Skrevet av Emne: Drøye 2 uker igjen...  (Lest 1807 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert H.

Drøye 2 uker igjen...
« på: Juli 22, 2006, 02:40:16 »
Ligastarten nærmer seg og Blackwells krumspring i transfermarkedet har vært langt færre enn jeg trodde så det er vel på tide å leke seg litt med tanken om hva som blir start 11-eren mot Norwich. Jeg tror på dette laget:

Sullivan
Kelly-Butler-Kilgallon-Harding
Stone-Derry-Livermore-Lewis
Hulse-Blake

I det bakre leddet er det vel kun venstrebacken som volder KB hodebry. Jeg tror han velger Harding fra start også denne sesongen ettersom Crainey har hatt skadeproblemer. Parker hadde vært et vel så godt valg etter min mening på en problemposisjon jeg tror Livermore kan bli brukt mye denne sesongen.

På høyrekanten tror jeg ikke han kommer utenom Stone, selvom jeg gjerne skulle sett en mer temposterk spiller som f.eks. Carole på denne plassen. Jeg tror Bakke må slite benken og at vi stiller med to relativt defensive sentrale midtbanespillere for å gi Stone og Lewis større muligheter fremover.

Dersom ikke Hulse blir solgt tror jeg han starter på topp sammen med Blake. Ble skuffet over Healy under Norgesoppholdet. Synes han var skuffende svak i kampene samt lite på hugget på treningene. Blake derimot viste mye bra og er inne på laget. Godt å vite at Cresswell vel også snart er restituert fra skaden og at Beckford begynner å finne målformen.

Gleder meg!

Milou

Re: Drøye 2 uker igjen...
« Svar #1 på: Juli 22, 2006, 02:51:40 »
Eg håpar du tar feil når det gjeld Livermore og Derry på midtbanen. Dette blir for defensivt. Eg trur Livermore først og framst er tenkt som backup for Derry. Så vidt eg hugsar så var spel og resultat i fjor dårlegare utan Derry på bana.

I følge rapportane kan Livermore også spela på venstresida (både back og midtbane). Kankskje Livermore på venstre back og Bakke i midten er eit betre alternativ. Elles ser laget ditt bra ut, det er vel 4 relativt jamne kandidatar til midtstoppar-plassane (forutsatt at Foxe blir signa).

Ser også fram til 5. august...

Robert H.

Re: Drøye 2 uker igjen...
« Svar #2 på: Juli 22, 2006, 02:58:52 »
Helt enig med deg i at Livermore på v.back (nevner dette også i min første post) og Bakke sentralt på midten ville vært et bedre lag, men jeg tror Blackwell (dessverre) ønsker å gi Harding en ny sjanse til å overbevise. I tillegg er jeg ikke så overbevist som enkelte andre om at Bakke og Blackwell er "gode busser" igjen.
« Siste redigering: Juli 22, 2006, 03:03:56 av Robert H. »

Førde

Re: Drøye 2 uker igjen...
« Svar #3 på: Juli 22, 2006, 03:58:09 »
Gleder meg som ein liten unge til seriestart mot Norwich. Eg trur de er god ods for at Leeds vinner!!!
Håper Leeds får en goood start på sesongen!!!

Marching On Together !!!
Marching On Together

sindre12

Re: Drøye 2 uker igjen...
« Svar #4 på: Juli 22, 2006, 05:39:56 »
jeg håper dette laget:
Sullivan
kelly-butler-kilgallon-parker
stone-derry-bakke-lewis
beckford-hulse
Benk:Einarsson-bennet-harding-livermore-blake lykke til!
Beckford 4 England!

SveinArve

Re: Drøye 2 uker igjen...
« Svar #5 på: Juli 22, 2006, 06:24:08 »
Tviler på at en mann som Bates med sine høye ambisjoner satt seg ned dagen etter Play-Off tapet og sa til Blackwell: "Neste år skal vi opp!! Vi går for Seb Carole fra Brighton, han får vi billig, pluss at vi MÃ… få tak i han derre Livermore fra Millwall. Da er stallen komplett og vi rykker garantert opp!! Jo, forresten, vi selger Walton også!! Joho!!"

Bates har sikkert et kort oppi ermet. Det håper jeg iallefall. Hvis han har ambisjoner om å få Leeds opp i PL igjen så må man få inn iallefall to spillere som HEVER laget... Satser på at de blir en ny spiller som de fleste her på forumet er fornøyd med...
Håper på dette laget:

Sullivan
Kelly-Killa-Butler-Livermore
Stone-Bakke-Derry-Lewis
Healy og Cresswell

------------------------------
http://tmbo.org/offensive/images/picpile/stupid%20zidane.gif
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

marve

Re: Drøye 2 uker igjen...
« Svar #6 på: Juli 22, 2006, 07:25:34 »
tipper at en eller flere av våre spisser blir solkt ,og at kb satser på å få lånt en del spiellere denne sesongen .når det gjelder livermore så tipper jeg kb og kb har forhørt seg med wise .Vi trenger virkelig å forsterke vår midtbane ,og vi trenger spillere med fart og kreativitet .
« Siste redigering: Juli 22, 2006, 07:26:54 av marve »