Skrevet av Emne: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen  (Lest 4067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

"Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« på: Juli 27, 2006, 17:03:58 »
Virker som Leeds supporterne er ganske splittet i synet på hvordan neste sesong kommer til å utarte seg, så derfor har jeg laget noen spørsmål dere kan svare på så får vi se etterhvert som sesongen skrider frem om hvem som har rett.

1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?
2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?
3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?
4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?
5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?
6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?
7: Kommer Killa til å bli solgt?
8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?
9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?
10: Hvor gammel er du?

----------------------------------------------------------------
Mine svar:
1: Ja, Nicholls og Livermore er gode kjøp. Carole kan komme til å bli en liten joker. Samt at jeg tror at Blackie kan komme til å bruke mer penger på en eller flere spillere.
2: Ã… få 2.2mill samt muligheten til 800000 til er en genial deal for Hulse. De pengene er allerede blitt brukt fornuftig og det er fortsatt mer penger igjen. Hulse vil ikke lykkes neste sesong dessverre, liker Hulse.
3: Bakke er oppskrytt og kommer til å bli på benken i år hvis han ikke blir gitt bort. Jeg er ingen fan av Bakke....
4: Jeg tror Beckford vil få mange sjanser, kanskje ikke fra start, men som innbytter. Han kommer til å skåre mellom 6-10 mål i år.
5: NICHOLLS kommer til å spille seg inn i hjertet på mange Leeds fans i år.
6: Bakke, kommer til å slite benken og lage gule kort på banen når han får sjansen.
7: jeg håper ikke det, men bud på over 3mill gjør nok at KB og KB vurderer å selge. Selger vi Killa så er vi markant redusert og erstatter må være på plass før vi selger han. Håper IKKE vi selger han.
8: Leeds kommer på 3 plass og en ny play off. Birmingham og West Brom blir for sterke er jeg redd for. Crystal Palace, Southampton, Coventry, Derby og Norwich slåss om play off plasser.
9: Hvis vi kommer på 3 plass så får han ikke sparken, hvis vi ryker ut i play off'en så er jeg redd/glad for at KB sparker KB.
10: 30 år og keen på en tur til Elland Road i år også.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SveinArve

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #1 på: Juli 27, 2006, 17:16:01 »
1.Stallen er svakere enn i fjor.
2.Jeg mener at pengene er viktigere, HVIS Bleckwell bruker de på spillere som forsterker våre svake posisjoner på bana.
3.Vanskelig å si. Såg at KB sa at Derry og Nicholls kom til å skremme vettet av motstanderne i år.Håper at Bakke får sjansen. Han er klart vår beste spiller.
4.Alle som såg kampen i Sarpsborg såg at han er uferdig. Han vil nok få sjansen som innbytter, får håpe han bruker dei godt.
5.Nicholls og Stone
6.Sullivan og Healy
7.Tror det, men håper seff ikke!!
8.Med dagens stall: 4.
9.Håper det!!
10.29

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

AndyMathie

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #2 på: Juli 27, 2006, 17:26:06 »
1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?
Ja stallen er forsterket per dd pga signingen av Nicholls, nå har vi en mye bedre midtbane enn før.
2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?
Ja, det var stross alt veldig mye penger for Hulse og med så mye penger på bordet så har ikke Leeds råd til å si nei. Det gjelder for så vitt med Killa også, legger en klubb 5 mill pund på bordet så er han også borte. Det tror jeg de fleste skjønner at det ikke er en eneste Leeds spiller som ikke er for salg om prisen er høy nok.
3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?
Ja det gjør han enten for oss eller for en annen klubb.
4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?
Han begynner så smått å bli klar for spill. Eneste han trenger er å få noen scoringer i kampene han kommer inn så tror jeg faktisk at han begynner å pøse dem inn. Likte i alle fall det jeg så av han på treningene i Sarpsborg.
5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?
Bakke om han blir, Nicholls kommer til å være veldig bra og så tror jeg Stone blir helt konge på høyre kanten.
6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?
Butler, tror at han begynner å merke årene på baken. Ellers så tror jeg kanskje at Lewis blir å falle helt i gjennom denne sesongen.
7: Kommer Killa til å bli solgt?
Ja om det kommer et bud på over 4 mill pund.
8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?
5 plass.
9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?
Nei, dessverre.
10: Hvor gammel er du?
28


We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Ferre

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #3 på: Juli 27, 2006, 17:26:52 »
1. Synes stallen virker svakere enn i fjor. Tror Miller og Douglas er bedre enn Nicholls og Livermore, Carole er jeg ikke helt sikker på vil slå til.
2. Enig med SveinArve!
3. Tror Bakke, hvis han blir satset på, blir å spille en viktig rolle i år. Er vel den beste midtbanespilleren vi har.
4. Tror Beckford kan bli en joker. Blir nok ikke å starte de første kampene, men hvis han gjør gode innhopp tror jeg det kan bli mer spilletid for Becks.
5. Beckford og Stone ?
6. Carole.
7. Hvis Bates har et snev av forstand selger han ikke Killa.
8. Hvis ikke stallen forsterkes før sesongstart: 5. plass.
9. Hvis vi ikke kjemper i toppen til jul blir han sparket.
10. 20 år.

-WE'LL BE BACK-

Papi

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #4 på: Juli 27, 2006, 17:48:41 »
1. Stallen er forbetra på visse punkt, mens det er det samme kanskje noe svakere på enkelte plasser. Har ikkje fått inn nokon venstreback, mens vi har ein spiss mindre. På midtbana virker det betre enn i fjor.
2. Pengane har heilt klart veldig mykje og si. I ein ideell verden ville eg sjølvsagt beholdt Hulse uttaler KB.
3. Håper virkelig Bakke får spille. Beste midtbanespilleren i CCC uten tvil.
4. Kjem ann på om Leeds kjøper ny spiss eller ikkje. Beckford er tross alt kun 3.valg allerede så med ny spiss kan det se dårlig ut. Men kjem nok inn i sluttfasen av fleire kampen, og forhåpentligvis putter han når han har muligheten.
5. BAKKE!
6. Uff og uff... Håper ikkje Crainey spiller mykje, men desverre tror eg nok det...
7. Virker sånn, men ikkje under 5mill pund. Håper seff han blir!!
8. Direkte opprykk
9. Trokke det! Meiner han har gjort ein god jobb med ekstremt lite penger til rådighet. Tok oss tross alt til playoff finale i fjor.
10. 25 somrar gammel

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #5 på: Juli 27, 2006, 18:02:00 »
quote:
Originally posted by Leedsfan


1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?
Svar: Ja, det syns jeg! Miller og Douglas var på ingen måte eksepsjonelle, mens Hulse var meget god i starten av sesongen. Nicholls, Livermore og Carole må bevise seg først, men i utgangspunktet ser det bra ut! Dessuten er Bakke, Stone og Gylfi tilbake. Så ja!

2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?
Svar: Tja! Hulse hadde en flott start i Leeds, men dabbet av (Feil bruk?) £2-3mill er allikevel penger som kan komme godt med, og siden vi står igjen med en tøff angrepsrekke likevel, vil jeg si (t)ja.

3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?
Svar: Ja! På godt eller vondt! Han er en spiller som helt sikkert kan gjøre en forskjell, men skader og dårlig forhold til manager kan fort gjøre han til kun den lønnsbyrden han lenge har vært.

4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?
Svar: Tror ikke han er helt klart til å spille, etter rapportene. Kan allikevel bli en liten luring og jeg tipper rundt 5-8 mål i Leeds-trøya neste sesong. Potensiale!

5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?
Svar: Blir Killer, bygger han videre. Håper Healy og en av venstrebackene kan gjøre en bedre figur. Tror også Bakke og Stone vil gjøre det bra, i tillegg er jeg spent på de nye.

6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?
Svar: Kan fort bli Bakke og venstrebacken igjen, men håper ingen vil utmerke seg negativt!

7: Kommer Killa til å bli solgt?
Svar: MÃ… ikke, men det KAN nok skje ja.

8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?
Svar: Forhåpentlig blant de to første, men sannsynlig blant de seks. Jeg tror litt på nr 3, men tipper optimistisk på nr.2!

9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?
Svar: Nei, da betyr det i så fall en elendig sesong, eller at utfallet blir playoff, uten opprykk. Jeg håper han står igjen som helt etter neste sesong!

10: Hvor gammel er du?
Svar: Ich bin einundzwanzich Jahre alt.



Marching On Together!
« Siste redigering: Juli 27, 2006, 18:03:28 av Mr Kaizer »
Marching on together!

rasandeokse

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #6 på: Juli 27, 2006, 18:51:09 »
1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?

Ja. Vårt svakeste ledd forrige sessong, midtbanen, er nå forsterket. i tilleg viktige spillere tilbake fra skade og har nå fått en full preseason. Laget har spilt i lag over en lengre periode, som også gjør det sterkere.

2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?

Ja.

3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?

Ja.

4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?

Kommer ann på en god start. Men jeg tror han blir topscoreren vår. kanskje også topscorer i ligaen. (optimist :O)

5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?

Beckford.

6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?

Lewis.

7: Kommer Killa til å bli solgt?

Ja.

8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?

2 plass.

9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?

Nei. Tar leeds direkte opp i PL.

10: Hvor gammel er du?

29 år
« Siste redigering: Juli 27, 2006, 18:51:34 av rasandeokse »
 

Tom S

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #7 på: Juli 27, 2006, 19:15:12 »
quote:
Originally posted by Leedsfan


1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?
Angrepet er svekka, midtbana er styrka, forsvaret er styrka (Foxe?), keeperplassen er svekka. Det er enda ei stund til transfervinduet stenger og eg forventer fleire forsterkinger. Alt i alt er vår svakeste lagdel styrka; midtbana - dermed ja laget er styrka

2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?
Ja, dersom de vert investert i nye spillere

3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?
Trur Bakke vert seld/lånt ut om mulig.

4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?
Becks er uslipen, men vil bli matcha forsiktig i år

5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?
Nicholls og Stone

6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?
Lewis og Healy

7: Kommer Killa til å bli solgt?
Frykter det...

8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?
1

9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?
Nei

10: Hvor gammel er du?
Gammel nok (35)




WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Juli 27, 2006, 19:15:51 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

kjellern

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #8 på: Juli 27, 2006, 19:29:03 »
1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong? Bedre enn ved seriestart ifjor (før Cresswell, Miller og Douglas kom inn etter seriestart - forutsetter at Derry, Cresswell og Kilgallon blir skadefrie)

2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself? Ja

3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen? Nei

4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål? Kommer inn som reserve i mange kamper - scorer 4-6 mål

5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong? Nicholls og Healy

6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong? Livermore

7: Kommer Killa til å bli solgt? Nei

8: Hvilken plass kommer Leeds på i år? 4 - opprykk via playoff. Håper hjertet tåler det.....

9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong? Nei

10: Hvor gammel er du? 550 måneder
 

poddi

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #9 på: Juli 27, 2006, 21:34:03 »
1. Nei. Vi har mistet vår beste spiss og to faste midtbanespillere.
2. Det gjenstår å se. Pr. i dag, nei. Jeg er stor fan av Hulse og frykter savnet av han blir større enn mange tror.
3. Nei, han har knapt nok spilt en god kamp siden vi kvalifiserte oss til champions-league. Håper jeg tar feil, men frykter at Bakke nok en gang har lite å bidra med. Har aldri forstått hvorfor han alt for ofte blir hypet vanvittig opp på dette forumet.
4. Har dessverre bare sett han spiller ca. 30 min mot Sandnes og har ikke noe grunnlag for å uttale meg.
5. Tror Nicholls blir en bra signing. Ellers håper jeg Stone med sin rutine og spilleforståelse har mye å bidra med.
6. Blir nok en skadet/dårlig Bakke igjen..
7. Er redd for det. En av få på dagens lag som holder premier-league klasse.
8. 6-8 plass
9. Har egentlig sansen for Blackwell og har all respekt for jobben han har gjort til nå, men hvis vi ikke er i toppen rundt juletider må han nok gå.
10. 27 år
 

Lars E

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #10 på: Juli 27, 2006, 23:36:36 »
1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?
Nei, men jeg håper den blir det i løpet av august.
2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?
Vanskelig å si, spørs om vi finner en erstatter. Ingen tvil om at vi fikk godt betalt. Hulse var viktig, men langt fra uerstattelig.
3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?
Tror ikke KB kommer til å bruke Bakke så mye, men håper jeg tar feil. Klart en av våre beste spillere.
4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?
Får nok ikke spille så mye, men noen innhopp får han. 3-4 mål inkl. cup tipper jeg.
5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?
Nicholls eller en ny som enda ikke er klar.
6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?
Sullivan..[B)] Redd han begynner å bli for gammel.
7: Kommer Killa til å bli solgt?
Gud forby.
8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?
8.[V]
9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?
Ja, rett før jul.
10: Hvor gammel er du?
17

Forever Leeds
Forever Leeds

Bye

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #11 på: Juli 27, 2006, 23:52:47 »
1: Nei. Ikke foreløpig. Spillerne som har kommet inn er enten for "gråe" eller urutinerte,til at de ser ut til å være klare forsterkninger,savner noen enere.
2: For klubbens økonomi ja, og det spørs om det ikke kan være mulig å finne fram en erstatter for ham!
3: Hvis det er sant at Bakke har skværet opp med KB,har motivasjonen på plass og holder seg skadefri,så ja. Men, det er som man ser endel betingelser.
4: Han er nok veldig klar for å spille, men om han er klar for nivået vites ikke. Men jeg holder ham viktigere enn Ricketts noen gang var..!
5: Stone kan gjøre et skikkelig "comeback", eller en av unggutta, som f.eks. Parker.
6: Sullivan er dalende, og muligens får man se begrensningene til Gregan/Butler enda klarere i år.
7: Kommer helt an på hva KB og KB finner ut, her må økonomi veies opp mot sportslige resultater. Jeg tror han blir, i alle fall ut sesongen. Evt. frem til jul.
8: Hm, bør komme påå..playoffplass. I år også.
9: Mest sannsynlig ja, hvis man tar seg råd til å kjøpe ham ut,da
10: 20

Trønder i Bergen!

LeedsUnited

  • Gjest
Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #12 på: Juli 28, 2006, 01:43:22 »
Sitat
Originally posted by Leedsfan


1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?
2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?
3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?
4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?
5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?
6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?
7: Kommer Killa til å bli solgt?
8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?
9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?
10: Hvor gammel er du?

----------------------------------------------------------------
1. Nei
2. Nei(sølvpenger)
3. Regner med at Bakke blir solgt hvis muligheten byr seg. Hvis han blir kommer han til å gjøre en brukbar innsats hvis han holder seg skadefri.
4. Beckford kommer ikke til å gjøre så mye av seg.
5. Lewis og Crainey vil overraske positivt.
6. Cresswell, Gregan og Buttler.
7. Ja
8. 6. plass
9. Nei
10.43 år

Robert H.

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #13 på: Juli 28, 2006, 01:51:55 »
Sitat
Originally posted by Leedsfan



1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?
2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?
3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?
4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?
5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?
6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?
7: Kommer Killa til å bli solgt?
8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?
9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?
10: Hvor gammel er du?

----------------------------------------------------------------
Mine svar:

1. Stallen er etter min mening marginalt svakere, men jeg forventer at det blir flere signinger før sesongstart.
2. Det kan vel bare Ken Bates svare på.
3. Nei, dessverre.
4. Nei, scorer kanskje et par etter sene innhopp.
5. David Healy som endelig viser oss hele sitt potensiale.
6. Bakke som ikke får spille noe særlig
7. Han går til Spurs for under £3M er jeg redd...
8. 2. plass
9. Nei
10. 31

Sheridan

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #14 på: Juli 28, 2006, 02:09:07 »
Sitat
Originally posted by Leedsfan



1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?
2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?
3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?
4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?
5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?
6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?
7: Kommer Killa til å bli solgt?
8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?
9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?
10: Hvor gammel er du?

---------------------

1: Kan ikke skjønne hvorfor den skulle være det.
2: Bra pris for ordinær spiss. Forhåpentligvis går kronene til noe som tjener LEEDS.
3: Nei! Blir solgt/utlånt...forhåpentligvis før en ny skade inntreffer.
4: Beckford. Har for lite grunnlag til å si hverken det ene eller det andre. Derfor velger jeg ordet joker. Men jeg er spent på hva denne spilleren egentlig kan by på.
5: Overaskelse sier du? Tja kan vi håpe på ett funn i de yngre rekker? Om Healy presterer blir for meg ingen overaskelse (Robert ;-), nå skal han rendyrkes som spiss...og da putter han rundt 20.
6: Den tid den sorg. Men jeg er redd denne Livermoore signingen er av det grimme slaget. En spiller som forteller oss hvor jævlig dårlig stilt det er med vår klubb pr dato.
7: Salg? Er redd for det. Kan vi synke dypere da? Sikkert....
8: Klarer vi play-off så kan vi si oss fornøyd. Tror denne sesongen blir tøff - jeg sier en plass fra 8 til 4.
9: Ikke usannsynlig. Starten på sesongen blir svært avgjørende både for hans egen og Leeds Uniteds posisjon.
10: Ble født året da Leeds United vant ligaen for første gang - på samme dato som Peter Lorimer. HAHA!


rastafari

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #15 på: Juli 28, 2006, 17:17:07 »
1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?
Nei
2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?
Ja
3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?
Ja
4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?
Nei
5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?
Harding, og Bakke
6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?
Livermore, og Healy
7: Kommer Killa til å bli solgt?
Ja, desverre
8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?
4
9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?
Ja (Håp!!!!)
10: Hvor gammel er du?
50
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Leif Egil

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #16 på: Juli 28, 2006, 18:19:04 »
1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?
Ikke per d.d. - men om en regner Bakke og Stone som nye spillere så kanskje...

2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?
Ja jeg tror faktisk det.

3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?
Ja det håper jeg virkelig!

4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?
Satser på at han kommer mer og mer utover sesongen

5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?
Bakke og Healy

6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?
Gregan og Butler

7: Kommer Killa til å bli solgt?
Håper da inderlig ikke det - men føler meg langt fra sikker...

8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?
2 plass

9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?
Nei

10: Hvor gammel er du?
29
 

Volda69

Re: "Spørsmålskonkurranse" før sesongen
« Svar #17 på: Juli 28, 2006, 19:10:02 »
1: Er stallen forsterket sammenlignet med forrige sesong?
2: Er pengene som Hulse ble solgt for viktigere for klubben enn HulseBoy himself?
3: Kommer Bakke til å spille en viktig rolle i denne sesongen?
4: Er Beckford klar for å spille og kommer han isåfall til å skåre mange mål?
5: Hvilke(n) spiller(e) blir en positiv overraskelse i årets sesong?
6: Hvilke(n) spiller(e) blir en negativ opplevelse i årets sesong?
7: Kommer Killa til å bli solgt?
8: Hvilken plass kommer Leeds på i år?
9: Kommer Blackwell til å få sparken i løpet av årets sesong?
10: Hvor gammel er du?

---------------------------------------------------------------
1. Nei, tror den ligger omtrent på det samme.
2. Ja, pengene er gode å ha i jakten på en ny talentfull targetman
3. Ja, dersom KB viser samme vilje til å bruke han som i pre-season, så tror jeg han sammen med Derry kan skape ro og kreativitet på midten. Må så klart holde seg skadefri og mest mulig kortfri.
4. Er litt usikker på han enda. Tror andre bør satses på foreløpig. Vil foretrekke Healy, Blake og Cressy
5. Har faktisk troen på Einarsson, dersom han får tillit. Han kom til mange målsjanser i Stavanger, selv om uttellinga dessverre var mer tvilsom.
6. Nå ble jo B. Parker lånt ut, så hvis jeg må nevne noen tar jeg Harding.
7. KB har jo forsterket alle mistanker om et salg ved å bruke han lite i pre-season, men det kan jo også bunne i at han vet hva Killa står for. Likevel bør en såpass ung og talentfull spiller brukes mer dersom han skal utvikle seg videre. Dette er sesongen da Killa bør få full tillit. Tror og håper på at han blir i Leeds denne sesongen.
8. Tror Leeds vil kjempe om playoff-plass. Tipper 4.plass og playoff-finale igjen. Resultatet av den kommer helt an på om laget har dagen.
9. Nei
10. 37

MOT