Members Club

Started by Tom S, July 14, 2006, 18:58:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Torgeir

Nei det er ikke alt.... http://www.leedsunited.com/page/MembersBenefits/0,,10273,00.html

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

SirOlsen

Tja, virker jo som litt moro som inkluderer der da.. Men hva koster det?..

Grunnen hovedsaklig for min skepsis er jo Bates fiendlighet til supporterklubbene rundt om, og jeg leser jo her inne at bare det å få bladet er et stort surreri uten like... det gir lissom ikke så veldig godt inntrykk..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Henning

Sendte mail, men foreløpig berre fått eit standard svar tilbake, fordi dei p.g.a. stor pågang ikkje har moglegheit til å svare alle.

Får sjå om eg får skikkeleg svar i måra.

Og viss dei har gått ned til 3 blad, krever eg pengane tilbake...

Henning

Per-Stian

Veit ikkje kven dåkke har sendt e-posten til, men d beste e vel å ta d direkte opp me sjef Hemmingham? Han har adresse: John.Hemmingham@leedsunited.com

Torgeir

Sendte mail til John i dag tidlig....regner med å få svar i morgen....og det der med 3 blader....mulig jeg tar grundig feil.

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Torgeir

Da kom LLL i posten...det er okt/nov utgaven.....da er nok 3 blader bare tull----

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Henning

Har fått eit skikkeleg svar på mailen, der dei beklagar at eg ikkje har fått bladet, og sidan dei hadde nokre eksemplar ekstra av denne utgåva skulle sende det umiddelbart.

Rart dei ikkje hadde ekstrautgåver frå forrige utgåve.......

Henning

Torgeir

Det står jo okt/nov på magasinet så det er mulig det er nå de sender det ut...John har ikke svart på mailen min.

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

SirOlsen

Nei, jeg synes det virker som veldig mye snusk med dette members-club greiene gitt.. Virker jo ikke som det er noe som er i orden jo.. vanskelig å få kontakt... medlemsblad kuttet ned fra 6 til 3.. medlemsblad kommer ikke.. ehm.. ja.. hva står igjen da?.. man kommer inn i den "eksklusive" baren før kamp? [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Henning

Sendte min mail til Tickets@leedsunited.com.

Fekk først eit standarsvar, men eit par dagar seinare eit skikkeleg svar.

Verkar som det er ein del kluss med organiseringa, men med litt klaging får eg vel det eg er lova.
Og håpar eg kan dra nytte av medlemskapet til bortekampar etter nyttår.

Henning.

R - R

Eg fekk mitt LLL i byrjinga av oktober, saa overraskar meg at de har maatte vente saa lenge.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Torgeir

Øystein....det med 3 blader var nok bare løse rykter som jeg har plukka opp ett eller annet sted.....

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

RuneR

Jeg savnet også Oct/Nov-utgaven av LLL. Sist fredag sendt jeg en mail til John Hemmingham. Fikk svar på lørdag, med beskjed om at han hadde sendt saken videre internt.  Deretter fikk jeg mail fra maria i går, med beskjed om at bladet ville bli sendt umiddelbart.

Konklusjon: selvfølgelig litt skuffende at klubben roter slik at bladet ikke ble sendt da det skulle, men en positivt hurtig reaksjon på min henvendelse gjør at jeg fortsatt er et fornøyd medlem av Members Club - et medlemsskap som rimelig sikkert bli fornyet neste år også.
At medlemsskapet forrige sesong sørget for at jeg fikk skaffet billett til kampen i Cardiff i mai er nok til at "det er vedt det" i mange år [8D]

Fra: Maria.Dawson@leedsunited.com <Maria.Dawson@leedsunited.com>  
Dato: 04.des.2006 10:28
Emne: LLL magazine

Dear Rune,

John has forwarded your e-mail on to myself, I'm sorry you haven't
received Oct/Nov edition automatically.  I will post one out in tonight's
post and the 3rd edition should reach you with out any problem, however if
you do not receive it do not hesitate to contact me.

Kind Regards

Maria Dawson
Customer Services

----------------

Fra: John.Hemmingham@leedsunited.com <John.Hemmingham@leedsunited.com>  
Dato: 02.des.2006 09:59
Emne: Re: Members Club & Leeds, Leeds, Leeds Magazine

Dear Rune,

Thank you for your email.

I have asked our admin department to have a look at why you haven't received the latest edition of LLL. Your comments regarding the quality and value of the magazine are noted and appreciated.

Kind regards,
John
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Petter F

Fikk nøyaktig det samme svaret fra Maria i går jeg også. Så får vi se om de klarer å rydde opp i surret.  August/September utgaven dukket forøvrig opp uten at jeg måtte etterlyse det.

Petter

Kjell Skjerven

Eg tok og kjøpte LLL på den siste Leedsturen min,såg ingen grunn til og vente i vekesvis for magasinet[:)]

http://z4.invisionfree.com/lufcultras04/index.php?
Side before self,every time.

Asbjørn

19 minutter tok det fra jeg postet eposten til John Hemmingway til hans personlige svar ankom [:)]

Det kaller vi service.

Klokka 18 (engelsk tid) om kvelden er han fortsatt på plass i officen, answering eposts from lojal fans [:)]

Ikke noe "automatisk response" av en maskin der nei...

All for the sake of Leeds United

I don't want to stright-face you, race or  chase you, track or trace you
Or disgrace you or displace you Or define you or confine you
All I really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

vertigo

Jeg meldte meg inn høsten -05. Fikk aldri medlemspakken. Etter mange purringer både gjennom Sverre, mail til John Hemmingham, samt flere samtaler med John`s forlengede arm i Stavanger i sommer, har jeg fortsatt ikke mottatt noe. Er det forresten en innmeldingspakke, eller er det en for hver sesong? Har uansett gitt opp å få den.
Har fått 1-ett- eksemplar av LLL. Også det stoppet opp.

Men jeg har medlemskort. Det er ihvertfall noe å vise fram på byen.

RuneR

... og én uke etter at Oct/Nov-nummeret dumpet ned i postkassen, kom i dag Dec/Jan-versjonen - og alt er bare fryd og gammen [:D]

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Asbjørn

quote:
Originally posted by RuneR

... og én uke etter at Oct/Nov-nummeret dumpet ned i postkassen, kom i dag Dec/Jan-versjonen - og alt er bare fryd og gammen [:D]

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

Hehe, i dag kom Oct/Nov, i går kom Dec/Jan [:)]
Så nå blir det lesestoff fremover...

Jeg skrytte jo av John like oppi her, men Maria må også nevnes, to mailer på samme dag, den siste tok det 52 minutter fra jeg sendte til svaret suste inn, med avslutningen:

quote:
Have a nice Christmas your self.

I don't want to meet your kin Make you spin or do you in
Or select you or dissect you Or inspect you or reject you
All I really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Kort innlegg fra meg i eksamenstiden:

Dec/Jan-utgaven er i hus og det kan virke som de har fått litt mer orden på ting.

Dersom det er noen som ikke har fått bladet i fremtiden er det best å henvende seg til Maria. Evt andre spørsmål ka John sikkert svare på.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Trond A

Ny utgave av LLL lå i postkassen i går, uten å måtte purre på det. Med andre ord framgang å spore for Leeds utenfor banen også (i hverfall på enkelte områder). [:)]

Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338