Main Menu

Blackwell

Started by notsonice, August 11, 2006, 06:08:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

notsonice

Eg veit at det er farleg å kritisera manageren. Særskildt på dette stadiet i sesongen. Men eg må få seia at sist sesong var det heilt klart på sin plass å setja spyrjetegn ved manageren sine disposisjonar.
Når eg no høyrer hans fråsegner etter kampen mot QPR, ja då styrkar berre dette mi oppfatning. Eg trur ikkje Blackwell har det som skal til. Flåsete uttalelsar om enkeltspelarar so ikkje gjer som dei har fått beskjed om, minnar meg sterkt om vår heimlege 2.divisjon.

Ok. Lat oss gje han ein sesong til. Men, eg berre seier det; eg trur ikkje Blackwell er mannen til å ta Leeds tilbake til til toppen.
Eg er heilt klart overtydd om at mange er einige med med meg i dette.

Eg ynskjer rett og slett å skapa ei meiningsutveksling og debatt rundt dette temaet. Det er noko eg har savna, og som eg trur mange har ei meining om.

Rune

GeirO

Mener så tydelig at denne meningsutvekslinga har pågått i et par år nå, se eksempelvis en annen Blackwelltråd som ruller og går for tiden.

Foreslår at administrator lager en fast Blackwelltråd øverst på siden, slik at alle kan bruke samme tråd.

Til saken: Alle managere blir litt røde i toppen etter match, og må få tilgivelse for kommentarer de sikkert i etterhånd angrer på. Blackwell er vel blant de som har sagt minst dumme ting etter matcher. Stort sett gjør han vel jobben sin bra, selv om denne sommeren var litt rar når det gjelder transfers. Slår vi CP på søndag er vi på gang igjen, og kan vente oss en ny sesong i toppen.
MOT

Papi

Einig Geir O. Kor mange Blackwell tråden skal vi ha????
Dette blir det bare surr utav:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

lojosang

Ja, dette blir som å si at "jeg kan ikke huske å ha sett noe særlig om innvandring her på diskusjonssidene til VG-nett" [:D]

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

Asbjørn

quote:
Originally posted by lojosang

Ja, dette blir som å si at "jeg kan ikke huske å ha sett noe sæelig iom innvandring her på sidkusjonssidene til VG-nett" [:D]

Dette, gutter, var "notsonice"... [V]
Men det er nok fakta. [:)]

Hiv deg med på en av Blackwell-trådene du, Rune [:)]

He saw an animal that liked to snort. Horns on his head and they weren't too short
It looked like there wasn't nothin' that he couldn't pull "Ah, think I'll call it a bull"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

quote:
Originally posted by notsonice

Eg veit at det er farleg å kritisera manageren. Særskildt på dette stadiet i sesongen. Men eg må få seia at sist sesong var det heilt klart på sin plass å setja spyrjetegn ved manageren sine disposisjonar.
Når eg no høyrer hans fråsegner etter kampen mot QPR, ja då styrkar berre dette mi oppfatning. Eg trur ikkje Blackwell har det som skal til. Flåsete uttalelsar om enkeltspelarar so ikkje gjer som dei har fått beskjed om, minnar meg sterkt om vår heimlege 2.divisjon.

Ok. Lat oss gje han ein sesong til. Men, eg berre seier det; eg trur ikkje Blackwell er mannen til å ta Leeds tilbake til til toppen.

Eg ynskjer rett og slett å skapa ei meiningsutveksling og debatt rundt dette temaet. Det er noko eg har savna, og som eg trur mange har ei meining om.

Rune

Blackie har IKKE uttalt seg om enkeltspillere! Han sa dog at det var noen spillere han ikke var fornoeyd med og at de fikk hoere hans skarpe tunge. Disse uttalelsene maa vaere lov aa si. Hadde han imidlertid sagt at Crainey stinket, noe som selvsagt er sant, hadde jeg vaert enig. Kan ikke huske aa ha lest at KB noensinne har omtalt navngitte Leedsspillere i svaert negativ forstand.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Oggy

Spar oss for enda en ny tråd om KB [:(!]

Oggy

Kato

Latterlig å ta på seg bestefar-rolle her inne og kritisere de som lager nye tråder. Er du ikke interessert i en ny Blackwell-tråd, så gi faen å les den da.

La folk skrive det de ønsker, så lenge det er innenfor forumets regler.

Stå på, notsonice

boegval

[:D] Ikke personlig til noen [:I] Har reagert litt på alle disse kritiske røstene til å starte nye tråder, om man skal sjekke igjennom alle tråder for å se om det er skrevet noe om Blackwell eller andre så vil man som fersk inne på forumet her ikke få tid til så mange innlegg da meste delen av tiden vil bli brukt til lesning [:)]
Jeg personlig synes det er greit å få lese andres meninger enn bare de vanlige faste A lags medlemmers. [:)]  

quote:
Originally posted by kato

Latterlig å ta på seg bestefar-rolle her inne og kritisere de som lager nye tråder. Er du ikke interessert i en ny Blackwell-tråd, så gi faen å les den da.

Stå på, notsonice

Boegval

Sten

quote:
Originally posted by kato

Stå på, notsonice

Det var da voldsomt da...

Jeg mener at man kan se det litt an; har man mellom en og ti innlegg under beltet, som notsonice her, kan vi se mellom fingrene med å lage flere tråder. Har man over 100 bør man forstå poenget med et litt ordnet forum, og holde seg til de allerede startede trådene.

Men i utgangspunktet er det greit å holde seg til en tråd, ja...

Samtidig har boegval et poeng: Det er interessant å høre andre enn den vanlig gjengens meninger, og det er et poeng å ikke skremme nye vekk fra å ville skrive.

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman
Sten

veteranen

quote:
Originally posted by notsonice

Rune

Velkommen til forumet, Rune! [:)]

Disse Blackwell diskusjonene har vi jo hatt hele den tiden jeg har vært her inne ( et drøyt år), og mitt inntrykk er at vi kan dele inn oppfatningene av Blackwell i fire grupper:

1: De som mener at Blackwell er en komplett udugelig tulling, som umiddelbart bør sparkes på hode og ræva ut av den hellige stol i Leeds!

2: De som mener at Blackwell totalt sett har gjort en bra jobb for Leeds, men at han ikke har de nødvendige egenskaper som må til for å gjøre Leeds til en virkelig toppklubb igjen.

3: De som mener at Blackwell har gjort en meget god jobb, og som ikke ser noen "objektive" (les: resultatmessige) grunner til å sette de store spørsmålstegn ved hans evner som manager.

4: De som mener at Blackwell er genial, og mener at de av oss som ikke skjønner dette må være fullstendig blåst i topplokket!

Når en leser dette forumet, så kan en noen ganger (spesielt under, eller like etter en kamp) få inntrykk av at majoriteten av debattantene hører til i gruppe 1 eller 4. Det er fordi disse menneskene ofte skriker høyest, som regel i en kortfattet tekst, preget av følelsesmessige utbrudd og manglende rasjonelle argumenter. Enkelte ganger kan det også virke som om noen kan hoppe direkte fra gruppe 1 til gruppe 4 (eller omvendt) i løpet av en kamp!

Men den store majoriteten hører nok hjemme i 2 eller 3. Selv tilhører jeg definitivt gruppe 2 (jeg har vel lenge vært en "fanefører" for den gruppen, når sant skal sies!), og jeg får et klart inntrykk av at også du hører hjemme blant oss. [:)]

rasandeokse

2: De som mener at Blackwell totalt sett har gjort en bra jobb for Leeds, men at han ikke har de nødvendige egenskaper som må til for å gjøre Leeds til en virkelig toppklubb igjen.

tror du skriver dette i nesten hver post Veteranen, Liker betraktningene dine, vi vet hvor du står. men la oss nå se, kanskje KB kan overaske deg og.....

Mats-

Der var vi igjen, er det ikke nok nå? Vi kan komplimentere,kritisere, synse etc. Men fakta er at Good Ol'Black har tilitt. Det blir litt menningsløst å holdepå slikt enno. Vi må innse det om vi vil eller ikke, han er her for å bli en stund.

Som en Blackwell supporter vil jeg igjen dra frem hva han har gjort med klubben siden han tok over, vi vet all hva han står for og har gjort. Han har også en god del trener kompetanse, det er det ikke nå tvil om. Selvsagt ingen er perfekt. Men kan noen si meg et bedre alternativ? La mannen gjøre jobben, stå bak klubben er mitt råd.

PS. La oss begrave denne tråden, jeg fikk nok med de uendelige Smith trådene...

Mvh Mats

Verste jeg vet er medgangs supportere Mvh Mats

Peter7

Hvis vi var medgangssupportere hadde vi fulgt Bluescum.

lojosang

Jeg mente ikke noe vondt med det, altså, Asbjørn! (Og Rune, for all del!)
Jeg klarer bare ikke å la være å smæsje hjem er sarkasme når legget er så fint. (For å skjemme forumet med till volleyball-sjargong) [:D]

Forresten! Har ikke dere moderatorer verktøy til å slå sammen tråder?
Det skjer i hvert fall til stadighet i andre forum jeg kaster bort min tid i [:D]

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

Peter7

Alan Curbishley, fikk etablert Charlton - av alle -  på en sikker premier league plass, med små midler å rutte med.

Plasser en slik type i Leeds, og jeg tror et opprykk blir mer sannsynlig.

Spillermaterialet vårt burde (med et par forsterkninger) være godt nok til opprykk denne sesongen, og spillet så langt har vært lovende. Er dette på grunn av, eller på tross av KB jr? Er det kanskje Carvers innflytelse som har forbedret laget?

Noen av de taktiske valgene har ikke falt spesielt heldig ut, og man kan spørre seg om KB jr. fortsatt har spillernes fulle respekt?

Ã...rsaken til at KB jr. benytter Moore kan umulig ha noe med fotball å gjøre ...

Jeg er definitivt i kategori 2 - KB jr. har gjort det relativt bra i en jobb få andre ville ha, men bør vi ikke snart komme oss videre?

Jon R

quote:
Jeg er definitivt i kategori 2 - KB jr. har gjort det relativt bra i en jobb få andre ville ha, men bør vi ikke snart komme oss videre?

Flott. Nok et godt forslag for øke Leeds Uniteds tynnslitte renome i fotballverdenen: Spark Blackwell nå, i tilfelle han ikke skulle være i stand til å lede oss til trofeer innen 2009. [B)]

Jon R.
Jon R.

asLeeds

slapp av, han fører oss opp i denne sesongen!!!!

asleeds 4389
DALHEIM WHITES

Milou

At debatt rundt manageren engasjer fansen, bør ikkje vera noko overraskelse, og viss ein skal rydda opp i alle trådar om dette emnet, må nok moderator bli tilsett på fulltid. Dette er trass alt ein av dei meir saklege trådane rundt emnet, og veteranen har ein god oppsummering av den tidlegare debatten. Eg plasserer meg trygt i kategori 3.

Eg har forøvrig mine tvil om at Blackie er i samme kategori som Mourinho, Wenger eller Sir Ferguson (som fotballmanager), men han har hittil gjort jobben sin og viss han klarar opprykk i år, fortener han å få eit par år til for å gjera våre ord til skamme.

PS! notsonice, er du tilfeldegvis ein fan av Iznogood [8D]?

Peter7

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Flott. Nok et godt forslag for øke Leeds Uniteds tynnslitte renome i fotballverdenen: Spark Blackwell nå, i tilfelle han ikke skulle være i stand til å lede oss til trofeer innen 2009. [B)]

Jon R.

Dette var et spørsmål - ikke et forslag.
Ikke noe ville være bedre enn om jeg tar feil.
[}:)]

Jon R

quote:

Jon R.

quote:

Dette var et spørsmål - ikke et forslag.
Ikke noe ville være bedre enn om jeg tar feil.
[}:)]

Så hva tenkte du med spørsmålet da? [;)]

Jon R.
Jon R.

Peter7

"Jeg spørger kun, mitt kall er ei at svare"
(sitat en eller annen big shot - Bill Shankley kanskje)

Asbjørn

quote:
Originally posted by Peter7

"Jeg spørger kun, mitt kall er ei at svare"
(sitat en eller annen big shot - Bill Shankley kanskje)

Sikkert Bill ja, Henrik kunne da ikke engelsk, sikkert...[:o)]
Eller, garantert muligens ikke Henrik...

He saw an animal leavin' a muddy trail
Real dirty face and a curly tail
He wasn't too small and he wasn't too big
"Ah, think I'll call it a pig"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Peter7

"Fotball er ikke et spørsmål om liv eller død, det er mye viktigere enn som så".

Henrik Ibsen