Skrevet av Emne: Walton is OUT!  (Lest 11641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ForeverLeeds

Walton is OUT!
« på: Juli 08, 2006, 01:21:58 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1321796,00.html

vet vi har en annen link til dette, men men

syntes dette er utrlig kjipt[V]


Læshy

Re: Walton is OUT!
« Svar #1 på: Juli 08, 2006, 01:34:06 »
FY FAEN! ER DET MULIG AT DET GÃ…R ANN Ã… SELGE WALTON?

Jeg har sagt mitt i Walton sin tråd.

Du forblir i mine hjerter Simon Walton <3 (dette var ikke ironi som min siste linje vanligvis er!)

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Sheridan

Re: Walton is OUT!
« Svar #2 på: Juli 08, 2006, 01:43:14 »
Flott - sånn, nå har vi plass til enda mer gråstein rundt de 30 som for lengst har nådd sitt potensiale....glimrende Blackwell...dette er veien å gå...


Speedy

Re: Walton is OUT!
« Svar #3 på: Juli 08, 2006, 01:49:14 »
Er det mulig...[xx(]
 

auren

Re: Walton is OUT!
« Svar #4 på: Juli 08, 2006, 03:42:24 »
Virker ikke som om Walton er lei seg for aa dra fra Leeds akkurat:

"I am very grateful to Leeds for giving me the chance to move into the Premiership with Charlton.

"I had a year left of my contract and was aiming for a good season with Leeds, but when this offer came out of the blue I knew it was too good to turn down.

"Charlton are an established Premiership team with an excellent manager in Iain Dowie and I am really looking forward to getting started with pre-season and then fighting for a place in the team.

"I would like to thank everyone at Leeds for everything they have done for me in my career so far and wish them all the best in trying to get back into the Premiership where they belong."

Kanskje han ikke ville ha mer benkesliting og hadde sagt til KB at han ville bli solgt? Hvem vet...

auren, som ikke liker at talent selges fra klubben, dog Leeds nok klarer seg fint uten hans tjenester...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Re: Walton is OUT!
« Svar #5 på: Juli 08, 2006, 04:07:39 »
http://leeds-united-life.blogspot.com/

Eit reflektert syn på Walton-salet som eg seier meg einig i.

One sale of a young player is not the end of the world as some of his antagonists would have us believe. If Blackwell sold off several more youngsters then I’d be concerned.


WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Juli 08, 2006, 04:09:13 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Sander

Re: Walton is OUT!
« Svar #6 på: Juli 08, 2006, 04:16:32 »
Jeg skjønner jo han drar. Han får ikke spille i Leeds, men får muligheten til å dra til en Premier League klubb. En annen ting er det at jeg ikke forstår spillere som bare forlater klubben "de er fan av" sånn helt ut av det blå, som Walton nesten sier.

Men jeg ser både positivt og negativt på dette, mest negativt. I fjord syns jeg Walton gjorde en kjempe jobb for oss, og han var en utrolig spennende spiller jeg aldri hadde hørt om. Gleda meg til å se neste sesong igjen, men da ble han satt i skyggen. Han fikk noen kamper og imponerte ingen.

Likevel er det feil å selge han. Han spilte på feil posisjon (det har veldig mye å si på prestasjoner, prøvd det selv) og han er bare 18 år.

Utifra det jeg har lest fra deg Læshy skjønner jeg du digger denne gutten, og jeg holder med deg i at dette er håpløst fra Leeds, men likevel, Blackwell føler nok presset nå. Neste år må vi opp ellers er det sparken. Mulig allerede til jul hvis det går dårlig. Da selger han Walton, så vi har råd til noen nye. Mulig det kan bli positivt?

Men ville selvfølgelig at Walton skulle bli. Er redd denne spillern vil få sjansen, på riktig posisjon, og at han vil blomstre i Charlton.

Gleder meg til å lese hva du skriver da:)
 

Læshy

Re: Walton is OUT!
« Svar #7 på: Juli 08, 2006, 04:22:45 »
Det kan aldri bli positivt når man har solgt Walton. Dog har jeg snart felt alle tårene jeg skal felle, og er allerede innstilt på å rykke opp. Jeg tilgir ikke Blackwell salget med det første, men har fortsatt tiltro til at han kan lede laget til Premier League.

For å si det slik; Det er ikke mange attenåringer som spiller fast som midtstopper i en alder av atten år i CCC/PL. Det finnes dog noen. A. Ferdinand er nevnt, men han er på utviklingslaget West Ham. Samtidig er han noe helt spesielt. Ã… selge Walton som ikke har fått vist seg så mye enda, og som enda er ung og har vist at han kan bli god blir helt feil.

Nå blir det en tøff sesong uten Walton, men forhåpentligvis med en ny midtstopper og en ny kreativ midtbane.


Walton vil alltid bli husket av meg, og jeg kommer til å elske han like mye uansett <3

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

baste

Re: Walton is OUT!
« Svar #8 på: Juli 08, 2006, 04:34:12 »
Dette kan umulig være god taktikk, selge "billig" kjøpe dyrt ( og gammelt ? ) ...sattàn åå..

Dennis

Re: Walton is OUT!
« Svar #9 på: Juli 08, 2006, 04:37:11 »
Etter å ha lest AURENS post, vil jeg nesten si 'good riddance'!

Folk som ikke vil spille i Leeds, er ikke vits å ha. Men som sagt tidligere, er nok Walton et stort talent og alt det, men jeg har igjen sagt i den andre tråden at Walton ikke har imponert verken gud eller hvermann med sitt spill foreløpig (som Lennon gjorde) og derfor er det kanskje ikke så farlig...

Jo, det sårer når egne folk blir solgt, men jeg er ikke SÃ… sikker på at det blir for vitalt. Nå stiller jeg meg likevil litt i tvil til salget i forhold til pris og den veldig unge alderen på Simon Walton.

Marching On Together!
Marching on together!

Sander

Re: Walton is OUT!
« Svar #10 på: Juli 08, 2006, 04:39:47 »
Hehe, merker at du er småhomo på Walton:) Men Læshy, vi kommer ikke til å få det noe tøffere uten han, enn vi hadde fått med han. Enig med at han er et stort talent vi skulle beholdt, som tilhørte framtiden, men ikke at han er god nok enda. Hvertfall ikke på midten. Men han er ikke midtbanespiller, han er Stopper.

Spørsmålet er da om Walton og Kilgallon kunne spilt sammen? Nei det tror jeg neppe. Tror ikke jeg kommer på en storklubb som har to unggutter som midtstoppere. Må ha en rutinert og en ung (hvis god nok, som Kilgallon. Selger vi han er det gjort. Aldri sell Killer!!
 

Kickthemdown

Re: Walton is OUT!
« Svar #11 på: Juli 08, 2006, 04:53:40 »
Han kunne faktisk sagt nei til Charlton OM han hadde hatt hjerte i Leeds og OM han hadde vært villig å vente på sin sjanse.

Er ikke særlig imponert av Walton. Bare nok en Judas i mine øyne...

Killa

26Killa

Re: Walton is OUT!
« Svar #12 på: Juli 08, 2006, 05:07:57 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

Han kunne faktisk sagt nei til Charlton OM han hadde hatt hjerte i Leeds og OM han hadde vært villig å vente på sin sjanse.

Er ikke særlig imponert av Walton. Bare nok en Judas i mine øyne...

Killa



OOHH[8D]

du blir slaktet av Læshy om litt sikkert[;)]

Syntes Walton hadde all rett til å gå...
får ikke sjansen, så kommer det en PL klubb og er ute etter han...
få sjansen i en PL klubb. elr ta sjansen på å site på benken nok en sesong[V]svaret er vel ganske enkelt...

tidligere, ForeverLeeds

killer boots, man!!
« Siste redigering: Juli 08, 2006, 05:09:03 av 26Killa »
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Kickthemdown

Re: Walton is OUT!
« Svar #13 på: Juli 08, 2006, 05:11:59 »
Lite tøft nick... [:D][:D]

Driter i hele Walton. Han ville tydeligvis gå etter det man kan lese i dag. Da blir det nesten for dumt å skylde på Blackwell. (hey jeg forsvarer Blackwell[:I]). Det er Bates som styrer pengesekken. Om han hadde åpnet den ørlite grann så hadde kanskje ikke Blackwell treng å si ja til de pengene? Hvem vet.. ?

Alt jeg vet når jeg tenker meg om er at Bates er en tulling[V]

Mvh

The real Killa[:p]

raggen

Re: Walton is OUT!
« Svar #14 på: Juli 08, 2006, 05:20:00 »
kjipt å se walton gå men nå kan det jo tydelig gå til det bedre(forhåpentligvis)håper disse pengene går til nye spillere(det MÃ… degå til) slik at vi kan få vårt kjære leeds opp igjen i det gode selskap. BLIR mere bekymret hvis killa går fra klubben og atpåtil på billigsalg

WE ARE SUPER SUPER LEEDS
Forever Leeds United!!!!!!!!

Læshy

Re: Walton is OUT!
« Svar #15 på: Juli 08, 2006, 05:22:37 »
Kjære Kilgallon!

Har du røka sokkene til far nå igjen?

Ã… si at Walton er en Judas er det samme som å pisse seg selv i munn. Walton har utallig mange ganger sagt at han elsker Leeds United Football Club over noe annet, og at han ønsker å spille i Premier League sammen med Kilgallon om et par-tre-fire år for Leeds United. Han har da fått beskjed at han ikke er ønsket i klubben og at Charlton er intr. i han. Klart Walton vil til Charlton;

1. Han får ikke spille i Leeds United så lenge Blackwell er manager og Walton er under 30 år.
2. Charlton er en Premier League klubb og når han får tilbudet å spille reservefotball (knapt nok sitte på benken) for Leeds eller få sjansen i Charlton er valget enkelt. Til og med jeg som er Leeds tvers igjennom hadde gjort dette.

Når det gjelder uttalensene hans. Hvor mange spillere er det som sier:"Nei jeg ville ikke til Charlton, men siden jeg ikke får spille for Leeds United måtte jeg nesten bytte klubb." Man er pliktet til å si at man ser frem til det og blablabla for å bli akspetert av sin nye fans.


Noe sier meg at Walton kommer til å bli en hit i Charlton og at fansen kommer til å få mye glede av seg.


David Healy:
Alle er litt småhomo på Walton [;)]

<3 Walton <3


Edith:
Kilgallon: Du driter i hele Walton? Du driter vell i hele Leeds United med unntak av Englands beste midtstopper, Matthew Kilgallon? Personlig driter jeg ikke i noen av våres spillere, dog liker jeg ikke alle like godt. Det er ikke snakk om å mislike noen (med mindre de går ut og sier at klubben er forferdelig og at de vil bort). Hva er grunnen til at du driter i Walton?

« Siste redigering: Juli 08, 2006, 05:24:33 av Læshy »
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

asLeeds

Re: Walton is OUT!
« Svar #16 på: Juli 08, 2006, 06:19:46 »
hallo!!!!går fae..ikkje ann å kalle ungutter som ikkje har tillit i Leeds men får tilbud fra P.L for judaser!!!!!!!!!!!!!!!
oj,da blei 1 lang sint setning[:D].
personligt så er eg piss lei av å heile tida ha 1 "ugen"følelse av at
det ikkje er noke "sult" etter å bli 1 P.L klubb.....
fae...kan me ikkje satse litt stort? "go for it"?
er jo ikkje penger å hente i 1.div,då kjem me heller aldri til dei srore pengane...uff so agresiv eg er no,men FAEN ta eg vil opp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DALHEIM WHITES

asLeeds

Re: Walton is OUT!
« Svar #17 på: Juli 08, 2006, 06:22:42 »
srore pengane...tok du han???? eller meinte eg store?=)
DALHEIM WHITES

Kickthemdown

Re: Walton is OUT!
« Svar #18 på: Juli 08, 2006, 06:24:09 »
quote:
Originally posted by Læshy

Kjære Kilgallon!

Har du røka sokkene til far nå igjen?

Ã… si at Walton er en Judas er det samme som å pisse seg selv i munn. Walton har utallig mange ganger sagt at han elsker Leeds United Football Club over noe annet, og at han ønsker å spille i Premier League sammen med Kilgallon om et par-tre-fire år for Leeds United. Han har da fått beskjed at han ikke er ønsket i klubben og at Charlton er intr. i han. Klart Walton vil til Charlton;

1. Han får ikke spille i Leeds United så lenge Blackwell er manager og Walton er under 30 år.
2. Charlton er en Premier League klubb og når han får tilbudet å spille reservefotball (knapt nok sitte på benken) for Leeds eller få sjansen i Charlton er valget enkelt. Til og med jeg som er Leeds tvers igjennom hadde gjort dette.

Når det gjelder uttalensene hans. Hvor mange spillere er det som sier:"Nei jeg ville ikke til Charlton, men siden jeg ikke får spille for Leeds United måtte jeg nesten bytte klubb." Man er pliktet til å si at man ser frem til det og blablabla for å bli akspetert av sin nye fans.


Noe sier meg at Walton kommer til å bli en hit i Charlton og at fansen kommer til å få mye glede av seg.


David Healy:
Alle er litt småhomo på Walton [;)]

<3 Walton <3


Edith:
Kilgallon: Du driter i hele Walton? Du driter vell i hele Leeds United med unntak av Englands beste midtstopper, Matthew Kilgallon? Personlig driter jeg ikke i noen av våres spillere, dog liker jeg ikke alle like godt. Det er ikke snakk om å mislike noen (med mindre de går ut og sier at klubben er forferdelig og at de vil bort). Hva er grunnen til at du driter i Walton?


Det var så mye usaklig og dumt i det innlegget ditt lille Læshy så jeg forholder meg til det siste. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke drite i en 18 år gammel gutt som spiller for Charlton??[8)] Jeg lar han seile sin egen lille sjø.

Walton har dessuten ikke fått beskjed om at han ikke er ønsket i klubben. Fordi han ikke fikk spille så mye forrige sesong? Hva med litt tålmodighet? Eller fordi Leeds sa ja til Charlton sitt bud? Da ender vi opp med det samme igjen. Walton kunne sagt nei... [:)] Nei forresten han sa jo at han ville dit..... [:o)]

Drøyt å kalle han for Judas. Der er Kewell og Smith i en egen liga, den er go [:)]

Jeg har forresten enda ikke forsvart salget av Walton så ro han Læshy, eller hur`? [}:)]

Om Walton herjer i PL neste sesong (noe jeg tviler sykt på) så kan vi starte å tenge løs på KB'ene igjen. Det kan bli gøy [:D]

Mvh

Killa
« Siste redigering: Juli 08, 2006, 06:25:58 av Alta-White »

asLeeds

Re: Walton is OUT!
« Svar #19 på: Juli 08, 2006, 06:25:30 »
veldigt bra innlegg Læshy!!!!
DALHEIM WHITES

Læshy

Re: Walton is OUT!
« Svar #20 på: Juli 08, 2006, 06:30:38 »
Kanskje jeg ble litt amper, men ikke meningen.

Saken er at jeg er 110% sikker (gjerne 250% om du vil) sikker på at Walton ikke forlot klubben helt frivillig. Selvfølgelig var det hannes valg som til slutt gjorde at han gikk til Charlton, men igjen har du spørsmålet. Jeg har lenge skjønt at Walton ikke kom til å få spille i Leeds United heller denne sesongen, og mest sannsynlig ikke neste eller de tre neste etter der igjen. Ihvertfall ikke så lenge Blackwell sitter ved makten. Jeg tror Walton har forstått noe av det samme, og at han derfor velger å gå til Charlton når Blackwell har godtatt et bud på han. Det første intervjuet med Blackwell da Leeds godtok budet var det fordi han ville gi Walton sjansen til å spille for en PL klubb. Nå i de siste intervjuene legger han skylden over på Walton. "Walton ville til Charlton og derfor godtok vi budet."

Grunnen til mine tanker om dette er at samtalen Sverre og Rune (R-R) hadde med Walton under andre omgang av damekampen mellom Leeds United og Birmingham rundt den 12. desember. Jeg stod ved siden av og hørte på så og si hele samtalen og fanget opp at Walton ikke selv skjønte helt hvorfor han var på benken. Han sa ikke direkte at han mistlikte Blackwell, men hintet til at han mente har fortjente å spille mer enn han gjorde. I tillegg til denne samtalen har Walton sagt flere ganger at han elsker Leeds United, og vil spille i PL for Leeds om et par år (dette har jeg vell skrevet ti-tolv ganger nå?).


Si hva dere vil, jeg kan argumentere med dere til jeg dør. Blackwell er feig med tanke på å satse på unge spillere, og Walton burde vi tatt vare på!

« Siste redigering: Juli 08, 2006, 06:32:12 av Læshy »
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Kickthemdown

Re: Walton is OUT!
« Svar #21 på: Juli 08, 2006, 06:30:48 »
quote:
Originally posted by aslerafdal

hallo!!!!går fae..ikkje ann å kalle ungutter som ikkje har tillit i Leeds men får tilbud fra P.L for judaser!!!!!!!!!!!!!!!
oj,da blei 1 lang sint setning[:D].
personligt så er eg piss lei av å heile tida ha 1 "ugen"følelse av at
det ikkje er noke "sult" etter å bli 1 P.L klubb.....
fae...kan me ikkje satse litt stort? "go for it"?
er jo ikkje penger å hente i 1.div,då kjem me heller aldri til dei srore pengane...uff so agresiv eg er no,men FAEN ta eg vil opp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Drikke alkohol så kjøre bil ikke lurt. Drikke alkohol så skrive på Luscos ikke lurt [:D]

Eller er du bare litt sinna?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ã… vil markere poenget ditt???????????

I så fall... Forstått [:)]

Mvh

Killa

Kickthemdown

Re: Walton is OUT!
« Svar #22 på: Juli 08, 2006, 06:32:38 »
quote:
Originally posted by Læshy

Kanskje jeg ble litt amper, men ikke meningen.

Saken er at jeg er 110% sikker (gjerne 250% om du vil) sikker på at Walton ikke forlot klubben helt frivillig. Selvfølgelig var det hannes valg som til slutt gjorde at han gikk til Charlton, men igjen har du spørsmålet. Jeg har lenge skjønt at Walton ikke kom til å få spille i Leeds United heller denne sesongen, og mest sannsynlig ikke neste eller de tre neste etter der igjen. Ihvertfall ikke så lenge Blackwell sitter ved makten. Jeg tror Walton har forstått noe av det samme, og at han derfor velger å gå til Charlton når Blackwell har godtatt et bud på han. Det første intervjuet med Blackwell da Leeds godtok budet var det fordi han ville gi Walton sjansen til å spille for en PL klubb. Nå i de siste intervjuene legger han skylden over på Walton. "Walton ville til Charlton og derfor godtok vi budet."

Grunnen til mine tanker om dette er at samtalen Sverre og Rune (R-R) hadde med Walton under andre omgang av damekampen mellom Leeds United og Birmingham rundt den 12. desember. Jeg stod ved siden av og hørte på så og si hele samtalen og fanget opp at Walton ikke selv skjønte helt hvorfor han var på benken. Han sa ikke direkte at han mistlikte Blackwell, men hintet til at han mente har fortjente å spille mer enn han gjorde.


Si hva dere vil, Walton er og forblir i mitt hjerte!



Fair enough [:)] Du bryr deg om Walton ihvertfall, det skal du ha.


Mvh

Killa
« Siste redigering: Juli 08, 2006, 06:34:21 av Alta-White »

Læshy

Re: Walton is OUT!
« Svar #23 på: Juli 08, 2006, 06:42:30 »
Jeg gir meg ikke før jeg har overbevist samtlige her inne om at han burde blitt i klubben... Hva skal til Kilgallon?

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

asLeeds

Re: Walton is OUT!
« Svar #24 på: Juli 08, 2006, 06:44:01 »
poeng? ja.
har du motatt mange signal på at LEEDS virkeligt vil kjempe for å rykke opp?
VÆR så snill,del dei med meg....=)=)
DALHEIM WHITES

Kickthemdown

Re: Walton is OUT!
« Svar #25 på: Juli 08, 2006, 07:02:39 »
quote:
Originally posted by aslerafdal

poeng? ja.
har du motatt mange signal på at LEEDS virkeligt vil kjempe for å rykke opp?
VÆR så snill,del dei med meg....=)=)

Hehe nei har dessverre ikke det. Er rimelig desperat selv. Nå lover KB kvalitetssigneringer fremover. Bare ikke det betyr Currie osv .. Jeg vil ha navn JEG VET kan sette sitt preg på CCC [:)]

Mvh

Killa

Kickthemdown

Re: Walton is OUT!
« Svar #26 på: Juli 08, 2006, 07:04:51 »
quote:
Originally posted by Læshy

Jeg gir meg ikke før jeg har overbevist samtlige her inne om at han burde blitt i klubben... Hva skal til Kilgallon?



Jo jeg mener at han skulle blitt i klubben. Idiotisk å godta budet og idiotisk av spilleren selv å gå. Sånn... [:)]

Ã… selge egenproduserte talenter for nada og niks er det samme som å selge litt av sjelen. Trist og leit. Men sånn er det nå bare for tiden...

Mvh

Killa

Sander

Re: Walton is OUT!
« Svar #27 på: Juli 08, 2006, 07:08:46 »
Vil bare minne deg på en liten ting Læshy. Støtter ikke salget, men det var faktisk Blackwell som tok Walton opp på førstelaget. Kan ha en lang diskusjon om hvem som også hadde gjort det også videre, men gjort er gjort.  Vi kan ikke forandre på det. Synd Walton gikk, spesielt for deg som digger han så mye, men andre må få ha sine egne mener. Jeg har sett kamper med Leeds (bla play-finalen) der jeg syns Gregan var veldig god, mens andre vil ha han ut etter hver kamp. Alle har forskjellige meninger og det er det som gjør forumet moro, men ikke bli sur på noen forde. Tenk hvor mange vi kommer til å selge så lenge vi lever. Det kommer til å bli mange, og ikke bare dårlige spillere:(

Skjønner du er frustrert nå og vil finne et godt argument for at vi skulle beholdt Walton. Han var en sliter på midten, selvom han ikke var midtbane. Men vi veit aldri hva for.eks Rothery kunne gjort. En god start har mye å si!! Vi har flere talenter på gang. Jeg vil tipper Walton blir som Woods, og kommer tilbake om ett år (selvom Woods ikke kom tilbake da)
 

Milou

Re: Walton is OUT!
« Svar #28 på: Juli 08, 2006, 08:26:37 »
Eg syns dette er mykje storm i vannglas, og det er liten grunn til å bera seg over korkje K.B. (Begge to) eller Walton i denne saken. Eg forstår godt Walton som tar imot tilbodet frå ein PL klubb. Det er ikkje sikkert det kjem så mange nye sjansar. Greitt nok at Leeds kanskje (sannsynlegvis) rykker opp neste år og at kanskje Walton blir tatt ut på laget. Har ingen problem med å sjå at Walton foretrekk alternativet med ein kontrakt for ein PL klubb i år. Det er godt muleg han får problem med å spela seg inn på Charlton også, men han tenar nok ein del meir pengar enn han gjer no.

Eg har heller ingen problem med å forstå at Blackie tar ut det laget han meiner til kvar kamp. Det er vel ingen som meiner at Blackie skulle tatt med Walton på laget berre fordi han kan komma til å bli ein viktig spelar i framtida. Det er ein ærleg sak å meina at Walton har vore god nok til å ha fast plass på laget, men av det eg såg av han i fjor så er ikkje eg av den oppfating.

Dette reknar eg kun å vera ein konsekvens av at me spelar i Championship (med eit betydeleg mindre budsjett enn ein PL klubb), som betyr at me vil mista lovande spelarar til PL klubbar.

veteranen

  • Gjest
Re: Walton is OUT!
« Svar #29 på: Juli 08, 2006, 14:49:48 »
Liker engasjementet ditt, Læshy. Men et lite råd fra en gammel rev: ikke legg for store følelser i ditt forhold til enkeltspillere, for da vil du oppleve stadige kjærlighetsorger... [:)]

Selv var jeg knust da Jordan og McQueen forsvant til Man U, vinteren 78. Da hadde jeg bare en nuttetutt igjen (Tony Currie) og han forsvant året etter. Etter den tid har jeg skygget unna favorittspillere, med et lite unntak for John Sheridan...

Så litt om salget av Walton. Om han blir en suksess eller ikke i Charlton, aner jeg like lite som noen andre. Men jeg reagerer på Blackwells opptreden i denne saken. Han prøver helt tydelig å fremstille det som at denne overgangen skjedde fordi Walton ville det. Noen supportere biter tydeligvis på dette tullpratet, og sier at Walton kunne sagt nei til overgangen. Ja, det kunne han - i likhet med alle andre spillere som er under kontrakt og blir solgt! Grunnen til at Walton forlater Leeds er veldig enkel: Han går fordi han nå kommer til en klubb der manageren vil ha ham, og han forlater en klubb der manageren ikke vil satse på ham. Men ingen bør prøve å fortelle meg at Walton i utgangspunktet har hatt noe ønske om å forlate Leeds.

Så kan vi lure litt på om Blackwell kommer til å opptre konsekvent i tiden fremover. Hvis f,eks Newcastle nå skulle komme med en forespørsel angående Kilgallon, kan vi da regne med at Blackwell vil overlate til spilleren å bestemme om overgangan vil gå igjennomm, i og med at Blackwell tydeligvis er mer opptatt av spillerenes frie vilje enn deres kontrakter..?

Jeg lurer egentlig litt på hvorfor Blackwell formulerer seg som han gjør. Tror han at alle supportere er litt tett i pappen? Eller er forklaringen rett og slett at han ikke er så imponerende smart selv..?