EX-Spiller: David Prutton

Started by Kenneth, August 03, 2006, 05:41:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peacock

"Midtbane: Koren enten nå eller i januar"

NEI!
Han blir spist levende i CCC! Fysisk FOR svak. Dessuten; ikke glem at Gylfi herjet for LSK. Gjør han det nå?

Robert H.

#31
Enig med peacock her. Koren sliter til tider fysisk i Tippeligaen og ville slitt stort i England og spesielt i CCC. Har også sett at Koren selv ved flere anledninger har påpekt at ligaer som Tyskland og Frankrike er mer naturlige for hans spillestil.

Hvem jeg ville hatt: Joey Barton, men det er vel ikke så realistisk det heller...

quote:
Originally posted by peacock

"Midtbane: Koren enten nå eller i januar"

NEI!
Han blir spist levende i CCC! Fysisk FOR svak. Dessuten; ikke glem at Gylfi herjet for LSK. Gjør han det nå?


Eirik

quote:
Originally posted by peacock

"Midtbane: Koren enten nå eller i januar"

NEI!
Han blir spist levende i CCC! Fysisk FOR svak. Dessuten; ikke glem at Gylfi herjet for LSK. Gjør han det nå?

Nei, men det har jo helt naturlige årsaker![:p]

Ellers er jeg i grunn enig med deg, Koren er ingen typisk CCC-spiller. Men tenk så spennende hvis han hadde fungert, da hadde han jo vært svaret på det hele OEF leter etter. Så, heller Koren enn Reid og Prutton, eller Koumas for den saks skyld..!
 

Bites Yer Legs

NEI NEI NEI!Ingen Koren, han er opskrytt. på sitt beste er han en ok medgangspiller.. heller de tre nevnte enn spurven koren..
KEEP FIGHTING!!

Arnie

Koren er neppe oppskrytt. Han er en glimrende fotballspiller+at han er en meget god teknisk spiller. MEN om han hadde passa inn i CCC det er ikke godt å si.
 

Jon R

quote:
Originally posted by peacock

"Midtbane: Koren enten nå eller i januar"

NEI!
Han blir spist levende i CCC! Fysisk FOR svak. Dessuten; ikke glem at Gylfi herjet for LSK. Gjør han det nå?



Nei, det er lenge siden Gylfi herjet for LSK. Det vet du da godt, peacock. [;)]

Jon R.
Jon R.

Sheridan

Koren vil tilpasse seg CCC.
Talentet vil skinne igjennom.
Så ett STORT: Ja takk!


AndyMathie

KOREN: Ja takk, mer enn noen andre. Han kan faktisk det gå ant å signe også. Er ikke helt urealistisk.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Per-Stian

Koren går vel gratis i januar, har eminent teknikk og legg lekre pasningar. Hadde vi måtte betale dyrt for han, hadde eg vore i tvil, men så lenge vi kan få han gratis bør vi forsøke oss.

Peter7

Tror neppe han er særlig mye bedre enn de vi har fra før ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Papi

#40
quote:
Originally posted by Svend Anders

I min fantasiverden gjenstår det nå 3-4 spillere:

Keeper: Carson eller han i Ipswich
Midtbane: Koren enten nå eller i januar
Midtbane: Reid fra Spurs
Forsvar: En stopper og/eller v.back

I januar: Ny storsigning: erstatter for Horsfield

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com



Når det gjeld Carson rekner eg med du tenker på eit sesonglån. Tviler på at Leeds klarer å signe Scotty denne sesongen. Men når sesongen er over å Permier Leauge blir aktuellt, kunne vi signa han. Hadde vore ein genial signering!!!

Som Brann patriot kan eg jo anbefale Kristjan Ørn Sigurdsson og Erlend Hanstveit. Vært gode gjennom heile sesongen, og dei hadde nok ikkje gjort seg bort i Leedstrøya.

Og kva med Azar på topp?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

MooCow

Ja er sånn finn 5 feil konkurranse [:p]

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by cherry

At han "feila".....men skal visstnok inn til ennå en grundigere medical!



For å finne enda flere feil? [8D]

Jon R.



auren

quote:
Originally posted by Papi

quote:
Originally posted by Svend Anders

I min fantasiverden gjenstår det nå 3-4 spillere:

Keeper: Carson eller han i Ipswich
Midtbane: Koren enten nå eller i januar
Midtbane: Reid fra Spurs
Forsvar: En stopper og/eller v.back

I januar: Ny storsigning: erstatter for Horsfield

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com



Når det gjeld Carson rekner eg med du tenker på eit sesonglån. Tviler på at Leeds klarer å signe Scotty denne sesongen. Men når sesongen er over å Permier Leauge blir aktuellt, kunne vi signa han. Hadde vore ein genial signering!!!

Som Brann patriot kan eg jo anbefale Kristjan Ørn Sigurdsson og Erlend Hanstveit. Vært gode gjennom heile sesongen, og dei hadde nok ikkje gjort seg bort i Leedstrøya.

Og kva med Azar på topp?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....



Sigurdsson hadde vaert en forsterkning for Leeds. Tenk deg en kjapp stopper ved siden av Killa. FRYD!
Hanstveit mener jeg ikke er god nok paa dette nivaaet. Han er god fremover paa banen, men har store mangler defansivt. Mangler fart, og blir fort gjort til statist mot en god hoeyreving.

Karadas kommer aldri til aa bli en stor spiller!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

#43
According to Radio Leeds this morning, he hasent(prutton) yet agreed personal terms. Blackwell said the deal isnt dead.

Sounds like Foxe is the one with a problem with his foot as they are awaiting results on scans that have been done.

Also Alou Cisse is still on trial.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

AndyMathie

Som sagt det virker som det er mange gode spillere som er på vei inn og flere gode midtbane spillere inn i stallen kan jeg like for det er gjerne der skadene og suspensjonene kommer hyppigst.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

fjellhaugen

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1811_5886193,00.html

Vet ikke helt hva jeg synes om at han forsvinner på lån.
Godt vi slipper møte han på lørdag. (han hadde garantert spillt til 10 på børsen :P)

På en måte er det bra han kan være med og heve cols mot andre toppklubber men vet ikke om jeg vil ha cols med i topp 3-4 utover mars heller.

For de som lurer; ja jeg har alltid likt jesus og mener han har fått litt for lite tillit og tid til å spille seg inn. (nå har han riktignok hatt muligheter på trening med opptil flere managere så kanskje jeg tar feil, men okkesom :))
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Svend Anders

Dave er en kjernekar og har vært troppens "klovn", en karakter det er viktig å ha i mange sammnehenger. Men han har ikke fått tillitt og dessverre ikke vist seg frem såpass at han kan prege oss i fremtiden.

Er ikke bekymret for at han skal spille for en "konkurrent" da jeg ikke tror Colchester blir en av våre relle utfordrere uansett. Så får han heller knappe poeng mot de enda sterkere utfordrerne.

Lykke til videre, Jesus.
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Tom S

Eg meiner det er dumt at Prutts forlater oss, har alltid likt han som spiller og syns han burde fått fleire sjanser på laget.

Men, så lenge Larry ikkje deler mitt syn i saken er det greit at Prutts finner seg ny klubb.
Stoler tross alt på Larry.

At han går til Colchester ser eg ikkje på som noko problem, de vil uansett ikkje utfordre topp 2 denne sesongen.

Lykke til videre, David!

"you're not jesus anymore"
:D :D :D
COME ON LEEDS !!

B-m

Synes det er greit å starte en helt ny tråd om dette, ellers blir det fort uoversiktelig
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

Quote from: B-m on January 26, 2010, 16:24:42
Synes det er greit å starte en helt ny tråd om dette, ellers blir det fort uoversiktelig

...ja, siden han er på vei ut av klubben og sikkert ikke blir samtaleemne igjen, så kan vi likegodt starte en ny topic om ham på OEF*???  ;D



*ironialarm!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rune Bergen

Vi får ønske lykke til og ha fokus på spillerne som blir i klubben.

Dennis

Litt triste nyheter, ettersom jeg likte David Prutton veldig godt. Dog er det slik at man ikke kan beholde spillere kun fordi man liker karakteren eller fordi de har en viss kultstatus.

Simon Grayson anså ikke Prutton som god nok for laget og da stoler jeg fullt ut på han - Prutts har tross alt spilt over tid i flere perioder i klubben uten virkelig å "ta av".

Som nevnt kan det være viktig med spilloppmakere i en stall, men syns til tider Prutton har blitt mer dyrket som en klovn; det fotballfaglige ble stilt i annen rekke. Da mener jeg det har gått for langt. Vet jo ikke hvordan dette har vært innad, men til tider ble det etter mitt syn altfor mye syn på LUTV bloopers, Jesus-hår og koteletter, enn spilleren David Prutton. Joda, morsomt og alt det, men jeg hadde heller sett større fokus på fotballen enn sveisen.

Lykke til videre, Prutton!
Marching on together!

Runar

Prutton kan jeg se for meg hadde et stort bidrag utenfor banen! Han kommer ofte fram i intervjuer som en som skaper god stemning. Jeg tror at det er MYE av grunnen til at SG har valgt og beholde han i 12 måneder, når han startet 2 kamper de siste 13 månedene.

AT han nå er på vei ut, tolker jeg som et signal om at det er nye på vei inn. For pr. dags dato så har vi endel kamper på programmet og låne vinduet stenger ikke for godt før slutten av Mars.
 

flynn

Prutts brukte nøyaktig to minutter på å score sitt første mål i Colchester-trøya. For en verden vi lever i  ::)

flynn

baste

Quote from: Svend Anders on January 26, 2010, 14:07:28
Dave er en kjernekar og har vært troppens "klovn", en karakter det er viktig å ha i mange sammnehenger. Men han har ikke fått tillitt og dessverre ikke vist seg frem såpass at han kan prege oss i fremtiden.

Er ikke bekymret for at han skal spille for en "konkurrent" da jeg ikke tror Colchester blir en av våre relle utfordrere uansett. Så får han heller knappe poeng mot de enda sterkere utfordrerne.

Lykke til videre, Jesus.
Alle lag trenger en klovn i troppen. Dette er faktisk noe de fleste bekrefter, gjør mye med lagmoralen. Synd han ikke lykkes i Leeds.

TK20

Har vi noen tilbakekallingsklausul? Føler Killa, Howson og Doyle er litt utbrente for tiden, Prutts hadde vært gull mot Colchester.

Kickthemdown

Bare et utlån som Leeds kan finne på å gjøre. Helt idiotisk å sende han dit. Brighton? Greit. Colchester? Nei for faen de er ikke sååå langt bak oss. >:(

4ever arcticwhite

Quote from: TK20 on January 26, 2010, 23:38:27
Har vi noen tilbakekallingsklausul? Føler Killa, Howson og Doyle er litt utbrente for tiden, Prutts hadde vært gull mot Colchester.

Mener det er sånn at lån som skjer når overgangsvinduet er åpent ikke kan inneholde tilbakekallingsklausul, og må vare fra vindu til vindu.
"emergency loans", som skjer når det såkalte lånevinduet er åpent, er tidsbegrenset (f.eks til en måned), og inneholder ofte tilbakekallingsklausuler. Det er ikke mulig å låne en spiller lengre enn ca. tre måneder dersom det er et "emergency loan".
Så for å svare på spørsmålet ditt; Vi har nok ingen tilbakekallingsklausul.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Oggy

Quote from: Alta-White on January 27, 2010, 01:15:33
Bare et utlån som Leeds kan finne på å gjøre. Helt idiotisk å sende han dit. Brighton? Greit. Colchester? Nei for faen de er ikke sååå langt bak oss. >:(

Må si meg enig her, hvorfor låne han ut til en klubb vi faktisk kan
møte i et evnt. Play Off ???
Hadde det vært et bunnlag, hadde jeg skjønt det mye bedre.
Oggy

Promotion 2010

Quote from: 4ever arcticwhite on January 27, 2010, 09:22:56
Quote from: TK20 on January 26, 2010, 23:38:27
Har vi noen tilbakekallingsklausul? Føler Killa, Howson og Doyle er litt utbrente for tiden, Prutts hadde vært gull mot Colchester.

Mener det er sånn at lån som skjer når overgangsvinduet er åpent ikke kan inneholde tilbakekallingsklausul, og må vare fra vindu til vindu.
"emergency loans", som skjer når det såkalte lånevinduet er åpent, er tidsbegrenset (f.eks til en måned), og inneholder ofte tilbakekallingsklausuler. Det er ikke mulig å låne en spiller lengre enn ca. tre måneder dersom det er et "emergency loan".
Så for å svare på spørsmålet ditt; Vi har nok ingen tilbakekallingsklausul.

Utlånet gjelder kun for EN måned foreløpig!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973