EX-spiller: Matthew Kilgallon

Started by Sheridan, August 06, 2006, 01:35:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sheridan

tja, vet nå ikke helt hvor vi skal finne en kvalitetserstatter for en spiller av Kilgallon's kaliber? Gud forby hvis planene er å spille med Gregan/Butler - da er det nesten så en kan bare skrinlegge planene om opprykk.

Peter7

quote:
Originally posted by Sheridan

tja, vet nå ikke helt hvor vi skal finne en kvalitetserstatter for en spiller av Kilgallon's kaliber? Gud forby hvis planene er å spille med Gregan/Butler - da er det nesten så en kan bare skrinlegge planene om opprykk.

Lurer på om ikke Blackwell liker seg best i denne divisjonen[?]
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sheridan

quote:
Originally posted by Peter7

quote:

Lurer på om ikke Blackwell liker seg best i denne divisjonen[?]

Mulig Blackwell gjør det - men da hører ikke HAN hjemme i Leeds United [8D]

Men, seriøst, jeg frykter for sesongen hvis vi skal spille med Gregs/Butler...og Blackwell har jo vist seg truende til det tidligere. Og nå må vi vel snart være i den posisjonen som ledelsen har snakket om de siste par årene....at man slettes ikke behøver å selge unna de største egenproduserte talentene.

Peter7

Gregan/Butler er ok i denne divisjonen, men vi trenger Kilgallon i PL neste år!

auren

Hvis Killa selges er det hele KEN BATES verk, og da er det hans hode paa et fat oss fans skal skrike paa, ikke Blackwells! Men som eier av Leeds, blir han nok vanskelig aa bli kvitt...

Et salg av Killa er faktisk et meeeeget dumt sjakktrekk av Bates... fansen vil gaa amok... Det tjener ihvertfall ikke klubben paa. Selv om det skulle gi oss 4-5 millioner pund.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

"Men, seriøst, jeg frykter for sesongen hvis vi skal spille med Gregs/Butler...og Blackwell har jo vist seg truende til det tidligere."

Dette var stopperduoen i perioden vi slapp inn færrest forrige sesong....[:)]

lojosang

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~878387,00.html

Killa er på rundens lag i Wankership.

Det er også en annen gammel kjenning. Eller er det en annen McPhail?

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

Peter7

quote:
Originally posted by lojosang

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~878387,00.html

Killa er på rundens lag i Wankership.

Det er også en annen gammel kjenning. Eller er det en annen McPhail?

Jokke for LUSCOS!

Det er good old McSnail ok.

Sheridan

quote:
Originally posted by peacock

"Men, seriøst, jeg frykter for sesongen hvis vi skal spille med Gregs/Butler...og Blackwell har jo vist seg truende til det tidligere."

Dette var stopperduoen i perioden vi slapp inn færrest forrige sesong....[:)]

Venta på den [:)]
Bra vi har en god keeper! [8)]
Neida, jo de gjorde det bedre enn forventet,
skal si meg enig i det. Uansett blir det
ett svakt ledd i laget. Så jeg håper vi slipper [8D]

Sheridan

quote:

men vi trenger Kilgallon i PL neste år!

Og da kunne det jo være greit å ha noen spillere som allerede holder PL standard fra før av, for det er jo OPP vi skal [:)]

Peter7

quote:

quote:

men vi trenger Kilgallon i PL neste år!

Og da kunne det jo være greit å ha noen spillere som allerede holder PL standard fra før av, for det er jo OPP vi skal [:)]

Som jeg skulle sagt det selv ... [:)]

Sverre

Sterke rykter i England om "Kilgallon for Liverpool"...

Tviler selv på dette, men man vet aldri.

Prisen som nevnes er £ 4 mill.

Jon R

quote:
Originally posted by Sverre

Det ville ikke vært til å holde ut. Iåfall begynner jeg å følge med på finsk basketball istedet. [B)]

Jon R.
Jon R.

marve

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Sverre

Det ville ikke vært til å holde ut. Iåfall begynner jeg å følge med på finsk basketball istedet. [B)]

Jon R.

HEHEHEH SÃ... GOD ER HAN VELL IKKE .

Førde

Huff, Håper de er Eit rykte og ikkje noko meir en de:)
Marching On Together

ToreLA

£4 mill for Killa til Liverpool og jeg sier selg. Han er en bra spiller og et stort talent, men uerstattelig er han ikke. Han mangler også en del på å bli stopper i øverste klasse. Blant annet med ballen i beina.

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

marve

quote:
Originally posted by ToreLA

£4 mill for Killa til Liverpool og jeg sier selg. Han er en bra spiller og et stort talent, men uerstattelig er han ikke. Han mangler også en del på å bli stopper i øverste klasse. Blant annet med ballen i beina.

----------------------
www.thelist.no

Faktisk enig med deg der tore ,for 4-5 mill pund så vill jeg si det er greit .Og at vi henter inn erstaning for han før han drar da ,GJERNE 2 STK .DE som er igjen er for treige .

auren

KB har uttalt at Leeds er paa jakt etter 1-2 spillere til. En av dem er nok Hayden Foxe, eller ihvertfall en midtstopper. Jeg tror derfor ikke Killa blir solgt, for da maa vi ha 2 nye stoppere og det tror jeg ikke er med i beregningen paa 1-2 nye spillere, da jeg tror en av dem enten er Camara eller en midtbanespiller.

Konklusjon: Blackwell mener at Killa ikke blir solgt. Saa faar vi jo se hva KB senior finner paa...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Robert

Killa til Liverpool? Auch.
Da vet jeg ikke hva jeg gjør. Bedre med Tottenham eller Man Utd da.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

asLeeds

som nevnt her  tidligere så trur eg det er MEGET viktigt for klubben å beholde han,trur(kansje) at mange fans vil miste det siste halmstrå av håp.....bare 1 tanke.....

asleeds 4389
DALHEIM WHITES

MooCow

Har liten tru på at nokon storlag i Premier League er ute etter Kilgallon, må i såfall væra som stallfyll......

HåvardK

quote:

----------------------
www.thelist.no

Jeg rater nok Kilgallon høyere enn dette. Det som imidlertid bekymrer meg - vel å merke hvis dette skulle ha noe som helst slags rot i virkeligheten - er at jeg tror det blir vanskelig å få inn en erstatter av samme kvalitet i løpet av kort tid. Dessuten syns jeg 4 mill er i underkant sett opp mot hans potensiale.

26Killa

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:

----------------------
www.thelist.no

Jeg rater nok Kilgallon høyere enn dette. Det som imidlertid bekymrer meg - vel å merke hvis dette skulle ha noe som helst slags rot i virkeligheten - er at jeg tror det blir vanskelig å få inn en erstatter av samme kvalitet i løpet av kort tid. Dessuten syns jeg 4 mill er i underkant sett opp mot hans potensiale.

HELT f**kings enig [^]
Killa KAN ikke bli solgt!
hva skjer da?
blir jo løpt gjennom i forsvaret!
+ Killa er verdt MINST oppi 7-8 mill for han!
blir oppfitt over folk som sier at et  mulig Killa salg er greit[xx(]

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Sheridan

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:

----------------------
www.thelist.no

Enig Håvard.
Og det er umulig å erstatte Kilgallon fullgodt nå.
Ryktene florerer.....Liverpool ja....det er så en vil spy!! [xx(]

Jeg syntes man undervurderer Killa når man syntes 4 mill pund er en bra pris - selv om det ikke skulle forundre meg om en eventuell salgssum ligger under det....i god Leeds-tradisjon.

SveinArve

Killa må IKKE gå til Liverpool eller noe anna lag i PL. Han må være i Leeds å hjelpe de opp igjen og heller komme på landslaget neste sesong. Han kommer til å blomstre i PL uten tvil.

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sheridan

Og en annen ting - selvfølgelig er han GOD nok til å steppe rett inn i Liverpool forsvaret. En Hypia på hell kan da umulig være bedre, selv om han har rutinen.

Boxman

quote:

I mine øyne er dette et tåpelig argument. Dvs såfremt du ikke er fornøyd med fortsatt spill i CCC da.
For hva skjer hvis vi selger Killa? Laget blir svekket. Ergo må vi erstatte ham med en spiller som er minst like god. Kan vi gjøre det, på så kort tid, og for mindre penger? Vel, i så tilfelle må vi spørre oss hvorfor ikke Liverpool heller bruker pengene på den spilleren!?!
Er det sånn at dere tror at Blackwell er flinkere å gjøre varp på transfermarkedet, enn Benitez? Er det sånn at Liverpool er kjent for å betale overpris for spillerne de kjøper, mens Leeds United gjør det ene varpet etter det andre? Historien skulle ha lært oss at det ikke er helt sånn, selv om man selvsagt finner enkelteksempler. Blir unntaket som bekrefter regelen bare.
Selger vi Kilgallon forteller det i hvert fall meg, at vi ikke har ambisjoner om å bli særlig mye bedre enn hva vi er. Ikke uten et under i hvert fall.
Og hvorfor skal vi ha et juniorakademi, hvis vi selger spillerne så fort de blir litt gode, for å erstatte dem med middelmådigheter som er i slutten av sin karriere?

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Sheridan

Meget godt sagt Boxman.

I mine øyne er dette et tåpelig argument. Dvs såfremt du ikke er fornøyd med fortsatt spill i CCC da.
For hva skjer hvis vi selger Killa? Laget blir svekket. Ergo må vi erstatte hem med en spiller som er minst like god. Kan vi gjøre det, på så kort tid, og for mindre penger? Vel, i så tilfelle må vi spørre oss hvorfor ikke Liverpool heller bruker pengene på den spilleren!?!
Er det sånn at dere tror at Blackwell er flinkere å gjøre varp på transfermarkedet, enn Benitez? Er det sånn at Liverpool er kjent for å betale overpris for spillerne de kjøper, mens Leeds United gjør det ene varpet etter det andre? Historien skulle ha lært oss at det ikke er helt sånn, selv om man selvsagt finner enkelteksempler. Blir unntaket som bekrefter regelen bare.
Selger vi Kilgallon forteller det i hvert fall meg, at vi ikke har ambisjoner om å bli særlig mye bedre enn hva vi er. Ikke uten et under i hvert fall.
Og hvorfor skal vi ha et juniorakademi, hvis vi selger spillerne så fort de blir litt gode, for å erstatte dem med middelmådigheter som er i slutten av sin karriere?

mads

er da ret sikker på at han ikke vil tage til liverpool for bare at blive 4 eller 5 valg....de har jo allerede Hyypia, Carragher, Paletta og ikke mindst stortalentet Daniel Agger.

Premier League i næste sæson!

Sydhagen

quote:

Meget godt sagt Boxman.

For hva skjer hvis vi selger Killa? Laget blir svekket. Ergo må vi erstatte hem med en spiller som er minst like god. Kan vi gjøre det, på så kort tid, og for mindre penger? Vel, i så tilfelle må vi spørre oss hvorfor ikke Liverpool heller bruker pengene på den spilleren!?!

veldig godt sagt..!!

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."