Andy Reid !!

Started by Kickthemdown, August 03, 2006, 21:29:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

På vei ryktes det?!!

*sikle*

Ã... faen ..

Going up!!

Killa

Robert H.

Hvorfor er du så overbevist om at Andy Reid er svaret på våre bønner?

Han har et godt venstreben, men er småfeit, middels kjapp og går for å ha holdninger under middels... Dette ifølge en Spurs-kollega som regner Andy Reid for et av de største tappekjøpene til klubben gjennom tidene!

Kickthemdown

quote:
Originally posted by Robert H.

Han har et godt venstreben, men er småfeit, middels kjapp og går for å ha holdninger under middels... Dette ifølge en Spurs-kollega som regner Andy Reid for et av de største tappekjøpene til klubben gjennom tidene!

Jeg driter vel en god marsj i hva din spurs kollega sier. Jeg har min mening om Reid, din kollega en annen! Dessuten skal det vel litt mer til å bli en hit i Spurs (tillitt!!!) enn å bli en hit i Leeds United.

Reid er KREATIV !!!! Driblesterk, ganske så kjapp og har ett strålende skudd ..

Ferdig bom basta...

Mvh

Killa

26Killa

Enig med Kilgallon.
Reid spilte nok noen kamper for Spurs sist sesong, og gjorde det godt.
middels kjapp?? syntes Reid er en ganske så kjapp spiller.

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Robert H.

Selvfølgelig! Helt uinteressant å vite hva en som så nesten alle Tottenham sine kamper i fjor mener om dette. For en idiot jeg er som ikke forstod det [:o)][xx(]

Har du en link til dette ryktet ditt forresten?

quote:
Originally posted by Kilgallon

quote:

Jeg driter vel en god marsj i hva din spurs kollega sier. Jeg har min mening om Reid, din kollega en annen! Dessuten skal det vel litt mer til å bli en hit i Spurs (tillitt!!!) enn å bli en hit i Leeds United.

Reid er KREATIV !!!! Driblesterk, ganske så kjapp og har ett strålende skudd ..

Ferdig bom basta...

Mvh

Killa

Dennis

Har også et par Spurs-kamerater og de kaller Andy Reid en flopp. Jeg hadde sett positivt på et lån av Reid, men sitter litt igjen med følelsen av at han kunne tatt en Miller hos oss (skuffe meg, med andre ord). Et godt navn har han, og han herjet jo for Forest for noen år tebake, men det er en god stund siden.

Småfeit og treg er ord som går igjen, men for all del, jeg skulle gjerne sett han før jeg sier de ordene selv. Har ikke sett han mye 'live', til å kunne dømme han nord og ned.

Marching On Together!
Marching on together!

veteranen

Det er slettes ikke uviktig om folk har gode eller dårlige holdninger.

Når man skal hente inn spillere, så bør man ikke bare se etter spillerens kvaliteter banen, men også hvordan de oppfører seg utenfor banen.

Når man skal bygge et lag, uten at man har økonomi til å kjøpe akkurat hvem man vil, bør man være veldig grundig når man ser etter spillenes egenskaper. For da vil det ikke bare dereie seg om å bygge opp et lag, men faktisk en kultur. Og ett rottent eple kan være nok til å forsure et såpass tett miljø som en fotballklubb må være.

Jeg kan illustrere dette med et eksempel: Hvis jeg hadde vært en manager, så ville jeg ha skygget unna en mann som Craig Bellamy - samma pokker hvor god han måtte være på banen.

La meg uderstreke at jeg ikke vet nok om Andy Reid til å fastlå om han har gode eller dårlige holdninger. Dette skriver jeg bare for å understreke hvor viktig jeg mener det er at vi (og selvsagt manageren!) er obs på dette!

Og jeg tolker Robert som at han er på linje med meg i dette spørsmålet. Noe annet ville vel forbauset meg, med tanke på at Robert kanskje er den jeg oftest er enig med her inne, bortsett fra meg selv! [:D]

Dennis

Var det ikke nettopp holdningene, som var utslagsgivende da David Batty regelrett ble sparket av klubben for en tid tilbake? Trist sorti var det uansett å se legenden forsvinne, slik han gjorde!

Marching On Together!
Marching on together!

sindre12

reid er en kanonkjøøp det må alle sjønne!
Beckford 4 England!

SveinArve

Fikk på MSN med en tottenhamkompis:
Andy Reid er i Leeds idag for å diskutere en overgang til Leeds..  
£1m up front, could rise to £2m.

------------------------------
http://www.godoyil.no
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

MacMurder

Blackwell har akkurat vært på Sky sport og sagt at en ikke navngitt midtbanespiller akkurat nå var på TA for legesjekk.

Kickthemdown

Kan være snakk om Prutton selvfølgelig...

Men håper helt klart mest på Reid...

Mvh

Killa

B-m

http://www.youtube.com/watch?v=bUNg5FPX2Tw&search=andy%20reid

Er veldig teknisk og har et kanonskudd!
Har alltid sett rund ut, men tror bare det er måten han er bygd på.
Var STOR i forest!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Robert H.

Det var som vanlig en helt riktig fortolkning kjære veteran og det uten at du vet stjernetegnet mitt [;)][:)]. Det er ikke bare en gang jeg har sett Reid på baksiden av engelske tabloider "for the wrong reasons". Slike spillere har vi hatt nok av i Leeds, og vi trenger de ihvertfall ikke i den fasen klubben er inne i nå!

Forøvrig er jeg som regel ikke helt uenig i det du skriver her inne heller og glemmer ALDRI at du forutså storheten til en viss ung trener før jeg nærmest visste hvem fyren var...

quote:
Originally posted by veteranen

Og jeg tolker Robert som at han er på linje med meg i dette spørsmålet. Noe annet ville vel forbauset meg, med tanke på at Robert kanskje er den jeg oftest er enig med her inne, bortsett fra meg selv! [:D]

Kickthemdown

Jeg som ikke vet noen ting er interesser i å vite hva som har stått på baksiden av avisene i England om Andy Reid.

At noen sier han er lat har jeg lest. At noen sier han er feit har jeg også lest (å fått avkreftet) ..

Noe mere?

Killa

Robert H.

Så nå er du plutselig interessert i å vite hva andre vet om Reid likevel[?]

Det burde du kanskje tenkt på før du lirer fra deg slike ignorante innlegg som i sted...[?]!

quote:

Jeg som ikke vet noen ting er interesser i å vite hva som har stått på baksiden av avisene i England om Andy Reid.

At noen sier han er lat har jeg lest. At noen sier han er feit har jeg også lest (å fått avkreftet) ..

Noe mere?

Killa

Kickthemdown

quote:

Så nå er du plutselig interessert i å vite hva andre vet om Reid likevel[?]

Det burde du kanskje tenkt på før du lirer fra deg slike ignorante innlegg som i sted...[?]!

quote:

Noe mere?

Killa

Jeg vil egentlig bare vite om du finner på ting... [8)]

Grunnen til at jeg ikke er interessert i å høre hva din spurs kompis sier er fordi supportere har en tendens til å lire av seg "søppel" når spillere er på vei bort..

Killa

SveinArve

Fra en tottenham supporter:
Chubby, ikkje så veldig rask, god venstrefot, god innleggsfot og skuddfot.

http://www.godoyil.no
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sander

Tror absolutt han vil være en forsterkning for oss!

Så må spillerne kjempe mer om plassene, noe som er veldig positivt!!

Sier ja til Westlake, Reid og Prutton, om alle skulle være tilgjengelige

Peter7

Kommer Reid, er det vel muligens exit for noen av de vi har?
Bakke? Lewis? Derry? Eller, tar Leeds en Livermore igjen kanskje?
Jeg har sett mange gode, fete spillere ... Viduka, Ricketts, Brolin, Maradona ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

lowfields

quote:
Originally posted by Peter7

Kommer Reid, er det vel muligens exit for noen av de vi har?
Bakke? Lewis? Derry? Eller, tar Leeds en Livermore igjen kanskje?
Jeg har sett mange gode, fete spillere ... Viduka, Ricketts, Brolin, Maradona ...

Ricketts!!!!???  [:D][:D]

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Peter7

For et par av dem er kanskje gode og fete en riktigere beskrivelse ...

Kickthemdown

quote:

Hahaha [:D]

Ricky for England!!

Mvh

Killa

B-m

quote:

[:D][:D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

quote:
Originally posted by B-m

Var STOR i forest!

Det var da fælt til mobbing for vekta da! [:D]

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

Totto

Siste nytt:

http://www.all3points.co.uk/cat/spurs/and040806.php

Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Leedsfan

Er denne spilleren verdt 2 mill pund??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Totto

IMO; Neppe [V]

Men jeg tar gjerne feil [:p]
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Peter7

Hvis han utgjør forskjellen mellom play-off og direkte opprykk ... JA

Robert H.

Tror neppe vi betaler £2M direkte, kanskje halvparten nå og resten hvis stuttkjukken lykkes. Husk at han i tillegg antakelig blir vår dyreste spiller lønnsmessig etter Bakke.