Skrevet av Emne: Skrekk bilde på fremtiden  (Lest 1626 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Skrekk bilde på fremtiden
« på: August 29, 2006, 19:13:32 »
Vi har hittil 2 seire og sliter iår og med å score mål.
Store deler av midtbanen er skadeplaget og nå er Derry ute og - spillere under kontrakt får beskjed om at de tjener for mye - så derfor får de beskjed om å flytte!
En tidligere keeper som manager som tror det går an å forsvare seg til seiere
Vi selger unna talent og toppscorer, Walton/Hulse
Lønnstak på 6.000 i uka
Sviktende publikumsstøtte på ER
Vi har ambisjoner om opprykk

dette henger ikke i hop!

Vi sliter lenge med skadde spillere - for dårlig medical?
Administrasjon som kødder med kontrakter - uprofft!
Vi selger toppscorer og egne talent for "småpenger" - meningsløst
En manager som ikke har en offensiv tanke - lite mål, kjedelig
Høye ambisjoner som ikke matcher det vi gjør

Hva må så gjøres?

I mitt hode - skjerpe og forsterke medical. Friske spillere er alfa omega. Det samme er en bred og god stall!
Adm. må la kontraktene ligge, kan uansett ikke behandle folk slik!
Hvem har lyst å spille for oss med slik en usikkerhet?
Vi må snarest få på plass en offensiv struktur. På søndag holdt vi på å forsvare oss til tap og det mot 10 mann - og en snill dommer!
Skal ikke påstå at manager skifte løser alt men en keeper tenker mest på egen boks og vi scorer alt for lite mål!
Ny manager jo før jo heller.

Ambisjonenene til klubben må gjennomgås og hvis en skal opp - så bør en heller satse enn å bygge ned - ref. salgene.

Joda - jeg vet at økonomien ikke er all verden - alternativet er heller ikke kult.
Med entusiasme i klubben, mål og gnistrende spill, kommer folket tilbake til ER - dermed også høyere inntekter. Ting henger i hop!

Skrekk bildet er at vi blir middelhavsfarer i CCC i evig tid og at ingen vil til Leeds, publikum forsvinner og vi ender opp som ett nytt Wimbledon - hvor ble det av de?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Papi

Re: Skrekk bilde på fremtiden
« Svar #1 på: August 29, 2006, 19:26:22 »
Nå skal ikkje eg uttale meg for mykje om spelet denne sesongen. Så mykje som har skjedd i det siste så eg har ikkje hatt mulighet til å sjå kampane på tv. Men registrer at Leeds scorer lite mål, og det gjorde dei i fjor også. Salget av Hulse var kjedelig, men faktum er at dei kronene trengte vi. Trudde seriøst at Blake skulle kunne gjøre jobben sammen med Healy i starten frem til Cresswell var klar frå skade. Kvifor han ikkje spelar skjønner eg ikkje ein dritt av.

Og det er heller ikkje til å stikke under ein stol at fysioane i engelsk fotball lever under eit mykje større press en dei i norge, og friskmelder ein halvskad spelar grunna press frå styret o.l.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

MrK

Re: Skrekk bilde på fremtiden
« Svar #2 på: August 29, 2006, 19:42:41 »
...pisse i buksa kalles det. Når en da i tillegg prioriterer å hjelpe Woodgate så blir det meningsløst, hvis da presset er så stort.
Se på Steffen Iversen, som hinket rundt i England i alle år - han har vel knapt vært skadet etter han kom hjem til Norge - uavhengig av hvilken drittklubb han spiller for
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

ragnar

Re: Skrekk bilde på fremtiden
« Svar #3 på: August 29, 2006, 19:47:51 »
Alt er ikke så mørkt som du ligger opp til. Tror Leeds ha egentlig ganske bra fysioer. Men problemet er heller at det er manageren som vil ha spillerene tilbake så fort som mulig og bruker de for tidlig. Det vil si at det er ikke fysioene som bestemmer når en spillere er klar eller ei, det er manageren (styret). Da blir det ofte til at en spillere kommer tilbake litt for tidlig i en presset hverdag.

Billettkostnadene på ER burde det bli gjort noe med for å stimulere folk til å komme tilbake. Er jo bedre å spille for 30000 - 40000 hver hjemmekamp enn rundt 20000. Men på en annen side så tjener jo Leeds like mye på en halvfull stadion nå, enn de gjorde i fjor på ca 30000. Men vi vil ha flere folk på ER.

Inntil økonomien i Leeds er bedret er et lønnstak på 6000 egentlig fornuftig.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Skrekk bilde på fremtiden
« Svar #4 på: August 29, 2006, 20:02:51 »
Svært til svartmaling MrK, men du oppsummerer vel ganske bra hvordan følelsen er hos de fleste av oss LUSCOS-ere.

Tror kanskje det er på tide å justere perspektivet - og avfinne seg med at Leeds United er inne i mellomsesong - hvor de primære målsetningene må være:

- Få økonomien på fote (som Bakke-historien viser, vil det fortsatt gjenstå ett år med opprydding etter Ridsdaleregimet)
- Finne ut om Kevin Blackwell er rette manager for å ta Leeds United de nødvendige skritt framover (noen har allerede trukket sine konklusjoner - Ken Bates er nødt til å gjøre det omtrent halvveis i sesongen)
- Etablere en spillerstall og en tydelig spillestil som har potensiale til å bringe gode nok sportslige resultater og publikum tilbake på Elland Road.
- Ikke rykke ned.

Jeg har tatt dette perspektivet etter den trange sesongåpningen vi har hatt, og tror Leeds vil være en etablert Premiershipklubb i løpet av fem år.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

MrK

Re: Skrekk bilde på fremtiden
« Svar #5 på: August 29, 2006, 20:17:38 »
Greit nok at 6000 kanskje er riktig, men det fører og til at de som vi virkelig ha - takker nei - da andre er villig til å betale mer.

Tror uansett at KB må ta sin hatt å gå - men det bekymrer meg at vi ikke scorer mer og dermed går på idiotiske tap som mot Palace og Cardiff.

Målsettingen for en klubb av Leeds format må være mer enn bare å overleve - alt annet er falitt erklæring.

Forstår heller ikke at iår skal være mellomsesong - da fjoråret heller burde vært det.

Min teori er at folk gåt på kamp, selvom det er dyrt, men de vil se noen PRESTASJONER og bli UNDERHOLDT..........det evner ikke KB å mane laget til, DESSVERRE!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

lojosang

Re: Skrekk bilde på fremtiden
« Svar #6 på: August 29, 2006, 22:46:22 »
Tilskuertallene var labre forrige gang vi var i nest øverste divisjon også.


Og Blake spilte ikke fordi han var rævva i kampen mot Cardiff, vil jeg anta.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
« Siste redigering: August 30, 2006, 01:54:54 av lojosang »
- Leif Olav