Skrevet av Emne: Sesongstart  (Lest 1682 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Sesongstart
« på: Juli 26, 2006, 20:17:18 »
Jaja gutar og jentar. No er det like før det braker laust i England. Personlig vært eg meir og meir spennt for kvar dag. Vil Leeds klatre på tabellen i år? Blir det nok ein pirrande playoff eller klarer vi direkte opprykk??? Ser på ein plass under 6. plass som utenkjelig, men ein skal alldri si alldri. Blir vertfall ufattelig skuffa om dette skal bli eit "scenario"

Etter kva eg har lese på forumet i det siste er det mange delte meiningar angåande kommande sesong.
For nokre dagar sidan var mange storfornøygde med spillerstallen.
Så vært Hulsey solgt, og plutselig blir alt bare sorgen. Ein spelar kan da ikkje ha så stor innverknad på laget?

Blant konkurrentane våre, som Southampton, Wolves, Crystal P, Birmingham, West Bro. har det ikkje vore skremmande gode innkjøp heller som eg kan komme på i farten,(tar forbehold) mens Sunderland anser eg som så dårlige at dei ikkje klarer og hevde seg heilt der oppe. Leeds laget er blant dei aller aller beste i CCC.

Frå i fjor har vi mista to som spelte fast (Douglas og Miller spelte sjeldan sammen), mens vi har fått (viss Nicholls signerer) tre nye på midtbana som hever laget. Stone virker å vera tilbake for fullt, mens eg i forhold til mange andre meiner Bakke vil løfte laget (om han for spille da, som eg meiner han bør) Vi bør også spille med 2 mann på topp, ikkje einslig spiss. Healy og Blake fram til Cressy er klar.[8D]

Så i år guter og jenter blir eit fantastisk spennande år, og sjølv om det er stor ueinighet i det eg har skreve, rekner eg med att alle støtter opp rundt vår elskede Leeds, både i gode og vonde dager.

Premier Leauge neste år [:D][:D]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Lids

Re: Sesongstart
« Svar #1 på: Juli 26, 2006, 20:37:13 »
Sett i forhold til resultatene fra treningskampene er jeg ikke veldig optimistisk med tanke på kommende sesong - men forhåpentligvis betyr ikke disse relativt dårlige resultatene allverdens, så vi får heller evaluere etter en 4-5 kampers spill. Har ikke sett Leeds live på en stund, så jeg gleder meg fryktelig til åpningskampen, som jo vises på tv.

Thomas
Thomas

Dennis

Re: Sesongstart
« Svar #2 på: Juli 26, 2006, 20:58:12 »
Blir selvsagt veldig spennende med en ny sesong; blanke ark inkl.farvestifter og alt det der.

Konkurrente er alltid vanskelig å evaluere før sesongen. Nedrykkslagene har vel alt i alt beholdt mange gode spillere, men de er forsåvidt "vant" til å tape og kan derfor møte en høst med mange nederlag, slik Norwich og Southampton gjorde.

For å se på eget lag, så er på papiret Miller et tap for klubben, men hvorfor? Han spiller veldig, veldig sjelden i PL og jeg syns totalt sett han ikke var noe unikum av en spiller i fjor. Douglas hadde jeg omtrent ikke hørt om da han ble signet, men han hadde enkelte gode kamper. Jeg tror signingene av Livermore og Nicholls, samt en skadefri Stone og forhåpentlig Bakke, vil utgjøre minst en like god midtbane som vi hadde i fjor, om ikke bedre. Dessuten har vi Seb Carole (og Stone) som vil gi oss mest sannsynlig 4 (og en ny dimensjon) på midtbanen.

Jeg er spent og jeg håper vi kan ta en av de to første plassene! Utfordringen er enorm og lag som Norwich, Crystal Palace, Sunderland, West Brom, Southampton, Birmingham, Wolves osv er store navn! Trur også Derby, Preston og Leicester kan bli tøffe og en overraskelse får vi alltid. Allikevel, Leeds skal opp neste år folkens!

Marching On Together!
Marching on together!

Papi

Re: Sesongstart
« Svar #3 på: Juli 26, 2006, 21:03:34 »
Sunderland er for dårlig Mr Kaizer, eller hur??

Ein gjeng med "dollisser" i P Leauge, ser på dei som eit middelmodig CCC lag...
Men for all del, får de ein god start skal eg ikkje avskrive dei

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Peter7

Re: Sesongstart
« Svar #4 på: Juli 26, 2006, 21:04:26 »
Leeds har sjelden gjort det godt i cup-pregede kamper, denne sesongen bør vi unngå play-off og gå for direkte opprykk.
 
Slår vi de dårlige lagene også - ikke bare de gode, klarer vi dette. Dette har mye med det mentale å gjøre - er ikke laget blant de to første ved juletider tror jeg KB jr må se seg om etter noe annet å gjøre.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Førde

Re: Sesongstart
« Svar #5 på: Juli 26, 2006, 21:51:00 »
Gleder meg som ein lite unge til 5 aug til seriestart i CCC!
Etter de eg tenkjer blir dette kjempe spennande å sjå korleis Leeds Spiller, og om dei vinn/taper mykje gjenstår å sjå!
Eg trur Leeds vil henge med i teten, Men fra Norgesbesøket og treningskampane er eg ikke så veldig imponert av Leeds.

Marching On Together, Leeds!!!
Marching On Together