Crainey 4 Scotland ...

Started by Peter7, August 19, 2006, 04:36:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peter7

Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Speedy

Herre min hatt! Forstår han ikke hvor dårlig han er?!

asLeeds

sansen for holdningen eg.......

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Andy

Mannen spilte faktisk bra i forrige kamp mot Palace. Så hvis han fortsetter i det sporet har han gode muligheter. Men sjansene er jo store for at det kommer flere blundere fra knotten.

Tom S

Mannen har ikkje sett sine egne begrensinger... Men, no er jo ikkje skottland så gode da.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Crainey har da startet sesongen bra han?

Etter rapportene en veldig god kamp (Norwich), en dårlig (QPR) og en god (Palace)...

Marching On Together!
Marching on together!

B-m

quote:
Originally posted by Speedy

Nå er du ikke særlig snill.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Speedy

quote:
Originally posted by B-m

quote:

Unnskyld[V]

B-m

quote:

quote:
Originally posted by B-m

quote:

Unnskyld[V]

[:D]

kommer sikkert til å score 2 selvmål idag, or something. [:(]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Einar

Der var du vel litt småslem selv Bjørn-MArius?

Bittelitt?

Lars E

Var selv på Palace kampen og Crainey gjorde seg ikke bort i den. Meeeeeeen det var bare nesten at det holdt til tider. Han er vårt klart svakeste kort. Elendig.

Forever Leeds
Forever Leeds

Peter7

I dag mot Cardiff spilte han jo såpass at han nesten forjente poeng på spillerbørsen.

Kanskje er det landskamp-håp for ham likevel.

Nei, kanskje ikke ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Milou

Ifølge sidekommentator Hunter, var Crainey Leeds' beste i dag, sammen med Kelly. Eg forsvarte Crainey mot all hetsen i fjor. Han viste allereie då lovande tendensar. Han har nok av tabbar på samvitet, men det må tilskrivast manglande rutine/kamptrening. Det som eg har sansen for er at han lærer av sine feil. Dei to kampane eg såg han spela ifjor var han svak i starten, men spelte seg opp og gjorde gode 2. omgangar. Ser ikkje bort frå at han klarar å spela seg inn på det skotske landslaget på sikt.

AndyMathie

Crainey var veldig god i dag igjen. Merkelig, etter som jeg hoppet på Crainey er søppel bølgen. Han har jo bevisst at jeg tar feil så det holder i de 2 kampene etter QPR kampen.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Orkanger

Crainey har gode klareringer, men det er omtrent alt. Mangler ellers presisjon, fart og plasseringsevne, er dårlig i en-mot-en-forsvar og bidrar relativt lite konstruktivt framover. Kan det umulig være at Crainey er bedre enn Pugh og Harding? Jeg har ikke sett mange kampene med Harding og kan ikke uttale meg så mye om han. Pugh synes jeg viste mange fine ting den første sesongen han var hos oss og synes det er rart han ikke ble satses på. Tror han får en knallsesong i Preston. Som Hulse, som var vår beste spiss, gjør i Sheff.Utd.

Nei, Crainey, hvis du er god nok for Skottland så har jammen skottene et venstrebackproblem...
D e håp i hængan snøre!