Skrevet av Emne: Stengt vindu - hva nå?  (Lest 3055 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Stengt vindu - hva nå?
« på: September 01, 2006, 15:53:25 »
Vinduet er stengt til 010107 og flg. oppsummering;
 - Bakke forlot oss, sikkert med en slump penger evt. del betaling av lønn til Brann men uansett så frigis penger - en har spart noe.

- Inn kom Jonathan Douglas og Stepan Anderson på hhv. undisclosed fee og lån ut sesongen.

Noen av våre konkurrenter var veldig aktive og S'land hentet 6 spillere - hvorav noen klare forsterkninger.

I mitt hode er vi klart svekket, men maren som har ridd klubben med for høy lønn er borte - usikkerheten er faktisk hvor mye vi evt sparer om noe?

Hva nå - vi trenger forsterkninger spesielt i midtbaneleddet samt back og en goal getter. Siden laget er svekket av salg/frigivelser og mange skader.

Hvem går vi for og hva er tilgjengelig?

Det er hevet over enhver tvil at det er benket kvalitets spillere i PL som iløpet av denne måneden heller ikke kommer på A-laget, disse vil være naturlige mål - f.eks. Evra på Man U, både Tottenham, P'mouth og Liverpool har handlet masse i sommer. Spillere som Evra el. fra de andre klubbene som ofte er landslagsspillere rundt om må vi prøve å få tak i- siden vi har tilgjengelig lønnsmidler? og noen ambisjoner.

Bottom line er egentlig om vi har nok ambisjoner og om KB tør å gå etter storfisk........
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

peacock

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #1 på: September 01, 2006, 15:57:25 »
Vi baserer oss på kortsiktige låneavtaler[V]

MrK

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #2 på: September 01, 2006, 16:07:05 »
Det er jo eneste mulighet, kvaliteten på spillerne må derimot være høy!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Promotion 2010

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #3 på: September 01, 2006, 16:12:10 »
Neste sommer, Mister Key, neste sommer.

Da er vi kvitt Kelly og det vi skylder til tidligere spillere og managere.

DA først vil den sanne Ken Bates vise seg. [;)]


Hvis vi skal bli en toppklubb igjen, MÃ… vi få inn andre investorer i tillegg til Sveitsergarden til Bates. Det er så enormt med penger blant folk rundt fotballen i England, så neste sommer er første gang vi aner konturene av Bates planer.

Men jeg er som deg............utålmodig. [}:)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Karl Hot Shot

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #4 på: September 01, 2006, 16:12:17 »
Meget god og riktige spørsmål i din vurdering, MrK! Jeg tror Blackwell føler seg truet av kapasiteter, som kan sammenligne ham med andre managere. Evra fra Scum ville garantert blitt for sterk for Blackie. Blackwell er den eneste manageren i divisjonen som har fått lov å bygge helt "sitt eget lag" fra scratch, unntaket er nå bare Gary Kelly, men alle liker jo Kelly. Det virker som Blackie forsøker å bevise at det er mulig å lage gull av gråstein. Som alle andre vet, er det ikke mulig.
 

soumoh

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #5 på: September 01, 2006, 16:17:00 »
Vi mangler en skikkelig spiss. Nå kommer Horsefield tilbake om et par kamper, men hva hvis han dummer seg ut igjen/blir skadet igjen? Det er ikke sikkert at Cresswell er klar før etter nyttår hvis ting ikke skulle gå klubbens og hans vei (!)

We'll be back.
We'll be back.

asLeeds

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #6 på: September 01, 2006, 16:29:07 »
var det ikkje snakk om at Cresswell var så smått tilbake i trening????

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Bjorn

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #7 på: September 01, 2006, 16:39:44 »
Suderland trenger større 'revamp' enn oss, så det er vel ikke akkurat så rart at de fikk inn 6 spillere.. I tillegg har de faktisk noe som heter en rik onkel eller noe tilnærmet lik ihvertfall. Så kan vel ikke akkurat sammenlignes med oss?

Marching On! 4276
Marching On! 4276

Lids

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #8 på: September 01, 2006, 16:54:08 »
...og en killer av en trener som bare har ett mål - opprykk!

Thomas
Thomas

B-m

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #9 på: September 01, 2006, 16:56:25 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Meget god og riktige spørsmål i din vurdering, MrK! Jeg tror Blackwell føler seg truet av kapasiteter, som kan sammenligne ham med andre managere. Evra fra Scum ville garantert blitt for sterk for Blackie. Blackwell er den eneste manageren i divisjonen som har fått lov å bygge helt "sitt eget lag" fra scratch, unntaket er nå bare Gary Kelly, men alle liker jo Kelly. Det virker som Blackie forsøker å bevise at det er mulig å lage gull av gråstein. Som alle andre vet, er det ikke mulig.



[:D][:D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sig

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #10 på: September 01, 2006, 17:02:10 »
Jonathan Douglas kom vist nok gratis. I så fall en hel grei signing. Gratis bredde i en tynnslitt stall er ikke å forakte.
Hva med å prøve å få lånt smith? skulle liksom bli sentral midtbanespille i united, noe jeg har lite troa på. Hvis vi er heldige kan vi kanskje få til et kortsiktig lån for å skaffe smithy kamptrening...
 

MrK

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #11 på: September 01, 2006, 17:11:10 »
........tror det er politisk umulig, litt vel mye følelser tror jeg
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

sig

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #12 på: September 01, 2006, 17:27:23 »
quote:
Originally posted by MrK

........tror det er politisk umulig, litt vel mye følelser tror jeg



hehe, godt poeng.

Ellers begynner det å bli endel spisser i west ham etter hvert, ser ikke bort fra at det går an å låne litt derifra etter hvert. c. cole får jo ikke spilletid...
 

B-m

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #13 på: September 01, 2006, 17:33:57 »
quote:
Stengt vindu - hva nå?


Let's play some football!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Førde

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #14 på: September 01, 2006, 18:25:14 »
Jo, aslerafdal

Creswell er begynt å trille ball! Håper han snart kjem attende...

marching on together! Leeds
Marching On Together

MrK

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #15 på: September 01, 2006, 18:35:59 »
Defoe virker og som å være langt bak i leksa men det er vel og en utopi - la Bates selge til MSI så får vi ordnet noen dirty deals
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

lojosang

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #16 på: September 01, 2006, 18:40:50 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"
 Det virker som Blackie forsøker å bevise at det er mulig å lage gull av gråstein. Som alle andre vet, er det ikke mulig.




Tvert imot, Karl. Det meste av gull utvinnes fra grå stein. Og det skal mange kilo stein til får å få ut noen gram gull. [:)]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

MrK

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #17 på: September 01, 2006, 18:43:22 »
Tonnevis med stein og så mye stein har ikke KB
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

lojosang

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #18 på: September 01, 2006, 18:45:01 »
quote:
Originally posted by MrK

Tonnevis med stein og så mye stein har ikke KB



Skal vi begynne å kritisere "steinene" til Blackwell også nå? [:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

mads

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #19 på: September 01, 2006, 18:57:17 »
vi får jo også bernard, douglas er et ok købt, og så har vi enten Andersen eller Warner på lån, eller begge??? kan ikke finde ud af det....synes vores hold ser ok ud, dog synes jeg at vi virker lidt svage, specielt ved skader, på midtbanen, og angrebet. Håber på et par lån signinger til de pladser. en kreativ centralmidt, og en stor angriber. Så ser det godt nok ud.

Premier League i næste sæson!
 

mads

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #20 på: September 01, 2006, 20:20:50 »
og nu også en venstre back!!!! tror aldrig at dette problem bliver løst, giv dog bonnissel et halvt års kontrakt eller noget for at som om han er god nok, ellerlån warnock i liverpool. et eller andet!  kan simpelthen ikke klare flere kampe med Crainey, den mand er en skandale...

Premier League i næste sæson!
 

Erik M

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #21 på: September 01, 2006, 23:51:40 »
quote:
Originally posted by MrK

Vinduet er stengt til 010107 og flg. oppsummering;
 - Bakke forlot oss, sikkert med en slump penger evt. del betaling av lønn til Brann men uansett så frigis penger - en har spart noe.

- Inn kom Jonathan Douglas og Stepan Anderson på hhv. undisclosed fee og lån ut sesongen.





Her oppsummerer du det som skjedde siste døgnet av transfer window.  Du bør vel strengt tatt ta med alle som er hentet inn i perioden.

Ut: Hulse, Bakke
Inn: Westlake, Horsfield, Carole, Nicholls, Foxe, Parker, Warner (noen glemt).

Vi er helt oppklart styrket siden i fjor.  Vi mister to gode spillere men nykommerne vil jeg tro er på (nesten) samme nivå - nye og hungrige får vi håpe de er. Stallen er en tanke bredere i fjor.

I tillegg må det være lov å håpe at vi får mer ut av materialet som er igjen fra i fjor.  Bedre samspill, mer erfaring, mer trygghet rundt spillesystem, mindre skader.  Det er lov å håpe.

Vi er med nåværende stall opplagt en top-6 favoritt.  Jeg er ikke sikker på at dette mannskapet kan rykke rett opp.  Vi trenger nok noen lånespillere og kanskje noe mer i januar.
 

Erik M

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #22 på: September 02, 2006, 07:11:28 »
Det stemmer vel at låne vinduet fortsetter å være åpent - eller er det nye regler i år??
 

Peter7

Re: Stengt vindu - hva nå?
« Svar #23 på: September 02, 2006, 17:13:39 »
quote:
Originally posted by mads

og nu også en venstre back!!!! tror aldrig at dette problem bliver løst, giv dog bonnissel et halvt års kontrakt eller noget for at som om han er god nok, ellerlån warnock i liverpool. et eller andet!  kan simpelthen ikke klare flere kampe med Crainey, den mand er en skandale...

Premier League i næste sæson!



Vårt hovedproblem er ikke venstre back.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'