Skrevet av Emne: Mark Kennedy  (Lest 3971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Mark Kennedy
« på: Juni 30, 2006, 01:52:07 »
Linkes av både egne (Wolves)-sider og andre til Leeds og Cardiff. Hadde helt klart tatt i mot Mark Kennedy jeg, selvsagt med standarden (dvs. lav lønn og overgangssum) Han er vel free agent også, er han ikke?

Lukter det 4-4-2? Endelig sier du?

Marching On Together!
Marching on together!

Jon R

Re: Mark Kennedy
« Svar #1 på: Juni 30, 2006, 02:05:53 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Linkes av både egne (Wolves)-sider og andre til Leeds og Cardiff. Hadde helt klart tatt i mot Mark Kennedy jeg, selvsagt med standarden (dvs. lav lønn og overgangssum) Han er vel free agent også, er han ikke?

Lukter det 4-4-2? Endelig sier du?

Marching On Together!




HAN er over the top! God nok for Leeds anno 2004, overflødig i 2006. Styr unna!  [B)]

Jon R.
Jon R.

sindre12

Re: Mark Kennedy
« Svar #2 på: Juni 30, 2006, 02:09:39 »
han er en grei spiller mn ikke god nok for leeds
Beckford 4 England!

Dennis

Re: Mark Kennedy
« Svar #3 på: Juni 30, 2006, 02:10:12 »
Ok, jeg tar i mot dine kloke ord med åpent sinn og åpne armer...

Men jeg tenkte mest på som backup for Eddie, som jo speller de fleste kamper!
Etterlyser 4-4-2, og da trenger vi jo vinger. Carole er jo henta. Virker som KB har planer om å legge om? Har også hørt at 4-4-2 er slik han egentlig vil spille. Stemmer det?


Marching On Together!
Marching on together!

Jon R

Re: Mark Kennedy
« Svar #4 på: Juni 30, 2006, 02:17:45 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Ok, jeg tar i mot dine kloke ord med åpent sinn og åpne armer...

Men jeg tenkte mest på som backup for Eddie, som jo speller de fleste kamper!
Etterlyser 4-4-2, og da trenger vi jo vinger. Carole er jo henta. Virker som KB har planer om å legge om? Har også hørt at 4-4-2 er slik han egentlig vil spille. Stemmer det?




Han uttalte ihvertfall det i begynnelsen av forrige sesong. Ved en senere anledning snakket han varmt om 4-3-3/ 4-5-1 som "fremtidens system." Valg av system i sesongstarten avhenger nok litt av hvilke spillere han lykkes med  å hente inn, hvilke som blir solgt og hvilke spillere som er skadefrie og i form under pre-season. Typiske vingløpere hører nok uansett med i Blackwells filiosofi, enten det er i en midtbanefirer eller i en "treer" på topp. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Juni 30, 2006, 02:22:56 av Jon R »
Jon R.

Dennis

Re: Mark Kennedy
« Svar #5 på: Juni 30, 2006, 02:26:20 »
Jeg er i den oppfatning av at man må spelle formasjon etter spillemateriell og ikke omvendt, og det har vel Leeds også gjort. Men noen har likevel spelt litt out-of-position. Spesielt da Healy, til dels også Lewis og Blake. (min mening)

I en 4-5-1 formasjon, som fort er mer offensiv enn 4-4-2, så må spissvingene være gode på midten OG på topp. Healy er for meg ingen midtbanespeller, heller ikke Blake, mens Lewis ikke er noen spiss.

Marching On Together!
Marching on together!

Sander

Re: Mark Kennedy
« Svar #6 på: Juni 30, 2006, 02:36:43 »
Enig med deg i det meste her. Blake kan vel spille kant? Heller han enn Richardson på høyre kant
 

Jon R

Re: Mark Kennedy
« Svar #7 på: Juni 30, 2006, 02:42:48 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg er i den oppfatning av at man må spelle formasjon etter spillemateriell og ikke omvendt, og det har vel Leeds også gjort. Men noen har likevel spelt litt out-of-position. Spesielt da Healy, til dels også Lewis og Blake. (min mening)

I en 4-5-1 formasjon, som fort er mer offensiv enn 4-4-2, så må spissvingene være gode på midten OG på topp. Healy er for meg ingen midtbanespeller, heller ikke Blake, mens Lewis ikke er noen spiss.




Forsåvidt enig. Problemer er at troppen er, og har vært, ubalansert og veldig preget av at vi ikke er et lag som kan plukke fraa øverste hylle. Det blir mer ufra hva som er tilgjengelig når transfervinduet er åpent, og utfraa filosofien kvalitet til budsjettpris. Slik sommeren har vært, ser det ut til å bli en ny sesong med klare "huller" i stallen, spesielt når det gjelder midtbanespillere. [:(]

Jon R.
« Siste redigering: Juni 30, 2006, 02:43:30 av Jon R »
Jon R.

Dennis

Re: Mark Kennedy
« Svar #8 på: Juni 30, 2006, 02:51:42 »
Det er klart, og det må vi selvsagt regne med. (Takk R*dsdale) Men jeg kan forsikre deg at vi har makt til å overgå mange av de andre CCC klubbene. Tom 'stjal' vi mange fra Sheff Utd i fjor, og de røkka jo opp.

Det som bekymra meg i fjor, var hvordan mange lag vi egentlig burde slå, til tider kjørte over oss (hørte på radio, men stoler på at det var sant) Da tenker jeg med en gang, putt en mann til på midtbanen. 5 er mer enn 4 sier du? Men det hjelper ikke når vi, som mot Watford, er 5 på midten, og 1 oppe. Ikke 5 på midten i forsvar og 3 på topp i angrepssituasjon. Det tror jeg er (unntatt mot Watford som tydeligvis skyltes også innsatsvilje, ikke bare formasjon) fordi mange spiller ute av posisjon, i tillegg til annet.

Marching On Together!
Marching on together!

Jon R

Re: Mark Kennedy
« Svar #9 på: Juni 30, 2006, 03:27:09 »
quote:
Da tenker jeg med en gang, putt en mann til på midtbanen. 5 er mer enn 4 sier du? Men det hjelper ikke når vi, som mot Watford, er 5 på midten, og 1 oppe. Ikke 5 på midten i forsvar og 3 på topp i angrepssituasjon. Det tror jeg er (unntatt mot Watford som tydeligvis skyltes også innsatsvilje, ikke bare formasjon) fordi mange spiller ute av posisjon, i tillegg til annet.




Mot Watford løp vi ikke nok. Spesielt når vi hadde mulighet for overganger, eller når pasningen gikk høyt mot Hulse, kom ikke mditbanen  raskt nok( les: Miller & Douglas) etter. Ofte kom også pasningen eller innlegget for tidlig til at våre indreløpere kunne være på rett sted til rett tid. Når vi heller ikke klarte å skape overtallssituasjoner på kantene fordi backene unnlot å komme på overlaps, ble det meningsløst med en mann på topp. Spillerne fulgte rett og slett ikke planen. Tror ikke det hadde noe med at vi hadde mange spillere ute av posisjon i den kampen ihvertfall. Samhandlingen har til tider vært dårlig, spesielt mot de dårligere laga virker det som , og uvisst av hvilken grunn. Allikevel kapret vi en plaay off plass med god margin, og vi klarte altså å ta oss til play off finalen. Mye må med andre ord ha blitt gjort riktig. Dette må vi ta vare på og utvikle videre, samtidig som vi klarer å rette opp noen av feila fra igår. Angrepsspillet må bli marginalt mye bedre og vi må scoree langt flere mål. Gode kantspillere er en forutsetning for at vi skal klare målsetningen om direkte opprykk. Da sikter jeg høyere enn Mark Kennedy, for å holde oss til topicen. Håper Carole snart er i boks da han utmerket seg på Brighton ifjor og dermed virker godt tilpasset dette nivået, samtidig som han er ung. Tøft blir det uansett, med big spending B`ham som soleklar favoritt til å kapre 1. plassen. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Juni 30, 2006, 03:30:59 av Jon R »
Jon R.

Totto

Re: Mark Kennedy
« Svar #10 på: Juni 30, 2006, 15:51:45 »
quote:
Originally posted by Jon R

Sitat


marginalt mye bedre


Kan du utdype denne Jon? [8D]



Totto

Det e'kke kult å bruke briller for syns skyld!

www.iplink.no
« Siste redigering: Juni 30, 2006, 15:52:13 av Totto »
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

stian

Re: Mark Kennedy
« Svar #11 på: Juni 30, 2006, 16:19:37 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

D

Det som bekymra meg i fjor, var hvordan mange lag vi egentlig burde slå, til tider kjørte over oss (hørte på radio, men stoler på at det var sant)




Det er definitivt de unødvendige tapene og uavgjortkampene mot de dårligste lagene som holder oss unna toppen. Mark Kennedy er langt fra noen frelser, men ettersom vi nestem ikke har kantspillere i klubben synes jeg ikke det er så dumt å hente erfarne spillere på bosman. Vi trenger flere alternativer, og Lewis er ikke spillertypen som passer i knokkelkampene mot nedrykkslagene.






'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE

Jon R

Re: Mark Kennedy
« Svar #12 på: Juni 30, 2006, 17:45:25 »
quote:
Originally posted by Totto

quote:
Originally posted by Jon R

Sitat


marginalt mye bedre


Kan du utdype denne Jon? [8D]



Totto

www.iplink.no



Marginalt. Radikalt. Heller det siste, men kven kveit?  [:)]

Jon R.
Jon R.

Sheridan

Re: Mark Kennedy
« Svar #13 på: Juni 30, 2006, 17:47:22 »
Mark Kennedy? Styr unna KB!


Andy

Re: Mark Kennedy
« Svar #14 på: Juli 01, 2006, 02:19:29 »
Hvorfor ikke? Vi gir ham en sjanse. Kan ikke bare ta inn toppspillere. Trenger jo benkeslitere også.
 

Jon R

Re: Mark Kennedy
« Svar #15 på: Juli 01, 2006, 02:27:19 »
quote:
Originally posted by Andy

Hvorfor ikke?


Kanskje fordi han er en skadeforfulgt over-the-top spiller med tvilsomt rykte? [B)]

Jon R.
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Mark Kennedy
« Svar #16 på: Juli 04, 2006, 19:38:46 »
Mot Watford var årsaken mangel på innsats. Watfordgutta løp oss i senk, spekulerte i å dra ned tempoet, holde ballen i lufta, lange innkast osv. osv. Deres sterke side. Når ballen gikk lnags bakken slet de, men det klarte ikke vi å få til dessverre. Men, er enig i at flere spillere måtte bkle roller de egentlig ikke passet, f. eks. Healy. Vi trenger bredere stall slik at vi har flere løsninger! Kennedy kan bare komme!

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Det er klart, og det må vi selvsagt regne med. (Takk R*dsdale) Men jeg kan forsikre deg at vi har makt til å overgå mange av de andre CCC klubbene. Tom 'stjal' vi mange fra Sheff Utd i fjor, og de røkka jo opp.

Det som bekymra meg i fjor, var hvordan mange lag vi egentlig burde slå, til tider kjørte over oss (hørte på radio, men stoler på at det var sant) Da tenker jeg med en gang, putt en mann til på midtbanen. 5 er mer enn 4 sier du? Men det hjelper ikke når vi, som mot Watford, er 5 på midten, og 1 oppe. Ikke 5 på midten i forsvar og 3 på topp i angrepssituasjon. Det tror jeg er (unntatt mot Watford som tydeligvis skyltes også innsatsvilje, ikke bare formasjon) fordi mange spiller ute av posisjon, i tillegg til annet.

Marching On Together!


Yeboahs vitne