favorittene mine.

MEN Tyskland vinner.

En fotballkamp varer som kjent i 90 minutter, og så vinner Tyskland til slutt...

Well the desert is hot, the mountain is cursed
Pray that I don't die of thirst, baby
Two feet from the well

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!