Skrevet av Emne: Coventry spiller linkes  (Lest 2762 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Coventry spiller linkes
« på: Juli 25, 2006, 08:28:59 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lars E

Re: Coventry spiller linkes
« Svar #1 på: Juli 25, 2006, 08:47:18 »
Spennende!

Men..

"But his price may well be too high given that Coventry have turned down a £2m from Birmingham for him. It may take £2.5m-£3m to prise him out."



Forever Leeds
Forever Leeds

veteranen

  • Gjest
Re: Coventry spiller linkes
« Svar #2 på: Juli 25, 2006, 09:01:23 »
Gary McSheffrey er utvilsomt en lovende spiss. Han er hurtig og målfarlig, men også taktisk uskolert, ifølge de som har sett ham spille noen ganger.

Men gutten er ingen targetman, og derfor vil det være meningsløst å selge Hulse, for deretter å bruke alle pengene på å kjøpe nok en Healy/Blake-spiller.

Førde

Re: Coventry spiller linkes
« Svar #3 på: Juli 25, 2006, 11:50:14 »
Skjønner ikke at dei solgte Hulse!!! Håper Leeds får tak i ein bra spiss, ein God, God erstatter....
Marching On Together

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Coventry spiller linkes
« Svar #4 på: Juli 25, 2006, 15:52:50 »
Kanskje flere skulle starte sine egne blogger og slik lage røre om at den-og-den linkes til Leeds. Ser jo ut som coventrycity-mad linker sin historie til denne bloggeren vår [:)]



You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rasandeokse

Re: Coventry spiller linkes
« Svar #5 på: Juli 25, 2006, 16:32:43 »
Jeg er sikker på å ha lest at Gary McSheffrey er en veldig god hodespiller. Overasket meg at veteranen sa det ikke var noen targetman, så eg søkte litt rundt på nett og ser han er 1,72 høy!
Kanskje det er en ny karl heinz Riedle???

« Siste redigering: Juli 25, 2006, 16:35:06 av rasandeokse »
 

Svend Anders

Re: Coventry spiller linkes
« Svar #6 på: Juli 25, 2006, 18:44:14 »
Han imponerte meg i hvert fall da jeg så ham i aksjon i fjor (ikke så ofte, riktignok), men jeg vet ikke om han er spisstypen til å erstatte akkurat Hulse.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

R - R

Re: Coventry spiller linkes
« Svar #7 på: Juli 28, 2006, 16:49:00 »
Spørsmålet er om vi treng erstatte Hulse? Cressy er i mine auge ein ganske lik spelar, og er gjerne betre også. Imponerte meg i fjor, og håpar han slepp skadane i år.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Lars E

Re: Coventry spiller linkes
« Svar #8 på: Juli 28, 2006, 19:32:56 »
Cresswell er jo skadet nå, og da blir det litt tynt med Healy og Blake på topp. Ingen store til å brøyte vei, dessuten er de veldig like i spillestil. Håper at Nugent blir erstattningen, men han blir vel for dyr.

Men jeg er forsåvidt enig i at Cresswell er en bedre spiller enn Hulse. Han viste virkelig innsatsvilje i de kampene jeg så han ifjor, og han sa vel også etter overgangen til Leeds var i boks at han alltid hadde vært Leeds-fan. Vet ikke om noen husker den sinnsyke taklingen han hadde i Hullkampen, i forkant av at Blake kom alene mot keeper. Det er noe av det sykeste jeg har sett.

En ny Smith - bare litt flinkere til å lukte mål? Hmm..[8)]

Forever Leeds
Forever Leeds

trosetti

Re: Coventry spiller linkes
« Svar #9 på: Juli 29, 2006, 00:38:16 »

"Steve Bruce is hoping a third bid of £4 million will be enough to prise Gary McSheffrey from Coventry."

"Portsmouth boss Harry Redknapp is believed to be readying a £3.75 million offer for Preston's David Nugent. "

Regner med dette er med på å avkrefte dette ryktet litt. Men for all del, kom til oss Gary!

God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

auren

Re: Coventry spiller linkes
« Svar #10 på: Juli 29, 2006, 01:32:24 »
AA bruke like mye, eller mer, som vi fikk for Hulse er en daarlig investering. For 2.2 millioner vil jeg baade ha en erstatning og en ny forsterkning enten paa midten eller venstrebacken.
Tviler paa at Garra faar noen kontraktstilbud, da han ikke scoret mot lille Harrogate engang.
Sats heller paa en lovende, ung afrikaner... :-)

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.