Skrevet av Emne: Oppsummering Sarpsborg  (Lest 1924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ØBS

Oppsummering Sarpsborg
« på: Juli 16, 2006, 20:18:45 »
Jeg bare tenkte kort å oppsummere oppholdet i Sarpsborg sett fra mitt ståsted.

Først vil jeg takke Kjell Rønning for alt arbeidet han har lagt ned i forkant for å få dette til.  Selv om kampen mot Sparta S. var en gedigen nedtur, var det sosiale en tilsvarende opptur.  Takk også til Torgeir "hard but fair, like Leeds United" for at det sosiale ble en suksess.  Og alle dere andre som var der selvfølgelig...

Treffet på Premier Pub onsdag var stort sett preget av norske innslag, bortsett fra en liten gruppe engelskmenn fra York som gjorde sitt for å sette preg på kvelden.  Dagen etter kom en busslast eller to ytterligere med Leeds-supportere fra England, både for å delta i det sosiale på Premier, og deretter se kampen.  Vi så ikke mye til dem etter det.

Kampen er det skrevet nok om her fra før...

Treffet etterpå, på Dickens, er noe av det kuleste jeg har vært med på i regi av LUSCOS.  Og så mye folk da gitt...

Skal hilse så mye fra Peter Lorimer og Susan, samt disse 4-5 engelskmennene jeg nevnte innledningsvis, som satte enormt stor pris på samværet og måten de ble tatt imot på.  De drar fra Oslo til Stavanger i skrivende stund, så det er muligheter for dere som skal dit å stifte bekjentskap med våre "brødre" der.  Hils forøvrig så mye fra meg...

Ellers kan jeg fortelle at da jeg skulle hente utstyret etter spillejobben torsdag kveld, altså fredag morgen, hadde det vært innbrudd på Dickens.  Tyvene hadde brutt opp begge kassene, stjålet alle vekslepengene, men latt utstyret vårt stå.  Vet ikke helt om det er et kvalitetstegn på vårt materiell, men heldige var vi uansett.

Håper oppholdet i Stavanger/Sandnes blir like vellykket...

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

Pål

Re: Oppsummering Sarpsborg
« Svar #1 på: Juli 17, 2006, 06:15:08 »
Istemmer det ØBS skriver. Ankom Sarpsborg torsdag og møtte en del folk som var en smule preget av onsdagskvelden...
Masse hyggelige folk og moro på Dickens torsdag og stemningen var på topp...

Alltid moro å møte nye folk og gamle kjente...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Geir Magne

Re: Oppsummering Sarpsborg
« Svar #2 på: Juli 17, 2006, 20:28:30 »
Takk for sist, alltid hyggelig å treffe deg og Helle! Vi får håpe laget bruker tida godt og kommer i form til ligastart. Det kan bli tøft å henge med i toppen uten forsterkninger!
Happy days are here again, it's official from Number 10!