Skrevet av Emne: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...  (Lest 15170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #60 på: August 10, 2006, 14:31:59 »
Altså, ut i fra de meldingene jeg har fått - som også innebærer den ukentlige pressemeldingen fra Viasat over alle sportsbegienheter, så går IKKE søndagens kamp på noen ViaSat-kanal.

Forøvrig står også Cardiff-kampen neste lørdag allerede i diverse programoversikter, men DET BETYR IKKE AT DEN NØDVENDIVIS VISES AV DEN GRUNN - så er dere advart og slipper en ny skuffelse.

Jeg orker snart ikke gjenta at jeg kommer med nytt når jeg har hørt noe. Leeds United (igjen) ble informert om våre problemer fra undertegnede i går og lover å pushe både Viasat og Octagon. I tillegg kom ideen opp om at Viasat uansett kan ha en egen kanal hvor de bare har Yorkshire Radio.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Stewart Harvey

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #61 på: August 10, 2006, 16:08:57 »
Det er faktisk ganske utrolig at Viasat fortsetter med å ha Leeds-kampene (Crystal Palace og Cardiff) sine i programoversikten på nettet dersom det ikke ser ut som om de blir vist.

Jeg skjønner jo at Svend Anders blir lei av utålmodige Leeds-fans med Viasatabonnement, men det er jo nettopp utålmodige vi er.

Det oppleves som ganske utrolig amatørmessig (langt verre enn Craineys backspill) fra Viasat å sende mailer til supporterklubbens representanter om at alle Leeds-kamper skal vises. Sette de opp på sendeskjemaet, og deretter plutselig finne ut at man må ha rettigheter og/eller noen som skal produsere bildene!?

Provoserende i forhold til meg som kunde? Jepp!!
 

marve

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #62 på: August 10, 2006, 16:59:50 »
quote:
Originally posted by Stewart Harvey

Det er faktisk ganske utrolig at Viasat fortsetter med å ha Leeds-kampene (Crystal Palace og Cardiff) sine i programoversikten på nettet dersom det ikke ser ut som om de blir vist.

Jeg skjønner jo at Svend Anders blir lei av utålmodige Leeds-fans med Viasatabonnement, men det er jo nettopp utålmodige vi er.

Det oppleves som ganske utrolig amatørmessig (langt verre enn Craineys backspill) fra Viasat å sende mailer til supporterklubbens representanter om at alle Leeds-kamper skal vises. Sette de opp på sendeskjemaet, og deretter plutselig finne ut at man må ha rettigheter og/eller noen som skal produsere bildene!?

Provoserende i forhold til meg som kunde? Jepp!!


Helt enig ,Stewart.Det at de selv har kommet med dette ,er det som gjør meg så jæ.... provosert .De kunne bare ha HOLDT KJEFT !!!!!.
 

Papi

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #63 på: August 10, 2006, 17:26:55 »
Kan jo vera dei har kampane i oversikten fordi dei rekner problema som løyst innen kort tid.
Er jo noko som heiter at uskyldig frem til det motsatte er bevist, men Viasat var vel "brent" desse bruane for ein god stund sia.

Så rekner med dette er ein amatørmessig feil av ein ferievikar hos VIASAT!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Lis

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #64 på: August 10, 2006, 17:43:31 »
Ikke så meget nyt herfra andet en at kampen på søndag er konfirmeret(sky sender den jo også)..
Cardiff kampen er ikke 100% endnu,så de har stadigvæk ikke fået løst problemet,vi får se..[:(!]

Fra viasat.
Kampen på søndag er 100% bekræftet!
 
Leeds-Cardiff d. 19/8 er derimod på vippen. Du får besked, så snart der er nyt vedr. den.
 
Mvh
David viasatsport



Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

GeirO

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #65 på: August 10, 2006, 17:52:31 »
Jamen dette var jo gode nyheter. Palace-Leeds på Viasat2 (og kanskje SportN).

Hvor mange tonn salt skal vi ta denne nyheten med?
MOT

Lis

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #66 på: August 10, 2006, 18:04:41 »
quote:
Originally posted by GeirO

Hvor mange tonn salt skal vi ta denne nyheten med?




For en sikkerheds skyld så er her lidt salt..[:D]


Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

GeirO

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #67 på: August 10, 2006, 18:10:49 »
quote:
Originally posted by Lis

quote:
Originally posted by GeirO

Hvor mange tonn salt skal vi ta denne nyheten med?




For en sikkerheds skyld så er her lidt salt..[:D]


Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever




Den var fin[:D][:D]

Spørsmålet er om det er for lite salt.

Nei, vi vår vel håpe på at når det er så kort tid fram til kampen har Viasat kontroll på det tekniske........(uansett går den på Sky)
MOT

Svend Anders

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #68 på: August 10, 2006, 19:45:03 »
TO kamper er bekreftet, og jeg har nettopp vært på telefon med søndagens kommentator for å oppdatere han på laget vårt. Fra luscos.com:

Endelig en gledelig nyhet midt i kaoset omkring Viasats overføring av Leeds United sine kamper: søndagskampene mot Crystal Palace (førstkommende søndag) og Sheffield Wednesday (27.august) vises direkte på SportN.

Palace-kampen har sendestart klokken 12.55, og Arnstein Friling kommenterer.
Oppgjøret mot Uglene har avspark 14.10 nordisk tid (kommenteres av Thor Eggen).

Viasat har også lagt inn et høydepunktmagasin som skal vises hver tirsdag. Der blir det anledning til å se Leeds og de andre lagenes mål fra foregående serierunde(r).

Det jobbes fortsatt på spreng for å løse floken i forbindelse med overføring av hver eneste Leeds-kamp. LUSCOS legger ut nytt så fort vi hører noe.


Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Svend Anders

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #69 på: August 10, 2006, 19:47:57 »
Hvorvidt kampen(e) går på Sport 2 vet jeg ikke (det er ikke bekreftet for min del), men begge vises direkte på SportN.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

tdm

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #70 på: August 10, 2006, 19:57:45 »
den e god

as i walk thru the shadow of the valley i see all kinds of evil.
as i walk i get tired and see all kinds of evil!

Promotion 2010

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #71 på: August 11, 2006, 16:49:45 »
Jeg kan legge til Sven Anders' kommentar at Viasat sliter med overføringen til Skandinavia. Det er mange små-systemer som skal i boks. Produksjonen står Sky for, men de selger ikke umiddelbart den grafiske delen som de har copyright på. I tillegg er det kommentatorlinjer og hvilket format som overføringen bruker som diskuteres.
Kampen på søndag vises uten grafikk, dvs klokke, osv. Men kommetator er visst på plass.

Viasats intensjon var å sende ca 40 kamper. Det var julens kamper som av praktiske årsaker skulle kuttes ut.

Den siste kampen som Viasat foreløpig har fått beskjed om at går som planlagt er SØNDAGSkampen den 10.september mot Wolverhampton.


For meg så ser dette ganske klart ut: Viasat får ikke sende lørdags og midtukekampene. (Søndagskampene ville vi fått på Sky likevel.) Hva grunnen er til det kan være så mangt. Antagelig er det penger det er snakk om. Produksjonskostnadene og telelinjer skal benyttes til Skandinavia og Sky vil ha gode penger for å sette inn riktig kabel.

[V]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #72 på: August 11, 2006, 18:45:27 »
quote:

For meg så ser dette ganske klart ut: Viasat får ikke sende lørdags og midtukekampene. (Søndagskampene ville vi fått på Sky likevel.) Hva grunnen er til det kan være så mangt. Antagelig er det penger det er snakk om. Produksjonskostnadene og telelinjer skal benyttes til Skandinavia og Sky vil ha gode penger for å sette inn riktig kabel.

[V]



Hvis dette stemmer, promo, har Viasat vist et amatørskap uten sidestykke i tv sammenheng. Hvordan kan de gå ut og love oss "alle" kampene, når de ikke har sjekket om dette er faktisk mulig? Hvis det blir slik som promo sier her, vil jeg oppfordre alle som har bestilt abbonement om å avbestille dette, klage Viasat inn for forbrukerrådet og få penger man har lagt ut tilbake med renter og renters rente. [}:)]

Jon R.
Jon R.

26Killa

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #73 på: August 16, 2006, 06:30:58 »
må bytte til "LEVE VIASAT!!! NOT!!!!! LEVE VIASAT IGJEN"

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Førde

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #74 på: August 17, 2006, 00:20:05 »
Vises Leeds - Cardiff lørdag på viasat N, Sport 2 ?????
Marching On Together

Sheridan

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #75 på: August 17, 2006, 00:25:20 »
quote:
Originally posted by Førde

Vises Leeds - Cardiff lørdag på viasat N, Sport 2 ?????



På VS2


Papi

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #76 på: August 17, 2006, 22:52:46 »
HIPP HURRA!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sheridan

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #77 på: August 17, 2006, 23:37:10 »
sesongbilletten er sikra mao :)


Svend Anders

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #78 på: August 18, 2006, 02:52:11 »
Ja, den gledelige nyheten kom altså idag, regner med at dere har lest saken på hovedsiden.

Takker alle for tålmodigheten - det har ikke vært få henvendelser jeg har mottatt fra dere, men det er selvsagt da veldig deilig at Viasat holder ord.

Svend Anders

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

dexter90

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #79 på: August 18, 2006, 02:54:36 »
Utrolig deilig!!!!!!!!!!!!!!! Dette hadde jeg ikke fantasert om i mine villeste drømmer engang!
 

SuperLeeds!

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #80 på: August 18, 2006, 06:16:36 »
quote:
Originally posted by dexter90

Utrolig deilig!!!!!!!!!!!!!!! Dette hadde jeg ikke fantasert om i mine villeste drømmer engang!



hehe, og hva er det da unge Dexter fantaserer om i sine villeste drømmer?:-)

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

GeirO

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #81 på: August 18, 2006, 13:29:04 »
Det er det jeg har sagt hele tiden. Her inne elsker vi Viasat hele gjengen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOT

marve

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #82 på: August 18, 2006, 22:53:53 »
jeg elsker også viasat. lenge leve viasat !!!!!!!!
 

Boxman

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #83 på: August 18, 2006, 23:32:15 »
Skylder vel deg(og Viasat) en unnskyldning.
Til mitt forsvar så var jeg ikke helt edru, som du kanskje skjønte når du ser på tidspunktet for innlegget.
Anyway, jeg beklager ordbruken, og skal ha mer tiltro til deg og Viasat heretter. [8D]
Selv er jeg bortreist på jobb, så jeg får ikke sett morgendagens kamp, men håper alle Leeds-fans i Trondheim møter opp på Three Lions og skaper stor stemning! Lykke til alle sammen!

quote:
Originally posted by Svend Anders

Ja, den gledelige nyheten kom altså idag, regner med at dere har lest saken på hovedsiden.

Takker alle for tålmodigheten - det har ikke vært få henvendelser jeg har mottatt fra dere, men det er selvsagt da veldig deilig at Viasat holder ord.

Svend Anders

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com



Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Sander

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #84 på: August 19, 2006, 01:08:34 »
Ingen skylder Viasat noen ting. De lovte HELE sesongen. De har allerede brytt løftet!!
 

Andy

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #85 på: August 19, 2006, 02:03:33 »
Vi gikk glipp av to brukbare leeds kamper. Så de har mye å ta igjen skrotingene.
 

Svend Anders

Re: LEVE VIASAT!!! DE LEVE!!!!!!!! HURRA osv...
« Svar #86 på: August 19, 2006, 02:55:55 »
quote:
Originally posted by Boxman

Skylder vel deg(og Viasat) en unnskyldning.
Til mitt forsvar så var jeg ikke helt edru, som du kanskje skjønte når du ser på tidspunktet for innlegget.
Anyway, jeg beklager ordbruken, og skal ha mer tiltro til deg og Viasat heretter. [8D]
Selv er jeg bortreist på jobb, så jeg får ikke sett morgendagens kamp, men håper alle Leeds-fans i Trondheim møter opp på Three Lions og skaper stor stemning! Lykke til alle sammen!

quote:
Originally posted by Svend Anders

Ja, den gledelige nyheten kom altså idag, regner med at dere har lest saken på hovedsiden.

Takker alle for tålmodigheten - det har ikke vært få henvendelser jeg har mottatt fra dere, men det er selvsagt da veldig deilig at Viasat holder ord.

Svend Anders

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com



Proud to be Leeds!



For all del, jeg mente ikke å peke på noen enkeltpersoner med innlegget mitt, bare at det har vært mange henvendelser.

Og igjen - for all del - jeg er ikke "sammen med" Viasat, men snarere den som har mast -og mast enda mer - på de og Leeds i England for å få dette til. Jeg har full fortsåelse for at mange har blitt frustrerte pga floken - Viasat hadde tross alt lovet en god del i forkant.

God helg til alle, og spesielt deg boxman!

Svend Anders

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com