avstemning

Hvilken pub ønsker du som nytt fast treffsted når Leeds er på TV?

Ivars Kro
1 (11.1%)
Elmers pub
0 (0%)
Bohemen
0 (0%)
VÃ¥lerenga vertshus
0 (0%)
Pokalen sportspub ( Vulkan)
7 (77.8%)
Oslo Sportsbar i Gamlebyen
1 (11.1%)
Anne sted ( spesifiser i tråden)
0 (0%)

Stemmer totalt: 9

Avstemning er avsluttet: August 24, 2015, 14:20:18

Skrevet av Emne: Offisielt treffsted i Oslo: Pokalen  (Lest 258756 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #660 på: Januar 19, 2011, 18:11:12 »

For min del blir det O´Reillys i Markveien på Grünerløkka da jeg bor rett rundt hjørnet.

Barba - Fornøyd om dagen.

Bor også på Løkka men drar til Sportsbaren allikevel fordi de alltid prioriterer Leeds, uansett hvilke andre kamper som går samtidig. ( i motsetning til O`Reillys og Bohemen.).  :)





"10 februar 2007 KO 16.00: Championship: Leeds vs Crystal P on big screen - (Sorry, no Man U)"

Ja, vi har vel et bilde av plakaten på døra av sistnevnte Jon, har vi ikke...?

Bor forøvrig på Schous plass nederst på Løkka, men går ikke i Schouskjeller'n for å se kamp for det...  Barba...

En syv minutters trikketur gir følelsen av å gå SKIKKELIG ut, laaangt hjemmefra der man ikke kjenner naboer og godt kan skjemme seg ut for ukjentfolk før ryktene begynner å gå, veit du...
LUSCOS-hilsen
ØBS

kalle_92

  • Gjest
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #661 på: Februar 08, 2011, 14:19:10 »
Vises kampen mot Bristol City noe sted i Oslo?

Runar

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #662 på: Februar 08, 2011, 16:06:04 »
Oslo Sportsbar viser den. Se på side 1 av denne tråden for flere opplysninger
 

eros

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #663 på: Februar 10, 2011, 23:01:51 »
Oslo Sportsbar viser den. Se på side 1 av denne tråden for flere opplysninger

Blir vel en tur dit da på lørdag...



Per-Stian

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #664 på: Februar 11, 2011, 23:31:51 »
Lillebror og eg stiller på Oslo Sportsbar i morgon! ;)
Andre?

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #665 på: Februar 12, 2011, 10:00:51 »
Oslo Sportsbar viser den. Se på side 1 av denne tråden for flere opplysninger

Hvorfor må man bla til side "1" av denne tråden for å finne ut dette, når man bare kan poste det her med like mange tastetrykk????
LUSCOS-hilsen
ØBS

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #666 på: Februar 12, 2011, 10:40:33 »
Oslo Sportsbar viser den. Se på side 1 av denne tråden for flere opplysninger

Hvorfor må man bla til side "1" av denne tråden for å finne ut dette, når man bare kan poste det her med like mange tastetrykk????

Blir ikke Sportsbaren for meg imorgen dessverre. Skal i familiebursdag i Tønsberg og må se kampen i opptak etter midnatt.  :(

Blir vel siste kamp på Sportsbaren for deg før du reiser nordover, Per Stian?  :'(
Jon R.

eros

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #667 på: Februar 12, 2011, 10:49:50 »
Ble ny Philips 40" 9000 serie og viasat abonnement ut sesongen på meg, i stedet for sportsbar. Er uansett så kaldt å reise inn til Oslo i dag.  Nå håper jeg på flere tv sendte kamper før sesongen er over. Evt. Playoff vil vel forhåpentligvis bli sendt der?....

MOT

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #668 på: Februar 13, 2011, 18:09:42 »
Oslo Sportsbar viser den. Se på side 1 av denne tråden for flere opplysninger

Hvorfor må man bla til side "1" av denne tråden for å finne ut dette, når man bare kan poste det her med like mange tastetrykk????

Makan til tullete innlegg...

Skjønte det ikke sjøl engang...
LUSCOS-hilsen
ØBS

kalle_92

  • Gjest
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #669 på: Februar 14, 2011, 15:30:59 »
Ble ny Philips 40" 9000 serie og viasat abonnement ut sesongen på meg, i stedet for sportsbar. Er uansett så kaldt å reise inn til Oslo i dag.  Nå håper jeg på flere tv sendte kamper før sesongen er over. Evt. Playoff vil vel forhåpentligvis bli sendt der?....

MOT
Du skal ikke se bortifra at en playoff vil bli sendt der. Nærmere info kommer vel når det evt. er tilfelle.

Hobben

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #670 på: Februar 14, 2011, 18:46:46 »
Ble ny Philips 40" 9000 serie og viasat abonnement ut sesongen på meg, i stedet for sportsbar. Er uansett så kaldt å reise inn til Oslo i dag.  Nå håper jeg på flere tv sendte kamper før sesongen er over. Evt. Playoff vil vel forhåpentligvis bli sendt der?....

MOT
Du skal ikke se bortifra at en playoff vil bli sendt der. Nærmere info kommer vel når det evt. er tilfelle.

Alle Playoff kamper blir vist på Viasat, ja!
Rogaland Whites

R - R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #671 på: Februar 17, 2011, 13:24:15 »
Eg pakkar tinga mine og tek vegen over fjellet frå Bergen til Oslo i mars. Må først berre kome meg tilbake frå Moskva.

Eg føler ikkje for å bla gjennom heile tråden. Er det nokon som kort og konsist kan fortelle meg plassane Leeds-fans møtast i Oslo?
- Rune

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #672 på: Februar 17, 2011, 13:32:36 »
Eg pakkar tinga mine og tek vegen over fjellet frå Bergen til Oslo i mars. Må først berre kome meg tilbake frå Moskva.

Eg føler ikkje for å bla gjennom heile tråden. Er det nokon som kort og konsist kan fortelle meg plassane Leeds-fans møtast i Oslo?
Stol på side 1 i denne tråden: Stedet er fortsatt Oslo Sportsbar i gamlebyen.....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

7cato7

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #673 på: Februar 25, 2011, 15:16:18 »
Hvor møtes vi å ser på Swansea - Leeds i Oslo imorgen!?????
Cato Visdal Mikalsen

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #674 på: Februar 25, 2011, 15:32:03 »
Hvor møtes vi å ser på Swansea - Leeds i Oslo imorgen!?????

Oslo sportsbar i Gamlebyen er stedet. Se første side i denne tråden for veibeskrivelse.
Jeg stiller i morgen og regner med å være der fra ca 13.30.  :)
Jon R.

7cato7

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #675 på: Februar 25, 2011, 18:55:55 »
jeg kommer så fort jeg kan, spiller kamp mot Kjelsås kl 12, og får skyss direkte til Sportsbaren etterpå!!! sees!!! MOT!!
Cato Visdal Mikalsen

mac_gyver

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #676 på: Februar 25, 2011, 20:41:53 »
Sportsbaren selvsagt. kommer aldri i livet til å sette mine ben på bohemen
Pride of Yorkshire

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #677 på: Februar 25, 2011, 22:06:27 »
Sportsbaren åpner forøvrig 13.00 (bekreftet)  for de som ønsker å være litt tidlig ute.  :)
Jon R.

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #678 på: Februar 26, 2011, 11:44:54 »
Hvor møtes vi for å se kampen Swansea-Leeds i dag??

Jeg synes nå det hadde vært på sin plass å nevne det i det minste, når det tross alt eksisterer en tråd om emnet...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Runar

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #679 på: Februar 26, 2011, 12:14:27 »
Oslo sportsbar
 

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #680 på: Februar 26, 2011, 12:42:55 »
Hvor møtes vi for å se kampen Swansea-Leeds i dag??

Jeg synes nå det hadde vært på sin plass å nevne det i det minste, når det tross alt eksisterer en tråd om emnet...

Derfor var det 5 innlegg om dagens kamp før ditt.  ;)
Jon R.

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #681 på: Februar 26, 2011, 12:54:46 »
Ã…...

Jeg synes det var så mange som spurte om akkurat det, og jeg følte meg litt uttafor om ikke jeg også gjorde det.

Konge at til og med noen svarte.  Ironi er no dritt ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Runar

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #682 på: April 01, 2011, 13:13:36 »
Med halve det faste crewet på Elland Road i helgen så bør det bli nok plass på puben i morgen - I morgen snur det!
 

TK20

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #683 på: April 02, 2011, 12:10:13 »
På hvilken pub skjer det i dag, a?

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #684 på: April 11, 2011, 23:53:44 »
Sportbaren i gamlebyen er dessverre stengt langfredag og Leeds- Reading må vi se et annet sted. Foreslår at vi møtes på Bohemen i Arbeidergata alle mann!  :D
Jon R.

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #685 på: April 16, 2011, 19:05:59 »
Sportbaren i gamlebyen er dessverre stengt langfredag og Leeds- Reading må vi se et annet sted. Foreslår at vi møtes på Bohemen i Arbeidergata alle mann!  :D

Jeg foreslår at vi ser den på Elland Road, jeg... ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

peder

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #686 på: April 16, 2011, 20:48:01 »
Sportbaren i gamlebyen er dessverre stengt langfredag og Leeds- Reading må vi se et annet sted. Foreslår at vi møtes på Bohemen i Arbeidergata alle mann!  :D
Noen som vet om bohemen viser kampen ?

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #687 på: April 17, 2011, 17:43:29 »
Sportbaren i gamlebyen er dessverre stengt langfredag og Leeds- Reading må vi se et annet sted. Foreslår at vi møtes på Bohemen i Arbeidergata alle mann!  :D
Noen som vet om bohemen viser kampen ?

Mest sannsynlig.

Men det er påskequiz den kvelden også, så en telefon til Kjell først slik at de avslutter quizen i god tid før kampen begynner tror jeg er smart.

Om han vet det kommer folk tar han hensyn til sånt...

God påske, sees på E.R. fredag...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #688 på: April 21, 2011, 21:01:37 »
Sportsbaren i Gamlebyen har som tidligere annonsert stengt langfredag. Bohemen annonserer laaaaang quiz som varer helt til 21.15, dessverre. Også O Reillys på Grunerløkka har påskequiz. Satser derfor på å se kampen på Two Dogs i Brugata som viser kampen på tre skjermer, uten konkurranse fra forstyrrende aktiviteter som quiz, dart osv.  :)
Jon R.

Runar

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #689 på: April 21, 2011, 21:39:07 »
da snakkes vi der