Skrevet av Emne: Ã…rsaken til vi har tapt i pre-season  (Lest 1467 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

soumoh

Ã…rsaken til vi har tapt i pre-season
« på: Juli 26, 2006, 16:29:53 »
Jeg er en av de få som tar preseason resultatene med knusende ro [:)] Jeg tror årsaken til at vi har gjort det så dårlig hittil er fordi vi
ikke har en assistent-manager. He he. Bare tuller. Men er vi fortsatt den eneste klubben i ligaen som ikke har en assistent manager?

Spillere ut av Elland Road 06/07:

2) Nicky Gray
5) Ian Moore
6) Eirik Bakke
9) Rui Marques
We'll be back.

Dennis

Re: Ã…rsaken til vi har tapt i pre-season
« Svar #1 på: Juli 26, 2006, 20:49:50 »
Jeg trodde virkelig at John 'Concrete' Carver ville fungere som assistent for Kevin Blackwell i år jeg. Han gjorde vel i realiteten det i fjor, også? Uansett, jeg er enig i at resultatene ikke skal komme enda. Mange trials, reserve-preget lag og tøff trening gir ofte dårlige resultat i pre-season... Motivasjonen kommer denne uka og neste!



Marching On Together!
Marching on together!

Pål Einar

Re: Ã…rsaken til vi har tapt i pre-season
« Svar #2 på: Juli 26, 2006, 22:33:31 »
Jeg har heller aldri skjønt vitsen med å hisse seg opp over en treningskamp.
Det ligger på en måte litt i ordet. Det er en TRENINGSkamp. Vi trener på å spille kamp.

Det kunne i mine øyne liksågodt ha foregått bak lukkede dører, men for å la fansen få se på laget sitt, lar de kampene gå med publikum tilstede.
Resultatet av å la kampene få gå med publikum tilstede, er ramaskrik og dommedagsprofetier.
Jeg lukker øynene litt for resultater og spill i TRENINGSkamper, og venter med å vurdere noe som helst til 5. august sånn klokka rett etter kampslutt. Da er det nemlig ikke trening lenger, men skikkelig kamp.

Only users loose drugs

- Only users loose drugs