Skrevet av Emne: Krydder!  (Lest 1380 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Krydder!
« på: August 03, 2006, 15:27:19 »
Det nærmer seg veldig!
Når dette skrives , så er det igjen aktivitet på transferfronten i klubben vår- og det bør det jo være når man ser nærmere på troppen...
Savner virkelig en "orntli`signing" , eller KRYDDER ..en publikumsspiller, ett lurt kjøp/bytte som kan være en spiller som vi MÃ… SE på kampene.  Skjønner at 5£ aldri vil bli brukt fra Leeds `side nå om dagen, men det er VEL MYE gråstein som kommer inn - og slik som jeg ser det: Bytte av spillere intern i Championship!!
Hva er sjansen for at en squadspiller fra Ipswich eller Soton skal blomstre hos oss da?
jeg ser ennå ikke "grunnmuren" i laget vårt, ingen plan rundt hvem & hvilke spillere laget skal bygges rundt...lite struktur for og si det sånn.
Ett publikumskjøp........please!
Når det er sagt så ønsker jeg hver især her på sidene En positiv sesong & Opprykk MÃ… være målet!
 

Peter7

Re: Krydder!
« Svar #1 på: August 03, 2006, 15:44:13 »
En kreativ signing hadde jo vært å engasjere Diego Maradona som spillende manager. Han er ikke så mye over 40, har sikkert fremdeles en del triks på lager å krydre oss med både på og utenfor banen i opprykksesongen, og kan umulig være særlig dårligere enn de spillerne og den manageren vi har nå ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Diego_Maradona
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Papi

Re: Krydder!
« Svar #2 på: August 03, 2006, 16:01:17 »
Godt du er positiv Peter7!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil