avstemning

Hvilken pub ønsker du som nytt fast treffsted når Leeds er på TV?

Ivars Kro
1 (11.1%)
Elmers pub
0 (0%)
Bohemen
0 (0%)
VÃ¥lerenga vertshus
0 (0%)
Pokalen sportspub ( Vulkan)
7 (77.8%)
Oslo Sportsbar i Gamlebyen
1 (11.1%)
Anne sted ( spesifiser i tråden)
0 (0%)

Stemmer totalt: 9

Avstemning er avsluttet: August 24, 2015, 14:20:18

Skrevet av Emne: Offisielt treffsted i Oslo: Pokalen  (Lest 257011 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ollan

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #450 på: Oktober 01, 2009, 12:19:50 »
Er i Tigerstaden og stiller.......
Ollan

Kickthemdown

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #451 på: Oktober 02, 2009, 01:01:56 »
Dette lukter Bohemen lang vei. Der er det ihvertfall sikkert at de har kanalen når kampen starter...

Om jeg kommer til Grønland og fyren ikke har kanalen så rakner det...  :P

Budda

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #452 på: Oktober 02, 2009, 11:08:57 »
Dette lukter Bohemen lang vei. Der er det ihvertfall sikkert at de har kanalen når kampen starter...

Om jeg kommer til Grønland og fyren ikke har kanalen så rakner det...  :P

Han har jo uansett Viasat vil jeg tru. Jon kan vel avklare dette. Har ikke lyst til å se fotball på Bohemen
Endre

Per Arne

  • Gjest
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #453 på: Oktober 02, 2009, 11:20:42 »
Dette lukter Bohemen lang vei. Der er det ihvertfall sikkert at de har kanalen når kampen starter...

Om jeg kommer til Grønland og fyren ikke har kanalen så rakner det...  :P

Han har jo uansett Viasat vil jeg tru. Jon kan vel avklare dette. Har ikke lyst til å se fotball på Bohemen

Slutt da, Endre. Kan jo gå inn der og triumfere, du. Sannsynligvis sølv i serien, grusa oss i cupen, og har vunnet en middag i et veddemål mot en Engamann....

 ;D    MOT!

Budda

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #454 på: Oktober 02, 2009, 11:35:18 »
Dette lukter Bohemen lang vei. Der er det ihvertfall sikkert at de har kanalen når kampen starter...

Om jeg kommer til Grønland og fyren ikke har kanalen så rakner det...  :P

Han har jo uansett Viasat vil jeg tru. Jon kan vel avklare dette. Har ikke lyst til å se fotball på Bohemen

Slutt da, Endre. Kan jo gå inn der og triumfere, du. Sannsynligvis sølv i serien, grusa oss i cupen, og har vunnet en middag i et veddemål mot en Engamann....

 ;D    MOT!

Hehe, et godt poeng. Bra at du ikke har glemt veddemålet. Skal smake godt det måltidet.  ;)
Endre

Bjorn

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #455 på: Oktober 02, 2009, 15:17:19 »
Nå? Er det avklart. Kommer til Sportsbaren om ingen rapporterer noe annet...

Hilsen Bjørn som er klar til toppkamp. SPEEEEEEEEEEENT!!
Marching On! 4276

kloggen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #456 på: Oktober 02, 2009, 17:15:08 »
Da er det bare å benke seg sammen på Oslo Sportsbar i Schweigardsgate førstkommende lørdag kl 16.00. Jeg drar ihvertfall dit for å støtte den enste puben i Oslo som alltid garantert proriteter Leeds når de er på TV.

Jepp.

Kickthemdown

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #457 på: Oktober 02, 2009, 17:46:31 »
Dette lukter Bohemen lang vei. Der er det ihvertfall sikkert at de har kanalen når kampen starter...

Om jeg kommer til Grønland og fyren ikke har kanalen så rakner det...  :P

Han har jo uansett Viasat vil jeg tru. Jon kan vel avklare dette. Har ikke lyst til å se fotball på Bohemen
Greit nok...Jeg stiller! C´mon Leeds!

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #458 på: Oktober 02, 2009, 22:37:17 »
Dette lukter Bohemen lang vei. Der er det ihvertfall sikkert at de har kanalen når kampen starter...

Om jeg kommer til Grønland og fyren ikke har kanalen så rakner det...  :P

Han har jo uansett Viasat vil jeg tru. Jon kan vel avklare dette. Har ikke lyst til å se fotball på Bohemen
Greit nok...Jeg stiller! C´mon Leeds!

Sendte en SMS til Nathan på Sportsbaren for 5 min siden og ba om (nok en) bekreftelse på at han viser Leeds i morgen.. Han svarte umiddelbart:  " It`s on mate. "   ;D
Jon R.

Per-Stian

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #459 på: Oktober 02, 2009, 23:52:11 »
Goody woody! Oslo Sportsbar it is. Når har folk tenkt å møte opp? Satsar sjølv på rundt 15-tida.

Kickthemdown

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #460 på: Oktober 03, 2009, 01:53:14 »
Dette lukter Bohemen lang vei. Der er det ihvertfall sikkert at de har kanalen når kampen starter...

Om jeg kommer til Grønland og fyren ikke har kanalen så rakner det...  :P

Han har jo uansett Viasat vil jeg tru. Jon kan vel avklare dette. Har ikke lyst til å se fotball på Bohemen
Greit nok...Jeg stiller! C´mon Leeds!
Sendte en SMS til Nathan på Sportsbaren for 5 min siden og ba om (nok en) bekreftelse på at han viser Leeds i morgen.. Han svarte umiddelbart:  " It`s on mate. "   ;D
Deilig! Seier i morgen og jeg starter feiringen av opprykket :)

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #461 på: Oktober 03, 2009, 10:32:30 »
Ah.. Selv spiller jeg min egen kamp. Får satse på at dere runger litt for meg åsså!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #462 på: Oktober 03, 2009, 11:46:31 »
Goody woody! Oslo Sportsbar it is. Når har folk tenkt å møte opp? Satsar sjølv på rundt 15-tida.

Er nok ikke der før nærmere 16. Holder du av en plass, Per-Stian?  ;D
Jon R.

Robert

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #463 på: Oktober 03, 2009, 13:35:38 »
Etter en hard kveld med bowling, peppes og alt for mye øl, så stiller jeg desverre ikke idag.. Blir til å se kampen hjemme.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

binochee

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #464 på: Oktober 03, 2009, 15:17:27 »
På vei til Oslo Sportsbar. Elland Road er utsolgt. Regner med at det blir fullt i Schweigaards Gate i Gamlebyen/Grønland også.

Hvit

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #465 på: Oktober 18, 2009, 11:33:02 »
Vises Norwich-kampen paa Sportsbaren i Oslo i morgen?

Budda

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #466 på: Oktober 18, 2009, 18:05:53 »
Kan ikke skjønne noe annet.
Endre

Bjorn

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #467 på: Oktober 19, 2009, 13:43:48 »
Lite snakk om kampen idag, men siden jeg har fri imorgen, kaster jeg meg på toget og drar til  Sportsbaren og ser kampen. Regner med at den går... Kan noen bekrefte/avkrefte dette så jeg ikke tar en bomtur til Oslo??
Pleeease
« Siste redigering: Oktober 19, 2009, 13:50:07 av Bjorn »
Marching On! 4276

Hvit

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #468 på: Oktober 19, 2009, 13:59:07 »
Proevde aa ringe Sportsbaren men ingen svar ???

Budda

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #469 på: Oktober 19, 2009, 14:04:46 »
Jon R: sjekker du dette? Du er vel på fastline med Nathan...
Endre

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #470 på: Oktober 19, 2009, 14:36:42 »
Kampen går på Sky Sports og Sportsbaren viser alltid tv sendte Leeds kamper. Jeg stiller ved 20.30 tiden.  :)
 
Jon R.

Hvit

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #471 på: Oktober 19, 2009, 14:38:19 »
Thanks!! :-*

Bjorn

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #472 på: Oktober 19, 2009, 18:42:45 »
Whoopii!!! Er der ca 20.15.
MOT alle sammen! :D
Marching On! 4276

kjuagutten

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #473 på: Oktober 21, 2009, 03:52:27 »
En bør iallefall holde seg til et sted som ikke er identifiserbar med norske lag. Setter aldri mine ben på Bohemen f.eks

Bergenser med mindreverdighetskompleks? (ble et langt ord, dette. håper det ikke ble for langt)

 ;D

Og hva var "mindreverdighetskompleks" med dette? Har intet å gjøre om jeg er bergenser eller Brannsupporter. Men du forstod vel ikke budskapet?

Per Arne

  • Gjest
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #474 på: Oktober 21, 2009, 07:56:39 »
En bør iallefall holde seg til et sted som ikke er identifiserbar med norske lag. Setter aldri mine ben på Bohemen f.eks

Bergenser med mindreverdighetskompleks? (ble et langt ord, dette. håper det ikke ble for langt)

 ;D

Og hva var "mindreverdighetskompleks" med dette? Har intet å gjøre om jeg er bergenser eller Brannsupporter. Men du forstod vel ikke budskapet?

Kalte du det "budskap"? Mente du muligens "poenget"? Joda jeg forsto utmerket godt at du ikke ville et sted som var "identifiserbart med norske lag"... Var det noe mer å forstå? Men du tok tydeligvis ikke spøken min.... God bedring...

 ;D

Budda

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #475 på: November 03, 2009, 11:58:42 »
Vi samles vel som vanlig på Oslo Sportsbar på lørdag da jeg regner med at det viser denne kampen og?  :)
Endre

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #476 på: November 04, 2009, 20:18:49 »
Jeg har oppfordet nathan på Sportsbaren til å oppdatere oss i denne tråden i forkant av hver TV sendte kamp, men jeg er litt usikker på om han forstod "bruksanvisningen" ( på beste Tor Heyerdahl engelsk) for hvordan legge inn en melding på forumet, som jeg gav han.  :)

Uansett anser jeg det som bankers at de viser kampen. Jeg stiller ca kl 18.  :)
Jon R.

HåvardK

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #477 på: November 04, 2009, 22:08:10 »
Jeg har oppfordet nathan på Sportsbaren til å oppdatere oss i denne tråden i forkant av hver TV sendte kamp, men jeg er litt usikker på om han forstod "bruksanvisningen" ( på beste Tor Heyerdahl engelsk) for hvordan legge inn en melding på forumet, som jeg gav han.  :)

Du har vel ikke denne lagret som lydfil, Jon? ;D

Giske

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #478 på: November 04, 2009, 22:11:47 »
Hvor ligger denne sportsbaren? Klassisk bonde i byen her..  ::)

h.b

  • Gjest
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #479 på: November 04, 2009, 22:23:18 »
Hvor ligger denne sportsbaren? Klassisk bonde i byen her..  ::)
Gå fra jernbanetorget og opp Schweigaardsgate. Du passerer etterhvert Norges Bondelag på venstre side. Der bør du som er bonde være kjent. 100 meter videre så er krysset mellom Schweigaardsgate og Grønlandsleiret. Da har du bula på venstre hånd