Hvem skal spille spiss i de neste tre kampene?

Started by Runar, August 15, 2006, 22:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Runar

Healy er jo åpenbar.......

Men siden idioten Horsefield er utestengt i tre kamper må jo han ha en partner. KB foretrekker jo alltid en stot og en liten spiss, men er Moore så utpreget target-man?

Jeg tror at man kan spille med Blake og Healy sammen i denne ligaen, men kunne vært spennende å se Beckford. Ã... se hva han kan gjøre med sin fysikk.

Asbjørn

quote:
Originally posted by Runar
men kunne vært spennende å se Beckford. Ã... se hva han kan gjøre med sin fysikk.

De opptredene jeg har sett med Beckie Boy hittil (for det meste i Sarpsborg, kamp & treninger), så virker han altfor veik i duellene. Løpene hans satt slett ikke, og timingen fikk han heller ikke til.

Så det er nok way tidlig å slippe ham til.

...for jeg har ikke observert noen utvikling til det bedre i det senere heller, ut ifra det som er å lese...

He saw an animal leavin' a muddy trail
Real dirty face and a curly tail
He wasn't too small and he wasn't too big
"Ah, think I'll call it a pig"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Jon R

Pre-season kampene fra Norge er vel ikke det beste utgangspunktet for en slik vurdering, Asbjørn. Etter rapportene var gutta i den fasen så stinne av trening at de knapt nok kunne gå i trapper. [:)]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R

Pre-season kampene fra Norge er vel ikke det beste utgangspunktet for en slik vurdering, Asbjørn. Etter rapportene var gutta i den fasen så stinne av trening at de knapt nok kunne gå i trapper. [:)]

Hjo, det kan du kanskje si. Men nå så man jo hvordan Healy klarte seg (en helt annen grunnteknikk), Blake (den vel freskeste av spissene)og forsåvidt Hulse gjorde det. Og så sammenlignet man.

Carole havnet vel i samme båt som Beckford. I Sarpsborg. Sammen med Griffiths...

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Eirik Bakke??? Han har vel vært forsøkt brukt som tank-spiss tidligere, faktisk med brukbart hell om jeg husker riktig. Tror ikke Blackwell tør kjøre Healy/Blake i tospann desverre, selv om jeg gjerne hadde sett dette prøvd ut. Beckford virker å være langt unna førstelaget i øyeblikket, så realistisk sett går det vel mot Moore / Healy, om ikke mitt langskudd (med Bakke) går inn.

Flynn

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

mads

er bange for at Moore sniger sig ind i stedet for blake...så det bliver Healy og Moore, og med blake og beckford på bænken. men håber da meget at KB når at leje eller købe en ny mand inden lørdag...

Premier League i næste sæson!

sindre12

jeg haper beckford starter og blake kommer inn healy sa klart og moore kan bare henge sei han suger noe stort!!!!!!! haper vi laner inn en spiller haper det er inigo idiakez som er linket allerede! good luck tror vi vinner 2-0 mot cardiff
Beckford 4 England!

Robert H.

Tror det blir Healy og Moore, men også jeg håper på Blake!

Støtter Asbjørns oppfatning om Beckford. Han var veik og virket heller ikke så rask som jeg trodde han var under Norgesoppholdet. Når det gjelder å dømme spillere på svakt grunnlag så var du rimelig rask til å stemple Carole, Jon R. [;)]

Jon R

quote:
Støtter Asbjørns oppfatning om Beckford. Han var veik og virket heller ikke så rask som jeg trodde han var under Norgesoppholdet. Når det gjelder å dømme spillere på svakt grunnlag så var du rimelig rask til å stemple Carole, Jon R. [;)]

Nå snakket vi om Asbjørn...ehhh..Beckford gjorde vi ikke, Robert? [}:)][:I][:D]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

quote:
Originally posted by Robert H.
Når det gjelder å dømme spillere på svakt grunnlag så var du rimelig rask til å stemple Carole, Jon R. [;)]

...og da snakker vi stempling i knehøyde, gjør vi ikke, Robert [:)]

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

quote:
Originally posted by B-m

Selvfølgelig blir det Blake og Healy!

Det tviler jeg sterkt på. All erfaring tilsier at Blackwell aldri vil stille med kun to spillende spisser, men se seg nødt til å ha en storvokst target man i startoppstillinga. Siste nytt er derfor at KB er på utkikk etter en slik type - på lån. Akkurat samme situasjon var vi vel i i fjor også, hvor Nathan Blake ble lånt inn for noen kamper.

auren

Det stemmer. Blake ble laant inn og gjorde sine saker bra til han ble skadet (selvsagt). Naa kan det jo hende at Horsfield faar mer enn 3 kamper ogsaa, pga stygg munnbruk til assistentdommeren som fikk han utvist. Kanskje derfor KB foeler for aa hente inn en ny target man. Stiller meg noget kritisk til dette, da signaleffekten til Blake, Moore og Beckford blir at de ikke er gode nok.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ragnar

Hvor lenge er Gylfi ute? Han er jo ganske god på hodet.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

GeirO

MOT

HåvardK

quote:
Originally posted by ragnar

Hvor lenge er Gylfi ute? Han er jo ganske god på hodet.

*Champions of CCC 06/07*

Er Gylfi ute pga skade, eller rett og slett ute i kulden? Jeg har oppfattet at han er ute i kulden.

Karl Hot Shot

Det er åpenbart at Blake og Healy bør velges, men jeg er ikke sikker på at Blackwell tenker likt. Moore har jo kommet inn som innbytter for Healy i alle de tre første kampene. Ellers foretrekker Blackwell å spille i en 4-5-1-formasjon, og sånn sett kan det bli Healy alene på topp, med en ny mann inn på midtbanen. Jeg ville faktisk satt inn Sean Gregan der. Frazer Richardson virket langt fra kampklar på søndag.

Ferre

Blake/Healy! Tror det kommer til å fungere veldig bra. Vi må for Guds skyld ikke spille 4-5-1, det fungerer IKKE!

-WE'LL BE BACK-

raggen

da var hesten utestengt i seks kamper... gjort godt inntrykk på klubben han er på lån hos.... NOT!!!!

WE ARE SUPER SUPER LEEDS
Forever Leeds United!!!!!!!!

Peter7

Leeds Today:

Robbie Blake is planning to step into the void created by Geoff Horsfield after urging Kevin Blackwell to give him his first start of the season against Cardiff City on Saturday.
The Middlesbrough-born striker has sat as an unused substitute during the first three games of Leeds United's Championship campaign, but Horsfield's impending suspension could earn him a place in Blackwell's starting line-up at Elland Road this weekend. Horsfield is facing an automatic three-match ban after being dismissed for violent conduct during Sunday's 1-0 defeat at Crystal Palace, and his punishment could be increased after he was charged with using abusive and/or insulting language towards linesman Phil Sharp by the Football Association yesterday.
Blake is one of three experienced strikers available to Blackwell â€" alongside David Healy and Ian Moore â€" and Horsfield's misfortune may persuade United's boss to give the 30-year-old an opportunity against Dave Jones' side.
Blake scored 11 league goals for United last season, and he said: "I'm hoping I'll come into contention.
"I'd be lying if I said I wasn't disappointed about sitting out the first few games, but you have to accept the manager's decision.
"I felt I short-changed the fans with the number of goals I scored last season, but I'm confident that I can improve on that if I'm given the chance.
"It's unfortunate for Geoff because his red card seemed harsh to me, and Palace's defender (Mark Hudson) made the most of the situation.
"But sometimes opportunities come around in strange ways and if I get a chance then it's up to me to take it.
"I love Leeds and I love playing for the club, and every player wants to be involved."
Blackwell's attacking resources have been further reduced by Richard Cresswell's continuing fitness concerns, and United's boss appears to have ruled out the possibility of recruiting another forward on loan having signed Horsfield on a temporary deal from Sheffield United two weeks ago.
The striker joined Leeds with a view to a permanent deal, but he could be absent from first-team action until the end of September â€" a critical month for United â€" if the FA decide to increase his ban incurred at Selhurst Park.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Papi

seks kamper på hesten?? Nei og nei og nei!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by Papi

seks kamper på hesten?? Nei og nei og nei!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....

Seks kampers suspensjon burde egentlig innføres som et minimum for direkte voldelig oppførsel på en fotballbane. Greit nok at vi har hatt lømler i Leeds United tidligere, men Horsfield spilte kun sin tredje kamp for klubben når begynte å oppføre seg skandaløst. Tabbekvoten er allerede oppbrukt.

ragnar

Tror det blir tøft for hesten å spille seg til fast kontrakt nå..

Men tåpeligt å skjelle ut dommer/linjemann etterpå. Det gjør jo ikke akkurat saken bedre det...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Asbjørn

quote:
Originally posted by raggen

da var hesten utestengt i seks kamper... gjort godt inntrykk på klubben han er på lån hos.... NOT!!!!

Hvor finner du det???

Hvis det er denne (Horsfield faces additional ban for abusive language after red card
)
du linket til, så står det her bare dte vi alle vet, han er anklaget for noe. Her skal han vel inn til høring, har klagefrist og hele pakka, før noe mer blir bestemt.
I Guardian-teksten lyder det:

quote:
The striker, who joined Leeds from Sheffield United at the beginning of the month on a five-month loan deal, has already been given a three-match ban for the red card he received for striking the Palace defender Mark Hudson in an incident not spotted by the referee Rob Styles but which was brought to his attention by the assistant. He now faces an additional charge and a possible further suspension.

Altså intet spesielt nytt her...

La oss nå ikke jump to conclusions heller da...

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Foreslår 10 kamper karantene for slag som kan bevises gjennom TV-bilder. Kanskje albuegjengen vurderer å slutte......
MOT

Jon R

De som leser denne tråden kan få inntrykk av at Horsefield har gått løs på noen med slegge. Det er forskjell på feks et slag med knyttet neve og en "albue" som gjerne kommer som en ren refleks i en "riv og slit" duell. [}:)]

Jon R.
Jon R.

Carl Fisker

Enig, Jon R - albuebevegelsen var "aksidentell"[:p]

Per-Stian

Seks kampar va vel litt i overkant mykje. Betre å gi han tre kampars suspensjon og samfunnsteneste i denne perioden.

Eg syns ikkje vi treng nokon "tanksenter" på topp, så gjerne Blakey for min del. Dersom d blir Frazer i skadefråveret t Stone, blir d nok litt andre typar innlegg frå kant likevel. Trur difor at vi ikkje treng nokon utprega hovudspelar i femmmetaren.

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by Carl Fisker

Enig, Jon R - albuebevegelsen var "aksidentell"[:p]

Hvor har dere det fra at Horsfields dytting og sparking av Mark Hudson sist søndag var et rent uhell? Horsfield snudde seg jo rundt med fråde om munnen og gikk til direkte angrep på Palace-forsvareren!