Skrevet av Emne: Kevin Nicholls  (Lest 7980 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjellern

Kevin Nicholls
« på: Juli 23, 2006, 19:18:51 »
Leeds har blitt enige med Luton Town om en 700.000 pund transfer for Kevin Nicholls. Spilleren skal diskutere lønnsvilkår mm på mandag.

Kaptein på Luton som er 27 år gammel, sentral midtbanespiller med målteft. Tror dette kan bli en viktig spiller neste år - ser blant annet at han ble kåret til månedens spiller i The Championship i september ifjor.
 

ToreLA

Re: Kevin Nicholls
« Svar #1 på: Juli 23, 2006, 19:22:57 »
Hm... Dette hørtes jo forsåvidt spennende ut, men jeg vet fint lite om spilleren, annet enn at jeg har hørt navnet før. Uansett viktig å få inn sentrale midtbanespillere med offensive gener.

Jeg synes det fortsatt virker som om Blackwell/Bates ser for seg et Leeds uten Bakke. I Norge spilte Gylfi mer enn Bakke sentralt (og gjorde det bra), mens vi altså nå får inn en relativt dyr midtbanespiller. Regner ikke med Nicholls er hentet inn for å slite benk, og Derry er vel kanskje vår største bankers.

----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes
« Siste redigering: Juli 23, 2006, 19:23:15 av ToreLA »


Førde

Re: Kevin Nicholls
« Svar #2 på: Juli 23, 2006, 19:30:43 »
Det høres bra ut! veit heller ikkje noko om spilleren!!:) men sikkert bra han...
Marching On Together

kjellern

Re: Kevin Nicholls
« Svar #3 på: Juli 23, 2006, 19:32:04 »
Har heller ikke inngående kjennskap til spilleren, men han har scoret 33 mål på ca 220 seriekamper for Luton. Dog har han tatt noen sttraffespark de siste årene...Betegnes som en sentral midtbanespiller (nr. 8) med stor aksjonsradius og offensiv legning.
Burde kunne danne en god sentral midtbane sammen med Derry - selv tror jeg Livermore er kjøpt mest med tanke på vesntre midtbane eller venstreback. Håper Bakke blir og kjemper for plassen, men innerst inne tror jeg han er borte før transfervinduet stenger.
 

Leedsfan

Re: Kevin Nicholls
« Svar #4 på: Juli 23, 2006, 20:39:40 »
Nå har vi kjøpt kapteinen til Millwall og kapteinen til Luton (tror jeg), dette kan jeg like at Blackwell kjøper noen spillere med "influence"...!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

mads

Re: Kevin Nicholls
« Svar #5 på: Juli 23, 2006, 20:47:16 »
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=405076&CPID=10&clid=2&lid=2&title=Hatters+skipper+set+for+Leeds

tror han er en super signing, var MOM i mine øjne da jeg var på ER for at se Leeds - Luton, en rigtigt hårdarbejdende og kreativ midtbanemand. Ligenødagtig det vi mangler....får vi også Elliot, ser vores hold altså virkelig stærkt ud i mine øjne.

Premier League i næste sæson!
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28804
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Kevin Nicholls
« Svar #6 på: Juli 23, 2006, 21:46:06 »
Da Leeds var i Norge ble jeg fortalt at Bakke ville være borte til ligastart.  Det vi nå opplever er vel nettopp tegn til at så vil bli tilfelle...
Da jeg repliserte at da ville vi viirkelig ha dårlig tid til å skaffe erstattere - det måtte til på sentral midtbane mente jeg, fikk jeg tilsvaret: "That will be in place".

Begynner å virke sånn nå ja.

En del av meg er trist om Eirik forsvinner, en annen del ser de absolutt positive sidene...



You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

soumoh

Re: Kevin Nicholls
« Svar #7 på: Juli 23, 2006, 21:52:43 »
Blackwell er genial på transfermarkedet. Med Derry, Bakke, Livermore og Nicholls har vi en kurant sentral midtbane. Med Carole og Lewis på venstre midtbane har jeg også en følelse at vi har en helt grei venstremidtbane. På høyresiden av midtbanen er jeg derimot mer bekymret. Litt usikker på om Stone klarer å holde ut en hel sesong uten skader. Richardson holder etter min mening ikke helt mål på vingen.

Spillere ut av Elland Road 06/07:

2) Nicky Gray
5) Ian Moore
6) Eirik Bakke
9) Rui Marques
We'll be back.

auren

Re: Kevin Nicholls
« Svar #8 på: Juli 23, 2006, 22:02:48 »
Carole kan spille baade paa hoeyre og venstre side paa midten. Livermore kan ogsaa spille paa venstre. Synes vi har god dekning paa midten hvis Nicholls signerer og Bakke blir. Haaper at Foxe og Elliot ogsaa blir Leedsspillere. Da skulle vi vaere godt forspent foran sesongen til aa kunne kjempe helt i toppen.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Re: Kevin Nicholls
« Svar #9 på: Juli 23, 2006, 22:24:22 »
Bra signering! Denne støtter jeg fullt ut! Solid forsterkning for oss dette. [:)]

Mvh

Killa som lurer på hvem vi skal bruke på høyrekant? Satser vi alt på at Stone holder??

mads

Re: Kevin Nicholls
« Svar #10 på: Juli 23, 2006, 22:25:21 »
er helt enig auren...vi har også griffiths som kan spille højre...
får vi også foxe og elliot, og er vi i stand til at holde på Bakke, Hulse og Killa, ser det virkelig godt ud i mine øjne...
gylfi ved jeg stadig ikke om skal beholde, han var meget svag i sidste sæson, men har været god i optakten. crainey så jeg meget gerne blive solgt, det samme med marques og moore, de kan intet tilføre holdet

Premier League i næste sæson!
 

mads

Re: Kevin Nicholls
« Svar #11 på: Juli 23, 2006, 22:27:27 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

Bra signering! Denne støtter jeg fullt ut! Solid forsterkning for oss dette. [:)]

Mvh

Killa som lurer på hvem vi skal bruke på høyrekant? Satser vi alt på at Stone holder??


ja, Stone, Carole eller Griffiths må det blive, bare ikke Frazer igen, han er ikke nogen kantspiller

Premier League i næste sæson!
 

Tom S

Re: Kevin Nicholls
« Svar #12 på: Juli 24, 2006, 01:26:02 »
http://www.lutonfc.com/playerprofile.asp?PlayerID=9
Kevin is a Roy Keane type of player who likes to get stuck in and make important tackles in the middle of the park. He had his share of injury problems while with Wigan Athletic, but former manager Steve Bruce gave him a chance in the first-team, where Kevin produced some outstanding performances.

A fierce and competitive midfielder, Hatters manager Joe Kinnear was hoping that Nicholls could add some steel to the side and fill the void left by Paul McLaren's departure to Sheffield Wednesday. Kinnear said, "He grew up alongside Lee Bowyer at Charlton and the two of them were the same sort of players. He was captain of the England Under-18 team, Under-19s and Under-20s.

Kan virke som vi virkelig har truffet med rett mann sentralt på midtbana vår denne gangen!
Gleder meg til sesongen sparkes igang!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Kevin Nicholls
« Svar #13 på: Juli 24, 2006, 01:43:22 »
Flott kjøp dette.  Ser ut at vi begynner å få på plass den type spillere vi manglet i forrige sesong.  Gleder meg til sesongstart!

baste

Re: Kevin Nicholls
« Svar #14 på: Juli 24, 2006, 01:58:57 »
Endelig en signing som virker som en forsterkning..lyder spennende dette. Ny sesong, nye muligheter...Gleder meg sykt til sesong start...

asLeeds

Re: Kevin Nicholls
« Svar #15 på: Juli 24, 2006, 02:59:39 »
dette var noke som virka posetivt!!!!!!

asleeds 4389
DALHEIM WHITES

veteranen

  • Gjest
Re: Kevin Nicholls
« Svar #16 på: Juli 24, 2006, 04:21:06 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

Da Leeds var i Norge ble jeg fortalt at Bakke ville være borte til ligastart.  Det vi nå opplever er vel nettopp tegn til at så vil bli tilfelle...
Da jeg repliserte at da ville vi viirkelig ha dårlig tid til å skaffe erstattere - det måtte til på sentral midtbane mente jeg, fikk jeg tilsvaret: "That will be in place".





Hvem var det du hadde denne samtalen med, Asbjørn? Regner med at det ikke var Torgeir! [:D]

MooCow

Re: Kevin Nicholls
« Svar #17 på: Juli 24, 2006, 05:15:52 »
hehe[:D] Lurte pao da samma [:p]

quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by Asbjørn

Da Leeds var i Norge ble jeg fortalt at Bakke ville være borte til ligastart.  Det vi nå opplever er vel nettopp tegn til at så vil bli tilfelle...
Da jeg repliserte at da ville vi viirkelig ha dårlig tid til å skaffe erstattere - det måtte til på sentral midtbane mente jeg, fikk jeg tilsvaret: "That will be in place".





Hvem var det du hadde denne samtalen med, Asbjørn? Regner med at det ikke var Torgeir! [:D]





Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28804
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Kevin Nicholls
« Svar #18 på: Juli 24, 2006, 05:19:37 »
quote:
Originally posted by veteranen

Hvem var det du hadde denne samtalen med, Asbjørn? Regner med at det ikke var Torgeir! [:D]



Jeg kan bekrefte at det ikke var Torgeir... [:)]



You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

  • Gjest
Re: Kevin Nicholls
« Svar #19 på: Juli 24, 2006, 05:34:07 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by veteranen

Hvem var det du hadde denne samtalen med, Asbjørn? Regner med at det ikke var Torgeir! [:D]



Jeg kan bekrefte at det ikke var Torgeir... [:)]




Jasså, du skal liksom "beskytte dine kilder" nå. [;)]   Bare sitt der og vær "viktig" du! Vi får det nok ut av deg - før eller seinere! [:)]

Synes forøvrig at Nicolls en spennede signing. Fyren har guts og løpstyrke, og han scorer også mål i ny og ne.
Dette begynner å se bra ut! [:)]

SveinArve

Re: Kevin Nicholls
« Svar #20 på: Juli 24, 2006, 06:21:44 »
Kevin Nicholls
From Wikipedia, the free encyclopedia

Kevin Nicholls (born January 2, 1979, Newham, England) is an English football player currently playing for Leeds United F.C

Kevin began his playing career at Charlton Athletic making his debut in the 1996-97 season . After an injury ruled him out most of the 1997-98 season he failed to break into the team in 1998-99 season and was loaned to Brighton & Hove Albion for four games then after a short period back at Charlton he was transferred to Wigan Athletic for £250,000 (rising to £600,000 based on appearances). In the 1999-2000 season he was once again victim of injury only playing 8 games and after he appeared in 26 games in the 2000-01 season Joe Kinnear signed him for Luton for £150,000. Kevin was a pivotal player in Luton's promotion season of 2001-02 becoming the team captain, he had also been captain of the England under 18s, under 19s and under 20s teams. At Luton Nicholls managed for several seasons to avoid the injuries that dogged him at previous clubs and became the "heart and soul of the team" according to Kinnear. Unfortunately the 2003-04 season was not so good as he was again injured and missed 5 months in addition to falling out with new Luton manager Mike Newell over his playing position. After the injury Kevin returned to his preferred central midfield position and contributed to Luton's very respectable 10th place finish.

Kevin is a traditional hard man who picks up more than his share of cards, he earned a yellow in his Luton debut and two more in the next game and has been a regular name in referee's notebooks ever since. At 5'10" and 11st he uses his size to good advantage but can also play the ball and has been Luton's penalty taker, corner taker and dead ball expert at various times.

In the 2004-2005 season Kevin was voted Player of the Year by the supporters as Luton won the League One championship. It was Kevin who lifted the championship trophy following their 4-2 victory against Brentford in April. He scored 14 goals, most of which came, crucially at times, from the penalty spot.

On 22nd July 2006 Leeds United agreed a £700k fee with Luton for the player who is to come up to Elland Road to discuss terms and have a medical.
[edit]

International career

He was capped for the England U-20 team at the 1999 FIFA World Youth Championship, the team finished bottom at the group stage with three losses and no goals.
[edit]

Playing RecordSeason   Team   Games   Goals
1996-97   Charlton   7   1
1997-98   Charlton   7   0
1998-99   Brighton   4   1
1999-00   Wigan   8   0
2000-01   Wigan   24   1
2001-02   Luton Town   43   7
2002-03   Luton Town   38   5
2003-04   Luton Town   24   2
2004-05   Luton Town   47   14
2005-06   Luton Town   33   6

------------------------------
http://tmbo.org/offensive/images/picpile/stupid%20zidane.gif
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

gelderdend

Re: Kevin Nicholls
« Svar #21 på: Juli 24, 2006, 15:28:44 »
Nå begynner vi å få en slagkraftig midtbane uansett om bakke blir eller ikke. tror klubben er desperate etter å kvitte seg med Eirik, han har vel noe sånt som 15 mill i året og det kunne lønnet en god del spillere..

for første gang siden playoff tapet så ser jeg optimistisk på sesongen som kommer. lenge siden jeg har gledet meg såpass til sesongstart. ser ut til at vi har bra cover på de fleste plassene i laget nå (bortsett fra vår fryktede venstre back plass), så vi kan gå mot en god sesong i år.

synes at kjøpet av nicholls (hvis alt går i orden) er svært spennende. Håper at vi klarer å få inn en ny vb (hvis ikke Lewis trekkes ned).

 

Peter7

Re: Kevin Nicholls
« Svar #22 på: Juli 24, 2006, 15:39:16 »
Nicholls virker som et mer "A-lagskjøp" enn Livermore.
En spiss som scorer mange mål nå - så er det PL neste.
Ser ikke helt hvem denne målmaskinen skal være ... Healy?
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

abbe

  • Gjest
Re: Kevin Nicholls
« Svar #23 på: Juli 24, 2006, 16:34:56 »
Målmaskin med erfaring fra opprykks drama: Chapman! Lever han ennå? :-)

Robert H.

Re: Kevin Nicholls
« Svar #24 på: Juli 24, 2006, 16:37:03 »
Liker denne signingen. Bra jobbet av Blackwell.

Edit: Virker ikke akkurat som signingen er "a done deal"...

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=289050

Håper dette går vår vei!
« Siste redigering: Juli 24, 2006, 19:17:33 av Robert H. »

Kristoffer_E

 

Robert H.

Re: Kevin Nicholls
« Svar #26 på: Juli 24, 2006, 19:38:43 »
Det står ikke noe mer her enn at Luton har akseptert budet vårt. Det har de tydeligvis gjort fra en rekke andre klubber også...

quote:
Originally posted by Kristoffer_E

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~871038,00.html




Svend Anders

Re: Kevin Nicholls
« Svar #27 på: Juli 24, 2006, 20:33:14 »
Nicholls er noe ukjent for meg men ut i fra "papirene" kan dette bli en nøkkelsignering for oss og faktisk noe man kan kalle en forsterkning. Midtbanen, både sentralt og på venstre, ser nå langt bedre ut om dette går i orden.

Om om vi slår alle disse andre klubbene til slutt hva gjelder den personlige kontrakten så blir det en solid fjær i hatten for transfer-blackwell.

Svend,
endelig tilbake fra jordarundtreisen...

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

MooCow

Re: Kevin Nicholls
« Svar #28 på: Juli 24, 2006, 21:03:46 »
Ser ingen plassar at ein har godtatt bud frå andre klubbar......... Interesse derimot.......


auren

Re: Kevin Nicholls
« Svar #29 på: Juli 24, 2006, 22:11:32 »
Litt skeptisk til alle skadene som Nicholls har slitt med i karrieren. Vaart medisinske stoetteapparat har ikke akkurat stjernestatus. Faar bare haape at vi ikke faar oppleve en ny Johnson/Bakke hvis avtalen naa gaar i orden.
Spent paa aa se hva som skjer med Foxe, Elliott og Fotheringham.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.