Skrevet av Emne: Vanskelig å rykke opp i 2007...  (Lest 3668 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Børke

Vanskelig å rykke opp i 2007...
« på: Juli 05, 2006, 21:21:10 »
Det blir tøffere å rykke opp i 2006/2007 sesongen. Med Birmingham, West Bromwich, og Sunderland i Championship, blir det virkelig kamp om de to direkte opprykksplassene. De tre som rykket ned nå, går ikke like mye på trynet som det Norwich, Southampton, og Crystal Palace gjorde i sesongen som gikk. Norwich vil komme sterkere i kommende sesong, det samme vil også Coventry. Ellers blir lag som Preston, Wolverhampton, og muligens Ipswich også å regne med. Skulle ikke Leeds makte direkte opprykk nå heller, så vet vi jo at det finnes noe som heter Play-Off. I dette sluttspillet om den siste opprykksplassen har Leeds vært to ganger, begge uten suksess. Leeds skal ut i tre vanskelige kamper i ligastarten, men vi får håpe på 9 poeng der.

Speedy

Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #1 på: Juli 05, 2006, 21:28:47 »
Hvordan kan du være så sikker på at Birmingham, West Bromwich, og Sunderland ikke går like yme på trynet som Norwich, Southampton, og Crystal Palace?
 

Børke

Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #2 på: Juli 05, 2006, 22:32:59 »
Hvordan jeg er sikker på at Birmingham, West Bromwich, og Sunderland ikke snubler slik Norwich, Southampton, og Crystal Palace gjorde? Vel, det skjer ikke tre sesonger på rad at samtlige som rykker ned ikke greier å ta seg opp igjen! Det er for godt til å være sant, men for all del: Jeg håper at jeg tar feil!

Tom S

Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #3 på: Juli 06, 2006, 02:44:38 »
Det vert nok vanskelig, men Leeds har vist jamn framgang under Blackie og eg trur det vil fortsette.

Men, med enormt svekka midtbane er vi avhengig av at Blackie er både dyktig og heldig på overgangsmarkedet i sommer.
Vi treng eit par vinger, ein sentral offensiv midtbanegeneral og helst ein venstreback. Med desse på plass skal vi kunne vere med å kjempe om direkte opprykk.

Gleder meg vanvittig til sesongstart no - er vedlig nær å bestille tur over til premieren 5/8!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #4 på: Juli 06, 2006, 04:02:33 »
quote:
Originally posted by Tom S

Men, med enormt svekka midtbane er vi avhengig av at Blackie er både dyktig og heldig på overgangsmarkedet i sommer.
Vi treng eit par vinger, ein sentral offensiv midtbanegeneral og helst ein venstreback. Med desse på plass skal vi kunne vere med å kjempe om direkte opprykk.



Her trur eg kjære Tom er inne på noko vesentleg.

Leeds treng å styrke midtbana. Og for å klare det må KB (jaa, begge to) gjere visse offer.

Simon, neppe førstelagsspelar denne sesongen heller blei eit slikt offer...

Vi kan like det eller ikkje. Men det kan verke som det må til.

Men no e det snart Bremner-tilstander i utrenskninga... Men Blackie har nok ikkje særleg val...

...ohh har ikkje skrive nynorsk på mannsaldrar [:I]



A blanket of newspaper covered his head
As the curb was his  pillow, the street was his bed
One look at his face showed the hard road he'd come
And a fistful of coins showed the money he bummed
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sindre12

Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #5 på: Juli 06, 2006, 05:39:11 »
leeds gjør det bra for de er bedre enn sunderland,west brom,birmingham de røyk jo nettåpp ner de går på tryne vi har sikra oss carole han er en nøkkelspiller i laaget!! pluss Derry  hulse og killa!
Beckford 4 England!

SveinArve

Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #6 på: Juli 06, 2006, 05:48:15 »
quote:
Originally posted by Tom S

Det vert nok vanskelig, men Leeds har vist jamn framgang under Blackie og eg trur det vil fortsette.

Men, med enormt svekka midtbane er vi avhengig av at Blackie er både dyktig og heldig på overgangsmarkedet i sommer.
Vi treng eit par vinger, ein sentral offensiv midtbanegeneral og helst ein venstreback. Med desse på plass skal vi kunne vere med å kjempe om direkte opprykk.

Gleder meg vanvittig til sesongstart no - er vedlig nær å bestille tur over til premieren 5/8!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!




Må gjer det med da... Hvis ikkje blir turen avlyst pga for lite påmelding. Oppfordrar fleire til å melde seg på.. Bare nokre få plassar igjen no...

------------------------------
http://it-student.hivolda.no/~alness/Leeds/leedsfront.htm
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Tom S

Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #7 på: Juli 06, 2006, 13:54:28 »
Det går alltid ein tur....[:)]


quote:
Originally posted by SveinArve

quote:
Originally posted by Tom S

Det vert nok vanskelig, men Leeds har vist jamn framgang under Blackie og eg trur det vil fortsette.

Men, med enormt svekka midtbane er vi avhengig av at Blackie er både dyktig og heldig på overgangsmarkedet i sommer.
Vi treng eit par vinger, ein sentral offensiv midtbanegeneral og helst ein venstreback. Med desse på plass skal vi kunne vere med å kjempe om direkte opprykk.

Gleder meg vanvittig til sesongstart no - er vedlig nær å bestille tur over til premieren 5/8!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!




Må gjer det med da... Hvis ikkje blir turen avlyst pga for lite påmelding. Oppfordrar fleire til å melde seg på.. Bare nokre få plassar igjen no...

------------------------------
http://it-student.hivolda.no/~alness/Leeds/leedsfront.htm



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

GeirO

Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #8 på: Juli 06, 2006, 15:20:43 »
Birmingham, West Brom og Sunderland skremmer meg ikke i det hele tatt. Tror ingen av dem vil utmerke seg, men B'ham og S'land vil kanskje kjempe i toppen. Tror heller andre "ukjente" lag vil hevde seg mer. Jeg tippet ikke Reading og Sheff. Utd. som opprykkslag før forrige sesong.......
MOT

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #9 på: Juli 06, 2006, 17:06:13 »
Det blir vanskelig å rykke opp også neste sesong. Denne ligaen er knallhard, men Leeds er ikke dårligere enn de tre nedrykkslagene i utgangspunktet. Tror det blir et bikkjeslagsmål nok en gang, men jeg venter med lengsel på at vi får inn noen nye ansikter nå. Synes det drøyer altfor lenge! Hva skjer egentlig, Blackie må være litt mer på høgget føler jeg.
Yeboahs vitne

Førde

Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #10 på: Juli 06, 2006, 19:33:04 »
JA, de blir de, Som Tom S seie er de framgang og de vil vel Leeds fortsette med framover ! ;)
Så de blir spennande å sjå korleis de går!

Marching On Together !  Leeds !
Marching On Together

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #11 på: Juli 06, 2006, 20:06:27 »
Om en ser trenden fra de siste åra vil det være klubber som har hatt god kontinuitet (hva gjelder både spillere, manager/trenerapparat og styre/club management) og bygd seg fornuftig opp over litt tid som rykker opp. Det spesielle med årets sesong er at det er svært få slike klubber i CCC - men lag som Norwich, Luton, Coventry, Cardiff og Leeds er ikke så langt unna denne malen – og Derby kan bli farlig med Billy Davies som mgr.

Sunderland ble såvidt ødelagt av fjorårets Pr.League-fiasko at de kan komme til å slite nær bunnen. Registrerer mye indre turbulens i B’ham, og Bruce kan få sparken tidlig om laget ikke leverer fra starten av – noe jeg også tror kan bli skjebnen til Bryan Robson i West Brom.

Jeg tror derfor at CCC i år blir langt jevnere, og at ingen klubber kommer til å stikke fra på samme måte som Reading og Sheff Utd gjorde ifjor.

Tror allikevel det blir langt hardere for Leeds i år – ikke fordi motstanden er hardere – men fordi Leeds mer og mer framstår som et lag uten midtbane!!

Ut så langt: Miller, Douglas, Wright, Pugh, Walton – og Bakke (?).
Inn: En frisk (?) Steve Stone, og Carole - en relativt uprøvd fransk ving

På tide at Blackwell begynner å trylle fram sine ’high quality signings’, og da håper jeg ikke vi snakker om Kennedy, McPhail etc.




midjo

Friend of Laphroaig

http://www.laphroaig.com
« Siste redigering: Juli 06, 2006, 20:19:39 av midjo »
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Dennis

Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #12 på: Juli 06, 2006, 22:28:28 »
quote:
Originally posted by midjo


Tror allikevel det blir langt hardere for Leeds i år – ikke fordi motstanden er hardere – men fordi Leeds mer og mer framstår som et lag uten midtbane!!
midjo

Friend of Laphroaig

http://www.laphroaig.com





Det jobbes med saken...

Marching On Together!
Marching on together!

Førde

Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #13 på: Juli 07, 2006, 05:25:49 »
No må de snart komme inn nye spillere ! ikke bare spillere som drar!!!
Marching On Together

Læshy

Re: Vanskelig å rykke opp i 2007...
« Svar #14 på: Juli 07, 2006, 05:33:30 »
Vanskelig så fremst vi selger Walton. Selger vi ikke Walton blir det Premier League neste år [:D]

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no