Skrevet av Emne: Alle Leeds kampe på viasatsport 2  (Lest 9601 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #30 på: Juli 13, 2006, 20:43:56 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Jeg skjønner egentlig ikke hvordan dette skal gå til. Hvem er det som skal produsere kampene? Hva med kampene som SKY skal vise? Skal disse vises på sportN? Eller skal Viasat opprette en ny kanal, kun for Leedskamper? Hvem skal kommentere alle disse kampene? Risikerer vi at Viasat viser alle Leedskampene på viasatsport24? Altså bilde på 1/10 av skjermen? Uten kommentator og andre godsaker?


Nå er jeg spent på svarene jeg får [:)]


Mulig jeg er på bærtur her, men jeg ser ikke sammenhengen mellom SKY og Viasat. PL-kampene(som SKY produserer)går vel på Canal+, ikke på Viasat?

rd1

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #31 på: Juli 13, 2006, 20:52:59 »
begrunnelsen Viasat brukte for å ikke vise tippekamp fra CCC (noe de reklamertere for at de skulle gjøre for 2 år siden) i fjor var at det ble for dyrt å produsere bilder til kampene alene. Når sky produserte bilder fra fredag/søndagskamper kunne de(viasat) vise ettersom de ikke var alene om kostnadene..

Nå har altså viasat råd til å produsere bilder til alle Superleeds sine kamper, med kommentator og det hele? Det må i så fall være en del av sponsoravtalenmed bet24.

mmmmmmm skeptisk... tipper vi kan se alle kampene i opptak, uten kommentar i svart/hvitt..

Sett pengene inn på sparekonto, så reiser vi heller og ser Leeds live på elland road i siste hjemmekamp og feirer opprykket!

"Who needs Cantona??"
« Siste redigering: Juli 13, 2006, 20:54:16 av rd1 »
"Who needs Cantona??"

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #32 på: Juli 13, 2006, 21:19:25 »
Dette er nok del av en større markedsmessig operasjon fra MTG (Modern Times Group) som eier både Bet24 og Viasat.

Om de kan benytte livekamper med Leeds for markedsføre Bet24/Viasat i alle de skandinaviske landene + Baltikum, Ungarn og Russland, vil jeg tro at regnestykket mht produksjonskostnader kan se noe hyggeligere ut.

Jeg vil også tro at de støtter seg til markedsanalyser som viser at Leedsfans er en kjøpesterk gruppe hva gjelder både TV-fotball og betting, iom at det er mange av oss som er i aldersgruppen 30-40+ med velordnet og god økonomi.

Selv om konkurransen etterhvert begynner å bli stor, vet jeg at de fleste bookmakere tjener penger som gress, og jeg er ganske sikker på at MTG ser et relativt stort kundepotensiale for Bet24 i de nevnte landene, når de aktivt kan benytte Leedskampene for å få opp kundemasse og omsetning ikke minst i de landene hvor Bet24 foreløpig er lite kjent.

Hva de evt gjør med kommentatorer er jeg mer spent på...



midjo

Friend of Laphroaig

http://www.laphroaig.com
« Siste redigering: Juli 13, 2006, 21:26:25 av midjo »
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #33 på: Juli 14, 2006, 01:18:22 »
Dette hjelper ikke oss som har CanalDigital kabel tv.  Hadde håpt å få se noen Leeds kamper på SportN

Carl Fisker

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #34 på: Juli 14, 2006, 05:01:15 »
Jeg tar dette som en dårlig spøk fra Viasat's side, og tror ikke det hverken praktisk eller økonomisk er mulig å overføre alle Leeds' kamper.

Sheridan

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #35 på: Juli 14, 2006, 05:09:27 »
Bør nok ha litt is i magen her ja før man bestiller....


Tom S

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #36 på: Juli 19, 2006, 03:32:03 »
Fortsatt ingen kunngjøring av dette på viasat.no.

Dette er nok for godt til å vere sant, trur da ikkje før eg ser da....



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

ToreLA

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #37 på: Juli 19, 2006, 05:40:38 »
Det som betyr noe er om alle kampene sendes DIREKTE! Jeg går ikke dør til dør hos kamerater med Viasat Sport 2 for å se kampen halv 11 på lørdagskvelden. Nei, dette legger jeg til side til det ligger i fanget mitt.

----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Dennis

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #38 på: Juli 19, 2006, 21:08:03 »
Og i tillegg har Wembley Pub visstnok bygd en slags Leeds-avdeling!

Kan dette virkelig være sant? :D

Marching On Together!
Marching on together!

Pheriox

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #39 på: Juli 20, 2006, 02:42:02 »
Før jeg eventuelt abonnerer på Viasat, ville jeg i utgangspunktet forlange en avtale med Viasat om at hvis de ikke sender et minimum av Leeds-kamper, så har jeg krav på å få igjen pengene. Spørs om de vil ha meg som kunde da men.

Har vanskelig for å tro at de ville reklamere for dette i form av en "hemmelig" e-post kampanje. Det er tross alt bare 2,5 uker til sesongen starter, så det begynner å bli på tide å informere om det på viasat.no.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Førde

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #40 på: Juli 20, 2006, 04:13:24 »
Skulle no viasat vise alle Leeds kampene hadde de vert SUUUPERT !!! ååå... !:)
Marching On Together

haugeby

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #41 på: Juli 21, 2006, 02:52:38 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Og i tillegg har Wembley Pub visstnok bygd en slags Leeds-avdeling!

Kan dette virkelig være sant? :D

Marching On Together!




Wembley Pub i Haugesund?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #42 på: Juli 21, 2006, 05:06:32 »
quote:
Originally posted by Pheriox

Har vanskelig for å tro at de ville reklamere for dette i form av en "hemmelig" e-post kampanje. Det er tross alt bare 2,5 uker til sesongen starter, så det begynner å bli på tide å informere om det på viasat.no.



Er stygt redd for at du er inne på noe der, haugeby. [V]

Vi kjører et kjempetilbud til Leedsfansen, men hysj, vi sier ikkeno.. Kan jo risikere å få et renn av nye abonnenter da....

Det stinker... Men hååååper, det gjør jeg. [:)]



You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #43 på: Juli 21, 2006, 05:39:58 »
quote:
Originally posted by haugeby

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Og i tillegg har Wembley Pub visstnok bygd en slags Leeds-avdeling!

Kan dette virkelig være sant? :D

Marching On Together!




Wembley Pub i Haugesund?



Tønsberg... håper det i alle fall..

Marching On Together!
Marching on together!

Sleivind

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #44 på: Juli 23, 2006, 04:15:58 »
Idag kan vi altså se hva som går på viasats sportskanaler frem til fredag 4.august. Så i morgen blir programmet for lørdag 5.august "kunngjort", så da gjelder det da å se om det vises noen Leedskamp den dagen.

Meeeeen skal vi si det at sannsynligheten for at de viser Leeds den dagen ligger på ca 0,1%?

Men si det at de viser Leeds i sesongåpningen, så kan det vel sies at det er en skandale at vi som Leedssupportere ikke har hørt/sett/lest noe som helst om dette.

B-m

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #45 på: Juli 23, 2006, 05:11:35 »
http://www.sport.viasat.no/index.phtml?page_type=tvchart&nav=&override_section=76&start_year=2006&start_month=8&start_day=4

Ser at CCC preview skal vises lørdag 15.25, det kan jo ihvertfall tyde på at det går en CCC kamp klokka 16.00 på lørdag =)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kasin

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #46 på: Juli 23, 2006, 06:19:57 »
Hadde vært knall hvis de viste alle Leeds kampene ja, men har håpa desperat på at de viste kampene på SportN jeg da. Siden det er kabel i mitt hus. Uansett, genialt, hvis det skjer da vel å merke!

Leeds Will, Leeds Will, Rock You!!

kewell79

« Siste redigering: Juli 23, 2006, 06:24:15 av kewell79 »
 

Kasin

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #48 på: Juli 23, 2006, 06:34:05 »
GENIALT!!!!
Hvis det fortsetter sånn må jeg nesten få meg en Viasat pakke.

Leeds Will, Leeds Will, Rock You!!
« Siste redigering: Juli 23, 2006, 06:37:13 av Leeds_Siri »

Kickthemdown

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #49 på: Juli 23, 2006, 08:37:43 »
Hohohoho[:D][:D] Nei for nå gleder jeg meg ikke noe til seriestart!! Neida [:D]

COME ON LEEDS !!

mVH

Killa

mads

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #50 på: Juli 23, 2006, 18:51:23 »
hmm det lyder jo godt, det er bare en skam at man skal til at finde en parabol for at kunne se det...

Premier League i næste sæson!
 

Lis

Re: Alle Leeds kampe på viasatsport 2
« Svar #51 på: Juli 28, 2006, 22:44:26 »
Så er den konfirmeret i norge også![:D]hvorfor skulle de osse sende mig en email i danmark i første omgang hvis det ikke var rigtigt???[:o)]



Neste helg er det det sesongstart i The Championship, og akkurat som forrige sesong er det Viasat som innehar tv-rettighetene.

Denne sesongen kommer Viasats sportskanaler til å følge Leeds spesielt, og vi tar mål av oss til å sende alle Leeds’ kamper i The Championship. Kampene vil bli sendt på Viasat Sport 2, og en stor del av dem vil også bli sendt på SportN.

Dette er først og fremst på grunn av Bet24s sponsoravtale med Leeds. Viasat og Bet24 har nemlig samme eier, mediekonsernet Modern Times Group (MTG). Men det er også som en følge av Leeds store og engasjerte tilhengerskare i Skandinavia.

Foruten Leeds-kamper, blir det naturligvis tv-overføringer av andre kamper fra The Championship på SportN og Viasat Sport 2. Tv-tilbudet fra The Championship kan variere fra 1-4 kamper i uken, avhengig av hva Sky Sports tilbyr.

Glenn Ø. Støldal
Presse- og informasjonsansvarlig



Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever