Sandnes Ulf - Leeds United

Started by Asbjørn, July 17, 2006, 21:08:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Jeg liker tanken bak startelleveren i dag.

Ben Parker får sjansen til å vise seg frem som venstreback, Harding kan få prøve å utnytte sine offensive kvaliteter på venstrekanten, Gylfi får sin andre kamp på rad nå - samt atvi stiller "full force" i midtforsvaret og op topp (Butler/Killa samt Hulse/Healy). I mål starter Sully.

Selv om det ikke står, tipper jeg at Seb Carole får prøve seg på høyrekanten i dag... (evt Stone igjen da...)

Tror nok dette går bedre enn i Sarpsborg. [:)]

Men selv er jeg på Brann Stadion... [:I]

God kamp til dere alle!

You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Når begynner egentlig kampen? Den off siden er som vanlig lite informativ. Men pytt, hva gjør vel det, så lenge vi har Asbjørn? [:)]

Edit: Heldigvis fant jeg info fra vår alles kjære Rune R i Stavangertråden.

Kampstart 18.30.

Jon R.

Jon R.

Henning

Ut ifrå treninga idag, virkar det som det blir dette laget:

Sullivan, Kelly, Butler (fekk seg riktignok ein smell i hovudet), Kilgallon, Parker, Stone, Bakke, Einarsson, Harding, Hulse, Healy.

Etter mange gode treningar, var treninga idag litt slapp.
Ikkje rart, når ein tenker på all springinga dei har gjennomført dei siste vekene og siste dagane.

Sander

Går det an å få hørt denna kampen?

ragnar

Blir en spennende kamp, men spillerene har mye hard trening i beina...

Ser ut som Blackie går for 4-4-2 i år. Det virker jo bra. Håper Parker benytter anledningen og viser seg frem som en frisk venstreback og skyver iallefall Crainey ut av backen. Spennende med Harding på venstreving.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

B-m

1-0 til ulf sandnes etter 12 min
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kristoffer_E

Einarsson har nickat tätt utanför två gånger.

Geir Magne

Kan holde deg oppdatert på Yorkshireradio.net
Tror kanskje Paul Dews skal kommentere andre omgang, vi får se.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Geir Magne

1-1 til pause, Bakke headet inn Kellys cross på overtid. Hardt spill og dårlig vær, melder Paul Dews.

Hartey

B-m

Gode greier, håper på 2 mål til i andre omgang!

sandnes

2-1 til Leeds. Robbie Blake.

baste

Bra at Bakke scorer igjen..kommer seg dette. Leeds blir å regne med i årets CCC......Noen som har slutt resultatet ??

Geir Magne

Seier 2-1. Fortjent i regnvær. Ingen skader på tross av noen harde Ulf-tacklinger. Strålende vinnermål av innbytter Blake. Sa Paul Dews.

Jon R

Parker & Bakke fremheves på YR etter de to kampene i Norge. [:)]

Jon R.
Jon R.

Hartey

Tack Geir Magne och tack för senast i Sarpsborg. Du får ha en trevlig seriepremiär i Leeds

Leedsulf

quote:
Originally posted by Jon R

Parker & Bakke fremheves på YR etter de to kampene i Norge. [:)]

Jon R.

Forståelig. Parker imponerte meg stort idag. God til å både lese- og bryte spillet, samtidig som han er rask og pasningssikker. Takle kunne han også. Vekslet tidvis med Harding om å gå fremover langs vingen.
Eneste minuset var at han ble takla og fratatt ballen før Sandnes' scoring. Forøvrig et mål som Sullivan var sjanseløs på - en banan i lengste kryss fra 16-18 meter.

Andre som imponerte var Kilgallon, Stone og Gylfi. Sistnevnte hadde fortjent minst ett mål idag. Han hadde vel totalt fire avslutninger med hodet i løpet av første omgang. To av de ble reddet mesterlig av keeper. Har en god evne til å klare og slite seg løs før innlegg.

Blake var også frisk de minuttene han spilte. Et par nydelige finter i forkant av 2-1 scoringen, som han banket inn nede i lengste hjørne.

Alt i alt en grei kamp av Leeds - flere nivå over det som ble prestert i fjor. (Nå har ikke jeg sett Sparta-kampen)

Sander

Regner med at det kommer i løpet av kvelden/natta, men kan ikke noen gi et skikkelig referat av dagens kamp. Moro å lese at spillere som Parker imponerte!!

ToreLA

Leeds spilte langt, langt bedre enn norgekampene ifjor ihvertfall, og det er da noe. Det virket som om spillerne var mer skjerpet og bedre innstilt. Leeds spilte tidvis fin fotball, men imponerte aldri. Burde hatt flere mål. Spesielt Gylfi som stadig var farlig frempå på dødball. Veldig postivt at Leeds virket langt sterkere på dødball enn hva tilfellet var ifjor.

Skal jeg gi en kjapp spillerbørs, blir den noe slikt (på en typisk engelsk skala til 10):

Sullivan 5 - Gjorde ting farlig for seg selv ved flere anledninger. Hadde ingen mulighet på målet.

Kelly 5 - Noen gode innlegg, men ellers ingen stor kamp.
Kilgallon 7 - Gjorde en bra kamp. Hadde vel et par slurvefeil, men stort sett bra.
Butler 6 - Grei nok.
Parker 7 - Imponrte meg. Får nok et ekstra poeng for alderen og potensialet, men det er noe med den gutten. Bidro også offensivt.

Stone 7 - Det er fortsatt liv i Stone. Vandret mye sentralt.
Bakke 6 - Mer med i spillet enn hva han har vært i de siste årene. Viste positive takter, men imponerte ikke.
Gylfi 7 - Bra kamp. Livsfarlig på dødball. Jobber bra, men kunne blitt flinkere til kreative løsninger. Blir mest ballfordeling.
Harding 5 - Glimtvis med. Kan være et greit alternativ på flanken, men er ingen stor spiller.

Healy 6 - Jobbet bra uten å skapte stort.
Hulse 6 - Svak i første omgang. Skapte mer i andre.

Innbyttere:

Carole - Virker rusten, men viser også prov på fart og offensive gener.
Beckford - Rett på sak er vel den beste beskrivelsen. Har sans for denne gutten, selv om han ikke fikk til alt han prøvde på.
Foxe - Greit innhopp. Ble ikke satt på prøve.
Richardson - Sentralt for Bakke. Jobber som vanlig bra.
Blake - Har en tendens til å gjøre ting vanskelig, men skaper likevel en del. Nydelig scoring.

Glemt noen?

----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist

www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

B-m

vertigo

Vanskelig å bedømme på denne tiden når de er tunge i beina etter trening.
Sullivan ga et par returer som virket unødvendig, ellers god. Kelly var solid. Hadde faktisk gode innlegg i dag. Spesielt i første omgang. Killa og Butler solide. Fikk ikke med meg hvem som var venstreback før etter kampen, men skjønte det var Parker. Synes han virket usikker bakover. Positiv framover.
Jeg synes Bakke var banens beste. Mye involvert, ble sliten utover i andre omgang. Gylfi spilte vel nesten hele kampen, og er en sliter som også kan score mål. Håper han holder seg skadefri i år.
Stone er for treg. Rundet ikke backen en eneste gang selv om han hadde sjansen. Går litt for mye innover i banen eller bruker støttepasning når han heller burde utfordre.
Harding imponerte ikke. Heller ikke Healy og Hulse. Sistnevnte var kanskje den av spillerne som virket minst inspirert.

Jeg synes Foxe virker veldig bra. Rolig og gjør ingen feil. Solid hodespiller med fantastisk spenst. Håper han blir signet. Som en tilvekst, ikke som erstatter for noen......
Beckford og Richardson tilførte mer fart i laget, men var ikke spesielt gode venner med ballen.
Dette var selfølgelig en treningsøkt, og bærer preg av det, men er enig i at de generelt sett virket bedre enn i fjor.
Jeg er ihvertfall optimist. I år også.....

Volda69

Kjenner meg mer igjen i vertigos beskrivelse enn i ToreLAs. Jeg holder Kilgallon, Bakke og Gylfi som Leeds beste
MOT

ToreLA

Synes vi hadde mange av de samme poengene, men...

----------------------

www.thelist.no

asLeeds

meget gledeligt å sjå at Bakke ser ut til å være på gang.
han håper eg virkeligt blir hos oss.
dåke får berre vera so uenige so dåke vil!!!!!

asleeds 4389
DALHEIM WHITES

26Killa

Einarsson spilte en utrolig god kamp. ellers var Parker og Killa
gode. Tror Einarsson har en "fear" sjanse til å bli fast på første laget!

killer boots, man!!

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Asbjørn

quote:
Originally posted by 26Killa

Hmmm... er det noe nytt Blackie har innført, "frykten" er mitt våpen, skremme de til å prestere [:D]

...eller er han av den fair typen kanskje?

...kunne bare ikke dy meg, sorry!

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

26Killa

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by 26Killa

Hmmm... er det noe nytt Blackie har innført, "frykten" er mitt våpen, skremme de til å prestere [:D]

...eller er han av den fair typen kanskje?

...kunne bare ikke dy meg, sorry!

B.Dylan

Vil si han har en sjanse! [;)]
har du aldri hørt det før?
"faer" grei sjanse, vet det også kan bety frykt osv...

killer boots, man!!

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

vertigo

quote:
Originally posted by aslerafdal

meget gledeligt å sjå at Bakke ser ut til å være på gang.
han håper eg virkeligt blir hos oss.
dåke får berre vera so uenige so dåke vil!!!!!

asleeds 4389

Her er det vel ingen som er uenig.
Jeg tror på Bakke når han sier han vil være i Leeds. Virker oppriktig. Er enig med Jon R et annet sted i forumet her, at får vi beholde Bakke og han holder seg skadefri, har vi et sterkere lag enn i fjor. Hvis i tillegg Gylfi holder seg skadefri, og Stone kommer i form, ser det bra ut.
Bakke skrytte ellers voldsomt av Parker etter kampen. Mener han blir en stor spiller.

Lids

Regnet det i Sandnes? Godt jeg ikke tok turen da - og heller flatet ut på en holme med ræger og pils, 27 grader og sol fra skyfri himmel. [:)]
I dag har vi hatt utrolige 29 grader...

Heia Leeds!

Thomas
Thomas

ToreLA

Off Topic!

----------------------

www.thelist.no