avstemning

Hvilken pub ønsker du som nytt fast treffsted når Leeds er på TV?

Ivars Kro
1 (11.1%)
Elmers pub
0 (0%)
Bohemen
0 (0%)
VÃ¥lerenga vertshus
0 (0%)
Pokalen sportspub ( Vulkan)
7 (77.8%)
Oslo Sportsbar i Gamlebyen
1 (11.1%)
Anne sted ( spesifiser i tråden)
0 (0%)

Stemmer totalt: 9

Avstemning er avsluttet: August 24, 2015, 14:20:18

Skrevet av Emne: Offisielt treffsted i Oslo: Pokalen  (Lest 255837 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

lojosang

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #360 på: Mai 10, 2009, 13:06:41 »
Løpet eller sangeren?
- Leif Olav

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #361 på: Mai 10, 2009, 18:47:52 »
For det første må jeg si; finn en annen plass enn Oslo Sportsbar til neste sesong. Selv om jeg er nærmeste nabo, så er det ingen unnskyldning for hvordan de oppførte seg idag. Ti Old Firm supportere, og vi femti Leeds supportere blir avspist med bakrommet. Skammelig!!!! OK, så kom Tom Waits løpet inn i pausa, og gjorde det umulig å få kjøpt seg en øl, men allikevel........
Hva med et nytt fremstøt mot Two Dog's i Brugata. Ikke verdens beste pøbb, men de har et rom som vi kan få for oss selv bakenfor selve puben?? Dessuten har de bayer på fat.....

Dette er første gang vi har blitt "nedprioritert" til fordel for en annen kamp. På en annen side var det igrunn greit å slippe å sitte midt i Tom Waits ølkøen og det var kanskje like bra at vi satt som vi gjorde sånn sett.
 
Jeg har forsøkt å søke på nettet idag for å få bekreftet opplysningene om at stedet er under tvangsavvikling men har ikke lykkes å finne noe. Driften av stedet virker ihvertfall ikke spesielt seriøs og skjenkebevilligningen kan henge i en svært så tynn tråd etter gårsdagens frislepp av øldrikkere på utsiden av puben. Påfallende mye rot med vekslepenger ( ikke til fordel for kunden for å si det sånn) trekker også ned.

Uansett ville det være trolig kjipt å komme til en stengt dør på torsdag og spørsmålet er om bør vi finne oss en annen pub å møtes først som sist. Stemningen blant mange av de jeg snakket med igår gikk ihvertfall i den retningen. Jeg har derfor laget en høyst uformell avstemning for å lodde stemningen. Har du en mening om dette så avgi din stemme fortere en svint. Torsdagen rykker nærmere med stormskritt.  :)
Jon R.

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #362 på: Mai 11, 2009, 17:38:52 »
Det er bare å stemme på gutter og jenter. Det er jevnt mellom Bohemen og O Reillys så langt.  :)
Jon R.

Budda

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #363 på: Mai 11, 2009, 18:30:24 »
Min stemme gikk til Sportsbaren. Skjønner ikke hvorfor vi skulle bytte. At det var mange personer når Tom Waits-løpet ble arrangert er vel ikke så rart.
Endre

Klausen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #364 på: Mai 11, 2009, 22:15:54 »
Enig Budda! Jeg hverken hater eller elsker Sportsbaren, men de har vært greie mot oss noen sesonger og er omtrent min nærmeste nabo. Skulle det derimot dukke opp et soleklart bedre alternativ, så kan vi ta diskusjonen! ...men når det er sagt ender jeg opp der resten er uansett!  Førstkommende torsdag er det vel ingenting som kolliderer med Leeds - Millwall heller, så hvorfor bytte? (med mindre namsmannen har låst døra)

Per-Stian

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #365 på: Mai 11, 2009, 23:03:18 »
Viss vi risikerer å kome til låste dører på Sportsbaren, så bør vi velge oss ein ny pub til torsdagens returoppgjer. Mi stemme går til O'Reillys.

Kickthemdown

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #366 på: Mai 12, 2009, 00:59:15 »
Viss vi risikerer å kome til låste dører på Sportsbaren, så bør vi velge oss ein ny pub til torsdagens returoppgjer. Mi stemme går til O'Reillys.
O´Reillys får selvfølgelig min stemme. Kongeplass med mye godt øl.

Alta-White
« Siste redigering: Mai 12, 2009, 01:01:50 av Alta-White »

Bjorn

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #367 på: Mai 12, 2009, 07:49:52 »
Kommer til Sportsbaren inntil dere sier det virkelig blir et annet sted. O'Reillys er er en god erstatter. Dette blir opp til de "lokale" Oslo supporterne å bestemme.  ;)
Marching On! 4276

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #368 på: Mai 12, 2009, 19:39:07 »
Kommer til Sportsbaren inntil dere sier det virkelig blir et annet sted. O'Reillys er er en god erstatter. Dette blir opp til de "lokale" Oslo supporterne å bestemme.  ;)

Jeg kommer til å ringe Sportsbaren i morgen for å høre om de faktisk holder oppe. Inntil annet er bestemt er dette fortsatt vårt offisielle sted. Det er tydelig at mange fortsatt ønsker å være tro mot Sportsbaren og det er et viktig signal å lytte til.  Jeg vil oppfordere alle til å reise på et og samme sted men det er selvfølgelig opp til hver enkelt hvor de velger å møte opp. Følg med på siden her det nærmeste døgnet.   ;)
Jon R.

Dr.Kronski

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #369 på: Mai 12, 2009, 20:59:05 »
Jeg støtter at vi holder oss til sportsbaren med mindre de er stengt, om det skulle skje følger jeg strømmen.
 

Kickthemdown

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #370 på: Mai 12, 2009, 21:52:51 »
Skjønner ikke helt grunnen til at sportsbaren skal få fornyet tillitt?! Når de ikke greide å prioritere Leeds - Millwall på lørdag så burde det være grunn nok til å gi de 2 fingre..

Alta-White

Klausen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #371 på: Mai 12, 2009, 22:27:49 »
Ble ikke vi prioritert på lørdag?? Vi ble da vist på flere skjermer enn the old firm og fikk et større areal !At vi blir vist samtidig som en annen kamp kan vi ikke gjøre noe med...Tom Waits løpet levde sitt eget liv, så det gidder jeg ikke kommentere!

Kickthemdown

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #372 på: Mai 13, 2009, 01:31:25 »
Ikke ifølge Allwhitetøyen... Om det han sier er korrekt så er saken grei. Jeg var selv ikke tilstede på sportsbaren (var på bohemen). Om sportsbaren er "vår" pub så skal de kun vise Leeds i hele lokalet, men det er nå kanskje bare min mening.  ::)  :-\

Håper på et bytte av pub til neste sesong i allefall :)

Alta-White

willum

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #373 på: Mai 13, 2009, 08:41:40 »
Ikke ifølge Allwhitetøyen... Om det han sier er korrekt så er saken grei. Jeg var selv ikke tilstede på sportsbaren (var på bohemen). Om sportsbaren er "vår" pub så skal de kun vise Leeds i hele lokalet, men det er nå kanskje bare min mening.  ::)  :-\

Håper på et bytte av pub til neste sesong i allefall :)

Alta-White

Ville Bohemen eller O'Reillys prioritert å bare vise League one-laget Leeds? Jeg har ikke noe sterkt forhold til Sportsbaren, var der for første gang på lørdag, men jeg skjønner da at de også ville vise Celtic-Rangers. Jeg synes ikke Leeds-kampen ble nedprioritert, men var ikke helt fornøyd med at de viste kampen på SportN og ikke Sky (før de siste minuttene).

Dersom Sportsbaren er åpen i morgen, kommer jeg til å dra dit igjen. Om Sportsbaren er det beste på sikt for Leeds-fans er jeg derimot mer usikker på, dersom det stemmer at det er mye rot med driften.

Klausen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #374 på: Mai 13, 2009, 11:01:30 »
De viste Leeds på SportN på grunn av dekoderne.. de har èn Skybox og en norsk box, enkelt og greit! :)

Bjorn

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #375 på: Mai 13, 2009, 11:25:29 »
De viser vel stort sett det som blir etterspurt, så passer det seg med Skysports er det det de viser om vi spør. Har vi fått en garanti om at de er åpne og viser match ennå JonR?

Jeg er klar! 8)
Marching On! 4276

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #376 på: Mai 13, 2009, 18:03:20 »
De viser vel stort sett det som blir etterspurt, så passer det seg med Skysports er det det de viser om vi spør. Har vi fått en garanti om at de er åpne og viser match ennå JonR?

Jeg er klar! 8)

Jepp! Jeg har innhentet " vi holder åpent" garanti.  ;D

Opplysningene om tvangsavvikling kom forøvrig fra 1881 da en bekjent forsøkte å lete frem telefonnummeret til Sportsbaren før kampen på lørdag.  Jeg har idag sendt en SMS til "vår mann" Nathan Johnson på Sportsbaren, der jeg spurte om stedet er under tvangsavvikling og om de holder åpent i morgen.   ??? Fikk dette svaret fra Nathan :" Its some other place. There is some confusion. Buisness as usual here. Leeds on Sky tomorrow"  :D

Godt nok for meg. Jeg stiller på Sportsbaren i morgen og oppfordrer alle Leedsfans i hovedstaden til å gjøre det samme. I morgen har vi hele lokalet for oss selv med live bilder og lyd fra Sky Sports!  ;D
« Siste redigering: Mai 13, 2009, 20:33:21 av Jon R »
Jon R.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #377 på: Mai 13, 2009, 18:41:31 »
Jeg for min del syntes Sportsbaren er helt OK. Litt lite oppe? Jeg har ikke vært nede, så jeg vet ei om det er skjermer der? Bohemen var for imtimt og jeg mistrives. Kanskje fordi det var så mange engaflagg? UANSETT syntes jeg alle bør dra til samme sted og at vi lar flertallet bestemme.

Min stemmer går under noe tvil til.... *trommevirvel* Sportsbaren.
Ja, for vi snakker om Sportsbaren i Schweigaardsgate eller hva enn gaten het?

ps: i'm nervous!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Budda

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #378 på: Mai 13, 2009, 19:16:49 »
Er et par tver i kjelleren. Så kampen der på lørdag, og det funket utmerket
Endre

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #379 på: Mai 13, 2009, 20:27:08 »
Jeg stiller på Sportsbaren  ;D
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #380 på: Mai 13, 2009, 20:28:00 »
Jeg for min del syntes Sportsbaren er helt OK. Litt lite oppe? Jeg har ikke vært nede, så jeg vet ei om det er skjermer der? Bohemen var for imtimt og jeg mistrives. Kanskje fordi det var så mange engaflagg? UANSETT syntes jeg alle bør dra til samme sted og at vi lar flertallet bestemme.

Min stemmer går under noe tvil til.... *trommevirvel* Sportsbaren.
Ja, for vi snakker om Sportsbaren i Schweigaardsgate eller hva enn gaten het?

ps: i'm nervous!


Jepp. Vi snakker om dette stedet:

http://oslopuls.aftenposten.no/hvaskjer/sted/article350.ece

http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=1352961
Jon R.

Per-Stian

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #381 på: Mai 13, 2009, 21:02:57 »
Er det nokon som har fått bekrefta at Sportsbaren held ope i morgon? Er under eitt døgn til kampstart, så det er på tide at vi bestemmer oss for kor vi skal møtast.

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #382 på: Mai 13, 2009, 21:24:07 »
Er det nokon som har fått bekrefta at Sportsbaren held ope i morgon? Er under eitt døgn til kampstart, så det er på tide at vi bestemmer oss for kor vi skal møtast.

Det er bekreftet. Oslo Sportsbar er vårt offisielle treffsted i morgen også. Les øvrige dagens innlegg i denne tråden, Per-Stian.  :)
Jon R.

Per-Stian

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #383 på: Mai 13, 2009, 21:35:32 »
Er det nokon som har fått bekrefta at Sportsbaren held ope i morgon? Er under eitt døgn til kampstart, så det er på tide at vi bestemmer oss for kor vi skal møtast.

Det er bekreftet. Oslo Sportsbar er vårt offisielle treffsted i morgen også. Les øvrige dagens innlegg i denne tråden, Per-Stian.  :)

Engsteleg for denne musesjuka med all den skrollinga ;)

HåvardK

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #384 på: Mai 13, 2009, 23:13:50 »
Noen som vet om Sportsbaren viser Leeds i morgen?  ;)


SVAR: JA! Men med flere innlegg av denne typen er det snart INGEN som vet det.  >:(

hilsen sint moddis.  >:( >:( >:(




« Siste redigering: Mai 13, 2009, 23:18:34 av Jon R »

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #385 på: Mai 14, 2009, 10:21:51 »
De som fortsatt ikke har skjønt at treffstedet for kampen i kveld er Oslo Sportsbar, krysset Scweigaards gate/Oslo Gate, er det vel ikke noe mer å gjøre med.

LUSCOS-hilsen
ØBS

ttgeri

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #386 på: Mai 14, 2009, 11:09:28 »
Ta noen øl for meg i kveld når dere ser kampen. Siden jeg har bosted Lofoten går jeg desverre glipp av de sosiale møtene og spenningen når Leeds spiller, på sportsbaren. Anyway....dette klarer Leeds og mitt tips er 2-0 på Elland Road i kveld.
 

kloggen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #387 på: Mai 14, 2009, 12:47:33 »
For meg verkar det svært lite taktisk å skifta stad. Sjølvsagt viser dei store pubane Leeds om det ikkje er konkurranse, og då kan det vera moro å gå dit, men så snart det kolliderer med PL/CL er det bort i ein krok (i beste fall). Då er det ikkje sikkert det vil hjelpa å koma luskande tilbake til Gamlebyen og be om å bli prioritert igjen.

Eg trivest bra både på Bohemen, Two Dogs og O'Reillys, så det er ikkje der det ligg. Det er berre at eg trivest betre med å sjå Leedskampar.

Adis

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #388 på: Mai 14, 2009, 16:23:48 »
For meg verkar det svært lite taktisk å skifta stad. Sjølvsagt viser dei store pubane Leeds om det ikkje er konkurranse, og då kan det vera moro å gå dit, men så snart det kolliderer med PL/CL er det bort i ein krok (i beste fall). Då er det ikkje sikkert det vil hjelpa å koma luskande tilbake til Gamlebyen og be om å bli prioritert igjen.

Eg trivest bra både på Bohemen, Two Dogs og O'Reillys, så det er ikkje der det ligg. Det er berre at eg trivest betre med å sjå Leedskampar.

Ok, jeg tenkte jeg skulle droppe å si noe mer så ikke det blir mer forvirring, ref sitat lenger oppe. Jeg snakket litt igjen med Lee på O'reillys og forklarte manges skepsis til at Leeds ikke vil bli prioritert nok, og han sa at det er en ganske ubegrunnet skepsis egentlig. O'reillys har en avtale med Blackburnsupportere i dag og de blir alltid vist når de spiller. Det samme kan fint gjelde for Leeds også. Men dette kan vi ta senere om det blir aktuelt. Det samme gjelder prisen på det gyldne. Det er hvertfall ikke nødvendigvis slik at Leeds ikke ville blitt prioritert der slik flere ytrer. Husk; We Are Leeds!

I kveld: Oslo Sportsbar! Ferdig snakka
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Wannabe

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #389 på: Mai 14, 2009, 17:22:24 »
MOT

Jeg får ta til takke med Sportsbaren på Hamar i kveld, dessverre... Men satser på et litt mer sentralt sted for å se kamp om ti dager, selv om det nok begrenser seg til Oslo da også.

Tvi, tvi og...

MOT