Skrevet av Emne: fantastisk supert  (Lest 4832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

asLeeds

fantastisk supert
« på: August 07, 2006, 21:09:03 »
[:)]det blei tur på oss.
fredag: fra flesland 1210,ned til amsterdam. her blei det vennting i over 4 timer. men den tida slo me lett ihjel på 1 pub og 2[8D].så videre med fly til dn byen dåke veit...kom oss kjapt på toget til LEEDS!! sommerfuglane melder seg kraftigt når me nærmer oss,kl er rundt 2030ca(trur eg).finner me ledigt hotell?? som noken tipsa oss om,går me rett til comfort inn,dei har 1 rom ledigt til 80pund!!!!!pr natt,nei takk me gambler og hiv oss uti jakta igjen....
Mariott-fult...queens-fult...endeligt napp på plaza[:)]og samme pris,80pund[:D][:D].
etterpå går me ned til la comidia,får oss litt mat og drikke og 1 meget hyggelig prat med Vincent. litt skuffa når me ikkje traff andre nordmenn her.


lørdag: tidligt oppe og ute,legg kursen rett mot supporter sjappa,lommeboka gløder når me går ut derfra 1 time seinare[:)].sender så min kjære ut på handel aleine[8D][8D],eg sjølv inntar puben rett over gata fra La comidia. 4-5 pils og klar for å ta turen ut til Lorimer pub i håp om å treffe andre norske,der sitt det 2 stakkars sjeler i 1 hjørne,lurer på om dei er norske..joda, Stian og Anne fra Bryne,me finn raskt tonen med dei!!!Bengt fra florø dukker opp noke seinere.
drar ganske tidligt opp til stadion,me må jo sikkre oss billetter[:)].etter at dei er sikkra tar me turen innom Peachook(rett skreve?)
WOW,for ein stemmning....og trang om plassen!

KAMPEN: det bølger litt att og fram,nervøst? kaldsvetter når Norwich smeller i stanga...Horsfield virker litt tung i starten, men tar seg meget bra opp utover i kampen.
magisk når straffa ligg i nota!!!!
Killgallon,for 1 spiller oser sikkerhet av han.
+ også til Bakke,trur han får seg 1 liten smell,derfor bytta ut.nye keperen va bra,men virka avogtil litt usikker i feltet.ME VANT[:D][8D][:)][:p] etter på er det ned til byen med Stian og Anne,dette skal feirest!!håper igjen på å treffe fleire norske hos Vincent,men nei.. så går det slag i slag,me 4 feirer til langt på natt,til me mannane blei for......fudle[:o)][;)].tusen takk til Stian og Anne for 1 meget hyggeilg dag/kveld.

søndag: litt seinare opp idag[^]. men rekk å gå innom supporter sjappa igjen...faktisk einaste butikkane eg var innom, i byen og ute ved stadion!!! heimreisa går rimeligt greit,men er ikkje heime før 0230 på natta......

dette skal gjerast fleire ganger!!!!

GOOOOOOOOOO LEEDS!!!! asleeds 4389
DALHEIM WHITES

asLeeds

Re: fantastisk supert
« Svar #1 på: August 19, 2006, 06:07:18 »
takker for hyggelig respons på reisebrevet mitt.........dette skal eg gjer fleire ganga......NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Lids

Re: fantastisk supert
« Svar #2 på: August 19, 2006, 06:34:46 »
Flott reisebrev, Asle - fortsett med det.

Thomas
Thomas

asLeeds

Re: fantastisk supert
« Svar #3 på: August 19, 2006, 06:43:16 »
[:D]føl for jævligt å måtte tige om 1 kommentar[^][^]
men takk skal du ha Lids



ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

flynn

Re: fantastisk supert
« Svar #4 på: August 19, 2006, 16:17:18 »
Har klart å unngå å se reisebrevet ditt jeg gitt. Men nå har jeg lest det, bra saker! Tydelig at du hadde en fin tur, det kribler i reisefoten kjenner jeg!

Flynn

Jon R

Re: fantastisk supert
« Svar #5 på: August 21, 2006, 03:17:29 »
Har visst gått glipp av denne, jeg også. Takk for fin skildring, asle. Husk at det er en egen "stickey" for slike skildringer. Bruk den neste gang. [:)]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: fantastisk supert
« Svar #6 på: August 21, 2006, 03:29:01 »
quote:
Originally posted by Jon R

Har visst gått glipp av denne, jeg også. Takk for fin skildring, asle. Husk at det er en egen "stickey" for slike skildringer. Bruk den neste gang. [:)]



Asle bruker "aktive emner" så det trengs jo ikke jo... [:I]

Og Asle, jeg leste det jo i innleggets barndom. Men hadde liksom ingen kommentar å komme opp med.

Men flott at folket trives på tur, dét er det. Cluet er ofte i det å finne "likesinnede" - så jeg tipper at det "made the trip" for fruen at hun fant en likesinnet!



Next animal that he did meet  Had wool on his back and hooves on his feet
Eating grass on a mountainside so steep  "Ah, think I'll call it a sheep"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan