avstemning

Hvilken pub ønsker du som nytt fast treffsted når Leeds er på TV?

Ivars Kro
1 (11.1%)
Elmers pub
0 (0%)
Bohemen
0 (0%)
VÃ¥lerenga vertshus
0 (0%)
Pokalen sportspub ( Vulkan)
7 (77.8%)
Oslo Sportsbar i Gamlebyen
1 (11.1%)
Anne sted ( spesifiser i tråden)
0 (0%)

Stemmer totalt: 9

Avstemning er avsluttet: August 24, 2015, 14:20:18

Skrevet av Emne: Offisielt treffsted i Oslo: Pokalen  (Lest 255717 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Runar

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #930 på: Januar 02, 2015, 00:03:03 »
Magneten på Torsov?
 

testo

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #931 på: Januar 02, 2015, 19:48:08 »
En liste over en del bra brune puber i Oslo.
http://www.oslopubguide.com/index.html

Avlegger et par av de i helgen så jeg forhører meg selvfølgelig også ang.sendinger fra Championship og Leeds ligaen.
Oppfordrer da selvfølgelig også andre pub høner til å gjøre det samme ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #932 på: Januar 04, 2015, 23:47:45 »
En liste over en del bra brune puber i Oslo.
http://www.oslopubguide.com/index.html

Avlegger et par av de i helgen så jeg forhører meg selvfølgelig også ang.sendinger fra Championship og Leeds ligaen.
Oppfordrer da selvfølgelig også andre pub høner til å gjøre det samme ;)


Flott hvis folk følger Terjes oppfordring. Er du på en pub i hovedstaden som virker egnet som Leeds treffsted, forhør deg om de kan tenke seg og prioritere Leeds på TV, mot at vi markedsfører det som offisielt treffsted i TPN og LUSOS forumet. Legg så en melding ut her.   :)
Jon R.

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #933 på: Februar 17, 2015, 12:00:29 »
Da er det bare 4 døgn til neste Leeds-kamp på TV (lørdag 21/2 kl 13:15).
Hvor møtes vi i Oslo for å se Middlesbrough - Leeds?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #934 på: Februar 17, 2015, 13:44:44 »
Da er det bare 4 døgn til neste Leeds-kamp på TV (lørdag 21/2 kl 13:15).
Hvor møtes vi i Oslo for å se Middlesbrough - Leeds?

Jeg leser at kampen vises på Bohemen, så da gjør jeg det enkelt og går dit.
Håper jeg treffer mange Leedsvenner der. MOT
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #935 på: Februar 17, 2015, 18:45:27 »
Breaking News: Perrongen pub sier nei til å vise kampen på lørdag iflg min informant.

Jeg har snakket med en ansatt på Cafe 33 på Grunerløkka. De åpner vanligvis kl 16 men kan være villige til å åpne kl 13 dersom det er slik at det kommer en gjeng som vil se Leeds. Spørsmålet er om det er noen interesse for dette?

Vennligst kommenter her dersom du kan tenke deg en slik løsning....

Viser ellers til Runes innlegg under her...
Jon R.

Budda

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #936 på: Februar 17, 2015, 21:37:58 »
Jeg er med. Hva med gamlepuben Oslo Sportsbar?
Endre

testo

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #937 på: Februar 17, 2015, 23:34:28 »
Breaking News: Perrongen pub sier nei til å vise kampen på lørdag iflg min informant.

Jeg har snakket med en ansatt på Cafe 33 på Grunerløkka. De åpner vanligvis kl 16 men kan være villige til å åpne kl 13 dersom det er slik at det kommer en gjeng som vil se Leeds. Spørsmålet er om det er noen interesse for dette?

Vennligst kommenter her dersom du kan tenke deg en slik løsning....

Viser ellers til Runes innlegg under her...

Kjenner ikke til Cafe 33 og flott at de er villige til å åpne dørene for oss, men hva venter de seg skal komme(en gjeng)?
Vi kan jo ikke garantere noe Jon så med evnt kun 4-5 på plass der så vet jeg ikke om eieren hadde blitt så fornøyd.

Magefølelsen sier Bohemen og 3 p til Leeds.
« Siste redigering: Februar 17, 2015, 23:53:37 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #938 på: Februar 18, 2015, 17:03:50 »
Breaking News: Perrongen pub sier nei til å vise kampen på lørdag iflg min informant.

Jeg har snakket med en ansatt på Cafe 33 på Grunerløkka. De åpner vanligvis kl 16 men kan være villige til å åpne kl 13 dersom det er slik at det kommer en gjeng som vil se Leeds. Spørsmålet er om det er noen interesse for dette?

Vennligst kommenter her dersom du kan tenke deg en slik løsning....

Viser ellers til Runes innlegg under her...

Kjenner ikke til Cafe 33 og flott at de er villige til å åpne dørene for oss, men hva venter de seg skal komme(en gjeng)?
Vi kan jo ikke garantere noe Jon så med evnt kun 4-5 på plass der så vet jeg ikke om eieren hadde blitt så fornøyd.

Magefølelsen sier Bohemen og 3 p til Leeds.

Grunnet uforusette hendeler må jeg muligens se kampen hjemme på lørdag og kan derfor ikke ta ansvar for noe arrangement på cafe 33. Vi konluderer derfor med at Bohemen er plassen på lørdag, Terje. Håper flest mulig tar turen dit!  :)
Jon R.

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #939 på: Februar 19, 2015, 13:15:47 »
Jeg er med. Hva med gamlepuben Oslo Sportsbar?

As Oslo Sportsbar: Stikk gjerne innom og forhør deg! Det kommer jo flere kamper. Sist jeg var innom (lenge siden nå) var den personen jeg snakket med lite imøtekommende... ::)
Jon R.

ibster

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #940 på: Februar 20, 2015, 16:30:17 »
Jeg er med. Hva med gamlepuben Oslo Sportsbar?

As Oslo Sportsbar: Stikk gjerne innom og forhør deg! Det kommer jo flere kamper. Sist jeg var innom (lenge siden nå) var den personen jeg snakket med lite imøtekommende... ::)

Hei, jeg var på Elmers Pub i går og så på Celtic - Inter. Jeg snakket med bartenderen og de er villige til å vise Leeds også når det går PL kamper (de har 3 TV'er og 1 stormskjerm). Det er også en stor biljardavdeling der. Jeg foreslår det herved som nytt treffsted.

Det ligger i Hammerfestgata, rett ved Carl Berner så adkomsten med kollektivtrafikk er tipp topp.

testo

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #941 på: Februar 20, 2015, 19:29:49 »
Jeg er med. Hva med gamlepuben Oslo Sportsbar?

As Oslo Sportsbar: Stikk gjerne innom og forhør deg! Det kommer jo flere kamper. Sist jeg var innom (lenge siden nå) var den personen jeg snakket med lite imøtekommende... ::)

Hei, jeg var på Elmers Pub i går og så på Celtic - Inter. Jeg snakket med bartenderen og de er villige til å vise Leeds også når det går PL kamper (de har 3 TV'er og 1 stormskjerm). Det er også en stor biljardavdeling der. Jeg foreslår det herved som nytt treffsted.

Det ligger i Hammerfestgata, rett ved Carl Berner så adkomsten med kollektivtrafikk er tipp topp.

Har aldri vært innom Elmers men virker som et flott sted og holder de lovnadene om å vise Leeds når det er sending så er både buss og trikk rett utenfor og T banen også bare noen 100 meter unna som du nevner.
Enkelt og like greit for meg å komme seg dit som til sentrum men kanskje ikke like enkelt for andre kanskje?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ibster

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #942 på: Februar 21, 2015, 03:49:28 »
Jeg er med. Hva med gamlepuben Oslo Sportsbar?

As Oslo Sportsbar: Stikk gjerne innom og forhør deg! Det kommer jo flere kamper. Sist jeg var innom (lenge siden nå) var den personen jeg snakket med lite imøtekommende... ::)

Hei, jeg var på Elmers Pub i går og så på Celtic - Inter. Jeg snakket med bartenderen og de er villige til å vise Leeds også når det går PL kamper (de har 3 TV'er og 1 stormskjerm). Det er også en stor biljardavdeling der. Jeg foreslår det herved som nytt treffsted.

Det ligger i Hammerfestgata, rett ved Carl Berner så adkomsten med kollektivtrafikk er tipp topp.

Har aldri vært innom Elmers men virker som et flott sted og holder de lovnadene om å vise Leeds når det er sending så er både buss og trikk rett utenfor og T banen også bare noen 100 meter unna som du nevner.
Enkelt og like greit for meg å komme seg dit som til sentrum men kanskje ikke like enkelt for andre kanskje?

Det er bare å ringe de på kampdagen og bekrefte. De er lette å ha med å gjøre. Skulle gjerne sett kampen der i morgen men jeg er utenbys I helgen.

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #943 på: Februar 23, 2015, 10:46:53 »
Jeg er med. Hva med gamlepuben Oslo Sportsbar?

As Oslo Sportsbar: Stikk gjerne innom og forhør deg! Det kommer jo flere kamper. Sist jeg var innom (lenge siden nå) var den personen jeg snakket med lite imøtekommende... ::)

Hei, jeg var på Elmers Pub i går og så på Celtic - Inter. Jeg snakket med bartenderen og de er villige til å vise Leeds også når det går PL kamper (de har 3 TV'er og 1 stormskjerm). Det er også en stor biljardavdeling der. Jeg foreslår det herved som nytt treffsted.

Det ligger i Hammerfestgata, rett ved Carl Berner så adkomsten med kollektivtrafikk er tipp topp.

Har aldri vært innom Elmers men virker som et flott sted og holder de lovnadene om å vise Leeds når det er sending så er både buss og trikk rett utenfor og T banen også bare noen 100 meter unna som du nevner.
Enkelt og like greit for meg å komme seg dit som til sentrum men kanskje ikke like enkelt for andre kanskje?

Det er bare å ringe de på kampdagen og bekrefte. De er lette å ha med å gjøre. Skulle gjerne sett kampen der i morgen men jeg er utenbys I helgen.

Bra jobbet! Jeg  har aldri sett en kamp på Elmers men går gjerne dit! Hva tenker dere andre?

http://www.elmers.no/
« Siste redigering: Februar 23, 2015, 10:49:59 av Jon R »
Jon R.

mhf

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #944 på: Februar 24, 2015, 12:43:10 »
Hei
Vi var et par stykker som så kampen på Ivars Kro. I 2. etasje der har de kjøpt inn mye nytt utstyr (prosjektorer/lerret/høyttalere). De har investert i alle abonnementer og kan vise mange kamper samtidig. De "garanterer" (hvem gjør vel det i våre dager) at de skal vise Leeds hver gang det er mulig. På lørdag åpnet de kl 13 (vi har bedt dem åpne før når det er tidligkamp), det var godt bilde, god lyd, god plass og billig øl (54,-). Ivars Kro er et steinkast fra Bikkjene og sentralt ifht T-bane, tog, busser etc. Burde vel være et greit alternativ?
Morten
Morten

testo

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #945 på: Februar 24, 2015, 14:13:10 »
Jeg er med. Hva med gamlepuben Oslo Sportsbar?

As Oslo Sportsbar: Stikk gjerne innom og forhør deg! Det kommer jo flere kamper. Sist jeg var innom (lenge siden nå) var den personen jeg snakket med lite imøtekommende... ::)

Hei, jeg var på Elmers Pub i går og så på Celtic - Inter. Jeg snakket med bartenderen og de er villige til å vise Leeds også når det går PL kamper (de har 3 TV'er og 1 stormskjerm). Det er også en stor biljardavdeling der. Jeg foreslår det herved som nytt treffsted.

Det ligger i Hammerfestgata, rett ved Carl Berner så adkomsten med kollektivtrafikk er tipp topp.

Har aldri vært innom Elmers men virker som et flott sted og holder de lovnadene om å vise Leeds når det er sending så er både buss og trikk rett utenfor og T banen også bare noen 100 meter unna som du nevner.
Enkelt og like greit for meg å komme seg dit som til sentrum men kanskje ikke like enkelt for andre kanskje?

Det er bare å ringe de på kampdagen og bekrefte. De er lette å ha med å gjøre. Skulle gjerne sett kampen der i morgen men jeg er utenbys I helgen.

Bra jobbet! Jeg  har aldri sett en kamp på Elmers men går gjerne dit! Hva tenker dere andre?

http://www.elmers.no/

For min del så spiller det egentlig ingen trille, men skal vi forsøke å få et nytt fast sted så kan vi f eks prøve ut disse plassene først. Jeg ser at noen har vært på Ivars kro også så hvorfor ikke bare starte et sted å prøve oss frem?
Det kan jo ta litt tid å finne ut av da men :D, av det jeg kan se så er neste kamp Mandag 6. april mot Wolverhampton.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ibster

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #946 på: Februar 24, 2015, 15:47:43 »
Jeg er med. Hva med gamlepuben Oslo Sportsbar?

As Oslo Sportsbar: Stikk gjerne innom og forhør deg! Det kommer jo flere kamper. Sist jeg var innom (lenge siden nå) var den personen jeg snakket med lite imøtekommende... ::)

Hei, jeg var på Elmers Pub i går og så på Celtic - Inter. Jeg snakket med bartenderen og de er villige til å vise Leeds også når det går PL kamper (de har 3 TV'er og 1 stormskjerm). Det er også en stor biljardavdeling der. Jeg foreslår det herved som nytt treffsted.

Det ligger i Hammerfestgata, rett ved Carl Berner så adkomsten med kollektivtrafikk er tipp topp.

Har aldri vært innom Elmers men virker som et flott sted og holder de lovnadene om å vise Leeds når det er sending så er både buss og trikk rett utenfor og T banen også bare noen 100 meter unna som du nevner.
Enkelt og like greit for meg å komme seg dit som til sentrum men kanskje ikke like enkelt for andre kanskje?

Det er bare å ringe de på kampdagen og bekrefte. De er lette å ha med å gjøre. Skulle gjerne sett kampen der i morgen men jeg er utenbys I helgen.

Bra jobbet! Jeg  har aldri sett en kamp på Elmers men går gjerne dit! Hva tenker dere andre?

http://www.elmers.no/

For min del så spiller det egentlig ingen trille, men skal vi forsøke å få et nytt fast sted så kan vi f eks prøve ut disse plassene først. Jeg ser at noen har vært på Ivars kro også så hvorfor ikke bare starte et sted å prøve oss frem?
Det kan jo ta litt tid å finne ut av da men :D, av det jeg kan se så er neste kamp Mandag 6. april mot Wolverhampton.

Jeg føyer meg etter konsensus. La oss bare ta tråden opp igjen når det nærmer seg neste hjemmekamp så sjekker vi med utestede(t/ne) på forhånd før vi bestemmer oss :)


Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #947 på: Februar 26, 2015, 20:15:49 »
Ivars Kro er et godt forslag.  :)

Jeg har åpnet en poll for avstemning, slik jeg har gjort tidligere når vi har vært pøbbløse.
Jon R.

Jon R

NYTT TREFFSTED I OSLO: AVSTEMNING
« Svar #948 på: Mars 09, 2015, 18:56:16 »
Legg inn en stemme hvis et fast treffsted for Leeds supportere i Oslo betyr noe for deg.  :)
Jon R.

ØBS

Sv: NYTT TREFFSTED I OSLO: AVSTEMNING
« Svar #949 på: Mars 14, 2015, 19:33:13 »
Ivars er et MEGET bra forslag etter min mening.  Sentralt og greit. Ikke profilert fotballsted og vi unngår dermed mye konkurranse fra andre lag og interesser...

Dessuten skremmer vel ikke ølprisene noen heller...

MOT
LUSCOS-hilsen
ØBS

Jon R

Sv: NYTT TREFFSTED I OSLO: AVSTEMNING
« Svar #950 på: Mars 14, 2015, 20:19:19 »
8 stemmer til nå, alle til Ivars!  :)
Jon R.

RuneR

Sv: NYTT TREFFSTED I OSLO: AVSTEMNING
« Svar #951 på: Mars 14, 2015, 21:31:15 »
8 stemmer til nå, alle til Ivars!  :)
Game, set, match!!
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

ibster

Sv: NYTT TREFFSTED I OSLO: AVSTEMNING
« Svar #952 på: Mars 31, 2015, 18:05:34 »
8 stemmer til nå, alle til Ivars!  :)
Game, set, match!!

9-1 ;)

Men jeg føyer meg til konsensus. Gleder meg til kamp!

Budda

Sv:
« Svar #953 på: April 06, 2015, 15:48:16 »
Viser de kampen i dag?
Endre

ibster

Sv:
« Svar #954 på: April 06, 2015, 16:58:36 »
Viser de kampen i dag?

Jeg har tenkt meg snart. Har ikke sjekket med de. Noen som har snakket med Ivar i dag?

kloggen

Sv: NYTT TREFFSTED I OSLO: AVSTEMNING
« Svar #955 på: Juli 24, 2015, 11:57:04 »
Var innom Sportsbaren i går. Ian er tilbake, og lurte på kvar vi ser kampar for tida. Kan vel vera aktuelt igjen, sjølv om dei har plassert biljardbord i den eine avdelinga. Usikker på om dei har ope nede lenger, kom ikkje på å sjekka. Men det kjem til å vera ein del engelske fans der i dag, så kanskje andre har lyst å stikka innom.

Jon R

Sv: NYTT TREFFSTED I OSLO: AVSTEMNING
« Svar #956 på: Juli 25, 2015, 14:14:53 »
Et svært aktuelt nytt treffsted er Pokalen sportspub på Vulkan ved Mathallen. Denne gangen er det representanter for LUSCOS som har vært i direkte dialog med stedet. Det fristes med garantert visning av alle TV sendte Leeds kamper, eget rom samt rabatterte priser for LUSCOS medlemmer og/ eller bærere av Leeds effekter.

Mer informasjon finner dere her: https://www.facebook.com/luscos/posts/1153380531346029

Hjemmesiden: http://www.vulkanoslo.no/business/pokalen-sportspub/

http://pokalenpub.no/

Jeg synes dette høres svært interessant ut og tilbakemeldinger på Facebook har så langt vært positive.  :)

Link til første Leeds kamp mot Burnley:
https://www.facebook.com/events/1474176702898616/

Hvordan komme seg dit: Ta buss 34 eller 54 fra sentrum ( ca 5-7 min) og gå av i Møllerveien eller Telthusbakken. Vulkanområdet ligger da noen steinkast unna. Man kan også ta trikk til Grunerløkka (Olaf Ryes plass) og gå derfra. (under 5 min gange)

Jeg nullstille pollen for avstemning og legger til Pokalen, samt gamle Sportsbaren i Gamlebyen som Kloggen skriver om i innlegget under (over) her.  :)

« Siste redigering: Juli 25, 2015, 18:08:20 av Jon R »
Jon R.

Budda

Sv:
« Svar #957 på: Juli 30, 2015, 00:58:15 »
Jeg er med på Pokalen. Bruker å se øvrige kamper der. Hadde vært gøy hvis vi greier å samle en brukbar gjeng.
Endre

Robert

Sv: NYTT TREFFSTED I OSLO: AVSTEMNING
« Svar #958 på: Juli 31, 2015, 22:13:45 »
Prøve å komme meg på Pokalen da!
Aldri vært der, men med øl og kamp må det jo bli bra!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

RuneR

Sv: NYTT TREFFSTED I OSLO: AVSTEMNING
« Svar #959 på: Juli 31, 2015, 22:25:51 »
Jeg er dessverre på reise neste helg, men håper mange stiller på Pokalen. Dette kan være vår unike mulighet til å få etablert et nytt, sterkt Leeds-samlingssted i Oslo...
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"