Skrevet av Emne: Tema: Den store spillestil-tråden!  (Lest 181574 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #300 på: Februar 15, 2016, 23:27:19 »
ja da enkelte ting var ok i dag, men helt ærlig;

var det bare jeg som så at vi hadde griseflaks som ikke lå under med 2-3 til pause??? ??? ??? ??? ??? ???
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sydhagen

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #301 på: Februar 16, 2016, 08:16:20 »
Virker som vi spilte 4-3-1-2 frem til Mowatt kom inn...?
De tre på sentral midtbane var Bridcutt, han fra Brentford og Dallas.
Cook var mer fri fremover i den offensive rollen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #302 på: Februar 16, 2016, 08:49:55 »
ja da enkelte ting var ok i dag, men helt ærlig;

var det bare jeg som så at vi hadde griseflaks som ikke lå under med 2-3 til pause??? ??? ??? ??? ??? ???

Ja.

Boro hadde to dobbelsjanser etter ca. 12 minutter. Der var vi heldige som ikke lå under 1-0. I tillegg fikk vel Rhodes annulert målet sitt. Jeg vet ikke om det var rett eller ikke.

Boro var imidlertidig heldige da De Laet satt ballen i egen tverrligger. Antenucci og Dallas hadde også et par brukbare sjanser helt i starten.

0-0 til pause var helt OK i min verden. Totalt sett hadde nok Boro de fleste sjansene, men vi var vel likevel nærmest.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #303 på: Februar 16, 2016, 09:02:45 »
ja da enkelte ting var ok i dag, men helt ærlig;

var det bare jeg som så at vi hadde griseflaks som ikke lå under med 2-3 til pause??? ??? ??? ??? ??? ???

Ja.

Boro hadde to dobbelsjanser etter ca. 12 minutter. Der var vi heldige som ikke lå under 1-0. I tillegg fikk vel Rhodes annulert målet sitt. Jeg vet ikke om det var rett eller ikke.

Boro var imidlertidig heldige da De Laet satt ballen i egen tverrligger. Antenucci og Dallas hadde også et par brukbare sjanser helt i starten.

0-0 til pause var helt OK i min verden. Totalt sett hadde nok Boro de fleste sjansene, men vi var vel likevel nærmest.

auren

Ballen var ikke ute, så Bjørg ble snytt for et mål. Har sett det flere ganger og ballen er ikke over dødlinja. Men vi er i desperat behov av en nummer 10 i laget, og en klinisk målscorer.
Synes laget gjorde en god kamp, selv om Bjørg hadde de farligste sjansene. Synes at laget spilte bra som sagt, men noe sier meg at vi er i ubalanse på midten. Føler at Bridcutt og Diagouraga ikke passer sammen rent spillemessig. Og savnet etter en 10`r spiller og en klinisk målgjører er prekært. Samt jeg føler at Evans ikke er den rette på sidelinja. Han greier ikke å være den lederen som får spillerne til å yde det lille ekstra

Sydhagen

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #304 på: Februar 16, 2016, 09:17:10 »
Den vi mangler er nok 10-eren som Sheff Wed stakk av med...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #305 på: Februar 16, 2016, 09:20:30 »
I gårsdagens startoppstilling manglet vi en skikkelig høyreback som kan true fremover (Berardi), en nr. 10 og en skikkelig ving som kan utfordre. Vi er 3-4 spillere unna å kunne kjempe om topp 6 tror jeg. Men de 3-4 må gå rett inn på laget slik Bridcutt og Dia har gjort.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #306 på: Februar 16, 2016, 09:27:37 »
I gårsdagens startoppstilling manglet vi en skikkelig høyreback som kan true fremover (Berardi), en nr. 10 og en skikkelig ving som kan utfordre. Vi er 3-4 spillere unna å kunne kjempe om topp 6 tror jeg. Men de 3-4 må gå rett inn på laget slik Bridcutt og Dia har gjort.

auren

Tror du har rett.
Synes det er litt merkelig at Coyle ikke får flere sjanser med tanke på at vi i realiteten ikke har noe å spille for.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #307 på: Februar 16, 2016, 09:31:13 »
Vi spiller jo i veldig liten grad med en nummer ti så at vi mangler en er vel ikke så rart...
 

h.b

  • Gjest
Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #308 på: Februar 16, 2016, 12:20:14 »
Kanskje vi fansen burde gjøre noe med måltørken. Hjelpe spissene littegranne https://www.facebook.com/SPORTbible/videos/421742701304601/

Leedsfan

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #309 på: Februar 21, 2016, 13:54:46 »
Er vi så langt unna å klekke koden? Det å kunne vinne jevne fotballkamper og spille ut de lagene som er dårligere enn oss? Hver eneste kamp vi spiller er som en cup-kamp, den er ikke ferdig før det har gått 93-95 minutter.

Jeg synes vi spiller mer solid fotball enn på lenge, med det mener jeg at vi virker vanskelige å slå og det er en form for defensiv trygghet som jeg ikke har sett de siste sesongene.

Hadde vi bare hatt en kreativ 10'er og en knallspiss + en typisk ving som terroriserer motstanderen så hadde vi hatt mindre prat om Cellino og alt det andre tullet.

Er forsvaret og midtbanen god nok for topp 6 hvis vi hadde fått inn et par-tre knallforsterkninger? Kanskje, eller jeg tror faktisk det.

Tidligere ble vi beleiret og rundspilt, vi blir ikke det lengre. Den defensive tryggheten Bridcutt og Toumani gir oss, samtidig som de kan spille fotball må vi prøve å beholde.


                       Silvestri
Berardi  Bellusci  Cooper  Taylor
               Bridcutt  Toumani
       ?                     ?                   ?
                              ?

* Noen ser at Cook mangler, men det holder ikke å spille bra hver 3-4 kamp.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #310 på: Februar 21, 2016, 14:08:27 »
Er vi så langt unna å klekke koden? Det å kunne vinne jevne fotballkamper og spille ut de lagene som er dårligere enn oss? Hver eneste kamp vi spiller er som en cup-kamp, den er ikke ferdig før det har gått 93-95 minutter.

Jeg synes vi spiller mer solid fotball enn på lenge, med det mener jeg at vi virker vanskelige å slå og det er en form for defensiv trygghet som jeg ikke har sett de siste sesongene.

Hadde vi bare hatt en kreativ 10'er og en knallspiss + en typisk ving som terroriserer motstanderen så hadde vi hatt mindre prat om Cellino og alt det andre tullet.

Er forsvaret og midtbanen god nok for topp 6 hvis vi hadde fått inn et par-tre knallforsterkninger? Kanskje, eller jeg tror faktisk det.

Tidligere ble vi beleiret og rundspilt, vi blir ikke det lengre. Den defensive tryggheten Bridcutt og Toumani gir oss, samtidig som de kan spille fotball må vi prøve å beholde.


                       Silvestri
Berardi  Bellusci  Cooper  Taylor
               Bridcutt  Toumani
       ?                     ?                   ?
                              ?

* Noen ser at Cook mangler, men det holder ikke å spille bra hver 3-4 kamp.


Vi har visst en knallspiss...Wood..han er "målgarantisten vi manglet" det stod i TPN.. ::)

Leedsfan

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #311 på: Februar 21, 2016, 14:46:53 »
Er vi så langt unna å klekke koden? Det å kunne vinne jevne fotballkamper og spille ut de lagene som er dårligere enn oss? Hver eneste kamp vi spiller er som en cup-kamp, den er ikke ferdig før det har gått 93-95 minutter.

Jeg synes vi spiller mer solid fotball enn på lenge, med det mener jeg at vi virker vanskelige å slå og det er en form for defensiv trygghet som jeg ikke har sett de siste sesongene.

Hadde vi bare hatt en kreativ 10'er og en knallspiss + en typisk ving som terroriserer motstanderen så hadde vi hatt mindre prat om Cellino og alt det andre tullet.

Er forsvaret og midtbanen god nok for topp 6 hvis vi hadde fått inn et par-tre knallforsterkninger? Kanskje, eller jeg tror faktisk det.

Tidligere ble vi beleiret og rundspilt, vi blir ikke det lengre. Den defensive tryggheten Bridcutt og Toumani gir oss, samtidig som de kan spille fotball må vi prøve å beholde.


                       Silvestri
Berardi  Bellusci  Cooper  Taylor
               Bridcutt  Toumani
       ?                     ?                   ?
                              ?

* Noen ser at Cook mangler, men det holder ikke å spille bra hver 3-4 kamp.


Vi har visst en knallspiss...Wood..han er "målgarantisten vi manglet" det stod i TPN.. ::)

Tror nok Wood har noen mål i seg hvis servicen blir bedre og hvis han slipper å kjempe med et helt forsvar alene. Jeg er av den tålmodige typen og har ikke gitt han helt opp.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #312 på: Februar 21, 2016, 15:17:13 »
Dette handler ikke bare om enkeltspillere og deres kvaliteter. Det handler om å ha en plan, skape overtall, forvalte overtall, motsatte bevegelser, innøvde bevegelser i feltet, dødballer med tydelige bevegelser, osv osv.

Hos oss er det eneste jeg kan se av tydelig mønster at ballen spilles ut mot høyre til en back (Wooton) som 10 av 10 ganger spiller i støtte.
 

DenHviteYeboah

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #313 på: Februar 21, 2016, 15:18:49 »
Er vi så langt unna å klekke koden? Det å kunne vinne jevne fotballkamper og spille ut de lagene som er dårligere enn oss? Hver eneste kamp vi spiller er som en cup-kamp, den er ikke ferdig før det har gått 93-95 minutter.

Jeg synes vi spiller mer solid fotball enn på lenge, med det mener jeg at vi virker vanskelige å slå og det er en form for defensiv trygghet som jeg ikke har sett de siste sesongene.

Hadde vi bare hatt en kreativ 10'er og en knallspiss + en typisk ving som terroriserer motstanderen så hadde vi hatt mindre prat om Cellino og alt det andre tullet.

Er forsvaret og midtbanen god nok for topp 6 hvis vi hadde fått inn et par-tre knallforsterkninger? Kanskje, eller jeg tror faktisk det.

Tidligere ble vi beleiret og rundspilt, vi blir ikke det lengre. Den defensive tryggheten Bridcutt og Toumani gir oss, samtidig som de kan spille fotball må vi prøve å beholde.


                       Silvestri
Berardi  Bellusci  Cooper  Taylor
               Bridcutt  Toumani
       ?                     ?                   ?
                              ?

* Noen ser at Cook mangler, men det holder ikke å spille bra hver 3-4 kamp.


Vi har visst en knallspiss...Wood..han er "målgarantisten vi manglet" det stod i TPN.. ::)

Tror nok Wood har noen mål i seg hvis servicen blir bedre og hvis han slipper å kjempe med et helt forsvar alene. Jeg er av den tålmodige typen og har ikke gitt han helt opp.
Ja kanskje han blir en knallspiss...synes uansett det var helt tullete å påstå i TPN at han var en målgarantist. Det var jo lenge før han hadde spilt en eneste kamp...hvis du ser på historiens hans, så er det lite trolig at han plutselig blir en knallspiss...

Leedsfan

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #314 på: Februar 21, 2016, 15:28:54 »
Dette handler ikke bare om enkeltspillere og deres kvaliteter. Det handler om å ha en plan, skape overtall, forvalte overtall, motsatte bevegelser, innøvde bevegelser i feltet, dødballer med tydelige bevegelser, osv osv.

Hos oss er det eneste jeg kan se av tydelig mønster at ballen spilles ut mot høyre til en back (Wooton) som 10 av 10 ganger spiller i støtte.

Det virker som man er så usikker på våre offensive kvaliteter at man safer hele tiden og da ser det ganske fantasiløst ut. Uwe var veldig redd for å tape kamper, noen man kunne se i måten vi spilte på, men SE er nok også ganske redd for å tape.

Tror du ikke vi hadde sett bedre ut hvis vi hadde hatt bedre spillere der fremme selv om Evans fortsatt var trener? Eller hadde en annen trener kunne fått oss til å se MYE bedre ut med de spillerne vi har?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #315 på: Februar 21, 2016, 15:43:51 »
Dette handler ikke bare om enkeltspillere og deres kvaliteter. Det handler om å ha en plan, skape overtall, forvalte overtall, motsatte bevegelser, innøvde bevegelser i feltet, dødballer med tydelige bevegelser, osv osv.

Hos oss er det eneste jeg kan se av tydelig mønster at ballen spilles ut mot høyre til en back (Wooton) som 10 av 10 ganger spiller i støtte.

Det virker som man er så usikker på våre offensive kvaliteter at man safer hele tiden og da ser det ganske fantasiløst ut. Uwe var veldig redd for å tape kamper, noen man kunne se i måten vi spilte på, men SE er nok også ganske redd for å tape.

Tror du ikke vi hadde sett bedre ut hvis vi hadde hatt bedre spillere der fremme selv om Evans fortsatt var trener? Eller hadde en annen trener kunne fått oss til å se MYE bedre ut med de spillerne vi har?

Med mindre du tror at Evans er den beste treneren i verden, er det ganske åpenbart at en annen trener KUNNE fått oss til å se bedre ut. Usikker på hva du ligger i mye.
 

Leedsfan

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #316 på: Februar 21, 2016, 15:55:40 »
Dette handler ikke bare om enkeltspillere og deres kvaliteter. Det handler om å ha en plan, skape overtall, forvalte overtall, motsatte bevegelser, innøvde bevegelser i feltet, dødballer med tydelige bevegelser, osv osv.

Hos oss er det eneste jeg kan se av tydelig mønster at ballen spilles ut mot høyre til en back (Wooton) som 10 av 10 ganger spiller i støtte.

Det virker som man er så usikker på våre offensive kvaliteter at man safer hele tiden og da ser det ganske fantasiløst ut. Uwe var veldig redd for å tape kamper, noen man kunne se i måten vi spilte på, men SE er nok også ganske redd for å tape.

Tror du ikke vi hadde sett bedre ut hvis vi hadde hatt bedre spillere der fremme selv om Evans fortsatt var trener? Eller hadde en annen trener kunne fått oss til å se MYE bedre ut med de spillerne vi har?

Med mindre du tror at Evans er den beste treneren i verden, er det ganske åpenbart at en annen trener KUNNE fått oss til å se bedre ut. Usikker på hva du ligger i mye.

Jeg ville trodd at Uwe vill fått mer ut av det vi har, men det gjorde han ikke. Det å ansette en trener er litt hit-and-miss, man vet aldri helt hvordan det vil funke før det har gått litt tid. Litt som vannmelon-tankegangen til Cellino..:)

Vi slipper jo inn færre mål enn tidligere, så langt 34. Hvor har vi sluppet inn de siste 3-4 sesongene. Ville tro at hvis vi ble bedre offensivt så ville vi kunne slippe inn færre mål og ikke flere? Derfor tror jeg at vi kunne blitt mye bedre hadde man signert 3-4 offensive spillere som hadde slått til fra start.

Hadde vi rykket opp med dette laget?

                        Silvestri
Berardi  Bellusci  Cooper  Taylor
              Bridcutt  Toumani
  Snodgrass  Howson  Gradel
                  McContract
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #317 på: Februar 21, 2016, 16:37:25 »
Kan ikke huske at vi noensinne har spilt mer kjedelig fotball enn akkurat nå. I går hadde vi vel ikke en reell målsjanse. Greit at vi fungerer sånn noenlunde bakover, men det i seg selv er ikke nok til å medføre at en gleder seg til kamp, dessverre. Her må selvsagt treneren ta et ansvar. Det er slett ikke bare Wooton som spiller støttepasninger; begge våre nyeste midtbanespillere er tydeligvis drillet på å spille ballen i støtte fremfor å søke gjennombrudd framover.
I en periode etter Evans ble ansatt så det ut til at vi endelig hadde begynt å bruke kantspillerne til å skape bredde offensivt, noe som bl a åpnet rom for løp fra midtbanespillerne. Denne taktikken har vi nå gått helt bort fra. At noen er fornøyd med hvordan vi spiller om dagen, forstår jeg rett og slett ikke.

Lundewhites

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #318 på: Februar 21, 2016, 17:04:40 »
Dette handler ikke bare om enkeltspillere og deres kvaliteter. Det handler om å ha en plan, skape overtall, forvalte overtall, motsatte bevegelser, innøvde bevegelser i feltet, dødballer med tydelige bevegelser, osv osv.

Hos oss er det eneste jeg kan se av tydelig mønster at ballen spilles ut mot høyre til en back (Wooton) som 10 av 10 ganger spiller i støtte.

Det virker som man er så usikker på våre offensive kvaliteter at man safer hele tiden og da ser det ganske fantasiløst ut. Uwe var veldig redd for å tape kamper, noen man kunne se i måten vi spilte på, men SE er nok også ganske redd for å tape.

Tror du ikke vi hadde sett bedre ut hvis vi hadde hatt bedre spillere der fremme selv om Evans fortsatt var trener? Eller hadde en annen trener kunne fått oss til å se MYE bedre ut med de spillerne vi har?

Med mindre du tror at Evans er den beste treneren i verden, er det ganske åpenbart at en annen trener KUNNE fått oss til å se bedre ut. Usikker på hva du ligger i mye.

Jeg ville trodd at Uwe vill fått mer ut av det vi har, men det gjorde han ikke. Det å ansette en trener er litt hit-and-miss, man vet aldri helt hvordan det vil funke før det har gått litt tid. Litt som vannmelon-tankegangen til Cellino..:)

Vi slipper jo inn færre mål enn tidligere, så langt 34. Hvor har vi sluppet inn de siste 3-4 sesongene. Ville tro at hvis vi ble bedre offensivt så ville vi kunne slippe inn færre mål og ikke flere? Derfor tror jeg at vi kunne blitt mye bedre hadde man signert 3-4 offensive spillere som hadde slått til fra start.

Hadde vi rykket opp med dette laget?

                        Silvestri
Berardi  Bellusci  Cooper  Taylor
              Bridcutt  Toumani
  Snodgrass  Howson  Gradel
                  McContract

Nei stopperne og treneren er  ikke i nærheten gode nok.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Lundewhites

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #319 på: Februar 21, 2016, 17:07:21 »
Dette handler ikke bare om enkeltspillere og deres kvaliteter. Det handler om å ha en plan, skape overtall, forvalte overtall, motsatte bevegelser, innøvde bevegelser i feltet, dødballer med tydelige bevegelser, osv osv.

Hos oss er det eneste jeg kan se av tydelig mønster at ballen spilles ut mot høyre til en back (Wooton) som 10 av 10 ganger spiller i støtte.

Er så godt å lese at andre ser det og! 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kato

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #320 på: Februar 21, 2016, 18:08:15 »
Jeg mener det ikke er relevant å sammenligne Røsler og hans spillestil. Røsler startet på å bygge noe, hentet spillere i sommer, og fikk 12 kamper. Hva er 12 kamper på å bygge en spillestil?

Og sånn er det hele veien. En coach som kommer inn får ikke tid til å bygge noe som helst. Det tas kun kortsiktige valg, basert på neste kamp. Det bygges ingenting, ingen kontinuitet.

Enhver trener sitter på oppsigelse omtrent fra han går inn porten. Det blir ingenting ut av det.

Evans klassisk engelsk 80-talls coach. Kaste blod i garderoben, som jo gir antatt kortvarig effekt. Funker når plassen skal berges, selv for en som Peter Reid da han kom til oss.

Evnas er stor i kjeften, blåser ut i media om den ene og den andre spilleren. Sikkert aldri hørt om man-management. Her er det bare å peise på. Hadde vel knapt kommet inn porten før han utbasunerte at spillerne ikke er gode nok. Som forventet brukbar på den enkleste delen av spillet, defensiv organisering. Offensivt er det bare tut og kjør. Eller vent nå litt, ikke det en gang heller.
 

Leedsfan

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #321 på: Februar 21, 2016, 19:28:26 »
Jeg mener det ikke er relevant å sammenligne Røsler og hans spillestil. Røsler startet på å bygge noe, hentet spillere i sommer, og fikk 12 kamper. Hva er 12 kamper på å bygge en spillestil?

Og sånn er det hele veien. En coach som kommer inn får ikke tid til å bygge noe som helst. Det tas kun kortsiktige valg, basert på neste kamp. Det bygges ingenting, ingen kontinuitet.

Enhver trener sitter på oppsigelse omtrent fra han går inn porten. Det blir ingenting ut av det.

Evans klassisk engelsk 80-talls coach. Kaste blod i garderoben, som jo gir antatt kortvarig effekt. Funker når plassen skal berges, selv for en som Peter Reid da han kom til oss.

Evnas er stor i kjeften, blåser ut i media om den ene og den andre spilleren. Sikkert aldri hørt om man-management. Her er det bare å peise på. Hadde vel knapt kommet inn porten før han utbasunerte at spillerne ikke er gode nok. Som forventet brukbar på den enkleste delen av spillet, defensiv organisering. Offensivt er det bare tut og kjør. Eller vent nå litt, ikke det en gang heller.

Det er vel dessverre sant det du skriver. Eneste som kjøper en tid til å bygge et lag er å vinne kamper og det er ikke lett slik man driver i Leeds.

Neste sesong er make or break. Lurer på hva som kommer inn i sommer..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #322 på: Februar 21, 2016, 20:09:44 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #323 på: Februar 22, 2016, 13:50:38 »
                   Chances created       Matches
Reading            350                  31
Forest                    341                          31
Hull City            341                          31
Derby                    334                  32
Brighton            329                  32
Ipswich                    328                  31
Huddersfield    318                  32
Brentford            315                          32
Fulham                    311                          32
QPR                    309                  32
Cardiff                    308                  32
Birmingham    307                  31
Bristol C            301                   32
Middlesbrough    293                  30
Bolton                    292                  32
Rotherham            287                  32
Wolves                    287                  32
Preston                286                  32
Blackburn            284                  30
MK Dons            280                  32
Sheff Wed            279                  32
Charlton            277                  32
Burnley                    263                  32
Leeds                    250                  31

Kilde BBC
For the sake of Leeds United he would break himself in two

auren

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #324 på: Februar 22, 2016, 14:39:34 »
Et lite varsko selvsagt, men Boro ligger jo langt nede på sjansestatistikken, likevel ligger de i toppen. Reading skaper mest sjanser men ligger vel også håpløst plassert..

Skjønte dog ikke denne skuddstatistikken. Trodde man kunne addere on og off target samt skudd i treverket, men det stemte visst ikke. Er forskjellen mellom total og on, off og post = blokkerte skudd?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #325 på: Februar 22, 2016, 15:04:32 »
Vi har visst en knallspiss...Wood..han er "målgarantisten vi manglet" det stod i TPN.. ::)

;D ;D ;D

Du var selv positiv til signeringen når han kom, men nå er det altså indirekte TPNs feil at han ikke har slått til som du håpet?



« Siste redigering: Februar 22, 2016, 15:11:33 av Mr Kaizer »
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #326 på: Februar 22, 2016, 18:02:31 »
Vi har visst en knallspiss...Wood..han er "målgarantisten vi manglet" det stod i TPN.. ::)

;D ;D ;D

Du var selv positiv til signeringen når han kom, men nå er det altså indirekte TPNs feil at han ikke har slått til som du håpet?




Husker godt at Hans Petter var litt positiv. Så jeg sjekka litt hva jeg skrev. Føler jeg traff ganske så riktig med dette her.
mere tja her. På grunn av hans målteft de siste årene. Redd han fort kan bli en ny Morison. Og på meg kan denne signeringen virke som et kjøp, for å holde fansen fornøyd

Leedsfan

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #327 på: Februar 22, 2016, 22:00:32 »
Kan ikke huske at vi noensinne har spilt mer kjedelig fotball enn akkurat nå. I går hadde vi vel ikke en reell målsjanse. Greit at vi fungerer sånn noenlunde bakover, men det i seg selv er ikke nok til å medføre at en gleder seg til kamp, dessverre. Her må selvsagt treneren ta et ansvar. Det er slett ikke bare Wooton som spiller støttepasninger; begge våre nyeste midtbanespillere er tydeligvis drillet på å spille ballen i støtte fremfor å søke gjennombrudd framover.
I en periode etter Evans ble ansatt så det ut til at vi endelig hadde begynt å bruke kantspillerne til å skape bredde offensivt, noe som bl a åpnet rom for løp fra midtbanespillerne. Denne taktikken har vi nå gått helt bort fra. At noen er fornøyd med hvordan vi spiller om dagen, forstår jeg rett og slett ikke.

Er ikke fornøyd, men håpet er at det er et defensivt fundament som man ser når vi forhåpentligvis får inn noen gode offensive spillere.

Helt enig at det må et lykketreff eller en meget god enkelprestasjon til for at vi skal putte nå om dagen. Frykten for å tape overskygger viljen til å vinne. Evans gjør alt han kan for å ikke miste jobben, slik som Uwe gjorde og da ender det vel med sparken. Cellino vil jo at vi skal spille sexy fotball og det gjør vi absolutt ikke nå.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #328 på: Februar 22, 2016, 22:53:46 »
Vi har visst en knallspiss...Wood..han er "målgarantisten vi manglet" det stod i TPN.. ::)

;D ;D ;D

Du var selv positiv til signeringen når han kom, men nå er det altså indirekte TPNs feil at han ikke har slått til som du håpet?




Husker godt at Hans Petter var litt positiv. Så jeg sjekka litt hva jeg skrev. Føler jeg traff ganske så riktig med dette her.
mere tja her. På grunn av hans målteft de siste årene. Redd han fort kan bli en ny Morison. Og på meg kan denne signeringen virke som et kjøp, for å holde fansen fornøyd
Du vet, når forsvarerne ikke trenger å bekymre seg for medspillerne dine (som står omkring midtstreken og triller ball på tvers) skal du være ekstremt god for å representere noen stor trussel.
Hekta på Leeds siden 1974

Annesj

Sv: Den store spillestil tråden!
« Svar #329 på: Februar 23, 2016, 09:15:04 »
Kan ikke huske at vi noensinne har spilt mer kjedelig fotball enn akkurat nå. I går hadde vi vel ikke en reell målsjanse. Greit at vi fungerer sånn noenlunde bakover, men det i seg selv er ikke nok til å medføre at en gleder seg til kamp, dessverre. Her må selvsagt treneren ta et ansvar. Det er slett ikke bare Wooton som spiller støttepasninger; begge våre nyeste midtbanespillere er tydeligvis drillet på å spille ballen i støtte fremfor å søke gjennombrudd framover.
I en periode etter Evans ble ansatt så det ut til at vi endelig hadde begynt å bruke kantspillerne til å skape bredde offensivt, noe som bl a åpnet rom for løp fra midtbanespillerne. Denne taktikken har vi nå gått helt bort fra. At noen er fornøyd med hvordan vi spiller om dagen, forstår jeg rett og slett ikke.

Er ikke fornøyd, men håpet er at det er et defensivt fundament som man ser når vi forhåpentligvis får inn noen gode offensive spillere.

Helt enig at det må et lykketreff eller en meget god enkelprestasjon til for at vi skal putte nå om dagen. Frykten for å tape overskygger viljen til å vinne. Evans gjør alt han kan for å ikke miste jobben, slik som Uwe gjorde og da ender det vel med sparken. Cellino vil jo at vi skal spille sexy fotball og det gjør vi absolutt ikke nå.



Vi har ikke vært i nærheten a noe som ligner sexy fotball noen gang under cellinos eierskap. Uansett hvem han har ansatt som coach. Det er jo ikke så rart. Ingen tør slippe seg løs eller ta sjanser. Hverken i administrative og coachingteam eller de utpåpå banen. Om vi hadde fått verdens mest offensive og de mest meriterte trenere der ute med pondus som noen hevder her vi trenger, så ville resultatet blitt akkurat det samme. Tror jeg. Kan kanskje strekke meg til en 4-5 plasser lenger opp isåfall.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds