Skrevet av Emne: Tema: Den store spillestil-tråden!  (Lest 182178 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #240 på: Oktober 06, 2015, 05:37:33 »

The winger issue now being solved, Whelan feels that his former side do not need extra presence in midfield and Mirco Antenucci and Wood should be allowed to play freely up front with one complementing the other.

"I think we possibly have to change the tactics at Elland Road and for me I would go 4-4-2", Whelan wrote in his Yorkshire Evening Post column.

"We’ve got out-and-out wingers now so we don’t need to worry about our formation where we have got to bolster the midfield.

Tror og 4-4-2 må prøves. Wood bli for ensom på topp.

h.b

  • Gjest
Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #241 på: Oktober 06, 2015, 07:28:08 »

The winger issue now being solved, Whelan feels that his former side do not need extra presence in midfield and Mirco Antenucci and Wood should be allowed to play freely up front with one complementing the other.

"I think we possibly have to change the tactics at Elland Road and for me I would go 4-4-2", Whelan wrote in his Yorkshire Evening Post column.

"We’ve got out-and-out wingers now so we don’t need to worry about our formation where we have got to bolster the midfield.

Tror og 4-4-2 må prøves. Wood bli for ensom på topp.

Enig. Eneste aberet er at jeg er redd for at Mowatt og Cook sentralt blir for lett. Hadde håpet at Røsler hadde sett behovet og henta inn en lånespiller på mitten

Dennis

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #242 på: Oktober 06, 2015, 08:46:04 »

The winger issue now being solved, Whelan feels that his former side do not need extra presence in midfield and Mirco Antenucci and Wood should be allowed to play freely up front with one complementing the other.

"I think we possibly have to change the tactics at Elland Road and for me I would go 4-4-2", Whelan wrote in his Yorkshire Evening Post column.

"We’ve got out-and-out wingers now so we don’t need to worry about our formation where we have got to bolster the midfield.

Tror og 4-4-2 må prøves. Wood bli for ensom på topp.

Enig. Eneste aberet er at jeg er redd for at Mowatt og Cook sentralt blir for lett. Hadde håpet at Røsler hadde sett behovet og henta inn en lånespiller på mitten


Cook er ikke for lett i tospann. På tross av få centimeter over havet, er han ilter og sterk. Mowatt derimot er totalt ute av form, slik at han kan og bør få hvile en periode og skaffe seg overskudd. Om det er stor treningsbelastning eller altfor lite treningsbelastning i sommer, skal jeg ikke uttale meg om. Murphy/Adeyemi som en balanseholder ved siden av Cook.

For øvrig er jeg enig i at spillestilene til Mowatt og Cook sammen fort kan bli feil i 4-4-2.

Har tidligere sagt at Antenucci har en helt annen innstilling i år. Etter å ha mista plassen i fjorsesongen, tuslet han uinteressert rundt hver gang han kom inn. I år spiller han seg ikke ut av laget på noen måte, men mister plassen til Wood grunnet spillesystemet med 4-3-3 og target man. Likevel endrer han kampbildet når han kommer på banen. Enig med Whelan; prøv de i tospann. Wood er råsterk, men blir altfor aleine. Laget fyller ikke på og jeg mener en statisk midtbane har mye av skylda for det. Ingen av de tre som spiller er typiske dybdeløpere.

Med Antenucci på offsidelinja må forsvaret forholde seg til han på en helt annen måte.  Og Dallas jobber hardt, men mangler den store farten som gjør han farlig en mot en. La Taylor stupe nedover venstrekanten, mens Botaka/Buckley er mer tradisjonell ving på den andre siden.

Tror det blir større muligheter for et dynamisk lag i tradisjonell 4-4-2, enn hva vi har sett i 4-5-1 så langt (selv om jeg liker 4-5-1/4-3-3 når det funker).
« Siste redigering: Oktober 06, 2015, 08:51:21 av Mr Kaizer »
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #243 på: Oktober 06, 2015, 09:38:01 »

The winger issue now being solved, Whelan feels that his former side do not need extra presence in midfield and Mirco Antenucci and Wood should be allowed to play freely up front with one complementing the other.

"I think we possibly have to change the tactics at Elland Road and for me I would go 4-4-2", Whelan wrote in his Yorkshire Evening Post column.

"We’ve got out-and-out wingers now so we don’t need to worry about our formation where we have got to bolster the midfield.

Tror og 4-4-2 må prøves. Wood bli for ensom på topp.

Enig. Eneste aberet er at jeg er redd for at Mowatt og Cook sentralt blir for lett. Hadde håpet at Røsler hadde sett behovet og henta inn en lånespiller på mitten


Cook er ikke for lett i tospann. På tross av få centimeter over havet, er han ilter og sterk. Mowatt derimot er totalt ute av form, slik at han kan og bør få hvile en periode og skaffe seg overskudd. Om det er stor treningsbelastning eller altfor lite treningsbelastning i sommer, skal jeg ikke uttale meg om. Murphy/Adeyemi som en balanseholder ved siden av Cook.

For øvrig er jeg enig i at spillestilene til Mowatt og Cook sammen fort kan bli feil i 4-4-2.

Har tidligere sagt at Antenucci har en helt annen innstilling i år. Etter å ha mista plassen i fjorsesongen, tuslet han uinteressert rundt hver gang han kom inn. I år spiller han seg ikke ut av laget på noen måte, men mister plassen til Wood grunnet spillesystemet med 4-3-3 og target man. Likevel endrer han kampbildet når han kommer på banen. Enig med Whelan; prøv de i tospann. Wood er råsterk, men blir altfor aleine. Laget fyller ikke på og jeg mener en statisk midtbane har mye av skylda for det. Ingen av de tre som spiller er typiske dybdeløpere.

Med Antenucci på offsidelinja må forsvaret forholde seg til han på en helt annen måte.  Og Dallas jobber hardt, men mangler den store farten som gjør han farlig en mot en. La Taylor stupe nedover venstrekanten, mens Botaka/Buckley er mer tradisjonell ving på den andre siden.

Tror det blir større muligheter for et dynamisk lag i tradisjonell 4-4-2, enn hva vi har sett i 4-5-1 så langt (selv om jeg liker 4-5-1/4-3-3 når det funker).

I mangel av en kjempende midtbanespiller. Hva med å kjøre Dallas sentralt på midt sammen med Cook.
Altså for vi da på midten

Buckers-Dallas-Cook-Botaka

Sydhagen

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #244 på: Oktober 06, 2015, 10:05:26 »
Murphy/Adeyemi og Cook bør utgjøre den sentrale midtbanen.
Murphy/Adeyemi som litt dyp og Cook i en litt mer box-to-box type.
Dallas/Mowatt på venstre, Bokata/Buckley på høgre.

Og selvfølgelig Wood og Antenucci på topp.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #245 på: Oktober 06, 2015, 12:13:03 »
Murphy/Adeyemi og Cook bør utgjøre den sentrale midtbanen.
Murphy/Adeyemi som litt dyp og Cook i en litt mer box-to-box type.
Dallas/Mowatt på venstre, Bokata/Buckley på høgre.

Og selvfølgelig Wood og Antenucci på topp.


Inntil videre ja. Men til sommeren. Ja da trengs det en ny midtbanespiller. Hvis ikke Mowatt forbedrer seg blir han squadplayer. Murphy og Adeyemi er ikke gode nok rett å slett. Altfor lette, og ikke minst ingen sjef noen av de på midtbanen. Og da hvis Leeds får tak i en stopper som er bedre enn de vi ha, aller helst to stoppere. Ja da kan det se bra t med tanke på neste sesong

Kato

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #246 på: Oktober 06, 2015, 13:09:25 »
Personlig synes jeg Adeyemi er den som har løst ankerrollen best hos oss de senere årene.

Relativt robust, starta sesongen bra, fin skjerm foran forsvaret, veldig lojal i posisjonsspillet (ingen Austin som susa avgårde).

Vi slapp inn lite mål i starten av sesongen med han som anker. Mål scoret han også.

Et par svakere prestasjoner så er han ute. Der hvor resten også var dårlige.

Baklengs med han på banen har stort sett ikke kommet av strukturelle problemer, mer personlige feil (slik jeg husker det).

For meg kanskje ikke noen bedre spiller enn Murphy, men et langt bedre valg enn Murphy i den defensive rollen.
 

Sydhagen

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #247 på: Oktober 06, 2015, 13:15:59 »
Blir uansett spennende nå å se hvordan laget spiller etter de varslede endringene i spillestil.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #248 på: Oktober 06, 2015, 13:36:48 »
Faller vel på 4411/442? Blir isåfall spennende å se hvem på midten som åker ut. For min del Mowatt det klare benkvalget. Ã… hvem starter på sidene? Syns Botaka bør starte. Da står det mellom Dallas og Buckley. Vrien kabal dette. Valget mitt ville falt på Buckley. Dallas jobber og sliter men vært skuffende. Kan seff være pga mangel på hjelp. Syns ofte han utfordre veldig alene. Spennende å se mot Brighton hvordan vi stiller opp.

Mitt lag i 4411/442

                     Silvestri

Berardi    Bamba   Cooper    Taylor

Botaka Adeyemi Cook   Buckley

                Ante 
                             wood
« Siste redigering: Oktober 06, 2015, 13:42:52 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #249 på: Oktober 06, 2015, 14:57:23 »
Ikke helt uenig i det valget der Annesj.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #250 på: Oktober 06, 2015, 15:00:22 »
Men hovedproblemet er at det går så sakte at motstanderen hele tiden er i balanse.
Det må gå MYE raskere i lengderetningen når vi vinner ballen. Og vi må prøve å vinne ballen høyere i banen enn vi gjør nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #251 på: Oktober 06, 2015, 15:07:58 »
Men hovedproblemet er at det går så sakte at motstanderen hele tiden er i balanse.
Det må gå MYE raskere i lengderetningen når vi vinner ballen. Og vi må prøve å vinne ballen høyere i banen enn vi gjør nå.

Vi må spille mer slik Uwe har sagt vi skal spille?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #252 på: Oktober 06, 2015, 15:09:32 »
Faller vel på 4411/442? Blir isåfall spennende å se hvem på midten som åker ut. For min del Mowatt det klare benkvalget. Ã… hvem starter på sidene? Syns Botaka bør starte. Da står det mellom Dallas og Buckley. Vrien kabal dette. Valget mitt ville falt på Buckley. Dallas jobber og sliter men vært skuffende. Kan seff være pga mangel på hjelp. Syns ofte han utfordre veldig alene. Spennende å se mot Brighton hvordan vi stiller opp.

Mitt lag i 4411/442

                     Silvestri

Berardi    Bamba   Cooper    Taylor

Botaka Adeyemi Cook   Buckley

                Ante 
                             wood


Urettferdig ovenfor Dallas, føler at han er den eneste ved siden av Cook som løper.

Ellers er jeg enig med deg Anders. Tror Botaka og Will får kjempe om plassen på høyrevingen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #253 på: Oktober 06, 2015, 15:14:48 »
Men hovedproblemet er at det går så sakte at motstanderen hele tiden er i balanse.
Det må gå MYE raskere i lengderetningen når vi vinner ballen. Og vi må prøve å vinne ballen høyere i banen enn vi gjør nå.

Vi må spille mer slik Uwe har sagt vi skal spille?

Ja  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #254 på: Oktober 06, 2015, 15:24:38 »
Faller vel på 4411/442? Blir isåfall spennende å se hvem på midten som åker ut. For min del Mowatt det klare benkvalget. Ã… hvem starter på sidene? Syns Botaka bør starte. Da står det mellom Dallas og Buckley. Vrien kabal dette. Valget mitt ville falt på Buckley. Dallas jobber og sliter men vært skuffende. Kan seff være pga mangel på hjelp. Syns ofte han utfordre veldig alene. Spennende å se mot Brighton hvordan vi stiller opp.

Mitt lag i 4411/442

                     Silvestri

Berardi    Bamba   Cooper    Taylor

Botaka Adeyemi Cook   Buckley

                Ante  
                             wood


Urettferdig ovenfor Dallas, føler at han er den eneste ved siden av Cook som løper.

Ellers er jeg enig med deg Anders. Tror Botaka og Will får kjempe om plassen på høyrevingen.

Er enig i at det er litt urettferdig mot Dallas som faktisk står på. Ã… det kan godt hende han vil kommer mer til sin rett dersom ting faktisk fungerer lagmessig også. Han får få noen kamper i en evt annen formasjon også å bevise noe på. Syns ikke han har fått utrettet stort til nå annet enn å løpe.  Ã… det MÃ… jo som sagt være en forutsetning.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Torpe-do

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #255 på: Oktober 06, 2015, 20:43:02 »
En rødhåra skotte. Det er det vi trenger  ;D

Sydhagen

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #256 på: Oktober 06, 2015, 21:04:35 »

En rødhåra skotte. Det er det vi trenger  ;D
Som manager eller spiller?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #257 på: Oktober 06, 2015, 21:24:49 »

En rødhåra skotte. Det er det vi trenger  ;D
Som manager eller spiller?

Som midtbanesjef! Kan gjerne være manager for min del. Eller kantine-ansvarlig om det må til. Så lenge han sparker folk litt i rævva og går frem med et kjempende, godt eksempel  :D

Gufrias

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #258 på: Oktober 07, 2015, 07:01:36 »

The winger issue now being solved, Whelan feels that his former side do not need extra presence in midfield and Mirco Antenucci and Wood should be allowed to play freely up front with one complementing the other.

"I think we possibly have to change the tactics at Elland Road and for me I would go 4-4-2", Whelan wrote in his Yorkshire Evening Post column.

"We’ve got out-and-out wingers now so we don’t need to worry about our formation where we have got to bolster the midfield.

Tror og 4-4-2 må prøves. Wood bli for ensom på topp.

Enig. Eneste aberet er at jeg er redd for at Mowatt og Cook sentralt blir for lett. Hadde håpet at Røsler hadde sett behovet og henta inn en lånespiller på mitten


Cook er ikke for lett i tospann. På tross av få centimeter over havet, er han ilter og sterk. Mowatt derimot er totalt ute av form, slik at han kan og bør få hvile en periode og skaffe seg overskudd. Om det er stor treningsbelastning eller altfor lite treningsbelastning i sommer, skal jeg ikke uttale meg om. Murphy/Adeyemi som en balanseholder ved siden av Cook.

For øvrig er jeg enig i at spillestilene til Mowatt og Cook sammen fort kan bli feil i 4-4-2.

Har tidligere sagt at Antenucci har en helt annen innstilling i år. Etter å ha mista plassen i fjorsesongen, tuslet han uinteressert rundt hver gang han kom inn. I år spiller han seg ikke ut av laget på noen måte, men mister plassen til Wood grunnet spillesystemet med 4-3-3 og target man. Likevel endrer han kampbildet når han kommer på banen. Enig med Whelan; prøv de i tospann. Wood er råsterk, men blir altfor aleine. Laget fyller ikke på og jeg mener en statisk midtbane har mye av skylda for det. Ingen av de tre som spiller er typiske dybdeløpere.

Med Antenucci på offsidelinja må forsvaret forholde seg til han på en helt annen måte.  Og Dallas jobber hardt, men mangler den store farten som gjør han farlig en mot en. La Taylor stupe nedover venstrekanten, mens Botaka/Buckley er mer tradisjonell ving på den andre siden.

Tror det blir større muligheter for et dynamisk lag i tradisjonell 4-4-2, enn hva vi har sett i 4-5-1 så langt (selv om jeg liker 4-5-1/4-3-3 når det funker).
Murphy fungerte ikke bra som balanseholder mot Brums. Holdt ikke igjen når han skulle, og hadde også en del balltap med det meste av laget foran seg.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #259 på: Oktober 07, 2015, 08:02:10 »
Det enkle valget når man sliter er 4-4-2.

Adeyemi og Cook sentralt. Dallas venstre, og Buckley høyre. Antenucci og Wood på topp.

Mowatt har vært forferdelig, trenger en pause. Botaka fin som gamechanger.

Mer direkte i spillestilen, mye sideforskyvninger, tut og kjør.
 

Annesj

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #260 på: Oktober 07, 2015, 10:55:00 »
Det enkle valget når man sliter er 4-4-2.

Adeyemi og Cook sentralt. Dallas venstre, og Buckley høyre. Antenucci og Wood på topp.

Mowatt har vært forferdelig, trenger en pause. Botaka fin som gamechanger.

Mer direkte i spillestilen, mye sideforskyvninger, tut og kjør.

Enig her. Syns Adeyemi MÃ… spille. Han har ikke imponert eller vært strålende han heller. Men jeg syns jeg ser stor forskjell på balansen på midten med han utpå der enn uten han. Han er taktisk i det minste MYE bedre enn noen andre def anlagte midtbanespillere vi har i troppen desverre.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Sv:
« Svar #261 på: Oktober 07, 2015, 17:13:06 »
Adeyemi og Cook er det helt åpenbare valget i 4manns midtbane. Jeg syns Adeyemi har vært god det jeg har sett han. Akkurat en spiller som jeg hadde håpet han skulle være.

Gufrias

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #262 på: Oktober 07, 2015, 17:22:05 »
Det enkle valget når man sliter er 4-4-2.

Adeyemi og Cook sentralt. Dallas venstre, og Buckley høyre. Antenucci og Wood på topp.

Mowatt har vært forferdelig, trenger en pause. Botaka fin som gamechanger.

Mer direkte i spillestilen, mye sideforskyvninger, tut og kjør.
Enig her.

Ante må spille fordi han er bevegelig og god til å utnytte rom.
Wood fordi han er god til å ta kampen med stopperne, og gi Ante både plass, nedfallsfrukt og pasningsalternativ.
Cook fordi han er vår beste midtbane.
Adeyemi fordi han vet når han skal holde igjen og bremse kontringer.
Så synes jeg per nå at det er rimelig jevnt mellom kantspillerne.
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #263 på: Oktober 07, 2015, 18:55:48 »
Det enkle valget når man sliter er 4-4-2.

Adeyemi og Cook sentralt. Dallas venstre, og Buckley høyre. Antenucci og Wood på topp.

Mowatt har vært forferdelig, trenger en pause. Botaka fin som gamechanger.

Mer direkte i spillestilen, mye sideforskyvninger, tut og kjør.
Enig her.

Ante må spille fordi han er bevegelig og god til å utnytte rom.
Wood fordi han er god til å ta kampen med stopperne, og gi Ante både plass, nedfallsfrukt og pasningsalternativ.
Cook fordi han er vår beste midtbane.
Adeyemi fordi han vet når han skal holde igjen og bremse kontringer.
Så synes jeg per nå at det er rimelig jevnt mellom kantspillerne.
Både enig og uenig. Kan ikke se gode grunner til at Buckley skal starte på bekostning av Botaka. Forøvrig enig. Både Murphy og Mowatt er milevis fra toppformen . Adeyemi inget drømmelaternativ men pr i dag det beste vi har i dypet av midtbanen.
Jon R.

Cherry

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #264 på: Oktober 10, 2015, 22:37:38 »
Men hovedproblemet er at det går så sakte at motstanderen hele tiden er i balanse.
Det må gå MYE raskere i lengderetningen når vi vinner ballen. Og vi må prøve å vinne ballen høyere i banen enn vi gjør nå.

Vi må spille mer slik Uwe har sagt vi skal spille?

Ja  :)

Tempo er vår akilles' i de kampene jeg har sett i år, det går jo reint for tregt!!
Motstanderen kommer seg alltid på plass med mange folk før vi kommer skikkelig i angrep.
Ved å bruke vinger som vi nå har kan vi virkelig ha en ny dimensjon i troppen, og ENDRING i system under kamp når det går i stå..... Altså PLAN B!

Se på antall scorede mål, så ser man hvor skoen trykker....  :o
 

Smudge

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #265 på: Oktober 18, 2015, 13:19:40 »
                             Silvestri

Berardi     Cooper      Bamba    Taylor

Buckley    Phillips/Dallas  Murphy    Botaka

                              Cook

                          Antenucci

Et eller annet må skje til neste kamp. Hadde prøvd dette i Røslers kanskje siste kamp for Leeds.
Wood fortjener rett og slett ikke flere sjanser, bør bli antenucci fremover. Mener kanskje også at Mulherm på U-21 kan komme inn å gjøre en god jobb, virker som en veldig spennende spiller
                       
 

DenHviteYeboah

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #266 på: Oktober 18, 2015, 19:58:06 »
                             Silvestri

Berardi     Cooper      Bamba    Taylor

Buckley    Phillips/Dallas  Murphy    Botaka

                              Cook

                          Antenucci

Et eller annet må skje til neste kamp. Hadde prøvd dette i Røslers kanskje siste kamp for Leeds.
Wood fortjener rett og slett ikke flere sjanser, bør bli antenucci fremover. Mener kanskje også at Mulherm på U-21 kan komme inn å gjøre en god jobb, virker som en veldig spennende spiller
                       
 
Synes dette ser veldig bra ut! Phillips løper og jager ball som en helt, når han er utkjørt etter 60min kan Dallas komme innpå. Problemet på midten er at Murphy ikke er god nok, helt ok, men han sender sjelden noen geniale pasninger fremover, blir bare småfikst på tvers...og det blir det ingen målsjanser av...
Vi trenger en midtbanesjef som går foran i krigen!

raggen

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #267 på: Oktober 18, 2015, 20:11:56 »
i etterpåklokens navn så hadde vel Austin vært god og ha som en swuad player... merkelig spør du meg
Forever Leeds United!!!!!!!!

sportcarl1

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #268 på: Oktober 18, 2015, 20:15:18 »
                             Silvestri

Berardi     Cooper      Bamba    Taylor

Buckley    Phillips/Dallas  Murphy    Botaka

                              Cook

                          Antenucci

Et eller annet må skje til neste kamp. Hadde prøvd dette i Røslers kanskje siste kamp for Leeds.
Wood fortjener rett og slett ikke flere sjanser, bør bli antenucci fremover. Mener kanskje også at Mulherm på U-21 kan komme inn å gjøre en god jobb, virker som en veldig spennende spiller
                       
 
Synes dette ser veldig bra ut! Phillips løper og jager ball som en helt, når han er utkjørt etter 60min kan Dallas komme innpå. Problemet på midten er at Murphy ikke er god nok, helt ok, men han sender sjelden noen geniale pasninger fremover, blir bare småfikst på tvers...og det blir det ingen målsjanser av...
Vi trenger en midtbanesjef som går foran i krigen!

laget ser bra ut, sedan är det en smaksak om man skall köra med ante eller wood, buckley och botaka är jag säker på sikt är våra bästa yttermittfältare, tyvärr så såg man mot Brighton(även om vi gjorde en ok match) att mowatt och adeyemi  saknar tempo(gäller Murphy med), sedan är frågan om Leeds som lag passar med en alena anfallare
 

Kato

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #269 på: Oktober 18, 2015, 20:59:26 »
Antenucci blir aldri god nok som enslig spiss. Han må jobbe rundt en tanksenter i en 2er på topp, eller som hengende i 1-1