Skrevet av Emne: Forsterkninger  (Lest 1835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jørn Egil

Forsterkninger
« på: Juli 20, 2006, 19:04:09 »
Jeg synes arbeidet med å skaffe forsterkninger har gått altfor tregt i sommer.Jeg skjønner ikke hvordan man nå skal få samspilt med nye evt nye spillere på den korte tiden som er igjen.savner grep som viser at her er det opprykk som gjelder.Bates var før play off veldig irritert på at finalen gikk så sent han mente at 21 mai var altfor sent å få greie på hvilket nivå man skulle spille.Skal si tiden er blitt brukt dårlig siden.Er det fler der ute som savner action fra KB og KB?

jee

Leedsfan

Re: Forsterkninger
« Svar #1 på: Juli 20, 2006, 19:42:59 »
Helt enig. Håper det detter inn noen lånespillere eller free transfers om en dag eller to.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sheridan

Re: Forsterkninger
« Svar #2 på: Juli 20, 2006, 19:52:36 »
ja det har vært utrolig skuffende så langt...


mossing

Re: Forsterkninger
« Svar #3 på: Juli 20, 2006, 21:01:20 »
Er ikke penger til noe annet enn "fyll" fra Premier League. MEN, bevares det kan jo holde det- hvis man får ett par sultne spillere med tempo i kroppen! Laget i seg selv er får dårlig besatt ( så de i Sarpsborg)der særlig TEMPO mangles. Håper og tror at det kommer ett par forsterkningerkjapt, og helst senest neste uke ift sesongåpning. roppene i Premier League-klubbene begynner vel og bli klare nå, slik at man vet hva man kan få tak på utlån de første 6 mnd av sesongen også.
 

Dennis

Re: Forsterkninger
« Svar #4 på: Juli 20, 2006, 22:33:26 »
Ikke for å virke kritisk til dere, for jeg mener oppriktig talt, hvilke spillere eller spillertyper hadde dere ventet dere?

Jeg tar meg sjøl nemlig også i å være litt skuffet, kanskje hadde jeg for store forhåpninger? Fakta er at de nest største har vi verken råd eller er mektige nok til å hente, og vi må da ta imot "skrotet" fra Premiership. Det er kjedelig, men det er takken fra R*dsdale-tida...

Vi har også en god måned te vinduet lukkes og slåen legges for, så vi kan fortsatt se nye fjes på Elland Road neste sesong. Håper på et par-tre spellere til, kanskje også et par-tre på lån! Sjøl om det virker usannsynlig nå, er det nok ikke urealistisk! Tenk å kunne fått lurt til seg et par lån fra haugen av reserver i Chelsea, Arsenal, Liverpool eller Scum.

MEN! En ting er jo ganske positivt! Vi har jo faktisk henta de to antatt beste (i alle fall blant de) spellerne til Brighton og Millwall. AT de kom fra nedrykksklubber, ser jeg ikke på som så veldig skuffende! Men om derimot Norwich eller Sheff U skal skaffe seg vår beste spiss, blir jeg bekymra...





Marching On Together!
Marching on together!