Skrevet av Emne: Rui Marques  (Lest 2981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ragnar

Rui Marques
« på: August 24, 2006, 22:30:03 »
Noen som har sett denne spilleren i aksjon?

Han har jo ikke fått noe særligt med sjanser til å vise seg frem. Er han langt unna førstelaget eller kunne han vært en partner til Killa og en brukbar backup om Gregan/Butler skulle forsvinne?

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Sheridan

Re: Rui Marques
« Svar #1 på: August 24, 2006, 22:39:32 »
Han må jo være sørgelig dårlig siden han ikke har fått sjansen enda.
Eller er det Blackwell's vurderings-sans som svikter igjen?
Kanskje vi kan få bytta han med Livermoore fra Hull?

Who knows.

« Siste redigering: August 24, 2006, 22:39:50 av Sheridan »

lojosang

Re: Rui Marques
« Svar #2 på: August 24, 2006, 23:27:08 »
Han har visst slitt med en skade isesongåpningen. Fikk skryt fra Geddes etter reservekampen i ...går?

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

auren

Re: Rui Marques
« Svar #3 på: August 25, 2006, 00:39:04 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Han må jo være sørgelig dårlig siden han ikke har fått sjansen enda.
Eller er det Blackwell's vurderings-sans som svikter igjen?
Kanskje vi kan få bytta han med Livermoore fra Hull?
Who knows.





Hehe[:D]

Gregan er kanskje paa vei ut av portene paa Elland Road. Vi trenger 4 habile stoppere i denne divisjonen. Om Marques er habil aner jeg ikke. Tror ikke vi skal legge saa mye vekt paa en ok performance i reserveligaen...[8)]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Re: Rui Marques
« Svar #4 på: August 25, 2006, 00:57:11 »
Hørte forresten at vi tjente 200 000 pund på livermoore! Var en sikker kilde.


Marques who ? :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

flynn

Re: Rui Marques
« Svar #5 på: August 25, 2006, 15:24:56 »
quote:
Originally posted by B-m

Hørte forresten at vi tjente 200 000 pund på livermoore! Var en sikker kilde.


Marques who ? :D



I så fall var vel dette omtrent tidenes raskeste fortjeneste på kjøp/salg og må føres på plusskontoen for Blackwell heretter. Vel og merke om vi ser bort fra alle etiske og personlige aspekter ved dette, tipper at Livermore ikke kommer til å sende julekort til Blacwell på en stund.

Flynn

kjelvi

Sv: Rui Marques
« Svar #6 på: Januar 14, 2008, 11:57:31 »
Av flere gamle Marques-tråder velger jeg denne å poste dagens nyhet om ny og forbedret kontrakt!

Leeds United's Marques to get new deal



Influential centre-back Rui Marques has been promised a new contract by Leeds United.
The Angolan international will be handed a deal to keep him at Elland Road after the 12-month contract he agreed with Leeds last summer expires at the end of the season.
Marques has been a revelation in the centre of Dennis Wise's defence this term, and his performances earned him a call-up from Angola for this month's African Cup of Nations in Ghana.
The 30-year-old left England to begin his preparations for the tournament last week, and Leeds will be deprived of his services until the beginning of February, but the club are already planning to secure his long-term involvement at Elland Road.
United manager Dennis Wise, however, has advised Marques to delay negotiations over a new contract until the summer – to allow the defender to reap the financial benefits if Leeds are promoted to the Championship in May.
Wise said: "We've been very open with each other. Rui knows that he's got another contract here. But does he want to sign a new contract on League One money when there's a possibility that we'll go up, or does he want to sign a contract on Championship money?
"If he wants to sit down when he comes back (from Ghana) then he can, but I told him he'd be a fool. He'd be mad to do it now because we only pay a certain amount of money. Obviously if we go up we'll pay that little bit more.
"I'm just being honest with him, and he's said that he'll wait until the end of the season."
Marques has no plans to leave Elland Road at the end of his current one-year deal, and both the defender and his family have settled quickly in Leeds since he was welcomed back into the fold by Wise last year.
Marques made his league debut for United against Coventry City on New Year's Day 2007, and he has been ever present during Leeds' League One schedule this term. The defender will lose that record when United turn out in his absence against Crewe Alexandra at Gresty Road tonight.
His rise to favour at Elland Road is made all the more remarkable by the fact that Wise considered ending Marques' career with United just a month into his managerial reign.
The centre-back, who was signed by Leeds in the summer of 2005, made just one outing for United before Wise took charge in October 2006, but he is on his way to passing his 50th club appearance before the end of this season.
Wise said: "He'll get a new contract even if he gets injured because I'm very loyal to him.
"I gave him a chance and I like him as a player. I don't think anyone expected him to do as well as this. He's got better and better. He knows he's getting a contract, and he enjoys it here. He's got no intentions of going anywhere."

YEP

SveinArve

Sv: Rui Marques
« Svar #7 på: Januar 14, 2008, 12:06:20 »
Er det noen kanaler som sender African Nations Cup? Eurosport?
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Budda

Sv: Rui Marques
« Svar #8 på: Januar 14, 2008, 12:09:40 »
Av flere gamle Marques-tråder velger jeg denne å poste dagens nyhet om ny og forbedret kontrakt!

Leeds United's Marques to get new deal



Influential centre-back Rui Marques has been promised a new contract by Leeds United.
The Angolan international will be handed a deal to keep him at Elland Road after the 12-month contract he agreed with Leeds last summer expires at the end of the season.
Marques has been a revelation in the centre of Dennis Wise's defence this term, and his performances earned him a call-up from Angola for this month's African Cup of Nations in Ghana.
The 30-year-old left England to begin his preparations for the tournament last week, and Leeds will be deprived of his services until the beginning of February, but the club are already planning to secure his long-term involvement at Elland Road.
United manager Dennis Wise, however, has advised Marques to delay negotiations over a new contract until the summer – to allow the defender to reap the financial benefits if Leeds are promoted to the Championship in May.
Wise said: "We've been very open with each other. Rui knows that he's got another contract here. But does he want to sign a new contract on League One money when there's a possibility that we'll go up, or does he want to sign a contract on Championship money?
"If he wants to sit down when he comes back (from Ghana) then he can, but I told him he'd be a fool. He'd be mad to do it now because we only pay a certain amount of money. Obviously if we go up we'll pay that little bit more.
"I'm just being honest with him, and he's said that he'll wait until the end of the season."
Marques has no plans to leave Elland Road at the end of his current one-year deal, and both the defender and his family have settled quickly in Leeds since he was welcomed back into the fold by Wise last year.
Marques made his league debut for United against Coventry City on New Year's Day 2007, and he has been ever present during Leeds' League One schedule this term. The defender will lose that record when United turn out in his absence against Crewe Alexandra at Gresty Road tonight.
His rise to favour at Elland Road is made all the more remarkable by the fact that Wise considered ending Marques' career with United just a month into his managerial reign.
The centre-back, who was signed by Leeds in the summer of 2005, made just one outing for United before Wise took charge in October 2006, but he is on his way to passing his 50th club appearance before the end of this season.
Wise said: "He'll get a new contract even if he gets injured because I'm very loyal to him.
"I gave him a chance and I like him as a player. I don't think anyone expected him to do as well as this. He's got better and better. He knows he's getting a contract, and he enjoys it here. He's got no intentions of going anywhere."

YEP

Overraskende ærlig og realt av Wise. Spørs om gamlefar deler det synet
Endre

Dennis

Sv: Rui Marques
« Svar #9 på: Januar 14, 2008, 12:11:55 »
Er det noen kanaler som sender African Nations Cup? Eurosport?

Eurosport sender!

http://yahoo.eurosport.co.uk/tvschedule_clng2_day7.shtml#

Angola åpner 23. januar i en tøff gruppe med Sør-Afrika, Tunisia og Senegal. Jeg håper Rui Marquez kommer "hjem" etter gruppespillet.  :)

http://en.wikipedia.org/wiki/2008_African_Cup_of_Nations
« Siste redigering: Januar 14, 2008, 12:27:55 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Rui Marques
« Svar #10 på: Januar 14, 2008, 12:37:02 »
Av flere gamle Marques-tråder velger jeg denne å poste dagens nyhet om ny og forbedret kontrakt!

Leeds United's Marques to get new deal



Influential centre-back Rui Marques has been promised a new contract by Leeds United.
The Angolan international will be handed a deal to keep him at Elland Road after the 12-month contract he agreed with Leeds last summer expires at the end of the season.
Marques has been a revelation in the centre of Dennis Wise's defence this term, and his performances earned him a call-up from Angola for this month's African Cup of Nations in Ghana.
The 30-year-old left England to begin his preparations for the tournament last week, and Leeds will be deprived of his services until the beginning of February, but the club are already planning to secure his long-term involvement at Elland Road.
United manager Dennis Wise, however, has advised Marques to delay negotiations over a new contract until the summer – to allow the defender to reap the financial benefits if Leeds are promoted to the Championship in May.
Wise said: "We've been very open with each other. Rui knows that he's got another contract here. But does he want to sign a new contract on League One money when there's a possibility that we'll go up, or does he want to sign a contract on Championship money?
"If he wants to sit down when he comes back (from Ghana) then he can, but I told him he'd be a fool. He'd be mad to do it now because we only pay a certain amount of money. Obviously if we go up we'll pay that little bit more.
"I'm just being honest with him, and he's said that he'll wait until the end of the season."
Marques has no plans to leave Elland Road at the end of his current one-year deal, and both the defender and his family have settled quickly in Leeds since he was welcomed back into the fold by Wise last year.
Marques made his league debut for United against Coventry City on New Year's Day 2007, and he has been ever present during Leeds' League One schedule this term. The defender will lose that record when United turn out in his absence against Crewe Alexandra at Gresty Road tonight.
His rise to favour at Elland Road is made all the more remarkable by the fact that Wise considered ending Marques' career with United just a month into his managerial reign.
The centre-back, who was signed by Leeds in the summer of 2005, made just one outing for United before Wise took charge in October 2006, but he is on his way to passing his 50th club appearance before the end of this season.
Wise said: "He'll get a new contract even if he gets injured because I'm very loyal to him.
"I gave him a chance and I like him as a player. I don't think anyone expected him to do as well as this. He's got better and better. He knows he's getting a contract, and he enjoys it here. He's got no intentions of going anywhere."

YEP

Sjelden jeg quoter et helt innlegg.....tror jeg  :D, men er Wise helt på trynet? eller er det jeg som undervurderer Rui?

Er Rui så lojal at han signer en ny kontrakt med Leeds til sommeren når den nåværende går ut? Tenk om han har et fabelaktig African Nations Cup med Angola og får tilbud om spill på et langt høyere nivå, vil han da regne med at Leeds beholder Wise og at han er sikret en god kontrakt? Hva hvis vi ikke går opp, da er han vel tapt for oss. For en idiotisk ide av Wise og for en idiotisk ide å fortelle dette til mediene.

Hva slags signal er dette til de andre "idiotene" som signet kontrakter i høst: Kandol og BECKFORD  ::)


(Selvsagt ingen kritikk av Wise-boy dette da, for de som evt leser det mellom linjene...  ;) )
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Rui Marques
« Svar #11 på: Januar 14, 2008, 12:49:54 »
Enig, promo!

Virker veldig merkelig å la Rui gå utav kontrakt, før man signer CCC- eller L1-kontrakt til sommeren. Det må da også være bedre for økonomien å la Rui signe f.eks. treårig L1-kontrakt og heller ha en økningsopsjon ved opprykk i avtalen. Eller eventuelt la han spille på lavere lønn i CCC, så lenge han er fornøyd med det.

Nekter derimot å tro at Wise (eller Bates, for de som tror han holder Wise i hånda hele tida) er så blodfattig at han kan si dette til media og dermed alle interesserte, uten at det ligger mer bak. Hva det kan være, vet ikke jeg, men om det ikke gjør det, blir jeg redd.
Marching on together!

auren

Sv: Rui Marques
« Svar #12 på: Januar 14, 2008, 12:54:11 »
Blir spennende å se Rui i Afrikamesterskapet. På en måte håper jeg han skal spille dårlig og at Angola ryker rett ut. Da blir han nok ikke solgt med det første :)

Må bare si jeg synes at sesongens gule bortedrakt er utrolig flott. Den fineste på lang, lang tid... (når vi snakker gul bortedrakt altså)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

4ever arcticwhite

Sv: Rui Marques
« Svar #13 på: Januar 14, 2008, 13:46:00 »
Synes også det er veldig merkelig at Leeds ikke vil skrive kontrakt nå dersom det er slik at kontrakten får ut til sommeren.

Må jo være fullt mulig å legge inn en klausul om opprykk i forhold til det økonomiske.  Så jeg er ikke helt sikker på hvem som er den største idioten her.....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Svend Anders

Sv: Rui Marques
« Svar #14 på: Januar 14, 2008, 19:18:16 »
Jeg deler forundringen over hvor vanskelig det kan være å legge inn en klausul om lønnsforhøyelse ved opprykk.

Samtidig så kan det være et eller annet politisk/strategisk moment bak denne uttalelsen - uten at jeg helt skjønner hva den skulle være. For alt jeg vet er kontrakten "done deal" og at folk blir "positivt overrasket" når Rui skriver kontrakt "før han må". Det er nå bare en hypotetisk pr-strategi, jeg har ingen kunnskap til denne saken...

SA

Jon R

Sv: Rui Marques
« Svar #15 på: Januar 14, 2008, 19:35:09 »
Hmmm. Gjør meg noen tanker om dette, men det holder jeg for meg selv i denne omgang. Konspirasjonsteorier har vi visst hatt nok av, har jeg lest.  ;)
Jon R.

Svend Anders

Sv: Rui Marques
« Svar #16 på: Januar 14, 2008, 19:39:32 »
Hmmm. Gjør meg noen tanker om dette, men det holder jeg for meg selv i denne omgang. Konspirasjonsteorier har vi visst hatt nok av, har jeg lest.  ;)

 ;)

AndyMathie

Sv: Rui Marques
« Svar #17 på: Januar 16, 2008, 13:00:57 »
Wise said: "He'll get a new contract even if he gets injured because I'm very loyal to him.
"I gave him a chance and I like him as a player. I don't think anyone expected him to do as well as this. He's got better and better. He knows he's getting a contract, and he enjoys it here. He's got no intentions of going anywhere."


Denne uttalelsen høres direkte ut som løgn å fanteri. Han får aldri ny kontrakt ved en skade. Jeg er helt sikker på at Wise har planlagt å satse på andre spillere en Rui med å be han vente til sommeren. Ellers så henger jo ikke denne uttalelsen på greip. Er rett og slett uforståelig om Wise har bestemt seg for å satse på Rui.

We are Leeds and we are proud of it!

Sheridan

Sv: Rui Marques
« Svar #18 på: Januar 16, 2008, 13:27:24 »
Dennis Wise gir Rui ny kontrakt når den tiden kommer. Slapp av. ;)

Per-Stian

Sv: Rui Marques
« Svar #19 på: Januar 16, 2008, 13:32:54 »
Wise said: "He'll get a new contract even if he gets injured because I'm very loyal to him.
"I gave him a chance and I like him as a player. I don't think anyone expected him to do as well as this. He's got better and better. He knows he's getting a contract, and he enjoys it here. He's got no intentions of going anywhere."


Denne uttalelsen høres direkte ut som løgn å fanteri. Han får aldri ny kontrakt ved en skade. Jeg er helt sikker på at Wise har planlagt å satse på andre spillere en Rui med å be han vente til sommeren. Ellers så henger jo ikke denne uttalelsen på greip. Er rett og slett uforståelig om Wise har bestemt seg for å satse på Rui.



Eg er overbevist om at Wise ønskjer å satse vidare på Rui Marques. Han har trass alt vore ein av våre klart beste spelarar denne sesongen og har fått mykje tillit. Han er eigentleg den einaste jamne og solide stoggaren vi har for augneblinken.

AndyMathie

Sv: Rui Marques
« Svar #20 på: Januar 18, 2008, 12:43:12 »


Eg er overbevist om at Wise ønskjer å satse vidare på Rui Marques. Han har trass alt vore ein av våre klart beste spelarar denne sesongen og har fått mykje tillit. Han er eigentleg den einaste jamne og solide stoggaren vi har for augneblinken.
[/quote]


Ja vet at han har vært blant våre klart beste spillere denne sesongen sammen med Anker og JB. Det er det som gjør hele uttalelsen så fryktelig merkelig. Forstår ikke at Wise vil vente til sommeren når det kan komme noen inn å hente han gratis hvis de har pund sedler nok. Det beste for Leeds er jo at Rui får en kontrakt nå allerede slik at dette er ut av verden. Da slipper Leeds å betale fullt så mye i tillegg til at vi ikke risikerer å miste Rui til sommeren...
We are Leeds and we are proud of it!