avstemning

Hvilken pub ønsker du som nytt fast treffsted når Leeds er på TV?

Ivars Kro
1 (11.1%)
Elmers pub
0 (0%)
Bohemen
0 (0%)
VÃ¥lerenga vertshus
0 (0%)
Pokalen sportspub ( Vulkan)
7 (77.8%)
Oslo Sportsbar i Gamlebyen
1 (11.1%)
Anne sted ( spesifiser i tråden)
0 (0%)

Stemmer totalt: 9

Avstemning er avsluttet: August 24, 2015, 14:20:18

Skrevet av Emne: Offisielt treffsted i Oslo: Pokalen  (Lest 255823 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #810 på: Oktober 17, 2012, 08:26:45 »
Jeg er i Oslo på fredag og tenker å se kampen. Ikke sikkert jeg rekker 1.omgang, men 2.omgang burde være innen rekkevidde. Hvilke puber viser kampen foruten Two Dogs og Bohemen?

auren
Er det et bestemt geografisk område du er på jakt etter, siden du trenger enda flere alternativer enn de to nevnte?

Jeg er på Golden Dragon i Øvre Slottsgate rundt kick off tider, så da er jo Bohemen kun 200 meter unna. Da blir det Bohemen på denne karen. Noen flere som skal dit?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bolsen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #811 på: Oktober 17, 2012, 16:06:22 »
Blir nok Vålerenga vertshus. Trivelig sted, viser Leeds foran andre storlag.

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #812 på: Oktober 17, 2012, 22:46:07 »
Da blir det nok Bohemen for min del også. ØBS har "lovet" at quizen er ferdig til kampstart.  :P
Jon R.

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #813 på: Oktober 22, 2012, 18:32:52 »
Da blir det nok Bohemen for min del også. ØBS har "lovet" at quizen er ferdig til kampstart.  :P

Blir siste fredags kamp på Bohemen for min del. 90 % av klientellet var ikke interessert i fotballkampen. Støyen av all plapringen overdøvet fullstendig TV lyden og da jeg ba folka bak baren om å skru opp TV volumet fikk jeg beskjed om at lyden stod på max.  >:(

Ikke godt nok dessverre. Blir Two Dogs på  meg neste gang.
Jon R.

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #814 på: Oktober 29, 2012, 12:07:47 »
Da blir det nok Bohemen for min del også. ØBS har "lovet" at quizen er ferdig til kampstart.  :P

Blir siste fredags kamp på Bohemen for min del. 90 % av klientellet var ikke interessert i fotballkampen. Støyen av all plapringen overdøvet fullstendig TV lyden og da jeg ba folka bak baren om å skru opp TV volumet fikk jeg beskjed om at lyden stod på max.  >:(

Ikke godt nok dessverre. Blir Two Dogs på  meg neste gang.

Da håper jeg så mange som mulig finner veien til TwoDogs på fredag.......
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #815 på: Oktober 29, 2012, 16:22:18 »
Da blir det nok Bohemen for min del også. ØBS har "lovet" at quizen er ferdig til kampstart.  :P

Blir siste fredags kamp på Bohemen for min del. 90 % av klientellet var ikke interessert i fotballkampen. Støyen av all plapringen overdøvet fullstendig TV lyden og da jeg ba folka bak baren om å skru opp TV volumet fikk jeg beskjed om at lyden stod på max.  >:(

Ikke godt nok dessverre. Blir Two Dogs på  meg neste gang.

Da håper jeg så mange som mulig finner veien til TwoDogs på fredag.......


I`m in Rune!  ;D
Jon R.

mhf

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #816 på: Oktober 30, 2012, 11:38:22 »
Sissel på 2 Dogs lover stort sett å vise Leeds dersom de er å spore opp på en eller annen kanal. Hun klarte til og med å streame Cardiff-Leeds for oss for noen uker siden. Det var mange kamper samtidig, men hun pririterte de to Leeds-gutta som hadde møtt opp... :-) Kuleste Scum-tilhengeren i by'n! Kampene mot Brighton (fredag), Milwall (18.11), Huddersfield (01.12) og Nottingham (26.12) har hun allerede plottet inn. Flere kan komme på kort varsel, sjekk www.twodogs.no
Morten

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #817 på: Oktober 31, 2012, 01:56:17 »
Sorry, stiller for LUSCOS på quizen og da blir det for teit å gå et annet sted og se kampen...

Så lenge det ikke foreligger et ORDENTLIG STAMSTED som Tempest, Slainté, Sportsbaren eller liknende de vi hadde den gangen, blir vi nok spredd for alle vinder...

Men ting kan jo plutselig oppstå... ;)
LUSCOS-hilsen
ØBS

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #818 på: November 01, 2012, 08:54:56 »
Sorry, stiller for LUSCOS på quizen og da blir det for teit å gå et annet sted og se kampen...

Så lenge det ikke foreligger et ORDENTLIG STAMSTED som Tempest, Slainté, Sportsbaren eller liknende de vi hadde den gangen, blir vi nok spredd for alle vinder...

Men ting kan jo plutselig oppstå... ;)
 
Jeg stiller også på Quiz'en på Bohemen i morgen - men rømmer til TwoDogs litt før kampstart (JonR - holder du av en stol til meg?).  MOT
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Runar

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #819 på: November 01, 2012, 09:05:14 »
Sorry, stiller for LUSCOS på quizen og da blir det for teit å gå et annet sted og se kampen...

Så lenge det ikke foreligger et ORDENTLIG STAMSTED som Tempest, Slainté, Sportsbaren eller liknende de vi hadde den gangen, blir vi nok spredd for alle vinder...

Men ting kan jo plutselig oppstå... ;)
 
Jeg stiller også på Quiz'en på Bohemen i morgen - men rømmer til TwoDogs litt før kampstart (JonR - holder du av en stol til meg?).  MOT

Jeg skal på Nodee og spise med jobben, stikker derfra i god tid før kampen og kommer på Two Dogs. Denne quizen på Bohemenhar LUSCOS eget lag der?
 

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #820 på: November 01, 2012, 12:40:31 »
Sorry, stiller for LUSCOS på quizen og da blir det for teit å gå et annet sted og se kampen...

Så lenge det ikke foreligger et ORDENTLIG STAMSTED som Tempest, Slainté, Sportsbaren eller liknende de vi hadde den gangen, blir vi nok spredd for alle vinder...

Men ting kan jo plutselig oppstå... ;)
 
Jeg stiller også på Quiz'en på Bohemen i morgen - men rømmer til TwoDogs litt før kampstart (JonR - holder du av en stol til meg?).  MOT

Jeg skal på Nodee og spise med jobben, stikker derfra i god tid før kampen og kommer på Two Dogs. Denne quizen på Bohemenhar LUSCOS eget lag der?
  Vi har lenge hatt eget LUSCOS-lag på fredagsquizen på Bohemen, men etterhvert var ØBS nesten alene igjen, og da fusjonerte vi (uformelt) med nabolaget.  Nå varierer det med oppmøtet hvorvidt vi stiller under LUSCOS-navnet eller ikke.
  Du er hjertelig velkommen til stille for oss  8)  Og det et er seff. andre Leeds-fans også.....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #821 på: November 01, 2012, 13:06:32 »
Sorry, stiller for LUSCOS på quizen og da blir det for teit å gå et annet sted og se kampen...

Så lenge det ikke foreligger et ORDENTLIG STAMSTED som Tempest, Slainté, Sportsbaren eller liknende de vi hadde den gangen, blir vi nok spredd for alle vinder...

Men ting kan jo plutselig oppstå... ;)
 
Jeg stiller også på Quiz'en på Bohemen i morgen - men rømmer til TwoDogs litt før kampstart (JonR - holder du av en stol til meg?).  MOT

Holder av stol til deg , Rune!  :D
Jon R.

Runar

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #822 på: November 01, 2012, 13:22:26 »
Når er det oppstart på quizen?
 

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #823 på: November 01, 2012, 13:54:22 »
Når er det oppstart på quizen?
Quizen starter normalt litt etter kl 18:00, dvs. ca 18:10-18:15....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

JohnTiger

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #824 på: November 01, 2012, 19:10:58 »

[/quote]  Vi har lenge hatt eget LUSCOS-lag på fredagsquizen på Bohemen, men etterhvert var ØBS nesten alene igjen, og da fusjonerte vi (uformelt) med nabolaget.  Nå varierer det med oppmøtet hvorvidt vi stiller under LUSCOS-navnet eller ikke.
  Du er hjertelig velkommen til stille for oss  8)  Og det et er seff. andre Leeds-fans også.....

[/quote]

Det var tider det, LUSCOS-lag og skikkelig kamp mot og samarbeid med Hjørnet :)

Memories.... :)
Marching on together!

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #825 på: November 07, 2012, 02:55:17 »
Sorry, stiller for LUSCOS på quizen og da blir det for teit å gå et annet sted og se kampen...

Så lenge det ikke foreligger et ORDENTLIG STAMSTED som Tempest, Slainté, Sportsbaren eller liknende de vi hadde den gangen, blir vi nok spredd for alle vinder...

Men ting kan jo plutselig oppstå... ;)
 
Jeg stiller også på Quiz'en på Bohemen i morgen - men rømmer til TwoDogs litt før kampstart (JonR - holder du av en stol til meg?).  MOT

Jeg skal på Nodee og spise med jobben, stikker derfra i god tid før kampen og kommer på Two Dogs. Denne quizen på Bohemenhar LUSCOS eget lag der?
  Vi har lenge hatt eget LUSCOS-lag på fredagsquizen på Bohemen, men etterhvert var ØBS nesten alene igjen, og da fusjonerte vi (uformelt) med nabolaget.  Nå varierer det med oppmøtet hvorvidt vi stiller under LUSCOS-navnet eller ikke.
  Du er hjertelig velkommen til stille for oss  8)  Og det et er seff. andre Leeds-fans også.....


Det som IRRITERER meg er at frafallet med det laget som Rune nevner er "HJØRNET I BAREN".  Vi hadde et eget lag i flere år under LUSCOS, men etter hvert ble oppmøtet sakte men sikkert redusert til et minimum av BEGGE lag.  Vi som fortsatt dukket opp i ren QUIZ-ånd besluttet at vi skulle slå sammen lagene.

Enige men da det var gjort ønsket jeg å beholde navnet LUSCOS, selv om "Hjørnet i baren" var der før oss og var etablert quiz-lag rundt et år før....

MITT poeng derimot var at VI hadde en mer verdifull og troverdig tilnærming til HELE quizen på grunnlag av grunnen til at vi havnet der (drapet på Egil), at frafallet til det laget som hevdet sitt navn som det rette (Hjørnet i baren) stort sett uteble mens JEG som LUSCOS medlem satt igjen som ENESTE deltager.

Jeg har fortsatt status som den som har møtt opp på flest quizer av oss, og da under navnet LUSCOS for å holde laget i hevd, samt profilere LUSCOS...

DET som har vært viktig er at GRUNNEN til at vi etablerte dette laget fortsatt er drapet på Egil Tostrup Bråten.

Bohemen stilte etablissementet til rådighet dagen vi hadde minnemarkeringa for ti år siden.  De åpna to timer FØR bare på grunn av dette.  De stilte ALLE sine fasciliteter til disp for at vi skulle få gjennomført markeringen...

LITT "takknemlighet" mener jeg det er  og VAR på sin plass å vise, og TRO meg, DET har vi gjort....

DERFOR denne hang og trang til å holde LUSCOS i hevd på Bohemen...

INGEN trang, bare hang...
LUSCOS-hilsen
ØBS

kloggen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #826 på: November 16, 2012, 07:54:55 »
Sportsbaren er opna igjen.

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #827 på: November 16, 2012, 08:08:05 »
Sportsbaren er opna igjen.
... og det er bra. 
Jeg håper likevel at så mange som mulig velger å samles på Bohemen nå på søndag, også de som av forskjellige grunner ikke blir med på minnesstunden for Egil først (se egen sak). Det er så mye morsommere når vi samles flest mulig på ett sted!  MOT
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

kloggen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #828 på: November 16, 2012, 08:16:17 »
Sportsbaren er opna igjen.
... og det er bra. 
Jeg håper likevel at så mange som mulig velger å samles på Bohemen nå på søndag, også de som av forskjellige grunner ikke blir med på minnesstunden for Egil først (se egen sak). Det er så mye morsommere når vi samles flest mulig på ett sted!  MOT

Hadde ikkje fått med meg det, klart det må prioriterast.

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #829 på: November 16, 2012, 08:59:48 »
Sportsbaren er opna igjen.
... og det er bra. 
Jeg håper likevel at så mange som mulig velger å samles på Bohemen nå på søndag, også de som av forskjellige grunner ikke blir med på minnesstunden for Egil først (se egen sak). Det er så mye morsommere når vi samles flest mulig på ett sted!  MOT

Hadde ikkje fått med meg det, klart det må prioriterast.
  Godt å høre  :)  For ordens skyld legger jeg ut en link til saken om Minnestund + TV-kamp på søndag: http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,19619.0.html
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Bjorn

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #830 på: November 16, 2012, 10:26:55 »
Er med på begge deler søndag.
Marching On! 4276

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #831 på: November 16, 2012, 13:50:18 »
Stiller selvsagt på Bohemen etter minnemarkeringen på søndag.  :)

For fremtiden: Vi bør dessuten sjekke om ny eier på Sportsbaren er Leeds vennlig eller ei...  :-*
Jon R.

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #832 på: Desember 03, 2012, 10:55:27 »
Lørdag kl 14:00 er Derby - Leeds TV-kamp. 
Hvor samles Oslogjengen denne gang?  TwoDogs eller Bohemen?
Eller er tiden inne for å teste "Nye Sportsbaren" i Gamlebyen (jeg aner ikke hva den heter nå, eller om de skal vise Leeds).

Kjør debatt!

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Perik

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #833 på: Desember 04, 2012, 11:58:50 »
Trives godt begge steder i grunn, blir det veldig fullt på Bohemen med tanke på premier league kampene som starter 16?

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #834 på: Desember 04, 2012, 13:52:33 »
Jeg har tillatt meg å lage et Facebook-arrangement med forslag om å møtes på TwoDogs denne gang. Håper derfor at så mange som mulig tar turen til Brugata 5 denne lørdagen.....

http://www.facebook.com/events/539933192703467/
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #835 på: Desember 04, 2012, 22:46:33 »
Brillefint Rune. Noen som vet hva Sportsbaren i gamlebyen heter nå? Sportsbaren i gamlebyen?  ::)
Jon R.

kloggen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #836 på: Desember 05, 2012, 23:44:01 »
Har ein kompis på saka ang. Sportsbaren.

Bolsen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #837 på: Desember 08, 2012, 12:32:13 »
prøver komme meg inn på dette facebook arr men kommer ikke inn:/

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #838 på: Desember 08, 2012, 12:36:58 »
prøver komme meg inn på dette facebook arr men kommer ikke inn:/

  vet ikke hva det kommer av, men det viktigste er at du kommer inn på TwoDogs i Brugata før kl. 14:00  ;)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #839 på: Desember 10, 2012, 16:31:12 »
Flott fremmøte mot Derby på lørdag. Var jo tilnærmet stinn brakke på bakrommet!  ;D
Jon R.