Defensiv maalsetting av Blackie!

Started by auren, August 09, 2006, 00:13:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Leste et intervju med Blackie paa hjemmesiden (http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~879005,00.html).

Der sier han at han haaper at Leeds vil vaere rundt de 10 beste i utgangen av september. Dette er ALT for defensiv holdning og maalsetting. Vi boer ha som maal aa vaere helt i toppen, hvis ikke topp to, saa ihvertfall ikke langt unna poengmessig.

Det er klart at Leeds er noe svekket med at Cressy er ute og at Nicholls ble skadet paa foerste trening. I
I tillegg til at Derry ikke har spilt i pre season og flere spillere er blitt hentet inn like foer sesongstart. Skjoenner da at man kan bli litt defensiv, men rundt topp ti var litt droeyt...[B)]

auren, som mener topp 5 maa vaere maalet med max 4-5 poeng opp til 1.plass i utgangen av september.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

september er en måned hvor vi møter bare antatt gode lag (wolves, sunderland, coventry, birmingham og wba), så kanskje han prøver å bygge ned forventningene?


The left foot has helped - it's always been there, but I haven't always had the chance to use it.' - STIG INGE BJORNEBEYE

veteranen

#2
Poengavstanden er viktigere enn selve tabellplaseringen på et så tidlig stadium av sesongen.

Målsettingen bør være direkte opprykk, og da bør helst ikke avstanden til "top two" være mer enn 4-5 poeng ved utgangen av september...

Sheridan

#3
"Worst ever pre season - their biggest game of the season - 3-4 new players who not kicked a ball together...osv osv".....vi har hørt det så uendelig mange ganger før Blackwell.

Ken Bates sikter høyere - for å si det pent, dette er en "make or break" sesong for Blackwell. Han får ingen flere sjanser.



asLeeds

uffda, defensivt dette......

asleeds 4389
DALHEIM WHITES

Robert H.

Dette er typisk Blackwell, men også typisk andre managere i England.
Synes uttalelsen er tullete jeg også, men gidder ikke bry meg særlig om slikt lengre.
Enig med Ole Evert: Ken Bates forlanger opprykk - så enkelt er det!

HåvardK

Blackwells uttalelser i media er ikke det jeg legger mest vekt på. Ingen Strachan, akkurat...

La oss håpe at resultatene - dvs avstanden til topp to - gjør at vi fortsatt henger med ved utgangen av september. Ved nærmere ettertanke: Hele sesongen!

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

#8
Er dette en kopi fra traaden ved samme tid ifjor tro?? Sier bare, so what??
Slapp av og enjoy the show!
MOT!

Marching On! 4276
Marching On! 4276

SveinArve

after last season play off finals and a number of awful decisions last year by blackwell it maybe time to think can this man really take leeds any further ?

Ok we beat Norwich but we rode our luck, today a game we were faves to win, we didnt...

Who do you blame the manager or the players

I think Blackwell maybe on his way by the end of this month, KB senior wont want his club playing championship football next season, he is out for a return to Big time football as time aint on his side at his age.

hehe

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

marve

#10
Helt ærlig folkens ,fortjener ikke KB mer en bare skit fra oss fans .Hvis vi ser hvor han har ført oss på en veldig kort tid ,så er vell det jæ... bra .Hvem andre hadde klart det med så små midler som KB har fått på så kort tid ????????.Ikke mange spillere å ta av førtste året ,play off finale i fjor .Er ikke det jæ... bra da ?????.Han er leeds morgen ,middag og kveld ,han gir 110% for leeds u .I år har han hatt veldig små midler til å forsterke laget ,mange andre lag i vår div har brukt 10 ganger mer en oss på nye spillere feks southamthon .Og er vi ærlige så er årets serie ikke jæ... lett .Nei som sakt mange ganger før slenger med leppa selv ,men jeg ønsker av hele mitt hjerte at KB lykkes i leeds .Hvem andre hadde greid det han faktisk har gjort ført oss til play off finale og i toppen av denne ligaen , med like lite     midler,og på så kort tid .KB FORTJENER FEN I MEG MER EN BARE SKIT FOR DET .Og hvis ken bates vill ha oss opp allerede i år ,så fårn faen i meg åpne lomme boka og det litt kjapt .Hvis ikke så fårn holde kjeft .
 

Bites Yer Legs

quote:
Originally posted by Leedsfan

Når kommer Trond Sollied????




ikke noe anti-blackwell i dette innlegget.. men en gang(en gang) hadde det vært artig å få europas 9. beste trener som leedssjef!!
KEEP FIGHTING!!

fmtj

quote:
Originally posted by veteranen

Poengavstanden er viktigere enn selve tabellplaseringen på et så tidlig stadium av sesongen.

Målsettingen bør være direkte opprykk, og da bør helst ikke avstanden til "top two" være mer enn 4-5 poeng ved utgangen av september...



Avstanden fra Leeds på topp og nedover bær være størst mulig til enhver tid, da rykker vi fordundre meg rett opp!!![:D]
Yeboahs vitne