Skrevet av Emne: Et aldri så lite varsko  (Lest 7071 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Et aldri så lite varsko
« på: Juli 25, 2006, 05:17:13 »
Har støttet Blackie i tykt og tynt. Vi fikk oss en kraftig en på kjeften i Cardiff, nå kommer Blackies siste sjanse.

Og jeg er bekymret. Hvorfor?

1. Seb Carole - Mulig jeg tar feil, men det svinger ikke premier av navnet

2. Dave Livermore - Det jubles ennå på The new Den.

3. Kevin Nicholls - Kaptein javel, lukter likevel ikke svidd.

4. Har vi løst problemet på venstre back? NOPE

5. Har vi solgt vår beste spiss? JEPP

6. Har vi erstattet Liam Miller? NOPE


Ikke blitt bedre bakover, gruslass med gråstein på midtbanen, svakt cover for Stone, klart svekket i frontlinjen.

£2.2 mill må brukes SVÆRT fornuftig hvis dette ikke skal bære rett inn i solnedgangen

(Skrevet i vantro etter å se vår beste spiss forsvinne)

« Siste redigering: Juli 25, 2006, 05:28:51 av kato »
 

SveinArve

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #1 på: Juli 25, 2006, 05:21:42 »
I forrige kamp spilte ikke Hulse og Killa og jeg tenkte at kanskje det var fordi de var på vei bort? Hulse stemte, håper jeg tar feil ang Killa..

------------------------------
http://tmbo.org/offensive/images/picpile/stupid%20zidane.gif
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

auren

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #2 på: Juli 25, 2006, 05:33:15 »
Killa kan UMULIG selges naa. Da maa oekonomien vaere svaert saa mye daarligere enn det som har blitt uttalt. Vel, dette har vi jo ogsaa opplevd foer, saa hvem vet?
Tror Carole kan bli bra. Livermore kan vaere grei aa ha i muskelkamper. Nicholls har jeg ogsaa tro paa. Vi faar nok forsterket venstrebacken. Satser paa at Elliott blir signa.

Men er helt enig: KB maa virkelig vaere fornuftig med de 2.2 millionene naa, men en god playmaker paa midten, og en fullverdig erstatter for Hulse tror jeg vi ikke faar for 2.2 millioner pund... Dessverre!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

marve

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #3 på: Juli 25, 2006, 05:50:27 »
har en dårlig følelse når det gjelder killa.Blir han også solkt så tror jeg KB ligger jæ... tynt ann hos fansen i år ,ikke mange tapa som skal til da før KB vill være bannlyst hos oss fans .
« Siste redigering: Juli 25, 2006, 05:51:42 av marve »
 

mads

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #4 på: Juli 25, 2006, 05:55:48 »
quote:
Originally posted by kato

Har støttet Blackie i tykt og tynt. Vi fikk oss en kraftig en på kjeften i Cardiff, nå kommer Blackies siste sjanse.

Og jeg er bekymret. Hvorfor?

1. Seb Carole - Mulig jeg tar feil, men det svinger ikke premier av navnet

2. Dave Livermore - Det jubles ennå på The new Den.

3. Kevin Nicholls - Kaptein javel, lukter likevel ikke svidd.

4. Har vi løst problemet på venstre back? NOPE

5. Har vi solgt vår beste spiss? JEPP

6. Har vi erstattet Liam Miller? NOPE


Ikke blitt bedre bakover, gruslass med gråstein på midtbanen, svakt cover for Stone, klart svekket i frontlinjen.

£2.2 mill må brukes SVÆRT fornuftig hvis dette ikke skal bære rett inn i solnedgangen

(Skrevet i vantro etter å se vår beste spiss forsvinne)





er ikke enig...

1. Ved endnu ikke meget om denne mand, men at dømme ud fra dem som har set ham lyder han spændende.

2. Deres fans kunne ikke lide ham til sidst pga. han sagde han ville væk, tvivler på han er en spiller som skal have en fast plads på vores hold, men han er en suveræn squad player da han kan dække mange pladser, først og fremmest er han back up for derry.

3. Nicholls er en rigtig god spiller. Han passer perfekt til en 4-4-2, ved siden af Derry. Bakke og ham skal kæmpe om den ene plads, Derry og Livermore om den anden.

4. Nej, ikke endnu. Men det skal vi nok. Robbie Elliot er jo f.eks. på prøvetræning for tiden. Han vil være en klar forstærkning.

5. Hulse var god, men ikke vores bedste. Og han var alt for ofte skadet, og lad os nu se om han overhovedet klarer lægetjekket. og for 2.2 evt. 3 mill. pound, er det et godt salg. Mener nemt vi kan finde en der er bedre.

6. Miller var god, men passede ikke ind på vores hold i mine øjne. Tror det var derfor vi ofte spillede 4-5-1, han er alt for dårlig defensiv. Og vi har nu fået Nicholls i stedet for...er heller ikke meget for lånte spillere, især ikke på midten, vil hellere have spillere som kæmper for klubben.

Jeg tror på at de sidste ting nok skal falde på plads i løbet af August, det eneste der IKKE må ske er et salg af Killa


Premier League i næste sæson!
« Siste redigering: Juli 25, 2006, 05:59:57 av mads »
 

Erik_

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #5 på: Juli 25, 2006, 05:57:08 »
quote:
Originally posted by marve

har en dårlig følelse når det gjelder killa.Blir han også solkt så tror jeg KB ligger jæ... tynt ann hos fansen i år ,ikke mange tapa som skal til da før KB vill være bannlyst hos oss fans .


Kom ikke her å si at han ikke er "bannlyst" hos fansen allerede... [8D]

Skulle det komme et bud på £5m for Kilgallon, så er jeg nok ganske sikker på at han drar til gresset hvor der sies at det er grønnere. Men så er jeg ganske sikker på at Kilgallon blir en god stund i helhvitt og ikke minst i den ekstremt tøffe gule drakta.

mads

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #6 på: Juli 25, 2006, 05:59:29 »
Tror og håber at Killa bliver i hvert fald en sæson mere. Men rykker vi ikke op i denne sæson, bliver han solgt, det er helt sikkert.

Premier League i næste sæson!
 

B-m

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #7 på: Juli 25, 2006, 07:48:12 »
quote:
Originally posted by mads

quote:
Originally posted by kato

Har støttet Blackie i tykt og tynt. Vi fikk oss en kraftig en på kjeften i Cardiff, nå kommer Blackies siste sjanse.

Og jeg er bekymret. Hvorfor?

1. Seb Carole - Mulig jeg tar feil, men det svinger ikke premier av navnet

2. Dave Livermore - Det jubles ennå på The new Den.

3. Kevin Nicholls - Kaptein javel, lukter likevel ikke svidd.

4. Har vi løst problemet på venstre back? NOPE

5. Har vi solgt vår beste spiss? JEPP

6. Har vi erstattet Liam Miller? NOPE


Ikke blitt bedre bakover, gruslass med gråstein på midtbanen, svakt cover for Stone, klart svekket i frontlinjen.

£2.2 mill må brukes SVÆRT fornuftig hvis dette ikke skal bære rett inn i solnedgangen

(Skrevet i vantro etter å se vår beste spiss forsvinne)





er ikke enig...

1. Ved endnu ikke meget om denne mand, men at dømme ud fra dem som har set ham lyder han spændende.

2. Deres fans kunne ikke lide ham til sidst pga. han sagde han ville væk, tvivler på han er en spiller som skal have en fast plads på vores hold, men han er en suveræn squad player da han kan dække mange pladser, først og fremmest er han back up for derry.

3. Nicholls er en rigtig god spiller. Han passer perfekt til en 4-4-2, ved siden af Derry. Bakke og ham skal kæmpe om den ene plads, Derry og Livermore om den anden.

4. Nej, ikke endnu. Men det skal vi nok. Robbie Elliot er jo f.eks. på prøvetræning for tiden. Han vil være en klar forstærkning.

5. Hulse var god, men ikke vores bedste. Og han var alt for ofte skadet, og lad os nu se om han overhovedet klarer lægetjekket. og for 2.2 evt. 3 mill. pound, er det et godt salg. Mener nemt vi kan finde en der er bedre.

6. Miller var god, men passede ikke ind på vores hold i mine øjne. Tror det var derfor vi ofte spillede 4-5-1, han er alt for dårlig defensiv. Og vi har nu fået Nicholls i stedet for...er heller ikke meget for lånte spillere, især ikke på midten, vil hellere have spillere som kæmper for klubben.

Jeg tror på at de sidste ting nok skal falde på plads i løbet af August, det eneste der IKKE må ske er et salg af Killa


Premier League i næste sæson!



Helt 100% enig med Mads her. Unødvendig svartmaling fra Kato her!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #8 på: Juli 25, 2006, 07:57:40 »
Utfra erfaring: Når Kato roper Ulv!, er det verdt å lytte. [V]

Jon R.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #9 på: Juli 25, 2006, 08:39:38 »
Er litt enig med Kato, men faktisk vel så enig med Mads! [:)]

Jeg har heller ikke den helt store troen på Carole, men til gjengjeld har jeg stor tro på Nicholls! Jeg mener at den løpsterke tøffingen Nicholls, passer bedre for oss (spesielt i 4-4-2) enn den noe pinglete Miller. Livermore ser jeg på som en fin mann å ha i bakhånd med tanke på skader og suspensjoner.

Får vi inn Robbie Elliot, så vil vi (på kort sikt) også være klart styrket på venstreback.

Nå skal det jo legges til at foreløbig så har vi ikke signet hverken Nicolls eller Elliot, så det blir litt mye "hvis" og "om" her nå. Og akkurat det er jo litt bekymringsfullt, med tanke på at det er mindre enn to uker til seriestart...

Sheridan

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #10 på: Juli 25, 2006, 11:02:32 »
Var imot Walton salget.
Hulse avgjørelsen støtter jeg fullt ut grunnet en så til de grader overpris.
Killa.....SKAL bli værende. Ellers mister Leeds trofaste skare troa foran den nye sesongen.


Sheridan

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #11 på: Juli 25, 2006, 11:05:38 »
quote:
Originally posted by kato



5. Har vi solgt vår beste spiss? JEPP




Der tar du feil. Healy og Cresswell er minst like gode.
Førstnevnte er helt klart en klasse over Hulse.
Han må bare rendyrkes og gis tillit over tid, så vil det vise seg.
Hvis Hulse er verd 2-3 mill pund - så må Healy stå omkring prisen til Duff, altså 5 mill pund. Blackwell må gi Iren fast plass på topp....han og Cresswell tror jeg kan bli en kanon kombinasjon.

« Siste redigering: Juli 25, 2006, 11:12:12 av Sheridan »

Førde

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #12 på: Juli 25, 2006, 11:56:14 »
Killa Må bli i Leeds!!!
 
Punkt 1: Seb Carole, Synst han virker lovande, såg han i sarpsborg, spilte ikke verst, synst eg! god kontroll på ballen!
Punkt 5 : Har vi solgt vår beste spiss ? Heilt enig!
Marching On Together

Robert H.

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #13 på: Juli 25, 2006, 14:51:43 »
Deler alle Katos bekymringer bortsett fra at også jeg har tro på Nicholls, men som sagt er ikke signingen i boks ennå!

lowfields

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #14 på: Juli 25, 2006, 15:08:29 »
Det er uansett litt "mistenkelig" at vi selger spillere til Premier League-klubber mens vi kjøper spillere fra lag i CCC eller lavere.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Kato

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #15 på: Juli 25, 2006, 15:15:57 »
Det blir en dreining av diskusjonen å sette spissene våre opp mot hverandre. Jeg mener Hulse har vært vår viktigste og beste mann på topp, andre kan være uenige.

Poenget er at vi totalt sett er klart svekket på topp når en slik spiller forsvinner. Ei frontlinje som var med og scoret 57 mål i fjor (Kun Wolves var svakere på øvre halvdel), må FORSTERKES for å rykke opp.

Nå blir jobben å fylle hullene etter Hulse. Ser foreløpig ikke mer enn 60 mål i dette mannskapet jeg.

Men £2.2 mill kan gjøre mye.... forhåpentligvis. Og da ser jeg overhodet ikke for meg en Howard fra Luton.
 

Ronald

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #16 på: Juli 25, 2006, 17:11:13 »
Tja, om vi mister styrke på topp, så er eg av den oppfatning at det er viktigere å styrke troppen bak og spesielt på midten med en ballfordeler og kriger. De spissene vi har igjen bør score viss de får den rette oppbackingen fra resten av laget!
De lag som gjør det bra har alle en Strachan type i midtbaneleddet.

Du holder med laget uansett.
LEEDS FOREVER

Papi

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #17 på: Juli 25, 2006, 17:25:19 »
Er desverre slik at viss ein Premier Leauge klubb ynskjer og hente ein spelar fra Championship så er dette såre enkelt om de bare vil. Dei fleste klubbane treng penger til forsterkninger og daglig drift, mens spillere sjølvsagt ynskjer og spille på høgast mulig nivå.

Når det gjeld Leeds, er det ikkje nødvendig å selje for og overleve, men selge for å gjøre nye innkjøp.
Hulse er kanskje den spelaren som er lettast og erstatte i dagens Leeds lag. Vi må ikkje gløyme at vi har Cresswell, Blake og Healy. Finnes ikkje mange andre lag i divisjonen som har samme kaliber på spissene sine. Så har vi også Beckford i bakhånd som eg personlig meiner er veldig spennande.

Og skylde på spissene kato når det gjeld antall mål i fjor blir dette noe urettferdig. Sjølvsagt er det dei som skal score dei fleste måla, men dei er også avhengig av ein kreativ midtbane som klarer å finne dei. Dette var total fråværande i fjor.

Bruk pengane frå Hulse på ein skikkelig god midtbanespiller kanskje to, så går vi for opprykk!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

soumoh

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #18 på: Juli 25, 2006, 21:49:45 »
Når skal folk innse at Livermoore ble hentet inn som en backup-spiller for Derry? Jeg tviler opå om Livermoore er hentet inn som en som skal spille fast på laget. Nicholls er derimot det.

Spillere ut av Elland Road 06/07:

2) Nicky Gray
5) Ian Moore
6) Eirik Bakke
9) Rui Marques
We'll be back.

Kato

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #19 på: Juli 25, 2006, 21:59:15 »
Med andre ord vi har 2 forsterkninger som kan gå rett inn, Carole (+ Stone-regnes som ny). Dermed 2 inn og 3 ut (Hulse, Douglas, Miller).

Hvordan i all verden skal det kunne lukte opprykk?
 

peacock

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #20 på: Juli 25, 2006, 22:11:36 »
Mange gode poenger i denne tråden; men den viktigste faktoren for oss, er at vi MÃ… få komponert en slagkraftig midtbane, helst mer kreativ enn tidligere![:(!] Med Lewis, Stone, Frazer, Livermore og Carole, har vi god dekning på kant; anstendig kvalitet. Men, hva med kvaliteten sentralt[?] Blir Bakke? Derry holder mål, helt klart. Gylfi er kun et alternativ i 4:3:3 eller 4:5:1. Jeg kjenner ikke godt til denne Nicholls, men sannheten er at laget skriker etter profiler sentralt. Derry og Bakke kan ikke bære byrden alene en hel sesong.

Er ikke bekymret for det defensive; kun signaleffekten dersom Killa selges. Da er Blackwell ferdig hos de fleste supportere.....

Salget av Hulse? So what? Cresswell er vår beste spiss, Healy og Blake gode nok, og kanskje blomstrer Beckford.......[?][:)]

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #21 på: Juli 25, 2006, 22:25:35 »
De fleste som så Beckford i Norge ble kvitt illusjonene om at han ville blomstre med det første. Han virket fortsatt meget uferdig.

Carole hadde også til gode å imponere, mere "Griffith" vil jeg nesten si... Dermed blir det nok opp til Stone og en uthvilt Lewis å levere varene langs kantene. (så får en heller håååpte at de herrer Griffiths og Carole kan motsi meg gjennom spillet sitt...).

Sentralt på midten går det nok bra, defensivt! Det som (jeg tror) ennå mangler, er den offensive kraften fra sentralt...
Er det noe jeg har gått glipp av her?

Ellers overrasker det at Elliott ikke ble tilbudt kontrakt... At Harding ikke spiller for tiden tolker jeg som at han er på vei bort (mht Killa tviholder jeg på håpet om at det er pga akillesen...). Jeg tror fortsatt at Kevin har andre tanker om v.backen enn Crainey/Harding i alle fall...

Og fremme venter jeg fortsatt på en "høy & mørk en" [:)]

Iallefall Kato, siste ord ang inn/ut foran seriestart er ikke sagt ennå.

Så det er for tidlig å konkludere.. [8)]






You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #22 på: Juli 25, 2006, 22:41:12 »
Kjøper den. Regner med det vil skje mye frem mot seriestart.

Mine varsko er et rop om en 2-3 gode spillere inn.

Konkludere kan vi tidligst gjøre frem mot jul uansett.

Følgende 3 posisjoner bes Blackwell herved om å forsterke:

1. Playmaker

2. Venstre Back

3. Striker

 

Kickthemdown

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #23 på: Juli 25, 2006, 23:46:40 »
quote:
Originally posted by kato

Kjøper den. Regner med det vil skje mye frem mot seriestart.

Mine varsko er et rop om en 2-3 gode spillere inn.

Konkludere kan vi tidligst gjøre frem mot jul uansett.

Følgende 3 posisjoner bes Blackwell herved om å forsterke:

1. Playmaker

2. Venstre Back

3. Striker



Amen to that. Koumas, Rossi og en back som er bedre enn meg.

Killa

HåvardK

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #24 på: Juli 26, 2006, 06:55:22 »
quote:
Originally posted by kato

Kjøper den. Regner med det vil skje mye frem mot seriestart.

Mine varsko er et rop om en 2-3 gode spillere inn.

Konkludere kan vi tidligst gjøre frem mot jul uansett.

Følgende 3 posisjoner bes Blackwell herved om å forsterke:

1. Playmaker

2. Venstre Back

3. Striker




Siden Jon ikke gidder å svare: Regner du med at Bakke forsvinner før seriestart, kato?

Jon R

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #25 på: Juli 26, 2006, 07:55:11 »
quote:
Siden Jon ikke gidder å svare: Regner du med at Bakke forsvinner før seriestart, kato?



Visst gidder jeg å svare, Håvard: Bakke forsvinner nok i løpet av høsten. Før seriestart? Kven kveit. [8D]

Jon R.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #26 på: Juli 26, 2006, 08:30:04 »
De siste dagers hendelser viser hvor fort ting kan snu i fotball. For få dager siden så det meste ganske lyst ut. Nicholls var på vei inn, og endelig skulle vi sikre oss en anstendig venstreback i Robbie Elliot.

Men så har følgende ting skjedd (og ikke skjedd):
Nicholls har enda ikke skrevet under.
Blackwell valgte å ikke tilby Elliot kontrakt.
Rob Hulse er solgt.
Og vi tapte mot Scunthorpe.

Dette med Elliot overrasket meg. Han må da være mye bedre enn Crainey og Harding. Hvem skal nå spille venstreback? Selvsagt kan Richardson gjøre en brukbar jobb der, men dette er ikke noen optimal posisjon for gutten. Dessuten er jo dette sesongen da Richardson virkelig skal ta opp kampen med Kelly om høyreback-posisjonen. Craney og Harding er så svake at de selvsagt ikke er noen løsning på det åpenbare venstreback-problemet.

Salget av Hulse er jo heller ikke egnet til å løfte optimismen opp til de helt store høyder. Ingen av de spillerene vi har i klubben pr i dag vil være istand til å erstatte ham fullt ut. Ser at noen setter sin lit til en svært så skadeforfulgt Cresswell, men det føler ikke jeg meg istand til å gjøre. Her må det hentes inn en erstatter, og det begynner å haste.

Det er heller ikke bra å spille dårlig og tape kamper mot svake motstandere på denne tiden. Nå skulle laget mer eller mindre være satt, og vi skal slå lag som Hartlepool og Scunthorpe, uten altfor store problemer. Jeg ser ikke noen grunn til å avfeie sine disse tapene som noe "uvesentlig", rett og slett fordi det ikke er bra for selvtillit og trygghet å tape sånne kamper på dette stadiet.

De siste dagene har altså gitt oss noen negative overraskelser og en aldri så liten tankevekker, uten at jeg har mistet hverken matlyst eller nattesøvn. Men helt trygg og rolig føler jeg meg ikke, det må jeg innrømme...

Du Blackwell, du Blackwell! Jeg legger stadig vekk godviljen til og leter etter din store plan og røde tråd. Og du gjør jo gode ting, som igjen gjør det lettere for meg å tro på deg. Men så kan du plutselig gjøre ting som jeg ikke ser noen særlig mening i, og noen ganger lar du være å gjøre noe med ting som det absolutt burde vært gjort noe med. Men jeg forsøker virkelig å forstå deg, Blackie. Gudene skal vite at jeg forsøker! Og du forsøker nok ganske hardt du også... [:)]

Til slutt: Må si at det er litt "artig" å se at det er Kato som fører an i den litt skeptiske leiren for tiden. Aner jeg at måten vi tapte på i Cardiff, gjorde at din ubetingede tillit til Blackwell fikk seg en aldri så liten knekk..? [;)]

« Siste redigering: Juli 26, 2006, 08:31:37 av veteranen »

Kato

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #27 på: Juli 26, 2006, 15:37:15 »
Du leser meg bra. Cardiff var en betongblokk rett i trynet. Og et amen for mange av kritikerne de siste årene.

Jeg har vært opptatt av tålmodighet og langsiktig tankegang. Og vi har jo i de store linjene gått fire steg frem og to tilbake. Men nå er det år 3 etter at vi sto der med 2 spillere osv...

Da må resultatene komme. Og det er nådeløst. Det er kun opprykk som gjelder. Blackwell tåler intet annet enn å være med i toppstriden hele veien.

Unnskyldningene etter tapet i går som:

Prøve nye spillere, uvesentlig trenigskamp, feriefotball, trent mye osv er ALIBIER for en dårlig prestasjon. Det holder ikke mål. Virkeligheten er at vi mønstret et sterkt lag, at vi tapte fullt fortjent.

Blir også lei snakket om at det var Scunthorpes "cupfinale". Hvor var vi når vi spilte vår "cupfinale"? Ikke tilstede ihvertfall.

Noen bruker Branns sesong som eksempel. En slik kurve er unntaket, og IKKE regelen.

Forøvrig tipper jeg Elliott forsvant ut porten med for høye lønnskrav.

Mvh
Kato
 

Kato

Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #28 på: Juli 26, 2006, 15:40:17 »
Glemte Bakke.

Kan ikke skjønne annet enn at en spiller som settes til side nesten hele våren,  + når vi spiller vår viktigste fotballkamp på mange år, er på tur ut porten.

Det handler om å bli kvitt han, og det er ikke enkelt uten O`Learys hjelp. Jeg tror han kun brukes som utstilling for å få spilleren bort.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Et aldri så lite varsko
« Svar #29 på: Juli 26, 2006, 16:37:29 »
Jeg har fått en snikende følelse av at salget av Hulse (og det kommende salget av Killa?) kommer fordi det viser seg umulig å bli kvitt Bakke...

Spesielt nå som DOL er ute av dørene...

Budsjetter må holdes i det Bates'ske hjem.



The glamour and the bright lights and the politics of sin
The ghetto that you build for me is the one you end up in

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan