Fotballpuben i Bergen!

Started by auren, August 18, 2006, 03:40:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Rudi G.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Evig Pint

Marching on together

laddi

Bergen Whites

Torpe-do

Ingenting skal stoppe meg fra å møte opp! :)

John H. F.

Quote from: Torpedo on April 28, 2010, 23:10:07
Ingenting skal stoppe meg fra å møte opp! :)
Ikke meg heller. Vi sees!
Super Leeds United

Leif Egil

Stiller - nervene begynner å bli ubehaglig nå... :o

Sleivind

Jeg stiller også! Forøvrig i ei gul Packard Bell-drakt  :D

auren

Quote from: Sleivind on April 29, 2010, 21:59:43
Jeg stiller også! Forøvrig i ei gul Packard Bell-drakt  :D

Godgjengen sitter nede i kjelleren. Den ekstra gode gjengen sitter ved tv-kroken med Leedsvimpler (gå rett frem etter at du har gått ned trappen).

Vi må jo treffes!

auren

vertigo

Konf i Bergen på søndag, så jeg kommer til kampen, med ihvertfall en av guttene kanskje to

newsome

Klar for kamp på fotballpuben i morgen ja!

Asbjørn

Quote from: vertigo on April 30, 2010, 16:35:29
Konf i Bergen på søndag, så jeg kommer til kampen, med ihvertfall en av guttene kanskje to

...og med lillebror kanskje tre  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

vertigo

Ja, hvis han får lov :-) Det er sikkert stress i heimen

leeds61

jeg stiller også i min hvite drakt. mot

Rudi G.

Ser disse trønderene skryter så voldsomt av den puben sin. Hvor mange stilte i dag da og hvor mange TV-skjermer hadde dere tilgjengelig. På Fotballpuben var vi vel ca 100 stk kledd i hvitt i dag og hadde vel 6-7 skjermer til disposisjon. Er dere bedre oppe i barteland? Tvilsomt :D

lojosang

Selv var jeg utkommandert til serviettbretting på Øglend, så jeg veit ikke. Slekta skal konfirmeres.
Hvor mange fjortentommere dere fikk til rådighet er vel egentlig revnende likegyldig, men frammøtet høres jo glimrende ut!  :D
- Leif Olav

Rudi G.

Quote from: lojosang on May 01, 2010, 19:34:11
Selv var jeg utkommandert til serviettbretting på Øglend, så jeg veit ikke. Slekta skal konfirmeres.
Hvor mange fjortentommere dere fikk til rådighet er vel egentlig revnende likegyldig, men frammøtet høres jo glimrende ut!  :D

lojo, her snakker vi ikke 14"ere men fra 32"ere til stooore lerreter som prosjektorer sprer fotball laget vårt utover ;D Dessuten var det barteguttene som begynte å skryte, jeg viser bare til beinharde Fotballpubenfakta 8)

lojosang

Quote from: Rudi G. on May 01, 2010, 19:47:12

lojo, her snakker vi ikke 14"ere men fra 32"ere til stooore lerreter som prosjektorer sprer fotball laget vårt utover ;D Dessuten var det barteguttene som begynte å skryte, jeg viser bare til beinharde Fotballpubenfakta 8)

Fotballpuben ville sikkert vært et utmerket sted om det ikke var så stint med bergensere der.  ;D
- Leif Olav

Rudi G.

Quote from: lojosang on May 01, 2010, 19:54:00
Quote from: Rudi G. on May 01, 2010, 19:47:12

Fotballpuben ville sikkert vært et utmerket sted om det ikke var så stint med bergensere der.  ;D

Ser den ::) men det kommer også innom noen Leedsfans fra andre deler av landet som har valgt og studere i verdens vakreste by og de sier tilbudet er strålende 8)

Stikk fingen i jorden lojo, du vet vi er best!  :)

lojosang

Jeg har da bodd i Bergen i tre år.  ::)
Skjønt da hadde jeg ikke oppdaga at øl faktisk kunne smake godt.  ;D

Når det er sagt har ølutvalget på Three Lions gått ad undas siste året, dessverre, så hvis Old Speckled Hen-fatet er surt, som det til tider er, må man nøye seg med Greene King IPA, som er like mye IPA som farris er brennevin.
- Leif Olav

ollan

Ollan

Rudi G.

Quote from: ollan on May 04, 2010, 22:01:53
8.mai??

Er i Leeds så du for holde orden i rekkene i mitt fravær 8)

John H. F.

Jeg stiller i godhjørnet. Blir vel ikke alene selv om Rudi og gjengen får med seg kampen fra tribunene?
Kampen starter 16.
Super Leeds United

Leif Egil

Jeg er klar! Utrolig nervøs :o

Ronald

Stor sjanse for at eg er i By`n på lørdag. Kor på puben er det Leedsgutta samles?

auren

Quote from: Ronald on May 06, 2010, 13:40:03
Stor sjanse for at eg er i By`n på lørdag. Kor på puben er det Leedsgutta samles?

Nede i kjelleren. Håper vi får innpass selv om Rudien is out of town ;) Og ikke hvilken som helst town heller. :D

auren

Rudi G.

Quote from: auren on May 06, 2010, 17:40:44
Quote from: Ronald on May 06, 2010, 13:40:03

Nede i kjelleren. Håper vi får innpass selv om Rudien is out of town ;) Og ikke hvilken som helst town heller. :D

auren

Lykke til i kjelleren på lørdag gutter :) Regner med kampen blir vist på samtlige skjermer på puben, for det blir det behov for! 8)

COME ON LEEDS!

MOT!

JanPSyse

Det er ingen andre skikkelige kamper som blir sendt på samme tidspunkt, så Leedskampen blir nok vist på samtlige skjermer i morgen. Kanskje VIF-gjengen får en svart-hvitt 14 " inni et hjørne fra klokken 17, for i morgen er det bare Leeds som gjelder!
;D

Lørdag 8.     
13.45 Blackpool - Nottingham Forest
16.00 Leeds Utd - Bristol Rovers
17.00 Kongsvinger - Vålerenga
21.00 Sevilla - Barcelona
21.00 Real Madrid - Atletic Bilbao    

I'll be there!
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Sleivind

Hvordan var stemningen på Fotballpuben i dag?

Leif Egil

Quote from: Sleivind on May 08, 2010, 19:08:17
Hvordan var stemningen på Fotballpuben i dag?

Stemningen var helt SYK! Helt utrolig! Jeg er så glad nå - så UTROLIG glad. GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN!