Skrevet av Emne: Warner forlater oss  (Lest 5118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Re: Warner forlater oss
« Svar #30 på: August 31, 2006, 21:21:19 »
Wow enig med Hot shot - jeg var og tilstede og de var faen ikke verdig skjorta den dagen - Sully har vært OK over mange år, men han blir ikke akkurat yngre.Satse på Wilberforce - rutine får en kun gjennom spill samt råd fra eldre. Det dummeste som skjedde på keeperfronten var å gi slipp på Martyn i sin tid.
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

pale

Re: Warner forlater oss
« Svar #31 på: August 31, 2006, 21:32:06 »
Her snakker du vel mot deg selv MrK.
Hvor gammel var Martyn da han forsvant, 35-36?
Hvor gammel er Sullivan, som du mener er for gammel?
Jo han er jammen 36 gitt...

lojosang

Re: Warner forlater oss
« Svar #32 på: August 31, 2006, 22:29:27 »
quote:
Originally posted by Carl Fisker

Så du play-off finalen Hot Shot? Den gav vel en bra pekepinn på Sullivans kvaliteter?



Kan noen finne EN keeper (som har spilt mer enn 50 kamper) som aldri har gjort en blemme?

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Re: Warner forlater oss
« Svar #33 på: September 01, 2006, 01:01:23 »
Samt salget av Carson[V]
quote:
Originally posted by MrK

Wow enig med Hot shot - jeg var og tilstede og de var faen ikke verdig skjorta den dagen - Sully har vært OK over mange år, men han blir ikke akkurat yngre.Satse på Wilberforce - rutine får en kun gjennom spill samt råd fra eldre. Det dummeste som skjedde på keeperfronten var å gi slipp på Martyn i sin tid.





Carl Fisker

Re: Warner forlater oss
« Svar #34 på: Oktober 19, 2006, 19:47:30 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Carl Fisker

Så du play-off finalen Hot Shot? Den gav vel en bra pekepinn på Sullivans kvaliteter?



Jeg var til stede på Millennium, ja. Hulse, Butler, Douglas, Lewis og Miller var en skandale i den kampen. Sullivan må ta på sin egen kappe det målet han fumlet inn i nettet. Prøver du så å bygge et generelt resonnement basert på kun én hendelse?

De to siste kampene, hvor Sullivan har fått vise seg frem, har forsterket min tvil om mannens kvaliteter. Det virker som om han er i ferd med å utgå på dato. Warner er heller ikke god nok, så her må det hentes inn en ny og solid førstekeeper.

ragnar

Re: Warner forlater oss
« Svar #35 på: Oktober 19, 2006, 20:18:34 »
Lund er jo bare 17. Noen som vet om han er et talent å satse på? Han har jo fremdeles noen år igjen før han blir aktuell for første 11eren.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

LeifMorten

Re: Warner forlater oss
« Svar #36 på: Oktober 19, 2006, 20:57:52 »
Dersom Tromsø rykker ned kan Sead Ramovic forlate klubben. Foreslo jo Lars Hirchfeld i fjor. Han havnet jo i Rosenborg!
 

Jon R

Re: Warner forlater oss
« Svar #37 på: Oktober 19, 2006, 22:07:16 »
Dumhet og dumhet. Salget av Carson forhindret sannsynligvis klubben fra å bli slått konkurs, håkon! Klubben var i praksis bankrott på den tiden og pengene ble i sin helthet brukt til å dekke spillernes lønninger for desember 2004 og januar 2005. Dette var livlinen klubben fikk før Bates reddet oss i 12. time.

Forøvrig har Leeds tradisjon for å få frem gode keepere fra ungdomsavdelingen. Dersom Wilberforce og Lund omtales som store talenter, så er de trolig det. Warner hadde noen gode kamper, men var ikke noen bunnsolid keeper. Jeg er ikke så veldig bekymret.

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 19, 2006, 22:18:37 av Jon R »
Jon R.

SirOlsen

Re: Warner forlater oss
« Svar #38 på: Oktober 19, 2006, 22:14:34 »
Ja, en ulykke kommer sjeldent alene... virker som om når man får løst ett problem, så bare dukker det opp to nye.. likte ikke at Warner dro.. han imponerte meg i det jeg så.. får håpe vi har noe å hente i Lund da..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Papi

Re: Warner forlater oss
« Svar #39 på: Oktober 19, 2006, 22:32:44 »
Warner reist igjen nå da? Topicen starta jo i slutten av august, er vel frå da dette kommer???





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

R - R

Re: Warner forlater oss
« Svar #40 på: Oktober 19, 2006, 23:51:27 »
quote:
Originally posted by Jon R

Dumhet og dumhet. Salget av Carson forhindret sannsynligvis klubben fra å bli slått konkurs, håkon! Klubben var i praksis bankrott på den tiden og pengene ble i sin helthet brukt til å dekke spillernes lønninger for desember 2004 og januar 2005. Dette var livlinen klubben fikk før Bates reddet oss i 12. time.

Forøvrig har Leeds tradisjon for å få frem gode keepere fra ungdomsavdelingen. Dersom Wilberforce og Lund omtales som store talenter, så er de trolig det. Warner hadde noen gode kamper, men var ikke noen bunnsolid keeper. Jeg er ikke så veldig bekymret.

Jon R.




Virkar ikkje som dei fleste forstår det med Carson. Klubben var like desperat med å bli kvitt han som dei var med å bli kvitt spelarane etter nedrykket til CCC. Det var krise.

No veit ikkje eg om det har gått deg hus forbi Jon, men Wilberforce er gitt free transfer. Hehe, ser enkelte her tidlegare ropte at han måtte brukast, men nok ein gang... om ikkje dei er gode nok, så er det ingen vits å bruke dei! Får håpe Lund er eit større talent enn Wilberforce. Såg han i kampen mot Shrewsbury for reservane, men der blei han aldri testa noko spesielt

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Jon R

Re: Warner forlater oss
« Svar #41 på: Oktober 19, 2006, 23:51:47 »
quote:
Originally posted by Papi

Warner reist igjen nå da? Topicen starta jo i slutten av august, er vel frå da dette kommer???



Det er naturligvis problemet med å hente frem igjen disse gamle trådene. Hvis man ikke sjekker dato på de siste innleggene, blir det lett misforståelser. Når man bruker aktiv topics, tar man liksom for gitt at tråden er "fresh". Skjønner ikke helt hvorfor Carl Fisker hentet den frem igjen.  [:I]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 19, 2006, 23:54:52 av Jon R »
Jon R.

Carl Fisker

Re: Warner forlater oss
« Svar #42 på: Oktober 20, 2006, 02:26:11 »
Overskriften er gammel, men problemstillingen knyttet til keepersituasjonen er meget aktuell.
« Siste redigering: Oktober 20, 2006, 02:27:06 av Carl Fisker »